Hoi dames, Even een paar dagen niet online geweest!! @ MvD; Kan me goed voorstellen dat je het lastig vind! Ik wil je heel erg veel sterkte toewensen..! @ Tamren; Genoten van je vakantie!! Nu maar weer afwachten of niet..!! Spannend!! @ Babbel; Ik zag op je lijstje dat ook jij vandaag omgi moet worden.. @ All; Vandaag moet ik ong ongi worden.. Vorige maand verder geen echo's gehad. Dus nu gokken wanneer mijn eisprong is geweest. Deze maand is het sowieso niets geworden, want we moesten beschermd seksen. Maar goed, toen we dachten dat de eisprong was geweest, hebben we dat niet meer gedaan. Manlief vind het helemaal niets met zo'n rubbertje! Nu maar hopen dat het gauw komt, des te eerder we in januari beginnen!!
Wat is het weer rustig hier! Waar is iedereen toch gebleven? Hoe gaat het met jullie allemaal? Ben vandaag begonnen met Clomid! Ben benieuwd of het gaat werken. Volgende week woensdag een echo om te kijken hoe het gaat. Het is wat eerder dan normaal omdat ze gesloten zijn vanaf de 23ste tot en met 2 januari. Dus eigenlijk mocht ik eerst niet eens beginnen! :x En had ik dus die primolut voor niks gehad! Dan had ik dat beter over kunnen slaan, want dan was ik het waarschijnlijk eerder geworden, of misschien wel veel later. Dus ik was best pissig dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden (mijn echo viel hoe dan ook door de primolut in de periode dat ze dicht zijn) en heb dat ook gezegd. Nou dan mocht ik toch beginnen maar kreeg ik de echo eerder dan gebruikelijk, en konden ze geen vervolgecho doen. Maar ben blij dat ik niet toch weer een ronde moet wachten.
Dani, fijn dat je toch kon beginnen deze maand. Wel slecht dat ze vergeten zijn rekening te houden met de dagen dat ze dicht zijn! Beginneling, heb je nu niet stiekem de hoop dat het wonderbaarlijk toch raak is? Zou ik denk wel hebben hihi! Al last van voortekenen van je ongesteldheid? Ik heb zelf niet veel bijzonders te vertellen. Ben druk op werk, met al dat kerstgedoe... Morgen nog een gezellig kerstdiner met de kids en dan lekker vakantie, heerlijk! Ik ga niet weg want vriendlief moet gewoon werken, maar ik ga wel wat leuke dingen doen met vriendinnen en gewoon heerlijk genieten van het niets moeten en alles mogen!
Dag dames. nou mijn nieuwe ronde is weer begonnen,dus we kunnen na onze pauze( HSG) weer gaan aftellen en we gaan er weer voor!!! morgen nog even gaan bloedprikken,maar ga er niet vanuit dat daar iets afwijkends uit komt. lijstje aangepast: NOD December 14-12 Beginneling 17-12 Butterfly22 (15) 20-12 Engeltje1 24-12 Loekiemonster (33) 25-12 Tamren 26-12 Doortje25 28-12 MamaVanDewi Januari 17-01 ikkuh1985 14-01 Babbel81 (10) Afspraken 10-12 Tamren inseminatie 1e IUI 16-12 Babbel bloedprikken van alles 16-12 zaadtest man Loekiemonster 23-12 Loekiemonster 2de afspraak gyn, uitslag ZT 03-01 ikkuh1985 uitslag bloedprikken en zaadonderzoek vriend 05-01 Puur echo check eerste ronde Clomid 11-01 Engeltje's man opnieuw zaadtest 12-01 Doortje's vriend variocele operatie
@ Doortje , klinkt gezellig zo'n kerstdiner,veel plezier! @ Danip, ja inderdaad suf dat ze geen rekening gehouden hebben met de feestdagen:x ,fijn dat je toch al wel mocht beginnen. merk je er wat van? Hopelijk gaat het z'n werk goed doen @ Beginneling, ik hoop dat jou ongi nu ook snel komt!, is wel een rare zin hier
We zijn weer thuis, heerlijk uitgerust en natuurlijk gewandeld, geshopt op de kerstmarkten, gewandeld met de honden! Alleen zijn we vannacht naar huis gereden, omdat ze zulke slechte berichten hadden over het weer! Dus nu zijn we een beetje moe! Maar het is ook wel lekker om thuis te zijn..... En om in je eigen bed te slapen! Verder gaat het goed, voel alleen steeds vanalles in mijn buik! Nu gaan we straks even bij mama op bezoek! En vanmiddag boodschappen doen voor mijn verjaardag en verder nog even rustig aan doen!
