Butterfly, hopelijk zijn er vrijdag nog wat meer eitjes gegroeid! Beginneling, je houdt ons wel in spanning zeg hihi! Ik duim voor een positieve test! Tamren, balen van je ongi, maar wel fijn dat je nu weer verder kan! Ja heerlijk die nichtjes he! Ik ben ook echt stapel op mijn nichtje. Zij maakt mijn verdriet juist wat minder, hoewel je het tegenovergestelde zou denken... Elke lach die ik van haar krijg en elke kroel die ze geeft, maakt het voor mij het waard om door te gaan in deze mmm! Wat leuk dat ze bij jullie komt logeren, als mijn nichtje wat ouder is dan zou ik dat ook geweldig vinden! Grappig dat je honden zo op het woord asiel reageren. Die van ons reageren vooral op het woord 'uit', 'mee' en 'snoepje' haha! Hier ook geen 3e hond, 2 is nog zo makkelijk met uitlaten! Bij 3 zal ik toch 2 keer moeten lopen en als er een kindje mag komen dan lijkt me dat niet zo handig! Ikkuh, zo te lezen gaat de opvoeding van je pup juist ontzettend goed. Wat knap dat ze al blijft liggen als dat moet! Is niet langzaam hoor, maar juist snel! Het zindelijk worden, tja... De eerste was in 2 weken zindelijk en de tweede pas na 6 maanden, terwijl we het precies hetzelfde aanpakten. Wat een ramp was dat zeg, zeker omdat de eerste zo snel was, maar de aanhouder wint! Gisteren was een gezellige middag met mijn vriendin. Ik heb me verontschuldigd omdat ik er zo weinig voor haar geweest ben tijdens haar zwangerschap, maar ze gaf zelf ook aan het soms moeilijk te vinden omdat ze zo blij is en zich dan afvraagt of ik daar wel op zit te wachten. We zijn tot de conclusie gekomen dat, zolang we eerlijk en open naar elkaar zijn en elkaar nog steeds begrijpen, onze vriendschap het wel redt. Voelde me er zo rot onder, maar ben blij dat ze het begreep. Ze dacht ook dat het straks, als de kleine er is, ook nog wel moeilijk zal zijn, maar gek genoeg denk ik dat niet. Ik heb geen problemen met baby´s, tuurlijk is het wel confronterend, maar minder dan een zwangere buik. Heel stom misschien, maar zo voelt dat voor mij. Hoe ervaren jullie dat? Ik ga nu snel richting mijn ouders om lekker met mijn nichtje te kroelen!
@Doortje: Absoluut! Mijn verdriet is even weg als ze bij ons is.... Heerlijk! En ze worden steeds leuker, vind ik!!!! Tja en onze honden... Haha! Wij gingen heel vaak met ze naar een terrein en dat zat vlak bij het asiel! Maar als de honden dan buiten waren bij dat asiel dan raakten die van ons lichtelijk in paniek! Net of ze wisten dat de honden daar opgesloten zaten.... Dus op de eoa manier is dat woord blijven hangen.... Maar ze reageren op veel hoor. En ja ik heb ook meer problemen met een zwangere buik dan met zo'n lief klein schattig hummeltje....... Oh en kroelse...... Met je nichtje...
ahh jammer tamren van je ongi maar wel succes in de volgende ronde!!! en hopen op een positieve ronde!!! begin nu al met duimen voor je. ben blij te horen dat onze pup opzich wel alles snel opneemt, tsja wat dat plassen betreft zodra ze wakker word gaat ze meteen naar buiten. maandag ook ben een uurtje met der in het park geweest en ze komt binnen en misschien net 5 minuten later plast ze weer terwijl ze buiten ook veel geplast heeft, maarja we doen ons best want dat moet ook lukken eraf te krijgen. butterfly--> ik hoop voor je dat er vrijdag wat meer vooruitgang in zit en je eitjes een groeispeurt hebben gemaakt. doortje--> kan me zeker voorstellen dat het je juist positief maakt op de mmm in te gaan als je een leuk kind kent daar ben ik het ook echt helemaal mee eens. beginneling--> en...en...en?? issie positief???? ik ben zoooooo nieuwsgierig dus laat ons niet te lang in spanning he!!!
