Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @beginneling
    bij mij hebben ze het ook niet over spuiten gehad.

2. danip

danip Niet meer actief

Hey lieve meiden,

Ik lees stiekum al een tijdje met jullie mee, zit namelijk in hetzelfde schuitje/ bootje als jullie. Wij zijn nu door alle eerste onderzoeken (bloeprikken, zaadtest, echo, hsg) heen, en krijgen 18 nov. weer een gesprek met de gyn voor alle uitslagen. Vind het zo spannend allemaal! En het duurt ook nog veel te lang voor we eventueel wat horen over wat er mis kan zijn. Wij zijn nu (of eigenlijk volgende maand) 3 jaar bezig. Zelf denk ik aan pcos, maar goed die uitslag hebben we nog niet gehad natuurlijk. Mijn hsg was trouwens wel goed, beide eileiders goed doorgankelijk.

Nu weten jullie ook even een beetje van mij, de stiekume meelezer ;) Als het van jullie mag, schrijf ik hier voortaan ook mee :)

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @danip: tuurlijk schrijf je mee! Heel gezellig....:)

4. danip

danip Niet meer actief

Thanx! :) Zal proberen me een beetje in te lezen over jullie ;) Dan kan ik een beetje meepraten, heb nu nog niet alles opgeslagen over wie wat waar en wanneer.

5. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Hahaha, nou het is ook niet zo makkelijk om alles te onthouden.... Ik lees af en toe ook weer ff terug hoor!

6. C78

C78 Niet meer actief

Danip, welkom!!

Ik kan maandag sowieso bellen voor mijn HSG... ik ben ongesteld geworden...
    Het was wel te verwachten, maar toch, ik hoopte op een wonder of zo :)

7. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Nou gelukkig maar MvD... Nu zeg ik niet dat ongi fijn is, maar toch kun je nu voor je hsg gaan! Hopen dat er nu een beetje vaart achter wordt gezet!
    Ik duim voor je!

Weltrusten allemaal!

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Danip; welkom!!

@ MvD; Balen dat je ongi bent geworden

@ Butterfly; ik dacht dat ik las dat je hormoon moest spuiten, waarschijnlijk verkeerd gelezen. Als ik alles heb gelezen, is het soms lastig om weer te weten wie wat schreef! hihi!!

Ik ga mijn bedje opzoeken, morgen om 06.00 gaat mijn wekker weer! Lang leve de zorg!!

9. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @beginneling24: dan heb je een lange nachtrust gehad:p

@MvD: Hou je ons op de hoogte over je afspraak? Wonderen bestaan hoor, maar de wonderen moeten alleen ons vinden:)

Ik heb last van huilbuien, pfffff. Ik huil om het minste of geringste! Mensen in mijn omgeving zeggen al: Ben je zwanger ofzo?:x
    Ik ben niet verdrietig hoor! Ik schiet alleen steeds vol, pffff.

10. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hier ben ik weer!! Net gehoord dat ik er weer een nichtje bij heb.. Wel leuk hoor, maar stiekem ben ik misschien ook wel een beetje jaloers. Bij hun gaat het heel erg makkelijk.. Straks maar ff heen.. Hopen dat het een beetje gaat.. Meestal kan ik op dat moment nog wel redelijk, maar na tijd wordt ik dan verdrietig..!! Maar goed, ben nog steeds erg positief dat wij ook een keertje papa en mama worden!!

@ Tamren; ja he!! Straks nog maar ff op de bank even slapen! Huilbuien, vervelend, maar stel je voor dat je zwanger bent!! Ik hoop het zo voor je!!

xxx

11. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    @danup welkom! Ik krijg de 24e uitslag en kan ook echt niet wachten. Vind het allemaal veel te lang duren en ben er toch stiekem de hele tijd in m'n achterhoofd mee bezig...laten we lekker met elkaar meelezen!

@mvd balen van je ongi maar aan de andere kant wel fijn dat je nu voor HSG kan gaan

@tamren vervelend dat je dan ook meteen dat soort opmerkingen krijgt maar wie weet is het echt zo...! Ik duim voor je

@beginneling ik heb ook net gehoord dat er in de familie weer een kleintje bijkomt, ben echt superblij voor ze en gun het hen ook echt enorm maar tis ook een beetje dubbel, zou zelf zo graag willen en bij hen ging het zo makkelijk, en dan vind ik het eigenlijk ook weer erg dat ik een dubbel gevoel heb en verdrietig ben pffff :(

12. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @puur: dank je wel!

