Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @beginneling
    ik had dat ook na de inseminatie.

@engeltje
    Fijn dat het beter met je gaat.

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oehhh beginneling spannend voor je!!! word jij onze volgende?!?!?!? ik hoop het.

butterfly hoe gaat het nu eigenlijk met jou verder?

tamren--> lekker toch 2 weken verder dan verwacht perfect!!!

3. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @ikkuh
    Ik heb deze ronde voor het eerst clomid geslikt.
    Heb vandaag de 2de fm gehad en er zitten 2 eitjes van rond de 17 mm dus dat is goed. Nu moet ik vrijdag weer terug voor de 3de fm en dan waarschijnlijk zondag de inseminatie.

4. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Goed zo Butterfly, en ook nog 2 eitjes spannend!
    Ik duim voor je!!!!

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    butterfly--> spannend zeg!! en wat als er dus 2 eitjes groot genoeg zijn? krijg je dan bij alle 2 inseminatie? en dan heb je dus kans op een 2ling???

6. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @ikkuh
    Het is ook de bedoeling dat ze allebei gaan springen. Daar is namelijk de clomid voor. Die zorgt voor meerdere eitjes. In mijn geval dan. Maar ik krijg maar 1 inseminatie en de kans bestaat dus inderdaad dat beide eitjes worden bevrucht en is de kans op een 2ling dus groter.
    Lekker spannend dus

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    butterfly--> spannend hoor!!! succes morgen en alvast voor zondag ik hoop dat het deze rond raak is!!

8. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Gister fm gehad. Links zitten er nog steeds 2 eitjes. 1 van 19mm en 1 van 21mm. Gister dus ook pregnyl gezet en morgen de inseminatie.

9. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Spannend hoor! 2 prachtige eitjes! Ik zal voor je duimen.....

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oei butterfly voor jou zijn vanaf nu dus de 2 spannende weken weer aangekomen!! je hebt nu zowiezo dus 2 kansen??? dan moet het wel raak zijn hoor en ben jij de volgende zwangere!!!!

tamren--> hoe is het nu met jou? al last van kwaaltjes?? ik hoop het niet

11. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Ik heb wel een beetje last van kwaaltjes, buikpijn, zeer pijnlijke (.)(.) en veel plassen! En ik moet zeggen dat ik het behoorlijke eng vindt soms... zwanger zijn! Maar verder gaat het goed, mijn broek past al niet meer dicht, :)

@Buttrefly: Hoe is het gegaan?

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    nou tamren dat gaat dan goed toch haha kwaaltjes hebben natuurlijk ook positieve kanten he dat je weet dat het er nog zit :D

13. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; hoe was het gisteren. Je kreeg toch de uitslagen.. Wat gaan ze verder doen..?? Ben heel erg benieuwd!

@ Tamren; Kwaaltjes zijn niet leuk, maar goed, dan heb je nog een beetje idee dat je zwanger bent.. Zolang je nog geen dikke toeter hebt!

@ All; gisteren hebben we de bijeenkomst voor de ivf gehad. Was allemaal erg duidelijk en geen bijzondere dingen gehoord, we hadden laatst al een brochure gehad.. Vanaf mei gaan we dus in het ivf traject.. Allemaal wel spannend, maar goed we hebben nog steeds goede hoop..

Hebben jullie ook van die utrogestan bolletjes moeten inbrengen.. Ik heb constante "buikpijn", lichte steken, drukkend gevoel.. Erg vervelend.. Seks hebben wil niet eens, dat doet gewoon al zeer..! Dit is de 1 maand dat ik het gebruik! Dus was wel benieuwd wat jullie ervaringen zijn..

14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @beginneling
    Kan me voorstellen dat het allemaal erg spannend is. En volgende maand is het al mei.

@all
    Ik heb zondag de inseminatie gehad.
    Wat een lopende band werk op zondag in het ziekenhuis zeg.
    Heb 2,5 uur daarna ongeveer echt mega krampen gehad en gister in de loop van de dag zakte het af.
    En nu zitten we weer 2 weken op het wachtbankje.

15. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Jaja, ik neem de kwaaltjes gewoon voor lief.... Het hoort erbij en ik vind het ook niet erg! Het is soms alleen een beetje zielig voor manlief:)!

@Beginneling: Geen ervaring met bolletjes. Dus kan je niet verder helpen. Spannend nog een maandje en dan gaat het voor jullie beginnen, ik duim voor jullie!

@Butterfly:Ik heb ook heel erge krampen gehad na die tijd, maar dat heb ik eigenlijk elke keer gehad!
    Nu die verschrikkelijk 2 weken weer, ik duim voor jullie! Succes!

