@babbel81: Dat is toch goed nieuws!!!! Nu hopen dat jullie snel zwanger worden! @MvD: Dat verdomde overgewicht! Ik vind het nergens op slaan, maar ik ben toch maar aan het afvallen geslagen! Had je bij Dewi ook overgewicht, of was je daar superslank? Als ik in mijn omgeving kijk worden vrouwen met overgewicht ook gewoon zwanger! Ik zou als ik jou was gewoon in januari weer bellen. Ik ga nu naar bed, moet morgen om 10.40 uur weer een follikel-meting ondergaan! De afgelopen keer was het zeer pijnlijk, dus ik neem maar paracetamol voor die tijd! Ik hoop dat mijn ei groot genoeg is!
Helaas, mijn ei was nog niet groot genoeg! Woensdag nog een keer meten en als dan alles goed is dan kunnen we vrijdag insemineren! Geduld is dus toch echt een schone zaak.........
Hè jammer, nou hopelijk is het snel vrijdag.Gaat de week niet heel lang duren voor je gevoel Hoe lang is je lf meestal? als het 14dg is,kun je testen op 1e kerstdag..dat is dan wel weer heel bijzonder sterkte nog met afwachten.
@babbel81: Mijn lf is ongeveer 14 dagen, dus ja dan kan ik op 1e kerstdag testen..... En ja, de week duurt verschrikkelijk lang, vooral als je van de stress niet kunt slapen.... Pffff we hebben vannacht wel heel slecht geslapen, maar ja.... Dat moeten we er maar even voor over hebben!
@ Tamren; heel veel succes! Zou een super mooi kerstkadootje zijn!! @ Babbel; zou mooi zijn als het zonder de mmm hoeft!! Spannend!! Hier is alles goed.. We hebben nu een drukke tijd, mannetje is van de week jarig, sinterklaas vieren en werken etc...!! Dus de tijd gaat lekker snel! Daar ben ik erg blij om! Moet zeggen dat het ook wel een goed gevoel is om even niet aan de mmm hoef deel te nemen! Even tijd voor onszelf! xxx
tamren--> zou een super fijn kerstcadeau zijn als je op de 1ste kerstdag positief zou testen!!! danip--> klinkt als een goed boek open zenuw die wil ik zeker een keertje lezen tenminste een poging tot doen. babbel--> klinkt goed als je op de natuurlijke manier zwanger kan raken hopen dat het snel raak is dan he!! mvd--> dat is echt k*t dat overgewicht en ze gooien het er ook best snel op neer vind ik. en wat tamren zegt er zijn genoeg dikkere meiden die gewoon zwanger raken. ik ken er ook een paar die echt aardig overgewicht hebben maar die zijn ook zwanger geraakt in een zucht!! en dat is dan zoooooo oneerlijk verdeeld. er is nu ook iemand anders die ik ken en zwanger is die rookt gewoon der hele zwangerschap door en gaat ook gewoon filet american eten!!! ook dat begrijp ik echt niet die is dus ook zwanger geworden in een zucht gaat net 3 maanden met der vriend en hoppa!!! het is raak. en dan denk ik wel eens ik rook niet ik drink niet mijn vriend rookt niet en drinkt ook niet (deed soms een biertje in het weekend maar zelfs daar is die mee gestopt) en bij ons lukt het ook niet dan denk ik weleens wat moeten we nog meer inleveren wil het een keer lukken? soms heb ik echt baaldagen maar dat zullen jullie ook wel hebben en dat is dan wel weer prettig dat we elkaar wel begrijpen.
@ ikkuh Ik herken je gevoel heel erg. Het is en blijft frustrerend. Wat voor mij wel helpt is om dan te denken dat als wij ooit zwanger zijn en een kindje in onze armen mogen sluiten dat dan niemand kan zeggen dat het ongewenst of een ongelukje was. De moeite die wij ervoor over hebben bewijst alleen maar hoe graag wij onze liefde willen delen met een klein wondertje. Heb je trouwens nog getest? NOD November 24-11 Engeltje1 (12) 27-11 Doortje25 December 14-12 Babbel (9) 14-12 Beginneling 17-12 Butterfly22 (15) 24-12 Loekiemonster (33) 28-12 MamaVanDewi Afspraken 02-12 Beginneling Intake IUI 03-12 Tamren Follikel meting 03-12 Babbel uitslag sperma en progesteron 06-12 Doortje's vriend variocele operatie 6/10-12 Tamren inseminatie 10-12 Loekiemonster 1ste afspraak gyn 16-12 Babbel bloedprikken van alles 5-1 Puur echo check eerste ronde Clomid __________________ Even weer het lijstje erbij gehaald. Maar zie dat we allemaal nog even moeten wachten
Ikkuh, een herkenbaar gevoel inderdaad... Tamren, hoe staat het met je eiblaasjes? Heb je al een ei dat op springen staat???
