Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamatien, zodra ik zwanger ben mag iedereen
    weten wie ik ben :D

Gisteren dus progestoron laten prikken, mennnn wat een hel weer! Vorige keer hebben ze me ook 7 keer moeten prikken.

Gisteren ging iets beter, stand was 4 keer, maar heel mijn arm is blauw en gevoelig, aaargh ik haat het!

2. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @ beebiej
    je moet maar zo denken....het is voor een goed doel;)
    Wanneer krijg je de uitslag?

3. C78

C78 Niet meer actief

Jeetje, eerst 7x en nu 4x :$ Ik kan me goed voorstellen dat je er dan tegenop ziet!
    Bij mij was het vorige week beide keren in 2x gelukt en dat vond ik al zo vervelend.
    Heb je ook van die rollende aders die niet goed naar voor komen?
    Ik heb inderdaad ook altijd van die blauwe plekken. Gelukkig is het nu lange mouwen weer :D Na mijn mk heb ik wekelijk hcg moeten prikken en liep 6 weken met 2 blauwe ellebogen...

Wanneer krijg je de uitslag?
    Wij mogen dinsdagochtend voor hormoon en zaad uitslag en ik vind het zo spannend! Ik ben nu wel al weer ruim een week in mijn nieuwe cyclus bezig dus deze maand wordt het ook vast weer niets...

4. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Hey dames,
    wat is het stil hier.
    Wij hebben morgen weer een gesprek met de gyn over hoe nu verder en krijg ik de uitslag van mijn bloed.
    Ben best wel nerveus.

5. C78

C78 Niet meer actief

Spannend!!
    Wij hebben morgenochtend ook een afspraak (9.30) Ik ben ook zo benieuwd of mijn vermoeden klopt dat er toch iets niet helemaal in orde is met mijn hormonen...
    We krijgen dan ook de uitslag van het zaadonderzoek.

Ik zie dat je wel al 2 dagen over tijd bent. Nog geen tekenen van toch een zwangerschap??

Succes morgen!

6. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Dat is zeker spannend.
    Wij moet morgen om half 4 in het zh zijn. Ik heb de afspraak bewust laat in de middag gedaan, omdat mijn vriend ook mee moet. (althans is beter)

Welke onderzoeken heb je verder allemaal al gehad als ik vragen mag?

Tja 2 dagen over tijd.... Vrijdag negatief getest en gister middag ook. Mocht er vandaag nog niks doorbreken dan morgenvroeg nog maar een testje. (Ik hoop zo dat ik de afspraak alsnog kan afbellen:) tja en anders horen we het wel, wat nu)

7. C78

C78 Niet meer actief

Inderdaad hopen dat je toch een positieve test hebt!

We hebben zaad ingelevert en ik heb 3x bloed laten prikken afgelopen maand. We krijgen nu in 1x de uitslagen. Ik ben ook zoo benieuwd wat er nu uitkomt!

Morgen zullen we het weten!

8. C78

C78 Niet meer actief

Even tussendoor de uitslagen:

Zaad: OK, alleen wat witte bloedcellen dus misschien een kortdurend ontstekingkje. Voor de zekerheid over 2 weken weer testen.

Progestron: Te laag. Gyn denkt dat ik misschien te laat heb geprikt. Ik ben uitgegaan van mijn positieve ovutesten en ben daarna gaan tellen. Als je terug kijkt in mijn tempkaart vond de gyn dat ik vanaf dag 16 al had moeten tellen.
    Nu dus weer 2x bloedprikken en dan maar wat eerder in de cyclus...

Verder moet ik de 1e cyclusdag bellen voor een HSG. Volgens mij krijg ik bij de HSG gelijk de uitslag.

Als alles goed is wachten we nog 6 maanden en dan volgt er een kijkoperatie. Mocht er toch iets afwijken wordt er een behandeling gestart.
    Het kan dus best nog wel even gaan duren :(

9. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte mama van Dewi, maar iig een opluchting
    dat het sperma goed was!

10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @ mama van Dewi
    Klopt bij een hsg onderzoek krijg je gelijk de uitslag je kunt dan ook meekijken. Maar fijn dat je nu iets meer duidelijkheid hebt.

@hier
    Vannacht is mijn ongi doorgebroken. Mijn god, volgens mij doet het iedere maand meer pijn. Vanmiddag naar de gyn en dan horen we meer. Ik hou jullie op de hoogte.

11. C78

C78 Niet meer actief

Bedankt meiden!

Butterfly, hoe was jouw afspraak vandaag? Balen zeg dat je nu zoveel pijn hebt bij je ongi :( Het is al vervelend genoeg dat het er weer is... Sterkte!

12. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Alle uitslagen van alle onderzoeken en testen waren goed. We moeten nu tot en met december even afwachten en anders beginnen we januari met inseminatie

13. C78

C78 Niet meer actief

Fijn dat alle uitslagen goed waren!
    Nu hopen dat je ook echt zwanger wordt voor het einde van het jaar!! In elk geval prettig te weten dat er geen afwijkingen zijn...
    Wat wordt het verdere behandelplan?

14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Het is zeker prettig om te weten, maar er blijft ook de nodige onzekerheid hangen, want waar kan het dan wel aan liggen?
    Maar daar moeten we maar niet te veel aan denken.

De gyn zei dat we anders in januari gaan beginnen met insimenatie en dat ik tegen die tijd wel hoor hoe dat gaat. Ik denk zelf dat het dan iui word. Maar dat hoop ik natuurlijk niet.

Hoe is het eigenlijk met de andere dames die in het begin ook meepraatte in dit topic.
    Zijn er bij jullie al wat uitslagen bekend?

15. C78

C78 Niet meer actief

Heb je ook een kijkoperatie gehad of dat niet?
    Als bij mij alles goed blijkt willen ze eerst over een half jaar een kijkoperatie doen zei de gyn gister...

Jammer dat het allemaal zo lang duurt!!

16. MwMariska

MwMariska Actief lid

8 jun 2010
    331
    0
    0
    Doetinchem
    < zit nog op het wachtbankje tot 8 november > pfff valt niet mee

17. C78

C78 Niet meer actief

Vervelend he dat je elke keer moet wachten... Voor je er erg in hebt is er alweer een maand voorbij!

18. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Wachten is inderdaad slopend.

Maar bij mij hebben ze het niet over een kijkoperatie gehad.
    Ik heb al wel een hsg onderzoek gehad, weet niet of het daar mee te maken heeft?

19. C78

C78 Niet meer actief

Bij mij dadelijk ook eerst een HSG en dan evt na een half jaar een kijkoperatie... Geen idee waarom, ik dacht standaardprocedure?

20. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Hallo meiden,

ik zie dat ik alweer even niet ben geweest.. kan het allemaal niet meer bijhouden hoor :( is er nog een beetje leuk nieuws hier? dat kan ik wel even gebruiken :)

Ik heb morgen onze 1e afspraak bij de gyn en ben onwijs zenuwachtig!!! ik hoop dat ik een beetje kan slapen straks.

ik zou eigelijk een hele dag vrij zijn, maar ik ga toch morgen maar werken tot half 12 want anders zit ik me thuis helemaal gek te maken denk ik :(

Deel Deze Pagina