Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik had eigenlijk ook niet echt een beeld gevormd. Maar jullie zien er inderdaad allemaal leuk uit hoor.
    Misschien kunnen we op den duur wel een keertje meeten;)

2. danip

danip Niet meer actief

33 is toch helemaal niet oud! Maar er zijn inderdaad veel 25ers hier ;)

Leuk hondje he! We vinden haar zelf ook heel mooi (en lief ;)) Het is een bepaald ras, maar dat zet ik hier maar niet neer dan ben ik meteen wel erg herkenbaar. Als je het wilt weten, dan zet ik het wel even in de titel van een van die foto's. Vind jullie hondjes ook erg leuk! Ik ben ook helemaal gek op dieren, en vooral honden. Dus daar keek ik ook al naar bij iedereen haha!

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi dames,

Ik heb even iedereen gekeurd!! haha!! Jullie zien er super uit!! Maar heel anders dan ik had gedacht, maar goed!! Dat geeft niet!!

@ Danip; ik heb je foto's nog niet bekeken, dus ik zal zo ff kijken.. Ik trek de jurk elk jaar op onze trouwdag even aan.. Vind ik gewoon leuk (ook voor mezelf om te kijken of 't nog past)

@ Beebj; Balen meid! Gingen jullie nou ook in de volgende ronde voor de IUI..!!

@ Tamren; Je bent nog helemaal niet oud! Ik vind het leuk als we alle leeftijden hebben!!

4. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Goh wat en complimentjes hier......:)
    Ben vandaag knetterchagerijnig! Ik hoop niet dat dat komt omdat mijn ongi onderweg is.....:(
    Ik ken het ras hoor Danip........

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hoi meiden,

Ook ik wil gezellig met jullie hyven, dus zal zo even mijn site naar jullie pb'en! Ben wel benieuwd hihi! ;) Ik heb ook 2 honden die jullie kunnen bewonderen, ben gek op huisdieren! :D

Tamren wat vervelend dat je chagie bent, hopelijk blijft je ongi wel weg!

6. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    heb je toegevoegd;)

7. danip

danip Niet meer actief

@ Beginneling: Dat is inderdaad leuk, om hem elk jaar even weer aan te doen! Misschien doe ik dat op ons volgende jubileum ook wel :D

@ Tamren: wat leuk dat je het ras al kent! De meesten denken dat het een Border is, en bijna niemand herkend meteen wat het wel is! Hoop dat je Chagrijnigheid van iets anders komt dan je naderende ongi! Duimduimduim..

@ Doortje: heb je toegevoegd! Ben benieuwd! (ook naar je dieren :D)

Morgen krijg ik de echo om te zien of de clomid zijn werk doet. Heb wel steeds links en rechts steken, dus ik hoop dat dat mijn megagrote ei is, helemaal klaar om te springen! Maar dat zien we morgen dus!

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden
    alles goed hier?
    tamren leeftijd maakt geen verschil hoor we zijn allemaal gelijk he!! en je voelt je zo jong als je zelf wilt!!
    hoop ook voor je dat je ongi weg blijft.

hmm zo te horen hebben veel mensen honden hier.
    helaas heb ik geen hond mijn hond (van bij mijn ouders) is in de zomer overleden.
    ik wil zelf ook heeeeeel graag een hond en het liefst een husky maarja daar heb ik echt geen tijd voor werk nu 5 dgn. en wil wel minder gaan werken zodra we ooit een kindje mogen krijgen en wie weet... kan ik dan een hondje erbij krijgen.
    ik vind ook een chowchow zo mooi.

vind de hond van danip ook heel mooi echt hele mooie kleuren.
    ik ga vanavond of morgen even verder op jullie hyves kijken naar de hondjes :D

9. danip

danip Niet meer actief

p.s. We zijn bijna allemaal 25! (sorry Tamren :) )

10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    haha dat viel mij ook al op danip:D

11. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Haha, ja dat had ik dus al gezien..... Allemaal meiden van 25....
    Ach ja, als ik mijn man, gelijk 13 jaar geleden aan de haak had geslagen(toen werkten we samen en had hij al een oogje op me), dan was ik ook een stuk jonger aan kindjes "begonnen", maar helaas de vonk was er pas 2 jaar geleden, toen we elkaar al 10 jaar niet meer hadden gezien of gesproken.

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik denk dat ik jullie allemaal mijn link heb toegestuurd, maar wie hem nog niet heeft moet het maar ff laten weten.

Dani, waar wij cursus met de honden hadden, die hebben ook zo'n hond. Heb hem van pups af aan groter zien worden, hij is net zo oud als onze reu en ik vind ze heel gaaf! Hij leert ook dat wat bij het ras hoort (schrijf het erg omslachtig, maar anders weet iedereen het alsnog), erg leuk!