@Tamren, klinkt als een leuke vakantie spannend dat je van alles in je buik voelt! succes nog met zitten op het wachtbankje! even weer lijstje update: NOD December 14-12 Beginneling 17-12 Butterfly22 (15) 20-12 Engeltje1 24-12 Loekiemonster (33) 25-12 Tamren 26-12 Doortje25 28-12 MamaVanDewi Januari 17-01 ikkuh1985 14-01 Babbel81 (10) Afspraken 10-12 Tamren inseminatie 1e IUI 16-12 zaadtest man Loekiemonster 23-12 Loekiemonster 2de afspraak gyn, uitslag ZT 23-12 Babbel tel. uitslag bloedprikken 03-01 ikkuh1985 uitslag bloedprikken en zaadonderzoek vriend 05-01 Puur echo check eerste ronde Clomid 11-01 Engeltje's man opnieuw zaadtest 12-01 Doortje's vriend variocele operatie
Hoi Dames, Ik ben gisteren ongi geworden! Mooi op tijd, wat ik ook ong dacht! Nu nog 1 ronde voordat we met de IUI beginnen!! De vruchtbare dagen vallen met de kerst, dus op vakantie flink klussen!! hihi!! @ Tamren; Spannend meid, ben aan het duimen draaien voor jou!! @ Doortje; Niets hoeven is ook heerlijk!! Lekker doen waar je zin in hebt! @ Danip; Goed zo danip! Niet met je laten sollen!! Gewoon voor jezelf opkomen!! Verder hier ook weinig nieuws!! Moet gewoon tussen de feestdagen werken, manlief moet nog 1 weekje werken en heeft dan 1,5 week vakantie! Helaas, in de zorg kennen ze niet dat het bedrijf dicht kan!! Maar goed, moet met oud & nieuw werken.. maar eerst lekker op vakantie!! Echt!! We hebben er heel erg veel zin in en lekker van elkaar genieten!! Is het bij jullie ook van dat pokke weer, hier sneeuwt het al mooi! Heb zo'n hekel aan dit weer!! Maar goed, wat doen we eraan!! Tot gauw!! xxx
NOD December 20-12 Engeltje1 24-12 Loekiemonster (33) 25-12 Tamren 26-12 Doortje25 28-12 MamaVanDewi Januari 08-01 Beginneling 13-01 Butterfly22 (16) 14-01 Babbel81 (10) 17-01 ikkuh1985 Afspraken 10-12 Tamren inseminatie 1e IUI 16-12 zaadtest man Loekiemonster 23-12 Loekiemonster 2de afspraak gyn, uitslag ZT 23-12 Babbel tel. uitslag bloedprikken 03-01 ikkuh1985 uitslag bloedprikken en zaadonderzoek vriend 05-01 Puur echo check eerste ronde Clomid 08-01 Beginneling start IUI 11-01 Engeltje's man opnieuw zaadtest 12-01 Doortje's vriend variocele operatie Ik heb mezelf ook weer verplaatst @beginneling Volgens mij gaan wij straks gelijk op. Wij hebben nu ook nog 1 ronde om het zelf te proberen en anders in Januari ook beginnen met iui. Ik hoop natuurlijk dat het niet zover komt. Fijne vakantie. Geniet ervan @tamren Spannend zeg. Ik duim voor je. @all Het wordt toch echt is tijd voor wat roze nieuws
@ Butterfly; Oke! Kunnen we mekaar een beetje oppeppen!! Enne, je hebt gelijk, idd tijd voor roze nieuws!! Iedereen fijn weekend!!
ff een blonde vraag!! Hoe kom je aan de pendels..?? Ik wil dat ook weleens aanvragen.. Hoor het wel!!
