Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Bij ons doen ze dat geloof ik ook.
    Je zou eens kunnen bellen voor een intakegesprek en kijken wat jullie opties zijn.
    Hier heb je hooguit een wachttijd van 4 weken, dat scheelt toch weer.
    Ondertussen kun je je ook alvast op de wachtlijst bij andere zh plaatsen, voor als het je toch niks lijkt.

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    doortje--> je heb zeker gelijk ik ga daar ook echt even contact mee opnemen binnenkort mijn vriend klonk daar in ieder geval het meest positieve over om over te stappen dan.

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Hoi meiden,

Ik ben er even niet geweest, ben 3 dagen behoorlijk ziek geweest! Ik had migraine en dat werd steeds erger en het ging echt niet over! 2 x bij de spoedpost geweest en uiteindelijk na veel wikken en wegen heb ik een medicijn gekregen! Dat moest helpen anders zou ik worden opgenomen! Gelukkig hielp het en kon ik gewoon thuis blijven! Nu gaat het gelukkig al weer veel beter, al merk ik wel dat ik er nu langer over doe om weer op krachten te komen.
    Ik lees morgen even alles bij, sorry!

XXX

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Even snel een reactie van mij.. Zal vanavond alles ff teruglezen..

Ik moet morgen testen.. Gisteren was het 2 week geleden dat we een inseminatie hebben gehad. Hoop dat het positief is. Zo niet, moet ik een maandje de pil nemen (hormonen in balans te krijgen) en dan in de maand mei beginnen met de ivf! Heb van de week nog ff gebeld naar het zkhuis voor mijn amhwaarde. Deze was al erg laag voor mijn leeftijd, maar deze is nu in een half jaar, weer gezakt. Het was 0,6 in oktober en in maart 0,2. Maar ze zeiden dat ik nog prima zwanger kon worden, maar dat ik veel eerder in de overgang kon.. Dus spannende tijden!

5. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @beginneling
    spannend hoor. Hoop zo dat je morgen positief test en dat je niet door hoeft te gaan naar ivf.

@danip
    Ga jij ook morgen testen of wacht je nog even?

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Doortje ja indd niet echt handig van het ziekehuis, wij komen wel weer op een rot tijd hè ;)

Tamren, wat een rot nieuws. Gaat het nog steeds goed nu?

Beginneling, hoop dat je morgen positief test!!

7. danip

danip Niet meer actief

@ Beginneling: Echt superspannend voor jullie! Ik ga duimen dat je positief test! Voel je al iets?

@Tamren: Jeetje dat is rot, 3 dagen migraine! Pff.. Gaat het nu weer wat beter?

@ Butterfly: nee ik ga wachten tot zondag. Ik weet namelijk niet zeker of mijn eisprong echt op dag 16 was. Denk het wel hoor, maar ik wacht liever iets langer ;) Ik voel ook niks behalve een beetje een weeig gevoel in mijn onderbuik zoals altijd een paar dagen voor ongi. Dus ik denk niet dat het deze ronde raak is helaas.

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; Balen meid! Fijn dat de medicatie heeft geholpen.. Morgen hebben jullie een echo of niet! Geniet ervan!

@ Danip; dus morgen ook testen! Hoop dat je zondag ook goed nieuws heb!

@ all; Ik voel nog niets, maar door de utrogestan kan de menstruatie uitblijven, dus als ik morgen negatief test, kan ik direct stoppen met de pillen, anders moet ik afbouwen! Manlief zegt elke keer, door de pillen KAN het uitgesteld worden.. Hij is vol hoop! Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden!

9. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Zo ik ben er weer! Ja morgen hebben we om 13.00 uur de 1e termijn echo! Spannend:$!!!
    We hebben wel een beetje de zenuwen! Haha! Ik heb vandaag onze hele slaapkamer opgeruimd en we hebben de nieuwe ombouw voor ons bed in elkaar gezet! Dus nu hebben we iets meer ruimte in ons huis!!! Dat hebben we namelijk veel te weinig:(!

