Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames,
    alles goed hier? nog nieuwtjes?
    ik ben er nu dus even snel en dan ga ik gauw me bed in.
    het probleem dat ik dus ff andere dingen aan me hoofd heb is omdat me moeder zaterdag een hersenbloeding gekregen heb en dus in het ziekenhuis ligt, het gaat gelukkig wel al ietsjes beter met der.
    dus ik kom zo af en toe buurten hier en ff snel berichtjes plaatsen.

beginneling--> jammer dat je ongi bent geworden, maar wel spannend vrijdag!!!

danip--> wel spannend voor je!! ik hoop dat het wel raak is.
    tsja kwa tegen houden vind ik best moeilijk,
    ikzelf wachtte elke keer een week of 2 weken en dan zit je zo lang nog in spanning en tsja klinkt heel lullig maar stel het is negatief dan weet je het en ga je ook geen krampen meer voor jezelf creeeren en spanningen enz.
    dus je moet gewoon voor jezelf weten wat je wilt doen.
    ;)ik ben wel heel nieuwsgierig voor je haha, zou leuk zijn als er meteen dit jaar 2 zwangeren zijn hier.

wel leuk dat jullie al wat gekocht hebben haha dan kan ik me toch wel goed inhouden.

nou groetjes en fijne avond nog verder

2. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Tuurlijk ik mep wel ff!!!! Hahahahaha.

@Ikkuh: Sjonge wat een kutbericht! Ik hoop dat je moeder snel weer opknapt en dat het allemaal goed komt!
    Sterkte!!!!!

Hier heb hele zere (.)(.)!!!! Vooral mijn rechter, dat heb ik nog nooit gehad! :)

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Dani wat spannend zeg, ik kan me voorstellen dat je je niet kunt inhouden!
    *Neem je even in de wurggreep, weg bij die test!!!* ;)
    Maar als je test, hoop ik echt dat hij positief is!
    Daar duim ik voor!

Oh Tamren, voor jou wordt het ook spannend zeg pfff...
    Hopelijk is het deze keer raak!
    Zou helemaal geweldig zijn!

Ikkuh, wat erg zeg... weet niet goed wat te schrijven... :(
    Heeeeel veel sterkte!
    Hopelijk komt alles goed met haar!

Engel, bijna de uitslag!!!
    Spannend zeg, trek je het nog een beetje?
    Krijg je dan ook meteen te horen hoe jullie verder gaan kwa behandelingen?

Hier al een ietsiepietsie zenuwachtige Door... :)
    Morgenochtend gaan we om 7 uur richting Rotterdam. Om half 9 moet hij langs de anesthesist en om 9 uur moet hij zich op de afdeling melden en zoals het er nu naar uitziet staat hij voor 12 uur ingepland... Willen jullie allemaal heeeeeel hard voor ons duimen dat het allemaal goed gaat? Weet wel dat het niet zoveel voorstelt, maar toch! Ik hoop echt zo dat de operatie effect heeft, kan de maanden wel vooruit kijken pff... ;) Maarja, genoeg over mij! :)

Beginneling, oeh vrijdag al, spannend!

Zo te lezen is het voor ons allemaal een spannende week!
    Ik duim voor jullie meiden!
    En ikkuh, nogmaals sterkte met je moeder!

Dikke kus!

4. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Door: Heel veel sterkte voor je mannetje en voor jou natuurlijk! Laat je even weten hoe het is gegaan?
    Knuffel vanaf hier!

5. danip

danip Niet meer actief

@ Doortje: spannend allemaal zeg! Succes morgen, ik hoop dat het allemaal wat vlot en probleemloos zal verlopen. Lijkt me inderdaad wel heel spannend allemaal!

@ Ikkuh: wat een rotbericht zeg! Hoe is het nu met je moeder?

Bedankt voor de klappen en wurggrepen :D Heb me in kunnen houden vandaag, ik ga gewoon vrijdag testen. Dat is toch wel beter! Heb mezelf al iets beter onder controle nu :D

6. danip

danip Niet meer actief

Succes Doortje, en Doortjeman! Hoop dat het allemaal meevalt!