@ beginneling: Als je naar het forum gaat en dan naar diversen dan staat daar een onderwerp pendelen, daar kun je de pendelaars vinden! Succes! Hier is het nog steeds afwachten! Pfffff.... Bedankt voor alle succeswensjes allemaal!
ja en anders kun je ook de namen die bij mij onder of bij tamren staan ff een pb sturen om te pendelen
@butterfly: Haha ik keek net ff bij kou pendels, ze zijn wel eensgezind. Nu maar hopen dat het uitkomt!
Hahaha heb ik al 1 keer eerder gehad maar dat was voor mijn hsg. Dus nu de boel schoon is hoop ik zeker dat die deze keer uitkomt Maar jij hebt er ook 3 in januari
@ Doortje: Wat lekker zeg, vakantie! Ik moet volgende week nog en dan ben ik ook een weekje vrij @ Babbel: wanneer krijg je uitslag van het bloedonderzoek? Ik merk het inderdaad wel. Volgens mij ben ik gewoon wat overgevoelig voor hormonen.. @ Tamren: wanneer was/ben je jarig? Alvast of alsnog gefeliciteerd Wat voel je allemaal in je buik dan? (innesteling? ) @ beginneling: Fijne vakantie dan maar! Heerlijk zeg! Geniet ervan (wanneer gaan jullie weg, en waarnaartoe want dat heb ik volgens mij gemist.) @Butterfly: Dat vind ik ook, dit moet een heeeel roze topic worden!! Zou super zijn als je pendels klopten! Ben nu op de 3e dag van de clomid, en heb er toch wel wat last van (ondanks dat dit de laagste dosering is) Ben echt last van moodswings, buikpijn, hoofdpijn en bultjes Dat is een teken dat je overgevoelig bent, maar ik ga maar gewoon door haha Ga zo even lekker in bad! Boekje erbij, kaarsjes aan.. heerlijk! En goed voor de buikpijn. O en eigenlijk moet ik mijn haar verven, maar ik ben er nog niet uit welke kleur. Chocoladebruin of paarsbruin. Hebben jullie trouwens ook hyves of facebook? Lijkt me wel leuk om jullie eens te zien. Hoeft niet hoor, maar misschien lijkt het jullie ook leuk!
ik heb je een pbtje gestuurd. Maar liever geen opmerkingen over zwangerschap. Maar dat spreekt voor zich denk ik toch.
Paar dagen terug kwam ik hier zomaar binnen vallen, maar nu heb ik een flink aantal pagina's terug gelezen.... Hoop dat ik het goed onthouden hebt Tamren wat spannend, en dus toch nog dit jaar geÏnsemineerd, ik zal heel hard voor je duimen!!! Danip zo'n last van de Clomid, vervelend zeg. Jij ook een knuffel. Mama van Dewi, ik snap je besluit, sterkte! Doortje, is je vriend inmiddels al onder het mes gegaan? Butterfly, is las maar over een boek die zo goed is, maar welke is dat? Mijn NOD is morgen, en ben bang dat die gewoon weer door gaat zetten! 3 januari hebben we een second opinion bij MC Kinderwens.
@Danip: Ik ben morgen jarig..... Dank wel voor de felicitatie! En ja wat ik voel..... Ik hoop natuurlijk dat het innesteling is! Ik heb wel een beetje medelijden met mijn mannetje, ik ben een beetje opvliegend, heb geen zin in sex en ben zo moe als een hond! Maar ja, alles voor het goede doel! Enne ik stuur je een pb, maar we hebben het niet over ZP en zwanger worden enzo! @Beebiej: Ja het is echt heel spannend, @Butterfly: Jaja ook 3 voor januari, dus we zullen zien, haha! Verder ben ik druk, boodschappen doen, ff koffie doen bij mijn ma, en die was..... Ik wou dat het niet bestond!