ik ben vandaag 33 weken zwanger en het kindje is al ingedaald.... is dit normaal...? ik dacht dat een kindje indaalde bij de 36 weken... ook is het kindje iets kleiner dan gemiddeld.... wie kan het me vertellen..?
Ik ben jaloers! Mijn kleine is nog steeds niet helemaal ingedaald Maar dat geeft niet hoor, want ze kunnen zelfs nog tijdens de weeen indalen. Heb je sindsdien pijn in je bekken? Of valt het mee.
mijn tweede daalde 6 weken voor de bavlling in, het zegt elaas he-le-maal niets.........ja, je krijgt meer lucht, maar loopt wat ongemakkelijker
hmmm neej ik had alleen elke keer gigantisch buikpijn.... steekjes in me onderbuik..... maar is het normaal dat een kindje indaald met 33 weken of gebeurd dit meestal met 36 weken?
Hoi, Ik heb geen idee of het kwaad kan, maar ook bij mij is hij/zij al aan het indalen. ik dacht zelf al dat de boel aan het zakken was, zo ziet het er tenminste uit en ik heb ook al minder last van maagzuur. Vandaag zeiden andere ook al dat mijn buik een stuk lager zit. Ben benieuwd...
sammi, het maakt niet uit, het kan 6 weken voor de tijd, of 2 weken, of 1 dag.....iedere vrouw is anders, maak je geen zorgen Ik hoorde altijd dat bij je tweede kindje de bevalling niet lang op zich liet wachten als het kindje een x was ingedaald, nou, ik vind 6 weken best lang! Het zegt dus allemaal niets, het zijn gemiddelden, en als je je echt ongerust maakt ofzo, bel dan je vk even
Mijn dochter daalde ook met 31 weken in en met 32 weken lag ze vast in het bekken en toch beviel ik pas met 41 weken en 5 dagen na het strippen op 41 weken en 3 dagen. Mijn tweede draaide en lag direct vast met 36 weken! Ik beviel bij haar met 41 weken en 1 dag. Dit kindje ligt soms wel met zn koppie beneden maar ook nog gewoon bovenin met zn hoofd...ik ben bijna 30 weken.
jah ben er vandaag nog geweest... en nu moest ik gewoon afwachten.... ook om het feit dat ik net uit ht ziekenhuis kom (3 dagen gelegen met een te hoge bloeddruk)
een kindje kan zelfs met 29 weken al ingedaald liggen. hier wel een ingedaald ventje, maar nog geen etra lucht door veel vruchtwater. dus lopen emt o-benen en nog steeds maagzuur tot in mijn oren haha
en sexy dat je je dan voelt mijn eerste ventje lag vanaf week 18 met z'n koppie echt ín mijn bekken. mijn vk grapte nog dat het zo'n voorbeeldig kind was. met 29 weken was hij er flauw van, heeft zich 180 graden gedraaid en is zo blijven liggen tot de geplande ks het zegt inderdaad niks haha