Haha ja ik vind het ook heel grappig! Ik had jullie beide echt heel anders voorgesteld! Gek is dat he, dat je je een beeld vormt van iemand die je nog nooit hebt gezien. Enne Tamren gefeliciteerd he!
hey dames is weer effies geleden dat ik hier was een weekje. niet echt roze nieuwtjes helaas!! zoals jullie al zeiden hopen dat er gauw een roze nieuwtje komt zou leuk zijn. tamren----> VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! en ik zag dat je je eerste iui heb gehad?? was het goed gegaan? ik hoop voor je dat het raak is en dat je dit jaar leuk afsluit!! iedereen--> ik heb hyves wie me wil toevoegen moet maar ff een pb sturen. ehmm weet niet zo goed meer wie aan de clomid was begonnen en er veel last van heeft maar hoop dat het een beetje beter gaat?!?! nou ik ben nu bezig met tempen en het gaat goed zet dus gewoon mijn wekker op mijn vrije zondag, en val daarna weer lekker in slaap haha (gelukkig) het tempen ziet er denk ik wel goed uit 1ste 2 dgn vanaf eerste dag ongi daarna rond 36.3 tot nu toe had alleen 1 dag dat was de 16de 37.0 maar had die nacht ook vreselijk koud gekregen en ff erna bloedheet dus denk beetje verhoging van 1 dag want ik heb het nooit warm zelfs niet in de zomer heb het eigenlijk altijd koud. wat doet je temp rond je eisprong? gaat die omhoog of omlaag en dan ervoor of erna? want dat weet ik allemaal niet ga zowiezo ong. vanaf woensdag weer beginnen met ovutesten erbij is dat handig? of zeggen jullie dat is onzin om erbij te doen.
Goedenmorgen dames, Ben alweer aan het werk!! Iedereen een goed weekend gehad..?? Wij wel, lekker druk geweest met vanalles.. Nu nog ff 4 daagjes werken en dan gaan we ff weg!! Nu maar hopen dat we wel een witte kerst houden, dat vind ik erg leuk!! Ik zal mijn naam etc ook ff in een pb'tje versturen.. ben heel erg benieuwd hoe iedereen eruit ziet!! @ Tamren; Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.. Ben je goed verwend?? Succes nog ff met de laatste wachtdagen! @ Doortje; Geniet van je vakantie!
Nou dames, Heb jullie een pb'tje gestuurd.. Zoals de anderen ookal zeiden, mondje dicht over het forum etc.!! Nu nog ff een smoesje bedenken, waarvan ik jullie ken... Volgens mij wonenn jullie allemaal aan de andere kant van het land.. Ik heb een aantal mensen op me hyves, die altijd iedereen bijlangs gaan.. Als ze een persoon niet kennen, dan vragen ze later.. Hoe ken je die?? Erg irritant.. Maar ik bedenk wel ff wat!! Komt goed!! Werkse vandaag allemaal!! xxx
.... ik ben gisteren weer eens ongesteld geworden. Moet nu snel weg, maar ik wilde het toch even laten weten! Zal vanavond bijlezen! X
Ja ik heb een fijne dag gehad! Was gezellig! Niet te druk..... Vandaag weer over tot de orde van de dag! Pffffff, boodschappen, administratie, huishouden en ga zo maar door! Nog een paar dagen wachten.... Weet iemand wanneer de Pregnyl uit je lichaam is????
hey meiden, heb danip en beginneling toegevoegd ook op me hyves toegevoegd. leuk wat jullie zeggen om een gezicht erachter te zien. ook bij mij geld dus geen zp berichten plaatsen. en als mensen mij gaan vragen wie jullie zijn dan zeg ik gewoon mensen die ik ken van vroeger ofzo zijn verhuisd?? weten ze toch allemaal niet meer haha
Ikkuh je staat nog niet in mijn lijst. Maar ben wel benieuwd. Ik zeg altijd bij zp hyvers dat ik ze via een hondenforum ken edit: nu wel 8)
Wat zijn jullie allemaal knappe chickie's zeg! Als dit topic helemaal roze is (duimduim) dan kunnen we de naam beter veranderen naar hot mama's! (maar serieus, jullie zien er leuk uit!)
ik kan jou alleen nog beoordelen haha je ziet er ook leuk uit hoor en heb een beetje je foto`s gekeken en bent getrouwd gaaf hoor.. mooie jurk!!
Haha, ja en dan de gedachte he hoe iemand er uitziet! Uhm iemand dacht dat ik lange blonde haren had, haha
ik ja Hebben jullie dat niet dan, dat je al een heel beeld van iemand hebt, en het nu toch anders is dan verwacht? Ik vind dat wel grappig! @ Ikkuh, vind het ook nog steeds jammer dat ik hem niet elke dag aan mag (naar mijn werk en naar de winkel) Onze hond ligt naast me ontzettend te dromen. Ze is aan het blaffen en aan het hardlopen haha.
heb je toegevoegd tamren. ik heb gelukkig geen beeld nog bedacht van hoe iemand er uit zou kunnen zien... denk dat ik er dan ook giga naast zat hoor we zien er allemaal wel heel erg verschillend uit he totaal anders
danip--> kan me voorstellen dat je dat heel jammer vind!!en dat je hem nog iedere dag aan wilt. ik ben totaal geen typ met jurken en rokken maar denk dat als ik ooit een trouwjurk aan gehad heb dat ik er nooit meer uit wil haha
Haha nee dat klopt! Je voelt je meteen heel mooi als je zo'n jurk aan hebt. En zo zonde dat hij hier in de zak op de logeerkamer hangt. Heb je zo'n mooie jurk, draag je hem maar 1 dag Ik zei al dat we anders maar moeten scheiden en opnieuw trouwen haha! Inderdaad lijken we allemaal heel anders. Verschillende types, die toch hetzelfde meemaken. Vind het wel heel leuk eigenlijk dat we zo verschillend zijn.
Nee ik had geen gedachte van hoe jullie eruit zouden zien, maar vond jullie allemaal zo jong.... Ik voel me met mijn 33 ineens zo oud! En ik kijk altijd graag naar huisdieren, en zie dat een paar van jullie ook hondjes heeft! Ik vind de kleur van de hond van Danip zo mooi! En zeker jullie zagen er prachtig uit op jullie trouwdag! Wij zijn nu ook een jaar getrouwd, maar wij hebben het klein gehouden. Ik ben niet zo van in het middelpunt staan! En mijn jurk, terwijl het niet eens een trouwjurk was, hangt ook in de kast!