Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C78

C78 Niet meer actief

Heel veel succes morgen!!
    Mocht de gyn gelijk een echo gaan doen kan ik je als tip mee geven om een wat langer shirt aan te doen, dan voel je je niet zo bloot... (verder went het vanzelf ;) )

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ja daar dacht ik ook al aan. Zit me al een paar dagen druk te maken om wat ik nu zal aandoen. stom he die klote zenuwen.. :(

Misschien als morgen geweest is dat het de volgende x wel went ja.. voor mij is het eng maar voor die man is het doodnormaal :)

ow, en dank je wel natuurlijk!!!

3. C78

C78 Niet meer actief

Het leek me ook altijd zo verschrikkelijk...
    Vorig jaar voor het eerst een uitstrijkje laten maken door de ha ass. Alleen na mijn mk in april heb ik vele inwendige echo's gehad. De meeste afspraken had ik bij de dienstdoende spoedarts waardoor het ook elke keer een ander was.
    Ik moet zeggen het went echt wel een beetje. Mannen zijn over het algemeen voorzichtiger dan vrouwen vond ik.

Ik kan me goed voorstellen dat als je van te voren weet dat je moet dat je dan erg zenuwachtig bent.

Nogmaals succes morgen!

4. Engeltje1

Zo das helemaal vervelend, steeds een ander. maar ik geloof je op je woord als je zegt dat het went ;)

Ja dat verschil over mannelijke en vrouwelijke artsen heb ik vaker gehoord.

Ja dank je wel nogmaals:) nog een paar uurtjes!!

5. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @engeltje
    Hoe is het gegaan vandaag?

6. Engeltje1

Hallo Meiden,

de zenuwen waren eigelijk allemaal voor niets :)

De gyn heeft heel wat vragen gesteld over onze levenstijl en de geschiedenis.
    Hij heeft mij ook gelijk nagekeken en gelukkig is alles bij mij heel erg goed.
    mijn eitjes wachten gewoon op dat ene zaadje ;)

Ik heb 5 buisjes bloed moeten laten prikken en manlief 12.

we wisten dus al dat beide zaadtesten niet goed waren, al had de 1e test toch wel wat beweeglijke zwemmers en de 2e totaal niets.

Omdat manlief aardig veel rookt :) is hem gezegd dat hij "moet" stoppen wil hij een beter resultaat hebben voor de volgende test.

Over 4 weken heb ik een telefonische afspraak over de bloeduitslagen.
    En pas midden januari moeten we terugkomen voor een 2e gesprek om dan te zien of het zaad is verbeterd.

Wanneer dit is verbeterd wil de arts beginnen met ivf / isci

helaas zitten we dus op het wachtbankje sowieso tot aan Januari.

sorry voor mn lange verhaal :) liefss

7. C78

C78 Niet meer actief

Fijn dat het er bij jou wel goed uit zag, dat is toch weer de helft!
    Hopelijk lukt het hem te stoppen met roken... (je kan er ook hulp voor vragen).
    Jammer he dat je toch elke keer weer redelijk lang moet wachten!
    In januari dus pas weer een nieuwe afspraak. Hopelijk zijn er voor die tijd toch weer wat meer zaadjes en vind er toch 1 je ei. Er is er tenslotte maar 1 nodig...
    Wel balen dat je nu zeker weer tot januari moet wachten!

Dikke knuffel!

8. Engeltje1

Ja daar waren we indd wel blij om. Het scheelt alweer de helft.
    Het MOET hem gewoon lukken. Hij voelt zich al aardig schuldig dat het aan hem ligt dat we geen kindje kunnen krijgen op de natuurlijke manier.. gelukkig heeft hij er alles voor over. zijn eetpatroon heeft hij gelukkig ook al veranderd. Hij eet nu gelukkig aardappelen en groente met mij mee :) en hij zit aan de vitamiene pillen enzo.

Hij doet echt erg zijn best. Zelf rook ik ook, dus ik stop met hem mee :) de asbakken zijn al opgeruimd haha!

ja 1 goeie! dat moet toch haast wel lukken... ik hoop het.. tot januari duurt wel weer lang.. maar het is allemaal voor een goed doel zeggen we maar :)

9. Engeltje1

Ik heb nu net alles een beetje terug zitten lezen, en jeetje MvD jij zit ook op een wachtbankje he :(

Waarom pas over een half jaar een kijk operatie ?? duurt allemaal zo ontzettend lang he

10. C78

C78 Niet meer actief

Ik krijg wel nog aankomende cyclus een HSG dus wie weet komt daar nog wat uit.
    Het is gewoon balen dat je ook voor alles weer moet wachten tot de nieuwe cyclus. Zo gaat de tijd sowieso erg snel voorbij...

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hey meiden!!

