@ All, zal even het gemiddelde ophoog trekken, ik ben 29, dus ik zit mooi tussen jullie in! oh leuk een Jack Russel, wij willen ook graag een hondje,maar dan willen we wat groter wonen en liever ook een grotere tuin hebben. Dus heb maar weer een staatslot gekocht Zijn jullie al druk voor de feestdagen? nog wat leuk doen? ( behalve testen hè Tamren )
Ik hoef denk ik niet te testen, want ik veeg steeds roze af en heb behoorlijk kramp! Dus ik denk dat de 1e IUI mislukt is!
oh dat zou wel heel jammer zijn, was anders zo'n mooi kadootje duim toch nog even door voor je hoor. knuf
Hoi meiden, Even een snel en klein berichtje!! Ben nogal druk!! haha!! Ik wil iedereen hele leuke, gezellige, warme en liefdevolle dagen wensen! Ik ben dinsdag pas weer op het forum!! Ga zo vast onze spullen pakken!! Moet vanmi en vanaaf nog werken en dan morgenvroeg lekker weg!! Heerlijk!! haha!! @ Tamren; Meid, kom op!! Ik zal voor je duimen dat het niet doorzet!! @ all; Wij willen ook wel een hond, manlief wil dan een rottweiler hebben! Maar goed, we hebben niet zo'n groot huis en we zijn veel weg, dus vind ik dat niet zo leuk voor een hond! Ooit gaan we mooi buitenaf wonen, dan kunnen we prima een grote hond nemen!! Maar goed, dit berichtje is alweer langer dan ik eigenlijk wou!! Tot volgende week!! Liefs mij
Hey meiden, Zijn vandaag voor de uitslag van de zt bij de gyneacoloog geweest, slecht nieuws te horen gekregen.... mn vriend heeft helaas geen zwemmers, wat er wel zit is zo weinig/slecht dat dat ook niet te stimuleren is.. Moeten nu gaan nadenken over een vorm van icsi ( bij deze vorm halen ze een zaadcel uit de teelbal).. Wat we niet te lang uit moeten stellen.. ben nu bijna 36 een ben ook niet helemaal "vers"meer.. We zijn daar allebei behoorlijk van onderste boven.. wel moet hij eerst nog even langs de uroloog.. hij heeft vroeger een ontsteking aan zn zaakje gehad.. dus dat moet ff goed nagekeken worden.. Voor de rest met jullie alles goed?? las iets over een hond heb er 2 een grote golden retriever en een blonde labrador Liefs Loekie
@loekiemonster Een hele dikke knuffel voor jullie. Snap heel goed dat jullie er onderste boven van zijn. Hopelijk komen jullie er samen snel uit.
hey dames ff snel... tamren--> ik hoop echt voor je dat het raak is!!! beginneling--> fijne dagen!!! geniet er lekker van!!! loekiemonster--> vind het heel erg voor je.. weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik hoop voor dat het icsi gaat lukken en het jullie snel mag lukken. verders hier nog niet echt iets nieuws tempen is nog steeds gewoon zelfde temp heb nu 2 ovutesten om de dag gedaan begin denk ik vanaf het weekend met iedere dag testen denk ik. wie kijkt er trouwens dat programma van de hondenfluisteraar??? dat vind ik zo leuk om te kijken wat ie wel niet voor elkaar kan krijgen met al die honden. mijn vriend wil als we ooit een hond nemen zo`n hond als die hond van die man. nou ik ben weer weg groetjes fijne avond allemaal en ook voor als ik jullie niet meer spreek fijne feestdagen!!!
Helaas niet zwanger, heb mijn ongi gekregen.... En zelfs al weer een nieuwe afspraak voor de FM. Ben niet zo spraakzaam. Het doet toch meer met je, dan je denkt...
@ Tamren: jeetje wat erg! Had het zo voor je gehoopt Wat een rotbericht! Dikke knuffel, en hoop dat je toch nog een beetje een leuke kerst hebt! @ Loekie: Ook van jou al zo'n naar bericht! Wat erg! Ook voor jou een dikke knuffel! @Ikkuh: Ik kijk het ook vaak, vind het heel leerzaam. Vind het ook zo'n schattig mannetje met zijn lange wimpertjes Ik heb vanochtend weer een fm gehad, maar die leek niet zo goed. Mijn ei was woensdag 1,2 en nu 1,3. Dat had meer moeten zijn, en de gyn was niet heel positief. Het slijm moet ook dik zijn, en dat was bij mij maar een dun lijntje en wees dus niet op een naderende eisprong. Ik moet nu (ondanks de kerstsluiting) maandag toch weer terug komen. Dus ik bekijk het maar positief. Als het echt echt echt niet goed was dan had dat niet gehoeven, maar eigenlijk ben ik best teleurgesteld. Kijk ook tegen de volgende ronde op. Dan moet ik een dubbele dosis, terwijl ik nu al overdreven reageer op de clomid. Heb zo'n buikpijn, ik kan niet eens bukken. En die opvliegers wordt ik nu ook wel zat, slaap bijna niet. Maar genoeg gezeik van mij, er zijn ergere dingen en het is bijna kerst! (ben gewoon een beetje depri... rothormonen!) Wil jullie allemaal een hele fijne kerst wensen, en ook een heel gelukkig 2011. Hoop dat ons topic knalknalknal roze wordt volgende jaar! HAPPY (PINK) 2011 VOOR JULLIE ALLEMAAL!!