@ Butterfly; Hopen dat je eitjes vrijdag wat meer zijn gegroeid! Ik duim voor je! @ Doortje; Heerlijk knuffelen met je neefjes en nichtjes he! Ik heb er in totaal al 15, van beide kanten! Maar ik vind het super leuk als ze bij ons komen spelen en/of logeren!.. Ik vind het juist lastig als iemand opbelt met de mededeling dat die is bevallen en de 1e keer erheen gaan vind ik ook erg lastig.. Kreeg van de week van mijn schoonzus een erg mooi beeldje. Een hand met een babytje erin..!! Voor de goede afloop, lief he!! @ Tamren; Dus nu echt ongi.. Duimen voor de volgende ronde, we lopen dat bijna gelijk op... Heb een wat kortere cyclus..!! @ All; gisteravond laat ben ik toch nog ongi geworden.. Ik had het eigenlijk niet meer verwacht, omdat als ik rozeverlies hebt, dan een paar uur later echt ongi ben.. Dus mijn hoop was erg gegroeit, dus toch een behoorlijke teleurstelling dat het niet raak was.. Vanmo maar ff gebeld en wij moeten as maandag weer heen voor fm..!! Ben heel erg benieuwd!!
Ben vandaag weer ongesteld geworden, dus zal even mijn NOD op het lijstje aanpassen. Misschien is het een idee om ook de behandelingen erbij te zetten. Wie nu bijvoorbeeld begint met de iui-behandeling kan dat er dan bij zetten. NOD Januari 14-01 Babbel81 (10) 14-01 Danip 17-01 ikkuh1985 Februari 19-02 Tamren 19-02 Engeltje1 22-05 Beginneling24 Maart 12-03 Butterfly22 (18) (1 iui mislukt) 27-03 Doortje25 Afspraken 23-03 Doortje, nieuwe echo en zaadonderzoek 04-04 Ikkuh, uitslagen onderzoeken vriend en opnieuw horen wat we verder gaan doen 06-04 Doortje, startgesprek ICSI 12-04 Doortje, info-avond ICSI
NOD Januari 14-01 Babbel81 (10) 14-01 Danip 17-01 ikkuh1985 Februari 19-02 Engeltje1 22-05 Beginneling24 Maart 12-03 Butterfly22 (18) (1 iui mislukt) 27-03 Doortje25 Afspraken 04-03 Tamren FM (2 x IUI mislukt) 23-03 Doortje, nieuwe echo en zaadonderzoek 04-04 Ikkuh, uitslagen onderzoeken vriend en opnieuw horen wat we verder gaan doen 06-04 Doortje, startgesprek ICSI 12-04 Doortje, info-avond ICSI Ik heb mijn afspraak voor volgende week er weer bijgezet! Verder geen nieuws. Ja ik heb mijn 1e prik weer gezet...... Dus het begint weer echt... @Beginneling: Jammer meid....
beginneling--> jammer zeg dat je geen positief nieuws had kunnen brengen. ik had het echt gehoopt. tamren--> succes deze ronde en op naar een rake ronde butterfly--> succes morgen!!
hey dames, alles goed hier met iedereen? rustig geweest het weekend hier op zp iedereen druk gehad haha. leuk weekend gehad allemaal? nog nieuwtjes???? en dan het liefst positief natuurlijk!!
