Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

NOD

Januari
    08-01 Beginneling
    13-01 Butterfly22 (16)
    14-01 Babbel81 (10)
    14-01 Danip
    17-01 ikkuh1985
    19-01 Engeltje
    23-01 Tamren
    27-01 Doortje25

Afspraken
    05-01 Puur echo check eerste ronde Clomid
    07-01 Doortje afspraak bij de gyn
    08-01 Beginneling start IUI
    08-01 Tamren 2e IUI inseminatie om 11.00 uur
    13-01 Engeltje 9.00 afspraak gyn, uitslag 3e zaadtest
    12-01 Doortje's vriend varicocele operatie
    04-04 uitslagen onderzoeken vriend en opnieuw horen wat we verder gaan doen

EDIT: mezelf op NOD gezet

2. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Engeltje: Dank je wel! Is toch wel een rare gewaarwording hoor... Op zaterdag in het ziekenhuis.. Heerlijk rustig. Had aleen het idee dat iedereen die er wel was ook naar je keek.

Vandaag hadden we 39 milj zaadjes.... Misschien dat er nu een Pietertje of Ingetje bij zit:)

Op naar de 23e

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,
    tamren--> oooohhhh dat word een spannende tijd!!! ik hoop het zo erg voor je!! ik ga duimen voor je hoor tot ik erbij neerval.

verders...
    ik weet niet zo goed wat ik verder heb gelezen want het slaat even niet op allemaal dus zal zowiezo alles proberen bij te houden met lezen maar ik heb even iets anders aan me hoofd... dus weet niet hoe ik kwa tijd kom te zitten.
    dus ik zal zoveel mogelijk proberen te lezen maar neem me niet kwalijk als ik iets vergeet.

groetjes

4. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Toch geen ernstige dingen aan je hoofd?
    En dank je dat je voor me duimt, zal ik nodig hebben....;)

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; ooohh!! Spannend!! Hopen dat het deze keer lukt!! Ik zal voor je duimen!! 39 milj. zwemmers, goed hoor!!

@All; Hier nog geen ongi te bekennen, maar wel vanaf vrijdag roze met afvegen, dus ik ben bang dat het vandaag toch wel gaat doorzetten! Ergens heb ik nog een heel klein beetje hoop, maar ik zei gisteren tegen mijn hubbie, dat het eraan zat te komen, kwam hij later thuis met een grote bos bloemen! Lief he! Hij is totaal niet van de romantiek, dus ik verwachte het ook helemaal niet!!

@Engeltje; Zodra ik ongi ben, moet ik bellen, dan krijg ik eerst elke keer inwendige echo.. Omdat ik een korte cyclus heb (ong. 24,25 dagen), zal mijn ei rond dag 10 gaan springen. Hiervoor krijg ik pregnyl. Voor de rest hoef ik geen hormonen te spuiten, zoals Tamren. Het probleem bij ons is dat de zwemmers niet door het vruchtbare slijm komen en dat ik niet zoveel slijm heb.Voor de rest is alles oke bij ons! Zoals ze in het zkhuis zeiden; hebben we eigenlijk nog nooit een echte kans gehad!! Maar goed geen bloed geeft moed.

6. danip

danip Niet meer actief

@ Doortje: Wordt een spannende week voor je vriend. Is hij nog zo zenuwachtig? Het lijkt mij zelf ook heel raar narcose, maar als je alles nog hoort lijkt me nog enger eigenlijk. Hoop dat alles goed gaat met zijn operatie en het hem mee zal vallen.

@ Engeltje: wat stom dat ze je niet vast de uitslag wilde geven. Het is toch niet zo raar dat je daar over in zit? Veel artsen hebben gewoon niet echt mensenkennis. Snap het probleem van haar niet zo.

@ Beginneling: ik begrijp dat je niet wilt testen. Heb er zelf toch maar 2 gehaald, maar eigenlijk vind ik dat nu dom, want die ga ik dan toch doen ook al is het beter om gewoon een poosje af te wachten. Maar ja kon het niet laten ;) Volgens mij ben ik ook hoofdsponsor van de zwangerschapstesten industrie :p Maar ben benieuwd of je maandag ongesteld wordt of niet.

@ Tamren: wat spannend allemaal zeg! Nu duimen draaien dat je de 23ste een mooie test met 2 knalroze streepjes hebt! :D

Hier weinig nieuws, heb wel vanaf dinsdag wat buikpijn zo nu en dan, maar ik heb alle zwangerschapsverschijnselen al wel gehad de laatste jaren haha. Dus ik denk dat ik mezelf weer gek aan het maken ben, daar ben ik heel goed in namelijk.