@Beginneling: Ik duim voor jullie! Hoop doet leven he?

@Danip: Ik duim voor jullie, pff zondag is nog wel een eind!!!!:)

@ikkuh: Succes met zoeken naar een ander ziekenhuis! Heel goed, dat jullie ergens anders je heil gaan zoeken!

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> voel je je al wat beter? geen hoofdpijn meer? ik hoop het voor je. spannend morgen hoor!! laat je de echo wel zien??? ben heel benieuwd hoor!!

beginneling--> spannend!! ik hoop dat het raak is!!

danip--> ik hoop voor je dat het zondag positief word!! het liefst eerder hoor!!

butterfly--> hoe is het nu met jou verder?

doortje--> hoe was je info-avond?

engeltje--> jij moet nu vrijdag beginnen? spannend hoor!!

11. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Ik heb gelukkig geen hoofdpijn meer, verder voel ik me aardig. Ben alleen nog steeds moe, maar ze zeggen dat dat er bij hoort:)
    En natuurlijk laat ik de echo zien...... Eerst "Oma" en dan zal ik hem hier ff uploaden!

Enne hoe is het met jou, Ikkuh?

@doortje: Ben je al veel wijzer geworden op je info-avond?

12. danip

danip Niet meer actief

@ Beginneling: Ik vind het voor jou nog spannender dan voor mij. Ik hoop zo dat jullie geen ivf hoeven!

@ Tamren: wat spannend de eerste echo! Ben heel benieuwd naar de echo foto! :) Jullie kleine boontje :) Cute!

Ik ben net naar "mijn vluchteling" geweest. Ik ben vrijwilliger geworden bij vluchtelingenhulp. Een hele lieve meid, maar ze spreekt alleen Frans... en ik niet.. haha. Gelukkig was er een vriendin die wel Nederlands spreekt. Maar ik was wel even in shock. Ze woont hier al een paar weken in dit dorp, en heeft echt alleen nog maar 2 klapstoeltjes, zelfs geen lampen, gordijnen of gasfornuis.. :( En geen jas, alleen zomerkleding. Jeetje ik dacht dat het hier wel wat beter geregeld was. Ze is gevlucht omdat ze in haar eigen land verkracht en mishandeld werd :( Ze heeft hier zelfs operaties moeten hebben. En dan kom je zo terecht. Ik heb gelijk de halve zolder geplunderd, dus nu heeft ze eerst wat. Maar wel erg zielig!

Ik ga zelf echt pas zondag testen, maar ik denk niet dat het nodig is. Ik voel mijn ongi al komen. Ik ga er niet van uit dat het met de clomid alleen gaat lukken.

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> bij mij gaat alles gewoon zijn gangetje hoor.
    gelijk heb je oma eerst de echo laten zien:D die zal wel heel trots zijn... hoe gaat het nu eigenlijk met je moeder?

danip--> jeetje wat een gedoe he kan me voorstellen dat je een hoop van zolder gehaald heb en als je het over heb waarom niet toch. hou je je ongi nog tegen? wel willen een posi test zien hoor :D

14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @ikkuh
    Ik ben nog rustig aan het afwachten tot zondag.
    Heb wel lichtje steekjes in mijn onderbuik en ook een hele opgezette buik. En verder best wel gevoelige tepels dus het is nog spannend. Maar ik durf niet te veel te hopen dus ga er maar vanuit dat ik dit allemaal de vorige maanden ook zo heb gehad

Iedereen voor morgen veel succes

15. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Kunnen we geen inzameling houden? Wat voor een maat heeft ze ongeveer? Misschien kunnen we helpen! Ik heb nog wel het e.e.a.! Dus als het nodig is dan hoor ik het wel!
    En ik hoop natuurlijk dat je ongi lekker wegblijft!
    Ja , wij gaan ons "boontje" bekijken en alvast laten wennen aan foto's, haha!