Hallo Dames ik wil even zeggen dat butterfly22 echt een lieve schat is..(wisten jullie natuurlijk al ) Zei is een vriendin van mij en we zitten een beetje in hetzelfde schuitje... Ik kreeg vandaag post, en er zat dus een kaartje tussen van butterfly22 echt super lief..! We wonen best ver van elkaar waardoor het soms moeilijk is om elkaar te steunen,zo schreef ze dat ook in haar kaartje..! En weetje ondanks ze zelf ook in de MMM zit vind ik het echt respect dat ze zo aan andere denkt! Echt ze is een schat..! Dat moest ik ff kwijt..!! liefs..Amy
NOD Februari 19-02 Engeltje1 Maart 17-03 Butterfly22 (18) (1 iui mislukt) 19-03 Beginneling 27-03 Doortje25 Afspraken 28-02 Beginneling, fm, (x iui mislukt) 04-03 Tamren FM (2 x IUI mislukt) 23-03 Doortje, nieuwe echo en zaadonderzoek 04-04 Ikkuh, uitslagen onderzoeken vriend en opnieuw horen wat we verder gaan doen 06-04 Doortje, startgesprek ICSI 12-04 Doortje, info-avond ICSI Hallo dames Tis wel erg rustig hier de laatste tijd Ik heb dan eindelijk donderdag de 2de inseminatie. Mijn eitje wilde deze maand niet echt snel groeien. Maar nu is het dan weer zover. Moet vanavond weer pregnyl spuiten. Wat ik heb je lief betreft dat is zelf ook een schat hoor
Het is hier inderdaad rustig! Maar iedereen zit weer in de eerste weken volgens mij. Ik heb denk ik gister mijn eisprong gehad (eergister een posi test, en vandaag temp omhoog) maar we hebben de hele week niet geklust. Het lukt niet ivm mijn rugpijn Dus ik denk dat deze ronde ook weer bij de bult "mislukt" mag. Echt balen dat we mijn eisprong hebben gemist! Hoe gaat het met de rest? Ik zal zo het nod lijstje even bijwerken. Januari en februari kunnen er wel af!
NOD Maart 16-03 Danip 17-03 Butterfly22 (18) (1 iui mislukt) 19-03 Beginneling 27-03 Doortje25 Afspraken 28-02 Beginneling, fm, (x iui mislukt) 04-03 Tamren FM (2 x IUI mislukt) 23-03 Doortje, nieuwe echo en zaadonderzoek 04-04 Ikkuh, uitslagen onderzoeken vriend en opnieuw horen wat we verder gaan doen 06-04 Doortje, startgesprek ICSI 12-04 Doortje, info-avond ICSI Ik zag dat Butterfly al wat had aangepast, had het nog niet gezien
NOD Maart 16-03 Danip 17-03 Butterfly22 (18) (1 iui mislukt) 17-03 Engeltje 19-03 Beginneling 27-03 Doortje25 Afspraken 28-02 Beginneling, fm, (x iui mislukt) 04-03 Tamren FM (2 x IUI mislukt) 15-03 Engeltje, bellen of EMC al open is 23-03 Doortje, nieuwe echo en zaadonderzoek 04-04 Ikkuh, uitslagen onderzoeken vriend en opnieuw horen wat we verder gaan doen 06-04 Doortje, startgesprek ICSI 12-04 Doortje, info-avond ICSI ahh zonde Danip hoop op volgende ronde!! hier geen nieuws, ben ei aan het zoeken denk over een dag of 3
butterfly--> lief hoor iemand die je zo kan steunen en zo goed kan begrijpen he is echt fijn hoor. en succes donderdag en op naar het positieve nieuws!! danip--> jammer dat je zo`n last van je rug heb en nu misgelopen heb. engeltje--> ga even snel zoeken naar je eitje!!! en ga ervoor zou ik zeggen haha niet echt veel nieuwtjes van mijn kan ben alleen gisteravond ongi geworden dus dat is dan wel jammer maar het positieve eraan is dat ik deze ronde een cyclus van precies 4 weken heb wow dat is toch echt een wonder hoor haha.
Ikkuh, hihi ga ik zeker doen! en wat fijn van je cyclus! hopen dat hij nu een beetje regelmaat blijft houden, en nog een maandje he, dan hoop ik dat het allemaal wat duidelijker word wat er staat te gebeuren.
Ik ben er even snel. mijn schoonzus en zwager warn net hier om te vertellen dat ze zwanger zijn. Kan er nu al een stuk beter mee omgaan , maar je hebt dan toch wel het gevoel van wanneer mogen wij dat nou eindelijk zeggen.
ow jeetje jullie tijd komt echt om aan hun te vertellen dat jullie zwanger zijn ik ken wel het gevoel, af en toe lijkt alles en iedereen langs me heen te gaan en vooruit, en ik blijf hangen op 1 punt.
engeltje--> ja nog een maandje ik ben al aan het aftellen haha. butterfly--> goed hoor dat je er langzaam aan gaat wennen als mensen vertellen zwanger te zijn. op een dag ben jij aan de beurt om het te vertellen aan de hele buitenwereld en dan kan jij er ook nog bij bedenken dat jouw kindje behoort tot de meest gewenste kindjes van de wereld zo moeten wij gewoon met zijn allen gaan denken als het zover is.