Wie herkent dit?! Ik ben nu 15 weken zwanger en heb sinds een paar dagen flinke pijn in m'n linker bil. Het voelt als spierpijn. Nu las ik op internet dat het onder bekkenklachten valt. Wie heeft dit ook (gehad) en wat kun je er aan doen?! B.v.d.! Ik mag donderdag weer naar de verloskundige dus zal het daar ook vragen maar ik dacht misschien zijn hier nog tips! Groetjes, Mariek
hahaha je dat heb ik ook soms maar dan rechts whahaha Net alsof je kramp krijgt ofzo! Geen idee wat je er aan kan doen helaas
Ik heb het ook. Het is volgens mij een ischias, had ik bij mijn vorige zwangeschap ook. Vooral bij het opstaan kan ik wel een gil geven. Word er wel gek van, maar het ging na mijn zwangerschap wel weer over. Groetjes lucky.
Waarschijnlijk is het een beknelde zenuw (ischias) Je kan er echt erg last van hebben. Als het ook gaat doorstralen naar je been en gaat tintelen kan je er beter iets aan laten doen. Bij mij hielp het altijd goed als ik het los liet masseren bij mij fysio. Je ligt wel even met tranen in je ogen van de pijn, maar daarna is de beknelling én ook de klachten echt weg. S6 ermee!
ik heb juist in mijn rechterbil dat het soms lijkt of ik gestoken word door 1 of ander insect en dat gevoel blijft heel lang aanhouden, geen idee wat het kan zijn...
klinkt idd als bekenpijn, loop al enkele weken bij de fysio, krijg daar oefeningen die ik thuis moet doen mee en tips hoe te lopen, staan, zitten enzo vraag aan je vk of ha een doorverwijsbriefje, is officieel gezien niet meer nodig, maar scheelt bij de fysio weer een screening, wat voor de verzekering als een behandeling telt.
heel irritant is dat, ik had het ook in combinatie met bi. mijn vriend masseerde aan het eind van mijn zwangerschap die bil elke avond (of masseren, het was meer mishandelen) en dat voelde zo lekker! nu heb ik er heel af en toe nog een beetje last van.
Haha, het is best een opluchting om te lezen dat het dus bij veel meer meiden voorkomt! Heb het niet elke dag, maar vaak als ik wat langere tijd heb gezeten.. Zal es ff aan vriendlief voorstellen dat ie m'n bil ook mag gaan masseren
Bedankt voor jullie reacties! Ik zal het donderdag bij de verloskundige nog 's vragen als ik 't niet vergeet.. We krijgen dan alst goed is voor 't eerst 't hartje te horen, ben zo benieuwd! Al 't andere en de bijkomende pijntjes doen er dan eigenlijk niet meer toe
Veel plezier donderdag, is heel bijzonder om het hartje te horen! Rest maakt idd dan niet meer uit, maar je kan er beter nu al wat preventief aan doen, dan achter de feiten aan lopen.