Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ beginneling, veel succes vandaag met de HSG. Probeer aan iets leuks te denken en je een beetje te ontspannen,dan is het zo voorbij. Hoop op een mooie foto

2. puur

puur Actief lid

19 okt 2010
    111
    0
    0
    @beginneling daar sluit ik me helemaal bij aan, veel succes vandaag! en laat even weten hoe het is gegaan

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hey dames,

Nou vandaag de HSG gehad en alles was goed! Was ik ook eigenlijk een beetje vanuit gegaan. Het viel me allemaal heel erg mee. Had wel een beetje drukkend gevoel, maar verder nergens last van! Nu moeten we donderdag weer naar het zkhuis toe, voor de intake van IUI.. Die gaat dan in jan beginnen, omdat het ziekenhuis vanaf 18 dec dicht zit.. Maar dat vinden we wel lekker. Even de feestdagen zonder dat we telkens na het zkhuis toe moeten!!

Is het bij jullie ook zo superglad.. We moesten aan het einde van de middag... En de terugweg was het spekglad, was blij dat ik niet hoefde te rijden! Ben geen held met dit weer.. maar goed! Zal toch morgen weer naar het werk toe moeten!! haha!!

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> dat is fijn dat alles goed is gegaan!!
    en wel lekker jah dat je niet rond de feestdagen naar het ziekenhuis hoef scheelt misschien weer wat stress en dan kan je toch leuk de feestdagen door met het idee dat je aan de iui gaat beginnen.

ook hier is het aardig wit geworden als dat zo doorgaat hebben we ook een aardige pak sneeuw liggen maar wel gezellig als je dan zo naar buiten kijkt en dan lekker warme chocolademelk erbij openhaard aan en dan vanavond heerlijk gtst kijken haha lekker gezellig

6. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ beginneling, fijn dat alles goed was en dat je er bijna geen last van had. Op zich wel goed ja zo'n pauze rond de feestdagen en dan met veel geluk in het nieuwe jaar beginnen!:D

hier ligt een beetje sneeuw, sinds einde van de middag,maar het is nu alweer een poosje opgehouden met sneeuwen. Ik moet gelukkig morgenmiddag pas werken, dus dan zal het al wat minder glad zijn.
    Succes morgenochtend met rijden,gewoon rustig aan doen.

7. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @beginneling: Gelukkig dat het meeviel! En helemaal fijn dat alles goed is!

@all: Ja glad is het zeker, hier ligt een aardig pak sneeuw. Wij hebben een taxibedrijfje. En gelukkig hebben we winterbanden onder de taxi! Maar als je ziet wat er allemaal gebeurt onderweg. Mensen zijn nog steeds niet voorbereidt op dit weer! En dan van die hele oude mannetjes en vrouwtjes op de fiets, nou nou!

Verder gaat het hier goed, we wachten op vrijdag. En hopen dat we dan snel voor de IUI mogen! De hormonen:x doen wel goed hun werk, arme man, haha;)!
    Het prikken valt ook mee, alleen brandt het na het prikken even.

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ tamren; spannend!! Hoop dat het gauw zover is!

@ All; Hier is het oosten is het spekkieglad! We gelukkig heel op het werk aangekomen! Maar goed, we moeten straks ook weer terug!! Werkse vandaag!

9. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    NOD

November
    24-11 Engeltje1 (12)
    27-11 Doortje25

December

4-12 MamaVanDewi
    14-12 Babbel (9)
    14-12 Beginneling
    17-12 Butterfly22 (15)
    24-12 Loekiemonster (33)

Afspraken
    01-12 MvD belafspraak uitslagen
    02-12 Beginneling Intake IUI
    03-12 Tamren Follikel meting
    03-12 Babbel uitslag sperma en progesteron
    06-12 Doortje's vriend variocele operatie
    6/10-12 Tamren inseminatie :)
    10-12 Loekiemonster 1ste afspraak gyn
    16-12 Babbel bloedprikken van alles
    5-1 Puur echo check eerste ronde Clomid

zo ik was van het lijstje afgevallen, weer aangepast.

10. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ tamren, en voel je al wel wat ei-pijn? of is dat nu nog te vroeg?
    Spannend hoor:D

hier sneeuwt het weer en het is koouudd, brrrr

11. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Hier is er soms een beetje miezersneeuw..... Maar wel heel koud!
    @babbel: Ik heb nog geen eipijn, wel af en toe kramp! En mijn humeur is soms een beetje:x, haha!

We hebben weekend, dus we gaan allemaal leuke dingetjes doen! Zometeen lekker met de honden naar het bos..... Heerlijk!

Werkse allemaal en pas op als je de weg op gaat!!!!! Gisteravond stond bij 50% van de snelwegen vol met auto's, allemaal in de file!

12. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    @ Tamren, haha laat je rothumeur dan maar achter in het bos en geniet maar lekker van jullie weekend:)

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

He dames,
    We hebben het wat laat opgemerkt maar omdat er steeds meer topics op dit onderdeel verschijnen die eigenlijk bij vruchtbaarheidsbehandelingen horen, verplaats ik deze alsnog.
    Elmo

14. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Nou het lukte gisteren niet om mijn humeur in het bos achter te laten, maar vandaag gaat het alweer een stuk beter!
    Ik ga vanmiddag met mijn neefje naar de Intratuin, lekker taaitaaipoppen versieren! En even kijken of er nog snowboots te koop zijn voor hem!!!!!

@MvD Heb je de uitslagen al binnen?

15. danip

danip Niet meer actief

Zo ik heb weer heel wat bij te lezen! :)

@ Tamren: Echt onwijs knap dat je jezelf spuit! Dat lijkt me echt heel erg eng.. Zou het zelf niet durven ben ik bang. Wel balen dat je zo'n slecht humeur ervan krijgt. Hoop dat je dit maar 1 keer hoeft te doen, en dat het meteen raak is!

@ Loekie: 10 december dus voor het eerst naar de gyn. Spannen allemaal zeg!

@ Puur: heb jij dan op de 12e dag geen echo? Das wel raar dan inderdaad. ze moeten het wel een beetje in de gaten houden toch?

@ ikkuh: wat vaag allemaal. Ik had zelf vorige week woensdag een positieve ovulatietest terwijl ik toen al op dag 43 zat. Ook heel raar dus. heb jij al getest? Of ga je dat niet doen?

@ Beginneling: Fijn dat je hsg is meegvallen. En dat het goed was. Kan me wel voorstellen dat je het niet heel erg vind dat je de feestdagen even rust hebt. Kun je even ontspannen, en begin je in januari weer fris aan een nieuwe behandeling!

Zelf wacht ik nog steeds op mijn ongi (dag 50 nu) en dat wil maar niet doorkomen. Vorige week had ik al getest, en die was negatief. Ik denk dat ik vandaag maar even met het zh moet bellen om mijn ongi op te gaan wekken, want als het aan mijn cyclus ligt dan kan ik nog wel 30 dagen wachten (en ik wilde zo graag tegelijk met puur beginnen ;)) Net deze ronde weer een lange cyclus.. Maar het kan toch ook dat door de hsg (die ik deze ronde heb gehad) je cyclus even van slag is?

16. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Ik vond het prikken ook echt heel eng, als ik vroeger een inenting moest dan maakte ik alle kinderen die na mij kwamen overstuur, en als ik moest bloedprikken dan moest mijn vader mee, want anders durfde ik ook niet, haha! Deze prikjes zijn zo dun daar voel je echt niets van, alleen de vloeistof brandt een beetje in je buik.
    Misschien kun je aan je gyn vragen om provera, ik had met 10 dagen mijn ongi, dus dan kun je misschien iets sneller beginnen.

17. loekiemonster

loekiemonster Actief lid

22 jul 2009
    179
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hoe is het hier? Zo men wat ist koud buiten.. bbrrrr sneeuw is ijs geworden hier..

heb mn eerste schuiver al gemaakt dit jaar, blauwe kont en schouder als resutaat.. (erg leuk een hond die dol is op sneeuw;))

hmm wil eigelijk zo'n winter als vorig jaar:D

10-12 begint dichterbij te komen, erg spannend allemaal

liefs loekie

18. C78

C78 Niet meer actief

NOD

November
    24-11 Engeltje1 (12)
    27-11 Doortje25

December

14-12 Babbel (9)
    14-12 Beginneling
    17-12 Butterfly22 (15)
    24-12 Loekiemonster (33)
    28-12 MamaVanDewi

Afspraken
    02-12 Beginneling Intake IUI
    03-12 Tamren Follikel meting
    03-12 Babbel uitslag sperma en progesteron
    06-12 Doortje's vriend variocele operatie
    6/10-12 Tamren inseminatie :)
    10-12 Loekiemonster 1ste afspraak gyn
    16-12 Babbel bloedprikken van alles
    5-1 Puur echo check eerste ronde Clomid

19. C78

C78 Niet meer actief

Hi meiden,

We zijn een lang weekend weggeweest... We hebben sneeuw op het strand in Zeeland gehad, was erg leuk!

Ik heb deze maand voor de 3e keer progesteron laten prikken en weer te laag.
    Gister de assistente aan de telefoon gehad. De gyn had bedacht dat we nog even 3 maanden afwachten en dan verder kijken. Ik kon dan mooi nog verder afvallen wat misschien wel een eisprong zou opleveren.
    Toen ik haar vroeg wat het voor nut had af te wachten terwijl ik geen eisprong had kon ze geen antwoord geven. Ze overlegt nog met de gyn en belt vanmiddag terug of de gyn belt zelf vanmiddag terug...

Ik baal er behoorlijk van!

20. C78

C78 Niet meer actief

Wat fijn dat de HSG bij jou ook goed was!! Ik vond het ook echt niet pijnlijk gelukkig!
    Spannend hoor IUI in januari... hopelijk lukt het daarmee wel wat sneller nu!

Deel Deze Pagina