hey ik las je verhaal! ik heb bij me eerste ook 2 weken eerst in enschede, dan zwolle,omdat het vruchtwater begon te lekken, toen in de thuis monitoring in enschede. dani is met 33.2 weken geboren.. Nu begint er ook weer een spannende tijd voor mij, ze zullen er alles aan doen om het zo goed mogelijk te laten verlopen! Succes!!
Hoi hoi, Jee zeg, wat vervelend dat je in het ziekenhuis ligt. Ik vroeg me af of ze je hadden aangegeven hoe zwaar ze de kleine nu ongeveer schatten? Mijn schoonzusje ligt nu namelijk ook in het ziekenhuis en is nu 33 weken. Bij haar is de navelstrengtoevoer niet goed en daardoor krijgt haar kleine maar 50% binnen. Haar kleine zou nog niet eens 1400 gram wegen nu. Ligt het bij jou ook aan de navelstrengtoevoer?
mijn kindje weegt nu op 35 weken 2125 gram, maar haar navelstrengtoevoer werkt nog uitstekend dus het ligt niet echt daaraan ze kunnen niet zeggen waar t wel aan ligt ;( ma als ik dat van jou hoor kun je rekenen op een zwangerschapsvergifteging, meisje wat naast mij lag had dit ook bij 32 weken en uiteindelijk is t kindje 3 dagen drna gehaald met keizersnede, omdat t kindje geen eten meer kreeg. ze houden je schoonzusje nu gewoon goed in de gaten hoop ik dan voor jullie en haar, want t kan zomaar ineens zo zijn dat die navelstreng niks meer geeft en dan wordt hij/zij er ook uit gehaald. en krijg je couveuse kindje! ;$ heel veel succes en sterkte ermee (K)