Engeltje, dat wordt hard aan de klus dan! Dani, wat vervelend dat je nog zo'n last van je rug hebt en dat je daardoor ook nog eens je ei gemist hebt! Balen, balen, balen... Butterfly, knap dat je het zwangerschapsnieuws zo goed hebt kunnen opnemen. Dat zou ik op dit moment echt niet kunnen! Ben echt even klaar met al die zwangeren en nu is het gewoon ONZE beurt! Nog eventjes geduld alleen... Ikkuh, balen van je ongi! April komt gelukkig steeds dichterbij!!! Ook hier wordt druk afgeteld. Over 3 weken gaan wij de molen weer in... Eerst echo en zaadonderzoek en dan 2 weken later het startgesprek. Nog een week later de info-avond en als alles goed is mogen we eind april eindelijk beginnen. En nu maar duimen dat alles goed is en we niet nog meer 'vertraging' oplopen! Ik ben blij als het zover is, natuurlijk vind ik het erg dat we de behandeling moeten ondergaan, maar ik ben het wachten nu ook wel zat. Het is tijd dat er wat gebeurt en hopelijk met positief resultaat! Fijne avond meiden!
Engeltje; succes!! haha Butterfly; Rot is dat he! Maar goed, ik ben er van overtuigd dat onze tijd nog komt! Enne, succes vandaag! Ikkuh; Nog een paar weekjes meid, en je zit weer in de mmm!! Fijn! Hoop natuurlijk dat het niet hoeft..!! Doortje! Spannend, meid nog 3 weekjes!! @ All; ben een paar dagen niet online geweest. Maar goed, maandag hadden we fm, woensdag fm, straks nog een keertje heen. Omdat mijn ei soms in 1 dag er hard kan groeien.. Zoals het nu lijkt, hebben we zaterdag onze 3e IUI-poging... Manlief zei gisteren; 3 keer scheepsrecht.. Dus daar gaan we dan maar voor!!
Hallo dames, Vanmorgen de 2de iui gehad. Ik voelde er dit keer helemaal niks van. En wat het zwangerschapsnieuws betreft..... Ik heb het goed opgenomen, maar gister zat ik er toch een beetje doorheen. Moest toch nog even flink wat tranen laten. Maarja dat hou je toch. @beginneling Veel succes!!! en hoop voor jou dat het echt 3 keer scheepsrecht word
@ butterfly; Spannend, nog 2 weken wachten.. @ all; Gisteren weer een fm gehad. Ei was 18mm bij 19mm, morgen hebben we inseminatie. We staan op de wachtlijst op de ivf, waarschijnlijk wordt mei.. Dinsdag moet manlief nog wat inleveren.. Daaruit wordt gekeken welke behandeling bij ons past, dat wordt dan ivf of isci.. We gaan sowieso beide behandelingen doen. Ws wel eerst de ivf... Dus wordt nog een spannende tijd!
Hoi Meiden, Ik meld me even. Mijn pc is naar de knoppen, dus even via de pc van mijn moeder! Vandaag FM gehad en heb 2 eitjes van 10 mm, dinsdag moeten we terugkomen en dan waarschijnlijk afspraak maken voor IUI... IK lees van de week weer even alles door.... Groetjes Tamara
beginneling, heel veel succes morgen!! Butterfly, hoe gaat het met je? hopen dat het dit x raak is! Tamren, Ik hoop dat het dit x gewoon raak is, en ons dit komt vertellen als je pc het weer doet Doortje, tijd gaat snel he voor jullie ook! spannend!! ik had vanmorgen weer een behoorlijke dip/huilbui boos verdrietig... ik krijg aankomende vrijdag mijn medicijnen thuis gebracht en op verzoek van mijn gyn moest ik het EMC bellen om te vragen wanneer ze open zijn, zodat ik kan beginnen met prikken. Zelf had ik april in me hoofd. die mevrouw van het EMC zei dat ze waarschijnlijk 25 april weer gaan beginnen met een behandeling, maar dat het ook nog kan uitlopen. EN dat ik sowieso begin april mijn eigen ziekehuis moet bellen om ons op een wachtlijst te plaatsen maar daar had ik ff niet op gerekend, dus ik dacht al gelijk, dat word geen april, ook geen mei, misschien niet eens juni er worden maar 3 mensen per week gedaan, en denk ook wel dat mensen van EMC voor gaan dan mensen van een ander ziekehuis. uiteindelijk heel de dag in een dip gezeten en heb ik toch maar mijn eigen ziekenhuis gebeld, om ons nu alvast op een wachtlijst te plaatsen! wat zegt die vrouw: "wij hebben helemaal geen wachtlijsten" nou me klomp brak echt! ze zei dat ik gewoon in april moet bellen als ik ongie ben, en zij bellen dan naar het EMC of ze een plekje voor me hebben. ik weet het niet meer. man en ik hebben het erover gehad, en als volgende maand blijkt dat er toch een wachtlijst is, van een maand of 3 of langer, dan gaan we naar een ander ziekenhuis. iig nog een maandje afwachten.... lang verhaal zeg
