Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Beginneling, fijn dat je feestje leuk was!! Goed dat je bent gestopt met roken. Raar eigenlijk dat ze er niet naar hebben gevraagd, bij ons stond het standaard op het formulier. We waren alleen al een aantal jaar gestopt dus daar waren we snel voorbij.
    Goed dat jullie nu gestopt zijn!! Veel succes en sterkte, het is zeker de moeite waard!

Babs, Vervelend dat je zoveel tegenslagen hebt! Bij ons was ook dat ze zeiden normaal een jaar te wachten na een mk... Ik vond dat alleen geen goed idee en vandaar de compromis toch alvast een zaadonderzoek een bloedprikken. Mijn progesteron bleek tot 2x toe te laag (geen goede eisprong) en de HSG nu is nog door mijn mk (was een bbz). Ik hoop dus dat ze ons nu toch eerder verder willen helpen dan in april pas....
    Vervelend dat je zelfs 2x een mk hebt meegemaakt! Sterkte!!

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ beginneling, ja vond ik ook raar. Ik ben nu ruim 4 mnd gestopt( rookte af en toe in het weekend,maar helemaal niet is natuurlijk beter) en aan mij werd het in het ZH met de intake niet gevraagd,aan me mannetje wel ( die is nu bijna 2 mnd gestopt)
    Ik snap wel dat het voor de man belangrijker is om niet te roken,maar voor de vrouw schijnt het toch ook wel invloed te hebben:(
    Goed van je dat je gestopt ben en nu volhouden hè!!! je hebt nu een goede stok achter de deur:D

@ babs, klinkt heftig hoor. Sterkte ermee

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Sorry, ik was niet helemaal duidelijk!
    Moest het wel invullen.. Dus ze wisten wel dat ik rookte, manlief rookt ook, hebben ze ook verder niets van gezegd.. Tuurlijk weten we zelf wel dat het beter is om te stoppen.. Nu gaat manlief ook niet meer binnen roken, dus rookt hij automatisch ook al minder..!! Maar goed, we hebben idd een goede stok achter de deur!!

@ Babs; sterkte! Probeer positief te blijven!!

4. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    MvD,heb het recept opgehaad en het is idd naproxen 500mg, dus die kan je dan gewoon nemen

5. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    @babs heel veel sterkte!!!

@mvd heel veel succes morgen!

@beginneling, mooi dat het een goed feestje was, nu dus weer op de wachtbank…en goed dat je bent gestopt met roken! Hou vol!

@babbel heeft je ongi inmiddels al doorgezet?

hier verder weinig nieuws, behalve dan dat ik koorts heb en me helemaal niet ziek voel...strange :(

6. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    mvd; Heel veel succes morgen! Hoop dat het niet zo'n pijn doet..!!

7. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    MvD: veel succes en sterkte morgen! Ik duim voor je!

Verder ook geen nieuws, ja ik ben ziek! Verkouden, keelpijn enz....
    dus ben weinig online...

8. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    Beterschap Tamren! Al heb je er nix aan, je hebt tenminste wel symptomen...ik heb al twee dagen tussen 38 en 39 maar nergens last van. Alleen af en toe beetje pijn links bij schaamstreek...Urinetest wijst uit ook geen blaasontsteking meer. Als ik morgen weer met 39 wakker word maar ff langs de dokter. Kan me niet voorstellen dat dit bij eisprong hoort of innesteling toch? Iemand ervaring mee :(

9. C78

C78 Niet meer actief

Bedankt voor alle succeswensen! Ik neem morgen dan inderdaad mijn naproxen...

Puur, het klinkt mij meer als een griepje, sorry!

Tamren, beterschap!!

10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @mvd
    Neem gewoon de naproxen een uurtje voordat je in het ziekenhuis moet zijn en laat het verder gewoon op je afkomen. Gewoon proberen te ontspannen en zodra je voelt dat je gespannen raakt denk je gewoon weer even ergens anders aan. Heeft bij mij wel geholpen.