@MvD: Ik mag morgenochtend weer op komen draven voor een follikelmeting en als het dan volgens de planning gaat dan mogen we vrijdag insemineren...... Mijn ei was maandag 16 mm, dus als het goed is staat hij nu zo ongeveer op springen! @ikkuh1985: Zeker een heel herkenbaar gevoel..... Alleen kan je er zo weinig mee! Het enige wat wij kunnen doen is afwachten en zorgen dat we gezond leven en dan hopelijk straks ooit hebben wij zo'n heerlijk klein hummeltje in onze armen.
Ja is heel spannend! Pfffff. Stel dat het goed is en vrijdag gaan we insemineren, dan kunnen we 1e kerstdag testen.....
Yesssss, vanavond 17.45 uur pregnyl spuiten, vrijdag 08.15 mannetje zaad inleveren en om 09.45 uur mag ik naar het zkh voor de inseminatie! De stress slaat toe!!!!!!!
Hoi meiden, Daar ben ik ook weer even! Zo, moest wel een stuk teruglezen, kletskousen haha! Tamren, wat onwijs spannend! Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed mag gaan! Wat zou dat een mooie kerstcadeautje zijn he! Babbel, wat ontzettend fijn dat je zulk goed nieuws hebt gehad! Hopelijk is het alsnog snel raak meis! Mvd, jeetje wat balen dat je 3 maanden moet wachten zeg. Alsof dat het probleem ineens op zou lossen, daar geloof ik eerlijk gezegd niet in aangezien ik zoveel flinke vrouwen ken die in een zucht zwanger zijn. Ikzelf ben sinds het stoppen met mijn medicatie in korte tijd ook flink aangekomen (10 kilo), maar mijn arts zegt dat het geen kwaad kan. Ben nu toch wel aan de lijn en hoop, als we starten in april, weer op mijn oude vertrouwde gewicht te zitten. Ik lijn en lijd dus met je mee! Ikkuh, ik herken je baaldagen... Ik heb er de laatste tijd ook veel last van. Was ik voorheen alleen maar positief, nu kan ik het ook heel somber inzien. Ik zie erg op tegen wat komen gaat, zal het allemaal wel lukken? En wat als het niet lukt? Ik kan het er benauwd van krijgen... Maar ik probeer mijn positieve instelling wel weer op te pakken, ik denk dat het gewoon even te veel is geweest in een vrij korte tijd. Vandaag het staflid van de afdeling gynaecologie op het LUMC gesproken. Het was een kort, duidelijk en goed gesprek! Ze was erg aardig en begreep meteen waarom het MCK toestemming wil. Morgen word ik door het secretariaat teruggebeld voor een afspraak. Ik krijg alle risico's en gevolgen van de behandeling ivm mijn ziekte nog eens uitgelegd en hoe het ongeveer zal gaan verlopen. Dan krijg ik, als het goed is, zwart op wit toestemming en is dat ook achter de rug! Was echt fijn dat zij het wel meteen begreep en ik niet weer voor gek verklaard werd. Ze vindt het ook een goed idee omdat ik, als ik zwanger mag raken, uiteindelijk toch bij hun onder controle zal komen en dan weet ik alvast waar ik terecht kom! Ik moet nog een week werken en heb dan lekker 2 weken vakantie! 12 januari wordt mijn vriend geopereerd en dan begint het lange wachten tot maart, april... Hopelijk gaat de tijd een beetje snel!
NOD November 24-11 Engeltje1 (12) 27-11 Doortje25 December 14-12 Babbel (9) 14-12 Beginneling 17-12 Butterfly22 (15) 24-12 Loekiemonster (33) 25-12 Tamren 28-12 MamaVanDewi Afspraken 02-12 Beginneling Intake IUI 03-12 Babbel uitslag sperma en progesteron 06-12 Doortje's vriend variocele operatie 10-12 Tamren inseminatie 1e IUI 10-12 Loekiemonster 1ste afspraak gyn 16-12 Babbel bloedprikken van alles 5-1 Puur echo check eerste ronde Clomid Zo ik heb het lijstje weer aangepast! Ik heb net de spuit Pregnyl gezet, en nu dus wachten tot vrijdag!
NOD November 24-11 Engeltje1 (12) December 14-12 Babbel (9) 14-12 Beginneling 17-12 Butterfly22 (15) 24-12 Loekiemonster (33) 25-12 Tamren 26-12 Doortje25 28-12 MamaVanDewi Afspraken 02-12 Beginneling Intake IUI 03-12 Babbel uitslag sperma en progesteron 10-12 Tamren inseminatie 1e IUI 10-12 Loekiemonster 1ste afspraak gyn 16-12 Babbel bloedprikken van alles 05-01 Puur echo check eerste ronde Clomid 12-01 Doortje's vriend variocele operatie Heb het lijstje even aangepast, zag dat ik mijn NOD nog niet veranderd had. Heb ook meteen de datum van de operatie aangepast.
@Tamren oehhh erg spannènd ben hier ook heel hard aan het duimen. @ Doortje, fijn dat ze je zo goed begrijpen en ook zo behulpzaam zijn. Succes nog met werken en alvast een fijne vakantie,Kan je lekker weer even bijkomen van de afgelopen tijd. Gaan jullie nog weg?