Ik denk niet dat ik vrijdag nog hoef te testen, ik heb nu al menstruatiepijn. Dus dat zal dan vandaag wel doorzetten :( Heb echt zo'n weeig gevoel en krampen, en dat heb ik altijd als mijn ongi begint :(:(

7. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @doortje en man
    Heel veel succes vandaag.

@ikkuh
    Hoe is het nu met je moeder?

@hier
    Ik heb vanmorgen toch getest en die was zoals altijd weer negatief. Ik ga er nu ook van uit dat ik morgen gewoon mijn ongi krijg.

8. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Lieve meiden,

Dankjulliewel voor de succeswensen en knuffels!

Het was me wel een dag vandaag pfff...
    Maar de operatie is goed gegaan, vriendlief is met een ruggenprik verdoofd en heeft het overleefd hihi! ;)
    24 januari moeten we op controle en dan begint het lange wachten tot eind maart...

Wat ik wel vreemd aan de dagbehandeling op het EMC vind, is dat hij om 12.00 uur geopereerd zou worden en om 9.00 uur had hij de intake. Toen moesten we dus al afscheid nemen want ik mocht niet mee naar zijn kamer! :$ Dat was wel ff slikken, hij was op van de zenuwen en dan moest ie het ook nog zonder me stellen. Achteraf hoorde ik dat hij om 10.15 uur al mee naar boven werd genomen en de operatie gelukkig dus vervroegd was. Toen hij rond half 1 weer op zijn kamer was werd ik gebeld en mocht ik even bij hem, maar toen moest ik weer weg en moest ik wachten tot hij naar huis mocht. Dat was rond kwart over 3...

Ik vond het vervelend dat ik niet bij hem mocht blijven, hier in het LUMC, Rijnland en Diac mag dat namelijk wel. Gelukkig was mijn schoonvader mee en hadden we genoeg te lezen en puzzelen mee, maar ben nu wel helemaal op zeg! Maar ben wel blij dat het erop zit!

Ga zo heerlijk bankhangen met vriendlief, die ligt nu ff te slapen want dat had hij vannacht bijna niet gedaan!

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Butterfly, nee wat balen zeg! :(
    Als je dan eenmaal negatief getest hebt, kan ik me voorstellen dat je ook wilt dat je ongi dan snel komt.

Dani, nee jij niet ook he! :(
    Ik duim heeeeel hard dat die krampen gewoon met je darmen te maken hebben en dat je ongi wegblijft!

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames!!

doortje--> gelukkig is het goed gegaan met je man!! hopen dat ie zich dan verder ook gauw beter zal voelen.
    geniet lekker samen op de bank gelijk hebben jullie!!

butterfly--> balen zeg van je negatest hopen dat je ongi weg blijft en de test toch volgende week posi word!!

danip--> ik hoop dat je toch moet testen vrijdag dat je ongi lekker weg blijft en je test posi word...

dames het moet toch wel bij iemand deze maand raak zijn?!?!?!

tamren--> ik hoop dat die pijnlijke (.)(.) een positief teken voor je zijn!! ik hooooop het zo!!!

bedankt voor jullie berichtjes allemaal!!
    het gaat gelukkig de goede kant op met me moeder, ze mag naar een verpleegafdeling maar daar is nog geen plek maar dat vind ik niet erg want nu word ze nog steeds 24 uur bewaakt en we hadden gelezen dat de kritieke periode tussen de 4 en 10 dgn. is dus vind ik dat ze daar wel goed zit.
    ze heeft nog wel veel last van der nek maar begint wel alweer bijdehand te doen en grapjes te maken dus dan gaat het wel goed.

en verders... morgen moet me vriend weer naar het ziekenhuis voor een echo ofzoiets en dan word het wachten tot 4 april voor de uitslagen.
    ben alleen wel benieuwd wanneer mijn ongi gaat komen ik zou wel blij zijn met wat regelmaat daarin, zit alleen gelukkig niet in de zenuwen nu normaal had ik echt zoiets van oei zal het zover zijn? maar nu niet dus dat is wel lekker opzich.

11. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Doortje: Gelukkig is februari maar heel kort.... Dus misschien lijkt het dan niet zo lang! EN gelukkig is de operatie goed gegaan! Jammer dat je niet bij hem mocht blijven..... Verwen hem maar goed!

@Butterfly en Danip: IK blijf nog even voor jullie duimen.... Knuffel!!!

@Ikkuh: Gelukkig gaat het weer wat beter met je moeder! En je hebt gelijk, laat haar maar mooi nog even liggen waar ze ligt. Is toch een geruststellnd gevoel als ze 24/7 in de gaten wordt gehouden.
    Sterkte en beterschap voor je moeder!

Hier gaat het goed, heb nog steeds gevoelige (.)(.), en een opgezette buik.... Maar ik kon het vanmiddag niet meer uithouden en heb een test gedaan, maar die was negatieffff:x.... Maar dat zegt natuurlijk nog niets, de IUI is net 4 dagen geleden....

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Tamren, dat is echt veeeeeelste vroeg hoor, je moet nog effies geduld hebben!
    Maar snap je nieuwsgierigheid en ongeduld wel hihi!
    Ik ga gauw weer terug op de bankhangen, maar moest ff reageren hoor! ;)

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> dank je!!
    wel jammer dat ie nog niet positief was maarrrrr wat nu niet is kan nog komen!!! ik hoop het zo erg voor je dat zou echt heel erg fijn zijn!!

14. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    We zullen wel zien..... Ik ga er maar vanuit dat het negatief is, dan kan het alleen maar meevallen;)
    Maar als ik heel eerlijk ben, voel ik me wel anders...:)

15. danip

danip Niet meer actief

@ Doortje: Wat goed dat de operatie goed is gegaan, en je vriend nog leeft! :D Wel raar inderdaad dat je zo weinig bij hem mocht zijn. Lijkt me inderdaad niet echt bevordelijk voor de zenuwen!

@Ikkuh: gelukkig dat het er voor je moeder goed uitziet! Hoop dat ze snel helemaal hersteld, en het weer helemaal goed komt. En succes vandaag in het zh. Spannend he dat afwachten op de uitslagen. Echt jammer dat het zooo lang duurt!

@ Tamren: Dat zegt inderdaad nog niks, 4 dagen na iui lijkt het me ook nog wel onmogelijk om wel positief te testen! Dus ik blijf gewoon voor je duimen, en hoop op een posi test binnenkort.

@ Butterfly: shit zeg, had het zo gehoopt! Maar de hoop is nog niet weg natuurlijk, misschien toch te vroeg. Ik hoop het!

Misschien moeten we met zijn allen afspreken dat we elkaar gaan tegenhouden te vroeg te testen? We zijn allemaal even erg! ;)

Nog geen rood hier, wel nog steeds krampen. Dus dan moet het vandaag wel doorzetten. Normaal krijg ik het dan dezelfde dag, maar nu dus ff niet. Maar ik weet eigenlijk wel zeker dat het wel gaat doorzetten :(

16. danip

danip Niet meer actief

Nou ik hoef morgen inderdaad niet meer te testen, ben net ongesteld geworden :( Zit ik hier hartstikke (nep) vrolijk te doen op mijn werk tot 5 uur... Zou het liefst de hele dag op bed gaan liggen te huilen. Had deze ronde zo'n goed gevoel, maar ik geloof er nu gewoon echt nooit meer in.. Heb eigenlijk al wel genoeg van altijd maar weer proberen, positief blijven, hopen... en dan weer die teleurstelling. :(

Hoop dat hier toch nog goed nieuws gemeld wordt deze maand!

17. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Doortje; Wat fijn dat de operatie goed is gegaan.. Super!

@ Ikkuh; Mooi dat het alweer wat beter met je moeder gaat! Hopen dat ze snel mag opknappen. Succes in het ziekenhuis!

@ Tamren; die 2 rotwachten weken ook! Hoop heel erg dat het deze keer raak is. Zal voor je duimen!