@Ikkuh: Met mijn moeder gaat het goed, alleen het stoppen met roken niet:x... 26 april moet ze weer naar zwolle en dan gaan ze via haar lies in haar hersenen kijken, een angiografie! Dus dat is weer even spannend!
    Maar ze heeft wel nieuwe energie sinds ze weet dat wij een kindje krijgen!

@Beginneling: Heb je al getest?

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Danip; sjonge jonge, dat is ff een verschil. Dan heb je pas door hoeveel wij hebben, ook al hebben wij niet wat we graag zouden willen hebben. Dan krijg je ineens meer besef, dat wij het erg goed hebben!

@ Maak een mooie foto! Ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar jullie boontje!

@ All; heb al getest, en helaas was het negatief. In al die maanden had ik nog nooit een test gedaan, altijd als ik wou testen, kwam het dezelfde morgen. Dus manlief vond het al heel wat dat we mochten testen. Nu is het afwachten wanneer de ongi op gang komt. Hoop wel snel.. Dan ff een maandje de pil slikken, en dan begint het grote avontuur! Maar eerst nog ff een maandje relaxen!

XxX

17. danip

danip Niet meer actief

@ beginneling: nee! wat k*t! Ik had het zo voor je gehoopt.. Kijk je erg tegen de ivf op? Wij worden ingeloot in een onderzoek na deze of volgende maand. Dan heb je kans op of ivf of iui of nog meer clomid. Ik kijk wel erg tegen ivf op eigenlijk maar aan de andere kant geeft het wel meer kans.

@ Tamren: jij succes straks he! Ben heel benieuwd naar jullie boontje :D En een inzameling is niet nodig, ik heb haar al van alles gebracht en ga vrijdag met haar naar de kringloop. Dus dat komt wel goed. Had alleen niet verwacht dat ze gewoon echt niks had!

@ Butterfly: spannend! Jij gaat zondag ook testen? Ik ook! Hopen op 2 mooie testjes :D

@ ikkuh: ja ik hou het nog tegen hoor! Ik hoop jullie (en mezelf nog veel meer) blij te maken zondag.

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Danip; Ja, best wel! Omdat je weet dat dit de laatste fase is. Omdat er tijdens een punctie zoveel mogelijk eitjes geprikt moeten worden. Laat nu bij mij de eicelvoorraad niet meer zo groot zijn.. Ook vraag ik me af of we wel met de ivf moeten beginnen.. Is het zinvol om dit te doen, mezelf volstoppen met hormonen, met de kans dat we via dit traject geen kindje krijgen. We hebben binnenkort een ivf intake, dus dan zullen we het er wel over hebben.
    Moet zeggen dat ik vanmo eigenlijk niet echt teleurgesteld was, manlief wel.. Maar goed, we hebben nu eerst een maandje rust, wat ook wel erg lekker is! Dan zullen we wel verder zien!
    Ik duim voor je!!

19. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    IK heb een foto toegevoegd!
    Ons wondertje doet het goed! Het was zo mooi!:)
    Het hartje klopt, we hebben het zelfs kunnen horen!

20. danip

danip Niet meer actief

Ooeoh Tamren jullie beanie!! Wat mooi zeg! Wat ben ik blij dat alles goed is! Vond het stiekem best spannend, maar alles is goed! woohoo!!! Gefeliciteerd. Super om het hartje te horen zeker?

@ Beginneling: dat heb ik ook met ivf, het is je laatste kans, en dat zijn er maar 3. Dat vind ik ook een eng idee! Maar je hebt wel vrij veel kans natuurlijk, dus eigenlijk moet je daar naar kijken hoe moeilijk het ook is. Ik heb ook wel eens gedacht moeten we dat allemaal wel gaan doen. Maar aan de andere kant denk ik dat je als je het niet doet er later misschien spijt van krijgt. Als je werkelijk alles hebt gedaan, en het lukt niet kun je het beter afsluiten denk ik. Wel wat een negatief verhaal zo, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Ik denk namelijk vaak net zulke dingen. ;)

Deel Deze Pagina