Had wel iets doms in de Kruidvat. Ik had bij de actieartikelen al een set van 5 rompertjes in mijn mandje gegooid. Heel raar, toen ik het deed dacht ik huh wat doe je nou, die heb je helemaal niet nodig. Erg vaag haha. Even een moment van verstandsverlies.

7. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Haha, dat maakt toch niets uit! Ik had het van de week met de kalender... We hadden een nieuwe verjaardagskalender en ik schrijk ipv mama (mijn moeder) oma. Haha!
    En ik haal best weleens iets hoor... Ik ben van de week nog bij de prenatal geweest, die was hier pas geopend en toen eb ik voor mijn mannetje een romper gekocht met iets van stoere vader....:)

8. danip

danip Niet meer actief

Haha die is ook leuk ja, oma! Soms ben je gewoon even in de war he!

Ik heb ook al wat dingen gehaald hoor. Ik heb al een hele lieve romper (die kon ik toen niet laten liggen bij de hema, was bang dat ze er niet meer zouden zijn als ik ze nodig had) :) En ik heb difrax flesjes, die waren toen in de aanbieding. En ik heb al een newborn speentje. Dat was het volgens mij wel. Valt nog wel mee toch?

Dit was alleen onbewust, zo van wat een leuke rompers, en ook niet duur huppa in het mandje. Heel raar!

9. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Onbewust voel je je al moeder..... Ik denk dat veel meiden die zwanger willen worden dat wel hebben...;)

10. danip

danip Niet meer actief

Dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn. Ik heb dat inderdaad zo nu en dan, dat gevoel.

Maar ik heb deze maand ook wel weer hele erge "onderbuikgevoelens" die nergens op slaan, maar waar dit soort dingen wel erger van kunnen worden natuurlijk ;)

11. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Ja dat zal best wel! Ik had het ook naar mijn 1e IUI..... Ik stond in de supermarkt ineens voor de luiers:D Nou ik heb ze niet nodig en mijn man ook niet, haha!

12. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Goedenmorgen dames,

Gisteravond ben ik toch nog ongi geworden. Dat wist ik eigenlijk ook wel, maar goed! Ga straks ff bellen met het zkhuis voor een afspraak!!

Werkse vandaag!!

13. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Balen meid! Maar gelukkig gaan ze er nu iets aan doen!
    Knuffel...

14. Engeltje1

@ Tamren, ja dat zal best wel, bijna het hele ziekehuis leeg haha
    39 miljoen, echt een hoop!! ik hoop dat dat bij ons ook zo is. op naar de 23e, ik duim :D

@ Danip, nee ik begreep ook het probleem niet zo, maar ach, nog 3 nachies slapen :p

@ Beginneling, oke spannend meis. heb je het zh al gebeld? wanneer kan je langs komen ?

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Engeltje; vrijdag moeten we heen..!! Dus dan gaat het echt beginnen!! Spannend!!!

16. Engeltje1

Innd spannend zeg!! nu komt het dan toch in de buurt:D

heel veel succes meis

17. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Spannend beginneling! Succes vrijdag!

18. danip

danip Niet meer actief

Kan iemand mij even in een houdgreep leggen? Ik heb net een test voor morgen klaargelegd in de badkamer. Want daniptje ging nog even rekenen, en ontdekte dat ik op dag 17 een eggjump had, daar 14 dagen bij is dag 31! Dus dat zou betekenen dat ik morgen zou mogen testen.

Maar het is zo dom! Want ik wil niet een negatieve test :x Dus eigenlijk zou ik gewoon moeten afwachten of ik komend weekend nog niet ongesteld ben, en dan de maandag er op pas testen. Maar ik wil het zoooo graag weten, want ik heb weer van alles! (buikpijn vooral) en nu moet iemand me tegenhouden! Want als ik het wel doe, dan is het vast negatief, en eigenlijk ook wel vrij vroeg. Help!

19. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    IK hou je tegen hoor! Niet doen....
    Probeer nog even vol te houden!!!!!!!

Knuffel...

20. danip

danip Niet meer actief

Haha thanx! Je hebt groot gelijk! Ik heb echt het gevoel (ja echt) alsof iemand me echt even keihard in mijn gezicht moet slaan! En dan niet een klein beetje, maar een flinke mep. Want ik heb het weer hoog in mijn bol.

Dus als je me dan ook nog even een klap wilt geven? :)

Deel Deze Pagina