11. C78

C78 Niet meer actief

Fijn! Dank je voor de tip!
    Ik hou me ook maar vast aan de gedachte dat we direct daarna een gesprek hebben met de uitslag. Ook hoop ik dan dat we een behandelplan kunnen maken, daar ben ik erg benieuwd naar. Gelukkig duurt het niet al te lang!

12. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ikzelf vond het achteraf meevallen, maar het had dan ook niet langer moeten duren. Maar iedereen ervaard het natuurlijk anders.

13. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    @mvd i know alleen heb ik verder ik verwacht ook eigenlijk niet zwanger te zijn, maar omdat ik verder nergens last van heb en wel honger enzo dacht ik om het es aan jullie voor te leggen :)
    veel succes morgen!

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ puur , hè wel vervelend dat je dat precies nu hebt. Je hebt ook geen opgezette keel of zere oren? dat je toch ergens een ontsteking hebt zitten, of zo. raar hoor ,omdat je verder ook nergens last van hebt. Morgen idd toch bij verhoging toch maat even langs je HA

mijn ongi is nu zo goed als weg,snap er niks van, nu wel wat krampjes,maar is nu meer bruin dan rood en wat ik wel gehad hebt was bijna niks:(

@ Mvd, veel sterkte en succes morgen, idd goed om te weten dat je hierna weet waar jullie aan toe zijn en wat er nu gaat gebeuren. Hoop op een goed uitslag.

@Tamren, hè zit jou ook niet mee hè. beterschap!

15. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Ik heb een hele slechte weerstand! Ach je leert ermee omgaan, en het scheelt ik hoef me niet ziek te melden, omdat ik niet werk (ik ben afgekeurd)!

MvD: Laat je evene weten hoe het is gegaan morgen?

Puur: Het lijkt mij ook meer op een griepje hoor!

Slaap lekker allemaal! En morgen gezond weer op:p!!!!

16. danip

danip Niet meer actief

Sorry heb nog niet bijgelezen, dat doe ik morgen wel even. Zo'n drukke dag gehad.. pfjieuw...

Maar ik wil MvD ook even heel veel succes wensen morgen. Hoop dat het allemaal wat meevalt, en dat de uitslag goed is!

En Tamren beterschap! Hoop dat je snel opknapt.

17. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    MvD; hoe was?? Viel het een beetje mee?? Ben heel erg benieuwd en natuurlijk of het allemaal goed is??

Tamren; beterschap meid!

Butterfly; Ik zie dat je een daggie overtijd bent, heb je al getest, of wacht je nog ff!!

@ All; ik moet een van deze dagen ongi worden.. Ik denk dat het vrijdag wordt.. Heb ook helemaal het gevoel dat het deze maand niet raak is..!! Maar goed, we zullen zien!! Roken gaat heel goed, nog niet weer gerookt.. Na het eten is het even lastig, maar het valt me allemaal erg mee!!

18. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @beginneling
    Heb vanmorgen negatief getest. Baal als een stekker. Ben ook echt in staat om naar de gyn te bellen om te vragen of ik aankomende ronde niet met de behandeling kan starten. Maarja nog 2 maandjes geduld.

19. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    Babbel, ik heb verder nergens last van, vreemde is ook dat 's ochtends hoger is dan 's avonds, omgekeerde dus. vanochtend weer 38,5 en inmiddels 37,5 gaat dus de goeie kant op :) als het zo doorgaat morgen gewoon weer ah werk en anders langs de ha
    Wat raar dat jouw ongi alweer weg is, nog symptomen?

Tamren, voel jij je alweer wat beter?

MvD, hoe is het gegaan vandaag?

Butterfly, wat onwijs balen!!! :x

Beginneling, wat fijn dat niet roken je zo goed afgaat, spannend met je ongi deze week...

20. C78

C78 Niet meer actief

Het is me meegevallen en de uitslag was ok!

Mijn progestron was wel te laag dus die wilde hij toch nog een 3e maand prikken...
    Als het weer niet in orde is kunnen we pas verder geholpen worden als ik eerst ben afgevallen :( Ik kan dan clomid krijgen.

Mijn man heeft een afspraak bij de uroloog, hij had nog steeds te veel witte bloedcellen in zijn semen...

Deel Deze Pagina