Het wachten op mijn ongi duurt wel weer erg lang... Maar mijn cyclus was ook vanaf januari niet helemaal op orde! Dus nog steeds wachten.....

13. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    Dat wachten is gewoon het meest killing elke keer vind ik. Mijn cyclus is zo onvoorspelbaar dat ik er sowieso geen pijl op kan trekken...Hoop dat jij je weer wat beter voelt en huilbuien over zijn :) en dat je wachten snel wordt beloond!

14. C78

C78 Niet meer actief

17 november heb ik mijn HSG... Spannend!!

15. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @MvD: Zeker spannend! Ik zal voor je duimen!
    Mag ik vragen of het bij je 1e kindje ook zo moeilijk ging?

Ik wacht nog steeds op mijn ongi, pffffffff....

16. C78

C78 Niet meer actief

Balen dat je nog geen zekerheid hebt. Raar he dat je er soms ook op kan zitten wachten...

Voor Dewi was ik 1x in de 2 a 3 maanden ongesteld. We zijn toen 8 maanden bezig geweest dus eigenlijk vrij snel!
    Omdat ik sinds de bevalling elke maand ongesteld werd hoopte ik dat het nu sneller zou gaan. Helaas nu wel elke maand ongesteld, maar waarschijnlijk dus niet elke maand een ei... dat schiet dus nog niet op.

17. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @MvD: Ja dan was je dus in principe de 3e of 4e ronde zwanger? Ja dan duurt het nu wel lang ja!
    En ja het is zeker raar dat je met smart op je ongi zit te wachten, haha! Maar we blijven gewoon wachten, ik hoop alleen niet dat het nog heel erg lang duurt, want vanaf 15 december doen ze geen inseminaties meer, ivm feestdagen, dan kan het pas weer in januari!

18. C78

C78 Niet meer actief

Ohja, ze hadden bij jullie kerstvakantie... blijft toch raar! Het is ook zo vervelend dat je voor alles weer een nieuwe cyclus moet afwachten. Elke keer weer een maand verder.

Het was toen technisch gezien inderdaad de 3e ronde raak.

19. danip

danip Niet meer actief

@ Tamren: ik heb dat ook sinds een week ofzo, dat ik heel erg last van moodswings heb en heel emotioneel ben. Zo raar! Gister was ik de hele dag echt " on edge" Kon niks van niemand hebben, terwijl ik normaal eigenlijk heel rustig en vrolijk ben. En ik huil ook echt overal om :( Vaag eigenlijk..

@ Beginneling: weet hoe dat voelt als je weer op kraamvisite bent. Je wordt er zo aan herinnerd dat jij dat zo graag wilt. Mijn schoonzusje is volgende week uitgerekend van de 2e. Wij zijn tegelijk begonnen als hun, toen zij voor de 1ste gingen. :( Vind dat ook wel heel moeilijk om niet jaloers te zijn.

@ Puur: we lopen dus een beetje gelijk qua onderzoeken enzo! Heb jij 2 keer bloed moeten prikken? (vraag ik me af, want in de infofolder staat dat dat 2 keer moet, en ik heb maar 1 keer gehad) Duurt lang dat wachten he! Ik sta steeds op het punt om te bellen of er al uitslagen bekend zijn haha. De assistente zei namelijk dat ze dat soms wel telefonisch deden, maar bij ons had ze liever dat we gewoon naar de gyn toe gingen. Nu ben ik dus helemaal bang dat de uitslagen heel slecht waren ofzo. Ik zie trouwens dat jij ook een slechte cyclus hebt? Ik ook, tussen de 33 en de 80! dagen :(

@ MvD: mooi dat je HSG nu ingepland staat. Ik heb hem net gehad, en het geeft meteen een uitslag dus dat is wel mooi! Hoop dat het je wat meevalt.

20. C78

C78 Niet meer actief

danip, vond je de HSG mee of tegen vallen?

Deel Deze Pagina