Lieve meiden, Ik heb nog niks terug gelezen, maar wil jullie wel even een hele fijne kerst wensen!!! Na het weekend kom ik wel weer even reageren! Dikke kerstknuffel!
Ik ben nu even voor het laatst,na de kerstdagen ben ik er weer! Even de gedachten ergens anders op zetten.... 2e kerstdag beginnen we alweer met prikken, dus moet nu even mijn hoofd resetten. Jullie allemaal fijne dagen! @Danip: Dank je wel voor je knuffel... Heel erg lief!
Ik ben er weer! Heb op kerstavond ff lekker meegejankt met al you need is love, en ik heb nog ff een paar lekker kerstfilms gekeken. Verder nog een paar goede gesprekken gevoerd. Ik kan er weer tegenaan. Vandaag dus ook al weer de 1e spuit gezet! Op naar de volgende IUI. Ik hoop dat jullie allemaal fijne dagen hebben gehad.
Hey meiden!! Sjonge wat lees ik toch allemaal voor berichten!! @ Loekiemonster; Balen meid! Hoop dat jullie toch je weg hierin kunnen vinden! @ Tamren; Gatver meid!! Dat was een dikke domper of niet! En dan meteen alweer door voor de volgende ronde!! Kop op, meid!! We zijn net terug van het weekendje weg! Heerlijk (sorry loekiemonster & tamren). We hebben lekker gerelaxt en bij gekomen van het afgelopen jaar. Er lag lekker veel sneeuw, dus mooie wandelingen gemaakt enzo!! We kunnen er weer tegenaan!! Iedereen heel veel succes met alles!! xxx
@ Danip; sorry meid!! Ik dacht al ben iemand vergeten! Hopen dat het allemaal wat makkelijker gaat, en dat je niet teveel hormonen moet slikken!! Enne, ik ben het met Danip eens!! We gaan voor een roze topic in 2011!!!
Nou goed nieuws van mij (om het toch even de positieve kant op te slingeren na alle nare berichten) mijn ei is mega! Hij was 2 cm precies!! De clomid heeft gewerkt dus! Ben zo blij dat het toch nog goed is gekomen met mijn ei. Nou ik reageer straks even op de rest, want ik heb nu even geen tijd (binnen nu en 3 dagen zou mijn ei moeten springen )
hey dames, alles goed hier? tamren--> vind het heel jammer voor je!! ik had echt op een positief nieuwtje gehoopt. danip--> super!!! hopen dat het dus echt raak is deze ronde dan begint jou jaar 2011 goed!!. nou ik ben bezig met tempen maarja snap er echt helemaal niks van doet je temp iets rond je eisprong? mijne gaat zowiezo soms ietsjes omhoog en soms iets omlaag. heeft iedereen fijne kerstdagen gehad? allemaal wat leuks gedaan? groetjusss
@ Ikkuh, als ik zo naar je grafiekje kijk, is je ei-sprong nu nog niet geweest, na je eisprong gaat je temp. omhoog en blijft hij ook hoger. anders moet je even bij het topic Temperatuurkaartjes kijken. Succes! @ Danip, mooi groot eitje veel plezier nog met klussen en dan gaan we hard voor je duimen!!!! @beginneling, fijn zo'n heerlijk weekendje om weer lekker op te laden
IK ben alweer aan het prikken, dus we gaan weer gewoon door. Heb alleen behoorlijke hoofdpijn van de Menopur..... 3 januari 1e FM.... @beginneling: Waarom sorry..... Is toch juist heerlijk ff lekker relaxen? @Danip: Succes met klussen ik hoop dat het voor jullie snel raak is! Enne ja, laten we hopen dat het topic hier volgend jaar knalroze is! Wat zou dat gaaf zijn. Iedereen een fijne jaarwisseling en voorzichtig met vuurwerk.....