Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

Jeetje wat spannend! Ik hoop dat ze er helemaal bovenop komt, en dat het allemaal goed gaat. Maar het is dus op zich positief dat het alleen om een bloeding gaat? Pff, wat en dag/nacht voor jou zeg, lijkt me verschrikkelijk als zoiets met een van je ouders gebeurt :( Sterkte!

2. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Ja op zich heeft ze nog heel veel geluk gehad, omdat ze het vanaf dinsdagavond al had, maar de ha dacht aan mexicaanse griep... En vandaag kwam hij weer en hij schrok zich rot.... Maar gelukkig alleen nog maar lekkende aders.
    En ja het is allemaal zeer spannend, mijn vader is in juni na een lang ziekbed overleden. Dus ik heb er nog maar 1, dus we zijnj zuinig op haar!

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> echt k*t dat je ongie geworden bent!!
    en ooooooohhhh wat erg van je moeder!!! is echt kl*te hoor je zit echt vol zenuwen weet je al wat? hoe lang ligt ze al een de ok???
    hou er alvast rekening mee dat ze zowiezo giga moe is en het kan gebeuren dat als je langs gaat, ze je niet herkent in de ernstige gevallen(maar hoeft niet altijd hoor kijk maar naar mijn moeder) ze zal zowiezo aan de infuus komen dan en waarschijnlijk een dreen krijgen?? als je vragen hebt stel ze me gewoon hoor ik heb toevallig toen ik het van mijn moeder hoorde een meisje op me werk gehad die het ook heeft gehad en die heeft me alles uitgelegd over de coins enz.
    dus als je vragen hebt mail me maar via hyves of zp is echt geen probleem ik weet precies hoe je je voelt!!!

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    884
    113
    Tamren, heel veel sterkte!
    Hopelijk komt je moeder er weer helemaal bovenop!
    Wat ontzettend klote ook dat juist vandaag je ongesteldheid is begonnen...
    Überhaupt dat het begonnen is, had het zo graag anders voor je gezien! :(

Nogmaals heel veel sterkte meis, hopelijk is er snel meer duidelijkheid over haar gesteldheid!

5. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Doortje: Dank je wel!

@Ikkuh: Mijn ma krijgt geen coins maar clips, haar schedel moet open. Ze ligt vanaf 20.00 uur op de ok. En ik krijg waarschijnlijk pas na middernacht telefoon....
    We weten dat er 3 van de 5 aneurysma's lekken. Gelukkig zijn ze niet geknapt. Na de operatie wordt ze in slaap gehouden en heel langzaam wakker gemaakt, maar wanneer weet ik niet. En ze ligt op de IC en met allemaal toeters en bellen.... Dus helaas niet alleen een infuus en een drain...:(
    De 3 aneurysma's worden vanavond afgesloten met clipjes, voor coins was er al teveel schade en waren er te veel zwakke plekken. De 2 stabiele plekjes worden in een later stadium wel behandeld met coins waarschijnlijk.
    En ja ik zit vol vragen, maar op dit moment lukt het me niet om ze te stellen. Maar wel heel lief dat je reageert! Ik zal proberen hier af en toe iets te posten.

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Tamren, wat een schrik nieuws
    Heel veel sterkte de komende tijd. !!!

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; Heel veel sterkte toegewenst!

8. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Dank je wel meiden!
    Ben net weer terug van het ziekenhuis en het gaat aardig! De operatie is gelukt!
    Mijn moeder is al een beetje wakker, ze kan praten en alles bewegen. Dit is op dit moment natuurlijk supernieuws.

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    884
    113
    Tamren wat ontzettend fijn nieuws!
    Wat moet dat een ontzettende opluchting zijn!
    Hopelijk knapt ze weer helemaal op!

10. danip

danip Niet meer actief

Tamren hoe gaat het nu met je moeder? Al meer nieuws?

11. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Het gaat gelukkig de goede kant op. Ze is er nog lang niet, maar de operatie is geslaagd en ze is al weer goed wakker en kan praten en alles bewegen! Als het goed is, mogen vanavond de zuurstof en sondevoeding slangetjes eruit. Dus dan doe ze alles weer zelf! Ik ga nu weer naar Zwolle....

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> gelukkig is de operatie geslaagd!! dat is altijd fijn.
    wel prettig als dan de sondevoeding en zuurstof eraf mogen...
    ik hoop v oor je dat ze dan snel vooruit zal gaan maar ondanks dat zal het nog wel een tijdje duren.

13. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @tamren
    ben blij om te lezen dat het beter gaat met je moeder. Hopelijk is ze snel weer de oude.
    Dikke knuf..

14. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Dank je wel voor jullie medeleven! Volgens de ICverpleegkundige, gaat naar omstandigheden vreselijk goed. Dat is toch fijn om te horen.
    Mama heeft vanavond zelf al gegeten en koffie gedronken.
    Alleen was mijn broertje flauwgevallen bij mij moeder in het ziekenhuis. Door de stress en te weinig eten! Nou hij was op de goede afdeling er kwamen allemaal verpleegkundigen bij hem en hij kreeg brood en koffie en een nat doekje om af te koelen. Maar was wel weer schrikken. Nu gaat het weer goed met hem, gelukkig!

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> gelukkig gaat het beter he!!
    en jeetje zeg van je broer dat dat er ook ff bijkomt dan kan je helemaal niet hebben nog ff en je kon ze naast elkaar leggen.
    maar gelukkig dat het weer goed gaat ook met je broer.

16. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Haha, nou pfffff!
    Vandaag heb ik een gigantische dipdag! Maar ja, alles bij elkaar natuurlijk en ongesteld, en mama en dan ook nog moe, druk enz.enz.
    Nu lekker op de bank languit en BZV kijken. Morgen weer een belangrijke dag! Gesprek met de dokter. Mama moet meisschien nog een keer geopereerd worden. Omdat ze nog 3 aneurysma's heeft die zowiezo weg moeten! En de dokter vond dat ze zo goed op deze operatie heeft gereageerd, dat hij een 2e operatie misschien wel aandurft iom alle andere artsen en radiologen. Dus spannend weer!
    En mijn broer is weer helemaal de oude .... Gelukkig!

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    884
    113
    Tamren, het is ook niet niets allemaal zeg, jeetje!
    Succes morgen en hopelijk gaan de andere operaties net zo goed en is je moeder snel weer helemaal de oude!

18. danip

danip Niet meer actief

@ Tamren: Goed om te horen dat het weer iets beter gaat met je moeder. Maar wel spannend wat er nu nog gaat komen. Kan me voorstellen dat vandaag een rotdag voor je was. Dat is natuurlijk niet zo vreemd. Alles bij elkaar!

Nou ik lig nu op de logeerkamer, met erge rugpijn :( Kan de trap niet meer op komen, sterker nog ik kan niet eens meer staan! Ik had vorige week al last van mijn rechterbeen, en sinds gisteren kreeg ik rugpijn. Maar aan het eind van de middag werd het ineens heel erg. En nu kan ik dus eigenlijk niks meer. Waarschijnlijk een hernia dus.. :( Morgen maar even afwachten, en de dokter maar laten komen. Erg frustrerend als je ineens niks meer kunt, mijn man moet me zelfs naar en op de wc tillen :) Hoop dat het morgen toch wat meevalt!

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren succes vandaag!!

danip--> zo he erg zeg die rugpijn gaat het nu wat beter of is het nog hetzelfde??
    ik hoop dat het zo snel mogelijk over is.

20. danip

danip Niet meer actief

Nee, nog niks beter. Ik lig nog plat in afwachting van de dokter. Maar ik kan dus helemaal niks meer. Als ik naar de wc moet, moet mijn man me sjouwen, want ik kan niet eens meer staan.

Pff echt raar hoe dit nu ineens uit de lucht kwam vallen!

Deel Deze Pagina