engeltje--> wat een gedoe zeg allemaal daar word je toch gek van helemaal met dit soort dingen ze moeten wel duidelijk zijn. doortje--> ik hoop ook voor je dat het vanaf nu allemaal zonder vertragingen gaat. en ik snap ook echt dat je nu zoiets heb dat het jou beurt een keertje is.. uiteindelijk raakt iedereen om je heen zwanger gek word je ervan beginneling--> succes morgen!!! butterfly--> ik hoop voor je dat het deze ronde raak is nu je er niets van voelde dat het maar positief uitpakt!!! en joh af en toe moet je die tranen gewoon even lekker laten lopen kan soms wel lekker opluchten een beetje. tamren--> heel erg veel succes!! nu moet het raak zijn!! nou hier niet veel te melden ben aan het aftellen tijd gaat heel snel. maarruh voor 4 april wil ik wel echt ene positief nieuwtje zien hier hoor!! ik had laatst ook weer even een dipavondje had echt even de angst dat het misschien wel nooit zal lukken maarja dat moet ik nog even aan de kant schuiven en nog niet zo ver gaan denken. verder allemaal een fijn weekend ik ga weer een druk weekend tegemoet dus misschien dat ik erna weer reageer. groetjessss
Hoi lieve meiden, Beginneling, hopelijk is het nu gewoon raak en hoef je helemaal niet meer voor IVF op. En zo wel, dan moet het dan echt wel meteen raak zijn want dat hebben jullie inmiddels echt wel verdiend! Engeltje, bedoelde die vrouw niet de wachtlijst van het EMC? Want er zijn veel vrouwen die eind april weer beginnen, misschien dat ze daarom een wachtlijst hebben en er 3 per week doen. Het kan wel zijn dat het Maasstad geen wachtlijst heeft en dat ze dan bellen naar het EMC of er een plekje vrij is, maar dan heb je dus een grote kans dat er helemaal geen plek is omdat ze je al op de lijst hadden moeten zetten. Zou het toch nog eens goed navragen hoor En anders ook naar het MCK komen, hihi! Kunnen we meeten in de wachtkamer! Nee, maar ik snap heel goed dat het frustrerend is en je er niet vrolijk van wordt Vervelend dat het allemaal zo omslachtig moet en niks zeker is! Maar als je wel eind april mag, dan lopen we (als ik dan mag beginnen) wel gelijk! Spannend he! Ikkuh, zo te lezen hebben we allemaal op het moment wat dipjes. Het duurt ook wel lang allemaal he Soms voel ik me zon zeurpiet naar andere mmm-meisjes die al veel langer bezig zijn, maar die machteloosheid en onzekerheid voel je meteen vanaf dat het niet lukt en er wat mis lijkt te zijn. Daar staat geen tijd voor natuurlijk Hopelijk mogen de behandelingen voor ons allemaal slagen! Tamren, wauw wel 2 eitjes! Dat moet toch wel wat beloven voor deze maand! Wie weet heb je straks wel dubbel geluk meis, daar duim ik voor! Butterfly, logisch dat je het zwangerschapsnieuws toch moeilijk vond de dag erna. Het is ook zo confronterend! Hopelijk lukt deze IUI en mag jij aan het eind van deze maand ook zulk geweldig nieuws brengen! @ All, Ik ervaar erg dubbele emoties op het moment. Ik kijk er naar uit om te beginnen, maar ik merk ook dat ik erg veel spanning ervaar omdat ik gewoon niet verder durf te kijken. Ik durf nergens van uit te gaan en op te hopen, terwijl ik dat diep in mijn hart zo graag zou willen. Ik wil ook babyspullen uitzoeken en mogen nadenken over een naam... Hoe dichterbij de behandeling, hoe ongeduldiger ik word! Terwijl ik weet dat het helemaal niet zo hoeft te zijn dat het meteen raak is Als ik er even aan denk dat het in 1x zou kunnen lukken, dan denk ik ook meteen dat ik niet zo gek moet doen en dat dat vast niet zo zal zijn. Zal wel zelfbescherming zijn denk Ik hoop dat de spanning met de tijd wat minder wordt, misschien als ik weet dat er ook goede embryos ingevroren zijn, zodat onze kansen wat groter zijn dan 3 enkele behandelingen Er staat daardoor soms toch wel een flinke druk op me, merk ik nu al Meiden een heel fijn weekend! Zondag zijn vriendlief en ik 9 jaar samen, als het mooi weer is gaan we gezellig met de honden naar het strand of het bos en 's avonds gezellig ergens een hapje eten. Niets bijzonders, maar voor ons precies goed!