@hier: Morgen heb ik de afspraak met Moeders voor Moeders, dus als alles dan goed is ga ik urine inleveren voor de Pregnyl prikjes!!!!
    Raar idee eigenlijk, maar ik vind dat ik het verplicht ben.....:)

16. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Zo de dame van MvM is geweest! Ik heb een kratje met 4 flessen en 2 kannen gekregen, dus ik ga mijn best doen! Volgende week krijg ik 2 kratjes:$, haha! Ze vondt me zeker een zeikerd!

17. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Tamren wat goed dat je aan MvM meedoet!
    Daar heb ik heel veel aan, want ik mag beginnen!!! :D

Ben zo ontzettend blij, wat een last valt er dan van je af zeg.
    Vriendlief had nu 0.8 miljoen zaadjes, voorheen 0,01 miljoen dus dit is echt al een verbetering. De beweeglijkheid liet nog wel te wensen over, maar er waren er zeker 10 goed genoeg voor ICSI, dus eind april starten we! Het wil helemaal niet zeggen dat het gaat lukken, maar alleen al het feit dat er zaadcellen gevonden zijn is zo'n geruststelling. Voor vandaag even geen spanning meer, alleen maar blijdschap. Over 3 weken mogen we weer beginnen met zenuwen, voor nu geniet ik er even van! En dat op mijn 26e verjaardag! ;) Zou het een teken zijn, ik hoop het maar!

Er stond wel een aantekening bij dat vriendlief echt geen koorts mag krijgen, zelfs niet een klein beetje, omdat dat funest zou kunnen zijn. Hij is nu niet in orde en slikt non-stop medicatie die de koorts onderdrukt, want we willen zooo graag beginnen. Ben wel klaar met dat gewacht!

Dus nog 3 weekjes geduld en dan gaan we van start. Heb volgende week de info-avond met prikinstructie. Ben erg benieuwd! Heb mijn recept al afgegeven bij de apotheek!

Fijne dag nog meiden, ik kom snel weer bijlezen en schrijven. Was er door alle spanningen wel even klaar mee, maar wilde dit toch even met jullie delen!

18. danip

danip Niet meer actief

Succes Doortje! Fijn dat je toch positief nieuws hebt gekregen. Ga voor je duimen dat je mag beginnen. En nog gefeliciteerd ;)

@ Tamren: wat goed zeg dat je meedoet aan mvm! Straks raakt 1 van ons nog zwanger door jou hormoontjes! :)

@ Butterfly: Spannend die wachtweken! Ik ga voor je duimen!

@ Beginneling: wat rot dat je er zo veel last van hebt :( Is het inmiddels wat beter?

Sorry dat ik al zo lang niet heb gereageerd. Ik wilde even een beetje afstand nemen van alles. Dus ik ben bijna alleen nog maar in de lounge. Ik had het idee dat ik er op een gegeven moment bijna 24/7 mee bezig was, en wilde even wat rust ;) Maar ik ben toch steeds veel te nieuwsgierig naar jullie, dus ik bleef bij elk nieuw bericht spieken haha. Dus heeft het ook geen zin om niet meer mee te praten ;) Dus hier ben ik weer! :)

19. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Welkom terug! Haha, ik zei al tegem mijn man, straks wordt er 1 van de meiden zwanger van mijn pies....:D

@Doortje: Gefeliciteerd meid, gelukkig toch een beetje goed nieuws. Nu hopen dat je mannetje geen koorts krijgt en geef hem maar veel extra vitamientjes! Dan kunnen jullie er straks helemaal voor gaan.....

@Hier: Ik ben ineens sinds vandaag een stuk boller:), pfffff. Nu al!!!!!!!:$

20. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    April
    12-04 Beginneling

17-04 Butterfly22 (19) (2x iui mislukt)
    17-04 Engeltje
    27-04 Doortje25

Afspraken
    28-03 Beginneling 4e IUI
    04-04 Ikkuh, uitslagen onderzoeken vriend en opnieuw horen wat we verder gaan doen
    04-04 Beginneling; groepsbijeenkomst IVF IVF/ICSI
    06-04 Doortje, startgesprek ICSI
    12-04 Doortje, info-avond ICSI
    17-04 Engeltje, beginnen 1e ICSI?

Zwanger!
    Tamren, uitgerekend op 11-12-11

Ik heb even mijn nod verschoven

@ikkuh
    hoe waren je uitslagen?

@danip
    welkom terug

Deel Deze Pagina