Hallo, Zijn er ook zwangeren die in eht begin van de zwangerschap een opgeblazen zeurderig gevoel in hun onderbuik hadden? Groetjes
ja ik wel. zeurderig en gevoelig. Net als dat ik ongesteld moet worden eigenlijk. Voel me dan ook opgeblazen
Ja, volgens mijn vk was dat normaal omdat er ruimte gemaakt wordt in de buik, darmen zetten op en dan krijg je dat, de 1 erger dan de ander.
heb dat ook gehad ja,net alsof er veel lucht inzit he? geen prettig gevoel,maar dat gaat wel weer weg hoor. succes met je zwangerschap,en nog gefeliciteerd
oooooh,ik heb niet goed gelezen,ik begreep uit je vraag dat je pas zwanger bent,maar aan je banner zie ik wat anders??? sorry
Haha, maakt niet uit hoor!!! Ik hoop wel dat ik zwanger ben. Het is wel een verassing maar zeer welkom. Ik voel me wel zwanger, bij vlagen misselijk en andere dagen de hele dag, hongeriger, zere tepel, ader erbij op mijn borst, borsten voelen harder aan.. En dan regelmatig nog dat zeurende gevoel en wat opgeblazen gevoel. Maar onregelmatig menstrueren, laatste keer was 7 april. Onbeschermde sex gehad. En op 8 mei een menstuatiekramp van 20 sec gehad. De week erna kreeg ik langzaam kwaaltjes dus wie weet!! Zondag is het 2 weken na die kramp dus ga ik even testen. Groetjes