Wij lopen ook in het ziekenhuis! We zijn april 2009 gestopt met de pil.. Na bijna een jaar, mochten we een zaadtest doen, via de huisarts. Deze was goed, maar niet super! Viel allemaal net binnen de norm! Juni 2010 moest ik bloedprikken, voor allerlei dingen ook via de huisarts. Dat was allemaal goed, dus zijn we doorgestuurd.
    16-09 moesten we voor de 1e keer, toen zat er een mooi eitje die elk moment kon springen, heb toen in inwendige echo gehad. Het viel mij allemaal reuze mee, tuurlijk je ligt daar mooi open en bloot hihi!dus kregen we huiswerk mee naar huis. Mijn man is
    toen meegeweest.

11-10 Was de 10e dag van mijn cyclus, weer inwendige echo gehad, zat weer een eitje die elk moment kon springen, dus moesten we 12-10 seks hebben, en moest ik 13-10 weer langs komen, om te kijken hoe het zaad in de baarmoedermond aanwezig (samenlevingstest). Dat was allemaal goed, ik mocht zelf ook onder de microscoop kijken! wel grappig om te zien!

19-10 Bloed prikken om naar de hormonen te kijken

27-10 Ongi worden of juist niet!!

Als ik ongi wordt, moet ik de 3e cyclusdag terug komen. Krijg ik weer inwendige echo. En een baarmoeder en eileider foto! Als dat goed is, moeten we het zelf nog een paar maand proberen!
    Zoals jullie zien, is het bij ons ook heel erg snel gegaan.. Opzich wel goed, maar soms hou ik het zelf niet eens meer bij!

Hebben jullie ook dat die laatste week voor de ongi zo langzaam gaat?? Nou, meiden allemaal succes ermee! En dat onze grootste wens uit mag komen!
    In welk ziekenhuis lopen jullie allemaal. Ik zit in Almelo!

Groetjes!!

12. Engeltje1

Hi Beginneling :D

het gaat indd in een razend tempo als ik dat zo lees! ging dat bij ons maar zo :(

Maar nog 5 dagen voor jou dus!! spannend joh.. ik ga voor je duimen :D

succes meid.. enne ik zit in Rotterdam :)

13. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met stoppen met roken Engeltje *kus*

Ik ben 3 dagen overtijd....., en ik blijf maar negatief testen.
    Het is allemaal een beetje gecompliceerd, ik lig namelijk gestrekt op de bank, met van wat ze zeggen een hernia, ik heb een verwijzing voor de MRI ( kan heel snel) maar de 1e 3 maanden mag je er niet onder. Bovendien kan ik nu geen zware pijnstillers krijgen ....

Ik wil dus heel snel of positief testen zodat ik de pijn voor een goed doel draag, of heeeeel snel ongesteld worden zodat ik aan de paardenmiddeltjes kan en onder de MRI mag. Pffff wat een verhaal.

Vriendlief neemt vanmiddag een clear blue test mee.....

14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Beebiej
    ik duim voor je

15. Engeltje1

Jeetje mina Beebiej, dat is ook heftig! ik ga voor je duimen. sterkte ermee

PS: het is nu 14.15 uur en heb nog steeds niets gerookt vanaf gisteren 18.00 uur :)

16. Beebiej

Beebiej Actief lid

2 mrt 2010
    402
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is echt verrot ... ik heb zo'n pijn, dat is echt niet normaal, kan niet lang zitten, staan, liggen ... pffff, wat een geklaag! Sorry.

Wat knap Engeltje!

17. C78

C78 Niet meer actief

Beginneling, dat gaat inderdaad nog best snel! Spannend he...

Engeltje, sterkte met stoppen!!

Beebiej, balen zeg dat je je zo rot voelt en dat je testen nog steeds negatief zijn. Zo heb je geen duidelijkheid. Spannend zeg... Ik hoop dat het toch weg blijft en je als nog positief test!

18. Engeltje1

Beebiej, manlief zou toch een test meenemen? ga je die vandaag nog doen? Dan weet je misschien een beetje waar je aan toe bent.
    die pijn zo is ook niet leuk :(

hier nog steeds niet gerookt. ik sta best versteld van mezelf. Ik moet wel zeggen dat ik me heel vaak "verveel" maar ik heb sinds ik thuis ben wel bijna alles al in huis gedaan wat ik normaal in het weekend doe, om zo bezig te zijn hahaha

Het gaat de goeie kant op :D

19. C78

C78 Niet meer actief

Misschien scheelt het wat nu jullie een stok achter de deur hebben!

Het forum is vast ook een goede afleiding :D

Succes!!

20. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @Engeltje1; Super!! Ik rook ook, dus ik weet hoe lastig het is, om te stoppen. Nu volhouden!! Je moet maar denken dat het voor een goed doel is!!

@ Beebje; hopen dat je snel een positieve test in je handen hebt... Vervelend een hernia!! Hopen dat je snel opknapt!!

Jep, het gaat echt heel snel, maar aan de ene kant vind ik dit ook wel prettig. We zijn al een tijdje bezig en dan "telt" elke maand. Gelukkig zijn ze in het ziekenhuis erg leuk enzo..!! En thuis gaat het ook allemaal nog super, je hoort ook weleens andere verhalen! Gaan binnenkort nog ff een weekendje weg!

Iedereen succes met wachten!!

Deel Deze Pagina