Oh spannend dus, hopelijk heb je een super ei! ;)

Tamren, je bent echt nog niet oud hoor. Een van mijn beste vriendinnen is 31, iets jonger dan jij nog, maar dan nog ben je niet oud! :)

13. danip

danip Niet meer actief

@ Doortje: Dat doen wij dus ook met haar! Datgene waar ze voor zijn ;) Heb met haar op speuren gezeten, en daar was ze ook heel goed in. Alleen werd de groep toen zo groot dat je bijna alleen nog maar aan het wachten was tot je weer mocht. Die van jullie vind ik ook super! Zo lief!

14. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Haha, dank je wel! Ik voel me ook niet oud hoor, zou soms alleen willen dat ik nog 25 was, dan had ik een heleboel anders gedaan...:)

15. danip

danip Niet meer actief

Dat heb ik nu ook al, maar dan met 18 jaar ;) Dat blijf je toch houden denk ik. Maar je bent toch nog hartstikke jong! Jonger dan mijn zus, en die is ook alles behalve oud!

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    De meeste mensen vinden onze honden eng... :( Terwijl ze zo ontzettend lief zijn! Ik weet dat sommige mensen denken dat het aso-honden zijn of dat ze typerend zijn voor een bepaald soort mensen, die vooroordelen had ik 7 jaar geleden ook... :) Maar toen mijn vriend en ik er 1 leerden kennen waren we verkocht hihi! Ken geen lievere honden voor mensen dan deze kanjers! ;)

Wat gaaf dat jullie dat ook doen Dani, ik vind dat wel heel bijzonder om te zien! Die van onze cursusleidster deed het automatisch al meteen toen hij nog geen 4 maanden was! Ik vind het gaaf dat je zo dus goed kan zien waarvoor ze gefokt zijn en dat je ze dat nu ook aan kunt leren. Dat zullen we met die van ons maar niet doen hahaha! (Hondengevechten) ;)

Ja als je sommige dingen anders kon doen... Maar denk dat het juist bedoelt was om ervan te leren, daar ga ik maar een beetje van uit...

17. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Mensen hebben gauw een oordeel over honden! Onze bruine hond Bickel is een Jack Russel, en dan zeggen ze die zijn zo hyper... Nou deze dus echt niet, dit is gewoon een lui kreng. Onze ander hond Branie is een kruising Friese Stabij, die heeft ADHD, op een gegeven moment hreeg ik 2 keuzes van de Dierenarts, of accepteren dat ie druk is, of in laten slapen:$... Wegdoen is geen optie, omdat niemand zo'n hond wil. Dus de keus was makkelijk....
    Nu gaat het al beter als we maar consequent zijn.....

18. danip

danip Niet meer actief

Nou ik heb mijn echo gehad. Follikel was 1,2 cm en moest dus nog wel even doorgroeien, maar voor nu lijkt het er op dat de clomid zijn werk doet. Ik kon nu toch vrijdagochtend voor een 2e echo komen, want pas als het meer dan 1,4 is zien ze het als succes. Maar ik was natuurlijk 2 dagen te vroeg voor een echo, dus op zich leek het heel goed. Ze willen het heel graag goed bijhouden want er waren meer follikels die groter waren (rond de cm) dus ze willen zeker weten dat er niet 5 tegelijk gaan springen ;) Ben blij dat de clomid toch iets doet!

@ Doortje: ik vind bullies juist heel lief! Vind het echt van die lieve clowntjes :D Maar train ze maar niet voor waar ze voor zijn inderdaad haha. Lijkt me niet verstandig! Bij die van ons zat het er ook echt in inderdaad. Ze wist meteen wat ze moest doen.

@Tamren: Heb je wel eens homeopatische middeltjes gebruikt voor je hyper hondje?

19. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Nee eigenlijk niet. Heb je tips voor zo'n middeltje?

Verder gaat het hier vandaag niet zo. Ben al naar de ha geweest. Ik heb last van druk op mijn borst en kortademigheid.... De ha zegt hyperventilatie, dus maar even rustig aan doen en stress vermijden, als dat lukt......

20. danip

danip Niet meer actief

Jawel, Bach bloesem remedies. Heb er veel positieve dingen over gehoord. Is wellicht het proberen waard? Het is alleen wel wat uitzoekwerk, omdat het normaal via een homeopaat gaat. En dat kost wel een paar euri. Er zijn namelijk veel verschillende bloesems, die je moet/kunt combineren voor het specifieke gedrag van je hond. Maar dat is wel uit te vinden hoor, en als je eenmaal een samenstelling hebt gemaakt kun je ze gewoon online bestellen. Het is eigenlijk een middel voor mensen, maar heel veel hondendeskundigen zijn er super blij mee. Dus google maar eens of je je er aan wilt wagen. Onze buurhond heb ik het ook aangeraden omdat die dus doodsbang is voor onweer en vuurwerk, en nu er hier en daar wat knalt is ze nu dus wel rustig. Ze vind het nog niet leuk, maar de echte angst is er echt vanaf.

En anders wil ik nog wel even voor je navragen welk ander middel hier nou ook al weer ook voor hielp, want daar kom ik zo niet meer op.

Deel Deze Pagina