Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Allemaal bedankt! Ik ben ook blij dat ik morgen al terecht kan! En ik kan om 12.30 uur bellen voor de uitslag!
    Dus ik hou jullie op de hoogte!
    En ik zal ook gaan duimen voor een extra portie geluk voor iedereen!

2. C78

C78 Niet meer actief

Tamren, wat fijn dat je morgen al terecht kan!
    Ik blijf het maar raar vinden die ziekenhuizen die sluiten in december... weer een maand voorbij...

Babbel en butterfly, voor jullie ook een spannende tijd :D Mijn duimen draaien.

Babbel, volgens mij is lactacyd ook niet zo best als je zwanger wilt worden. Dat had geloof ik iets met de bacterieen enzo te maken.
    Ik wacht jeuk meestal een dag of 2 af, bij mij verdwijnt het dan eigelijk altijd gelukkig weer. Anders zit er denk ik niet anders op even langs de ha te gaan. Succes!

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Babbel: Ja dat bedoelde ik ook! Lactacyd is ook niet goed als je zwanger wil worden, daarom zei ik ook wassen met water! Succes!

@MvD: Tja ik vind het ook nergens op slaan, terwijl we in die periode wel gewoon echo's e.d. kunnen krijgen. Ze doen alleen geen inseminaties!

4. C78

C78 Niet meer actief

Best balen zeg!
    Dan maar hopen dat je toch stiekem zwanger bent voor die tijd :D

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Tamren, spannend zeg!
    Wel fijn dat je morgen al terecht kunt en snel de uitslag krijgt!

Babbel en Butterfly, wat is dat wachten moeilijk he!

Ik ben vandaag voor de intake op het mck geweest en dat ging wel goed. In eerste instantie wilde ze me toch doorsturen naar mijn eigen ziekenhuis ivm mijn medische achtergrond, maar toen ik vertelde dat ik daarom juist niet daar behandeld wil worden, begreep ze dat wel. Ze wil wel de gegevens van mijn neuroloog hebben voor ze zeker weet dat ze me gaan behandelen, maar aangezien ik al toestemming had om zwanger te worden lijkt me dat geen probleem. Ik begrijp dat ze het wil checken en dat ze mijn achtergrond goed moet kennen, maar ik hoop niet dat ze me erop afwijzen aangezien ik ook niets had kunnen zeggen... Maar eerlijkheid duurt het langst he! ;)

Volgende week heb ik een echo en bloedonderzoek, ook moet mijn vriend nog eens zijn sperma laten onderzoeken. De 24e hebben we een startgesprek en dan krijgen we te horen of ze ons gaan behandelen en hoe dat dan gaat gebeuren. Spannend dus! :)

Ik heb natuurlijk nog even mijn eigen ziekenhuis gebeld en de assistente wist niet wat ze hoorde... Ze zei dat ik anders toch ook gewoon zwanger was geworden. Ze zou het aan mijn neuroloog doorgeven en een brief met mijn gegevens maken met duidelijk erin dat ik toestemming heb om zwanger te worden en dat het geen probleem is om te stoppen met mijn medicatie.

Het is dus nog even spannend, maar wel fijn dat het allemaal zo snel gaat! En anders kan ik eventueel nog op het EMC blijven waar ze me sowieso snel willen behandelen en als het echt niet anders kan, dan ga ik wel naar mijn eigen ziekenhuis...

Lang verhaal, maar moest het toch even kwijt! :)

6. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    @tamren succes vandaag!!!

@doortje het is inderdaad een hele geschiedenis waar je mee te maken hebt, eerlijkheid duurt zeker het langst! heel fijn dat ze jullie in ieder geval in het emc willen helpen. en ik duim voor je dat je inderdaad voor die tijd zwanger bent! ik ben nu in afwachting van echo en bloedonderzoek, sperma was goed :D succes met de onderzoeken en de intake op de 24e!

7. C78

C78 Niet meer actief

Doortje, wat fijn dat ze het zo snel hebben opgepakt! Succes volgende week met de onderzoeken.

Tamren, hoe is het gegaan??

8. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Vanochtend bloedgeprikt:$, en om 12.30 uur de uitslag HCG was minder dan 1, dus niet zwanger:(! Gelijk een recept gekregen, PROVERA, om mijn menstruatie op te wekken! Dus nu gaan we 10 daagjes tabletten slikken;).
    Moet alleen zorgen dat ik het wel een beetje plan, want anders kunnen we geen weekend weg! Dus ben nu druk aan het uitrekenen met de kalender, pfff!

9. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    Jeetje Tamren wat onwijs balen, ik had nog zo hard voor je geduimd :( en dan meteen aan het rekenen wat een gedoe, hopelijk doet de PROVERA z'n werk, succes!

10. C78

C78 Niet meer actief

Balen dat het negatief is!
    Fijn dat je nu tabletjes hebt gekregen om het op te werken. Waaron moet je het trouwens plannen? Je weet toch ook niet zeker wanneer je na de provera ongesteld wordt. Dat kan volgens mij per persoon (per keer) varieren, toch?
    Wat is nu de volgende stap na de provera??

11. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Tamren,hè wat balen voor je:( ,wel fijn dat je nu weer zekerheid hebt. succes met de provera,hopelijk komt het nu snel op gang.
    oh en nogmaals bedankt voor de tip,ik dacht dat lactacyd altijd goed was:)

@ Doortje, je verhaal even kwijt zijn is altijd even fijn. Goed dat je zo snel geholpen wordt en ze kunnen beter te veel info van je hebben als ze je goed willen helpen toch? ,maar wel raar dat het een beetje tegenstrijdig is. Succes vlg wk met de echo en het bloedonderzoek

12. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    TJa, het is heel erg balen. Ik moet nu plannen omdat als ik nu begin met PROVERA ik als het goed is over +/-14 dagen ongesteld wordt! Dan 10 dagen erbij, dan ben ik net op "vakantie". Dus als ik dit jaar nog IUI wil dan moet ik nu al gaan rekenen. Als het een beetje uitkomt, dan moet ik dinsdag met PROVERA beginnen. En dan zien we wel wanneer mijn menstruatie komt, desnoods moet ik de vakantie maar uitstellen of afzeggen! En anders beginnen we in januari met IUI.:(

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @Tamren ,oh dat maakt het allemaal nog lastiger/vervelender/moeilijker:(, sorry weet niet het goede woord ervoor ...

14. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Maakt niets uit hoor! Ik weet zelf ook niet zo goed hoe ik het moet noemen. Je wordt alleen gek van alle mensen, zelfs de IVF-verpleegsters, die zeggen je moet er niet zo mee bezig zijn:x:x:x.
    Het lijkt wel of alles wat je hoort, of ziet te maken heeft met baby's!

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Babbel, ik vind het ook alleen maar prima dat ze mijn achtergrond zo goed checken hoor, is toch ook voor mijn eigen gezondheid! Maar op mijn eigen ziekenhuis vonden ze het een beetje vreemd hihi!

Tamren wat ontzettend naar zeg...
    En zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn... pfff :(
    Ongelooflijk dat ze dat zelfs daar zeggen, hoe kan je er nou niet veel mee bezig zijn als je ongesteldheid maar niet komt opdagen!

16. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Precies, ik zal dat de volgende keer ook wel aangeven bij de gyn. Nu gaan we proberen om een beetje rust te nemen. En dan hopen dat we dit jaar nog kunnen insemineren.

17. C78

C78 Niet meer actief

Tamren, wat balen! Ik kan me voorstellen dat dat de laatste reactie is die je verwacht te horen...
    Natuurlijk wil je er zo snel mogelijk mee beginnen nu! Balen ook dat ze in december dicht zijn.

Ik merk zelf nu ook dat je eigenlijk niets meer kunt plannen. Ik moet een datum doorgeven die mij uitkomt voor een 2 daagse cursus op mijn werk. Alleen weet ik niet wat het vervolg gaat worden aankomende maand en hoop ik op een behandeling.
    Ik heb aangegeven dat ik dat pas na woensdag met zekerheid kan zeggen.
    Het is alleen zo tegen mijn gevoel in, ik plan altijd zo graag alles in van te voren...

18. danip

danip Niet meer actief

Hey hey! Ik kom ook weer even spieken. Vandaag een beetje dubbel gevoel. Mijn schoonzus is net bevallen, en ze belden zonet. Aan de ene kant ben ik heel blij voor ze, en aan de andere kant vind ik het heel moeilijk niet jaloers te zijn. :( (o ja dat lukt dus niet, jank jank ;))

@ Tamren: wat rot allemaal! Had het zo gehoopt voor je. En wat een reactie van die verpleegsters zeg! Vooral omdat zij wel weten hoe veel je er wel mee bezig moet! zijn. Jeetje, niet te geloven zeg. En inderdaad lijkt het heel vaak alsof alles met babys te maken heeft, elke reclame op tv, de foldertjes staan er nu mee vol, je ziet alleen maar zwangeren of mensen met kinderen lopen, en ineens krijgt in elke film ook wel iemand een baby. Dat heb ik ook inderdaad!

@ Doortje: ik weet je voorgeschiedenis niet, maar had je eerder al die onderzoeken ook al gehad? Nou ja in ieder geval mooi dat je nu bij het mck terecht kunt.

19. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; getsie, wat balen!! Hopen dat je het allemaal een beetje goed kunt plannen!!

@ danip; ik ken dat dubbele gevoel..!! Denk aan je!! Het is soms ook niet eerlijk he!! Ooit hebben wij ook zo'n mooi wondertje in onze armen!! (K)

Hey dames,
    Vanavond hebben we een hippie feestje. Dus de afgelopen weken leuke/domme kleren gescoort... Heb er wel even zin in, even iets anders, want de ongi komt ook al weer in zicht! Voel niets, ben wel wat sneller aangebrand, maar dat hebt ik altijd na mijn eisprong.. - ben met nepnagels aan het typen, sjonge wat irritant-!!

Iedereen een goed weekend!! Tot gauw!!

20. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    @tamren veel succes met plannen, hopelijk kan jullie weekendje samen weg nog wel doorgaan, dat heb je nu juist zo nodig!

@danip ik had vorige week ook zo'n dubbele baaldag, aan de ene kant ben je superblij voor je vrienden/familie aan de andere kant wil je zelf ook zooooooo graag. heb die avond ook flink wat traantjes gelaten

@mvd helaas kan je niet alles plannen, ons vrouwelijk instinct hebben we echter niet voor niets...volg je gevoel. sterkte

@beginneling haha laknagels :D veel plezier vanavond!

ik heb net weer een test gedaan en helaas negatief :( toch elke keer weer een teleurstelling. ga zo met m'n lief lekker de stad in en vanavond hapje eten. daarnaast heb ik sinds paar dagen pijn links bij mijn schaamstreek en links van mijn navel tussen m'n zij :( iemand enig idee wat dit is?

Deel Deze Pagina