Morgen weer FM.....Ik vind het een beetje eng! Heb al 2 dagen zo'n buikpijn...... Maar mijn moeder zei: Je eierstokken zullen wel niet gewend zijn aan 2 eitjes dus die gaan tegensputteren!!!!! Laten we het hopen, dat er morgen nog steeds 2 hele mooie eitjes zitten! IK lees aan het eind van de week even alles terug, dan heb ik mijn laptop weer terug..... Fijne week allemaal en ik zal proberen om jullie op de hoogte te houden....
hallo dames is het hier zo stil omdat iedereen op het wachtbankje zit? @tamren heel veel succes morgen.
NOD Maart 16-03 Danip 17-03 Butterfly22 (18) (1 iui mislukt) 17-03 Engeltje 20-03 Beginneling 27-03 Doortje25 Afspraken 04-03 Tamren FM (2 x IUI mislukt) 15-03 Engeltje, bellen of EMC al open is 23-03 Doortje, nieuwe echo en zaadonderzoek 04-04 Ikkuh, uitslagen onderzoeken vriend en opnieuw horen wat we verder gaan doen 06-04 Doortje, startgesprek ICSI 12-04 Doortje, info-avond ICSI Ik heb het lijstje er nog maar weer ff bij gezocht.. Als iedereen op het wachtbankje zit, moet er deze maand toch wel roze komen.. Iedereen succes met wachten!!
NOD Maart 16-03 Danip 17-03 Butterfly22 (18) (1 iui mislukt) 17-03 Engeltje 20-03 Beginneling 25-03 Tamren 27-03 Doortje25 Afspraken 11-03 Tamren 3e IUI 15-03 Engeltje, bellen of EMC al open is 23-03 Doortje, nieuwe echo en zaadonderzoek 04-04 Ikkuh, uitslagen onderzoeken vriend en opnieuw horen wat we verder gaan doen 06-04 Doortje, startgesprek ICSI 12-04 Doortje, info-avond ICSI Ik heb het lijstje weer ff aangevuld Dank je wel Butterfly
Tamren heel veel succes morgen! Hoe is het met de rest van jullie? Ik weet zo uit mijn hoofd even niet wie er al bijna kunnen testen, is er al iemand bijna zover? Hier druk, maar dat vind ik op dit moment wel erg lekker. De tijd gaat zo wel heel snel, dat is echt een voordeel haha! Dikke knuff voor jullie!
hey allemaal!! zo te zien nog geen nieuwtjes hier? dat word spannend zeg allemaal hoor ik ben heeeeel benieuwd... ik moet weer wachten op een eisprong als ik die ga krijgen tenminste altijd maar afwachten.
Meiden, ik heb een leuk nieuwtje! Nee, geen roze nieuws, maar toch... Ik ga trouwen!!! 01-11-2011 is de grote dag! 06-09-2011 gaan we in ondertrouw, dan zijn we precies 9.5 jaar samen! We gaan kosteloos trouwen op dinsdagochtend, van mij hoeft het papiertje met onze handtekening verder geen geld te kosten. Het weekend erop geven we wel een feestje, want ik vind de verbintenis van het huwelijk wel weer zo bijzonder om samen met onze vrienden en familie te vieren. En hopelijk, hopelijk mag ik dat hartstikke zwanger doen...
wauw!!!! doortje gefeliciteerd!!!! echt helemaal super is dat!!! en hopen voor je dat je mag trouwen met een babytje in je buik!!!
Doortje, van harte gefeliciteerd! Wat gaaf! En ik duim voor je dat je dat met misschien wel een bol buikje mag doen....... Wij zijn ook op dinsdagochtend getrouwd en hebben 's avonds een etentje gegeven, niets mis mee Hier gaat het goed, heb gisteren wel behoorlijke klachten gehad en heb na het eten ook nog even behoorlijk gebloed, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een zeer gevoelige baarmoeder heb en dat ze een adertje oid hebben geraakt! Mijn nichtje heeft hier weer heerlijk geslapen.... IK kan zo van haar genieten.....
Doortje van harte gefeliciteerd!!! Trek j wel een mooie jurk aan? Wij zijn Sinds 22-09-2010 geregistreerd partners, ook gratis gedaan ik wilde zijn achternaam zo graag. Ik hoop wel ooit nog eens te trouwen in een mooie witte jurk! Hij zegt wanner ons kleintje kan lopen om de ringen aan te geven, hoop dat het opgaat schiete