Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik ben net terug van het ziekenhuis voor fm, maar er was nog niet veel bijzonders te zien. normaal zou ik dan na 3 dagen terug moeten komen, maaromdat mijn eitje vaak een groeispurt heeft moet ik toch gewoon woensdag weer terugkomen. Hopen dat het dan beter is.

@tamren
    Misschien komt het ook omdat je niet met ochtendurine hebt getest.

2. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    IK ga straks weer testen halen en dan ga ik morgenochtend nog een een x testen....

@Butterfly: Spannend weer! Ik hoop op een stel mooie eitjes voor je!

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

spannend Butterfly en Tamren,
    Butterfly op een mooi stel eitjes, en Tamren op een test met 2 dikke strepen!!!

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Butterfly, hopelijk zijn ze woensdag wat gegroeid!

Tamren, wat spannend zeg!
    Raar wel dat hij niets aangeeft, maar bij sommige vrouwen duurt het even voor de test positief is.
    Hopelijk is dat bij jou ook zo, dat zou zo gaaf zijn!

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ butterfly; Hopen dat je eitje mooi groeien!!

@ tamren; al wat meer nieuws? ben zo benieuwd!

@ all; hier gaat alles goed.. morgen mag ik testen. nog geen enkel iets dat de ongi gaat beginnen. als ik morgenmiddag na werktijd nog ni ongi ben, ga ik een test halen. woensdag ga ik dan de test doen. maar goed, in het verleden is het nooit zover gekomen, dus we gaan er nu ook niet vanuit!

6. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    beginneling en tamren ik blijf duimen voor jullie

7. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Nee nog geen nieuws..... Wel af en toe een krampje! En een beetje wittige afscheiding......

Beginneling: Ik duim voor je!

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oehhhh tamren spannend word het!!! ik hoop het echt me duimen draaien nog hoor!!

butterfly--> ik hoop dat je woensdag meer weet en het snel weer kan beginnen voor je zou mooi zijn!!

beginneling--> ook spannend voor jou!! ik hoop voor je dat ook jij een positieve test hebt!!

bij mij niets bijzonders ben dus gisteren naar de 9maandenbeurs geweest was echt heeeeeeel gezellig en had er gelukkig ook niet veel moeite met al die zwangere buiken had daarbij gister wel al echt zoiets van het gaat goed ik heb er zin in.

9. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    IK ben ook naar de huishoudbeurs geweest, samen met mijnman en kleine nichtje! Pffffff, wat was het druk...... Maar we hebben een leuke dag gehad en zijn zelfs op de negenmaandenbeurs geweest! Heb zelf nog een paar dingetjes gekocht! Haha! En mijn nichtje was natuurlijk helemaal in de zevende hemel met Hello Kitty en Dora enz. enz.

Ik moet slapen maar het lukt niet, dus maar weer ff hier!

@ Ikkuh: Dank je wel! Enne foto's......:p van jullie kleine pup.... Al zal ze wel niet meer zo klein zijn....

@Beginneling: Morgen samen hopelijk een hele mooie dikke vette dubbele streep!!!!!

10. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Goedenmorgen dames!!

@ Tamren; sjonge jonge, je maakt het wel spannend hoor!! Ik blijf voor je duimen!! Wat leuk dat je man meegaat naar de hhbeurs, de mijne wil niet meer!! haha!! Heb je trouwens verder al wat kwaaltjes.. of voel je je gewoon prima??

@ Ikkuh; knap hoor, dat het je niet uitmaakte!! Ik zou het best wel lastig vinden..!!

@ All; nog niets te zien! Maar goed, het is nog vroeg.. Het kan nog alle kanten op.. Ik moet tot 13.30 werken, als er dan niets is, dan ga ik wat kopen! Gatver, vind het nou wel spannend worden. Moest vanmo manlief wakker maken of te zeggen of ik ongi was en dat om 05.45..!! Maar goed, hij vind het ook heel erg spannend!

11. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: IK heb er weer 1 gezien hoor! Wat een scheetje! MIjn man zei tegen de honden: Ja jongens jullie moeten naar het asiel want papa en mama nemen een puppie!:p Aaaaaah onze oudste hond ging ineens heel zielig doen!:) Was ook een grapje!

@Beginneling: Mijn man las net mee, en die moest lachen en zei: Nou ik hoef ook niet meer mee naar de HHB.....:p
    Ik duim nog steeds voor je!

IK ben wakker geworden met buikpijn en een kramperig gevoel, dus ik weet het niet meiden.......

12. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ tamren; Neeeee!! Dat mag niet!!

@ All; Hier gaat het niet goed... Roze bij afvegen.. Dat is bij mij altijd een verkeerd teken.. Nu duurt het nog wel ff voordat het doorzet, kan nog wel vanavond of morgen worden.. Maar goed, weten we meteen waar we aan toe zijn!

Nu moeten we nog ff kijken of we een maandje rust nemen.. Aan de ene kant wil ik graag door, maar aan de andere kant wat is nou die maand (24 dagen in mijn geval), als we daardoor wat meer rust in ons huisje en in onszelf krijgen. Wat zouden jullie doen, meiden!

13. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Helaas hier ook roze afgeveegd!:(
    Meteen maar de ferti poli gebeld en een afspraak voor FM gemaakt! 4-3 de 1e fm.......
    Jammer maar helaas!!!!!!!

@Beginneling: Helaas allebei het verkeerde roze nieuws.......

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; Balen meid!! Op naar de volgende IUI

@ All; vanmo 1x wat roze afgeveegd.. Verder nergens last van, ook niet weer roze afgeveegd.. Woensdag's was mijn ei al gesprongen, dus moet echt vandaag ongi worden.. Net de beruchte tampontest gedaan, zat eigenlijk geen roze aan.. Dus krijg stiekem weer hoop. Weet dat ik ws mezelf voor de gek hou, maar goed, ik ga er maar vanuit dat ik morgenvroeg ongi ben!!

15. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Meiden wat balen van het verkeerde roze nieuws, maar ik blijf nog even duimen hoor!

Hier geen bijzonderheden.
    Vandaag met mijn beste vriendin geluncht die op knappen staat! ;)
    Ze is vandaag 37 weken, het is wel hard gegaan!
    Hoewel ik het er in het begin heel moeilijk mee had, ben ik nu super benieuwd en vind ik het zelfs een beetje spannend!

Verder lekker rustig aan aan het doen en aan het genieten van mijn vrije dagen.
    Morgen weer lekker met mijn kleine nichtje knuffelen! :D

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames!!
    aahhh balen tamren is het nu doorgezet? of niet???
    haha echt alle mannen denken bijna hetzelfde over de hhb mijn vriend gaat al bij voorbaat niet mee haha en het ergste is nog als je al die vrouwen ziet lopen die shoppen en de mannen tillen haha.
    jah heb je die foto gezien? van me pup? ze is echt al groot geworden he die mand had me beste vriendin gisteren gekocht ik vond die zo leuk en zij stond erop om te kopen kon er niet meer tegenin gaan want ze was al weg haha.
    wat schattig!! van je honden dat ze er helemaal door piepen maar niet echt een nieuw puppy erbij? of wel?

oja is het een normale snelheid als mijn pup nu luisterd naar zit en pootjes geven eerst de een dan de ander en gaat liggen als we zeggen lig en ze wacht bij de keukendrempel als ze eten krijgt en komt niet de keuken in dat soort dingetjes?
    want mijn vriend vind het langzaam gaan maar ik heb het idee dat het vrij snel gaat.
    en hebben jullie een tip? ze plast best veel in huis nog dat is het enige nog verder geeft ze het aan maar het plassen vind ik niet echt fijn

oei beginneling je maakt het ook spannend nog voor ons blijft het bij roze?!?!?!

doortje--> uiteindelijk word het toch wel leuker he als iemand zwanger is je gaat het iemand dan ook echt steeds meer gunnen.
    veel plezier met je nichtje morgen knuffel der maar helemaal op haha.
    ik had gehoopt vandaag het dochtertje van me neefje te zien maar die was helaas niet met der oma mee want dat vind ik zoooooo`n leuk kind ze word bijna 3 en geeneen kind heeft echt iets met mij maar zij... zodra ze me ziet begint ze helemaal te lachen en wil ze ook echt bij me en niet meer bij me weg :D dat vind ik echt een lieverd.

17. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Volgens mij heben jullie je hond echt al goed onder controle! En ik vind het ook niet echt langzaam gaan! De enige tip voor plassen in huis, is haar steeds als ze wakker wordt of als ze klaar is met eten even naar buiten doen. En heel hard roepen als ze binnen plast..... En haar heel veel aanprijzen als ze het buiten doet!

Mijn ongi zet nog niet echt door, maar het komt er wel aan!:(

Haha, jij onze hondjes reageren echt op het woordje asiel.... Ze gaan echt zieleig doen en de oude piept, maar nee hoor ze gaan echt nooit weg en er komt ook geen pup! 2 is meer dan genoeg!

@Doortje: Heerlijk he die nichtjes: Zaterdag komt die van mij weer heerlijk logeren! Lekker tuttelen en keuetelen met elkaar! Ze zegt al tegen haar moeder: Tanti bellen. En als ze dan belt zegt ze: Tanti, omi (ze heet Naomi) mee in de auto van oompie!!!!! Heerlijk!!!!!!!!

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ All; Hoi dames, hier is nog steeds niets te bekennen.. Ik vind het best spannend, maar ben er ook relax onder.. Als ik voor werktijd nog niet ongi ben, ga ik een test halen! Maar goed.. we wachten rustig af!

19. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @beginneling
    Je houd het wel spannend hoor.

@tamren
    en hoe is het nu bij jou?

@hier
    Vandaag weer fm meting gehad en er zitten wel 3 eiblaasjes 1 van 11mm en 2 van 12mm. Was wel weer even eenteleurstelling aangezien ik normaal op dat 12 een eitje van rond de 18mm heb. Nu moet ik vrijdag weer terug voor een meting.

20. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @butterfly: IK ben nu toch wel heel echt ongi! Dus helaas...... Nu weer op naar IUI....
    IK duim voor een paar mooie eitjes voor je!!!!

@Beginneling: Spannend hoor! Ik duim voor je!!!!

Deel Deze Pagina