@ Danip; Balen meid! Vooral als je er een goed gevoel bij had. We gaan gewoon met z'n allen voor de volgende maand!

@ Butterfly; spannend meid!

Iedereen zit weer vol in de mmm! Spannend allemaal!! Hopen dat we gauw wat roze nieuws mogen hebben! Hier is alles oke.. We hebben een druk weekend. Morgen nog ff naar het ziekenhuis, kijken hoe het met mijn ei staat! Dan zullen we volgende week wel de inseminatie hebben! Spannend hoor! We hebben van 't weekend heel wat feestjes, dus manlief gaat er rekening mee houden, met roken en bier drinken!!

xxx

18. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

@ doortje, wat goed dat de operatie goed is gelopen!! toch weer een opluchting he.

Meiden die ongie zijn, flink balen :(:(:( maar positief blijven (is moeilijk) maar het zonnetje gaat echt wel schijnen!

vanmorgen kwamen we om 8.45 in het zh aan. bleek dat we een afspraak hadden om 8.30 ;) gelukkig mochten we toch nog even tussendoor.
    de gyn begon eigelijk gelijk met:

HET IS ZEER GOED NIEUWS!!!! :D ik had een smile van oor tot oor.

er waren nu 9 miljoen zaadjes en heel goed beweeglijk!!!

(de laatste x waren er 10 of 20 duizend en 0 beweeglijk)

wat een vooruitgang he!!! dus wij zijn super blij natuurlijk.
    omdat helaas het erasmus de maand februari en maart aan het verbouwen zijn op de afdeling gyn. kunnen we pas begin april starten met ICSI. de gyn ziet het wel positief omdat ze nieuwe apparaturen erbij krijgen en dit onze kansen vergroten.

9 februari hebben we weer een afspraak bij de gyn, dan word heel uitgebreid besproken wat ze allemaal gaan doen. ik moet dan ook 2 weken hormonen gaan spuiten.

het duurt nog 2.5 maand, maar mijn dag kan vandaag niet meer stuk :D

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    engeltje--> wat is dat super nieuws zeg!!! ik ben echt heel blij voor je!! kan me voorstellen dat je dag niet meer stuk kan.
    duurt wel lang he maar je weet waar je het voor doet!!

beginneling--> komt een spannende tijd aan voor je!! ik hoop dat je eitje snel op springen staat dan kunnen ze er meteen wat mee doen he!!

danip--> balen zeg dat je ongi bent geworden.. kan me voorstellen dat je je rot voelt!! altijd die hoop iedere maand weer wat eindigd in een teleurstelling, maar op een dag is de hoop geen teleurstelling meer!! dan kan je je geluk niet meer op!! daar gaan we voor met zijn allen, en we kunnen allemaal steun bij elkaar vinden.
    we kennen elkaar niet in het echt maar toch is het prettig om hier te praten met iedereen dat doet mij in iede rgeval wel weer goed.
    we moeten zeker elkaar allemaal tegen houden met te vroeg testen!!

doortje--> hoe gaat het nu verder? lekker even tijd aan elkaar gegeven? is ook belangrijk steun elkaar goed.

hebben jullie ook dat jij en je vriend/man weer helemaal naar elkaar groeien sinds je in het ziekenhuis komt?
    ik merk dat heel erg dat me vriend en ik heel erg weer naar elkaar toe groeien.

20. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Ja wij groeien ook wel meer naar elkaar toe..... Maar moet wel zeggen dat ik niet zoveel zin heb aan "klussen" :), maar ja, dat moest natuurlijk ook al die tijd op precies de "goede momenten"! Dus dat moet wel weer even groeien.....

@Danip: Balen meid, ik snap heel goed hoe je je voelt! Dikke Knuffel.....

@Engeltje: Goed hoor, gefeliciteerd!

@hier: Ik kom net van de HAP, heb jicht in mijn rechtervoet. Gelukkig nog in beginnende fase, nu voor de nacht paracetamol. En morgen weer naar de huisarts...:(

Deel Deze Pagina