Tuurlijk wel! Er hoeft er maar 1 naar je ei te zwemmen, dus wie weet... Ook al is de kans erg klein, hij is er nog wel...
En ineens was het druk haha @engeltje dat is helemaal aan jezelf. Je hebt wel een nod dus waarom niet. @Ik kan me wel voorstellen dat je er tegen op ziet hoor dat had ik ook. Gaat je partner met je mee?
NOD lijst oktober 26-10 Beginneling24 november 05-11 Mama van Dewi 16-11 Butterfly22 (14) 24-11 Engeltje1 (12)
NOD lijst oktober 26-10 Beginneling24 november 05-11 Mama van Dewi 08-11 Mamatien 16-11 Butterfly22 (14) 24-11 Engeltje1 (12)
Ik zet mezelf maar niet op het lijstje, je kan er geen pijl op trekken bij mij, had 36-45-90 en nu weer wachten, zowiezo tot 8 nov. op de uitslagen Maar als ik het even kan redden lees ik elke dag nog even mee hier
hoi dames, ik hoop dat ik met jullie mee mag praten. zal wat vertellen over mezelf. me vriend en ik zijn nu 8,5 jaar samen en hadden 2,5 jaar geleden besloten om te stoppen met de pil nou dat was dus gebeurd, en tot nu toe nog steeds niet raak geschoten. we hebben in november onze 1ste afspraak in het zh voor een gesprek. weet dus totaal niet wat me te verwachten valt en ik vind het ook doodeng vandaar dat we ook zo lang gewacht hebben. me vriend wou wel al naar het zh maar ik was er nog niet aan toe. ik hoop voor iedereen dat het snel raak mag zijn.
Ikkuh, welkom! Ik snap dat je het allemaal erg spannend vind. Goed dat je hebt gewacht totdat jullie er beide aan toe waren. Het is ook best een hele stap! Ik heb mijn rondes er niet ingezet... het zijn er al 17, zo confronterend.
mama van dewi--> al 17 rondes in het ziekenhuis? weten ze bij jullie al wat er zou kunnen zijn? ik hoop voor je dat het snel zal lukken dan hoor
Dag dames, zou ik jullie wat mogen vragen? ik heb net al even meegelezen en jullie hebben (helaas) al wat ervaringen opgedaan bij de Gyn, ik ben vandaag door de HA doorgestuurd en mag a.s donderdag komen. Ik heb erg veel pijn rond me ei-sprong en het idee dat het elke ronde erger wordt. verder veel kans op verklevingen,omdat ik in me jeugd buikvliesontsteking heb gehad. Nu is mijn vraag,wat kan ik verwachten en zou ik me man ook meenemen? Alvast bedankt en iedereen heel veel succes gewenst met zwanger worden( en alles wat er helaas bij komt kijken)
haha, nee hoor gelukkig niet!!! We zijn 17 rondes bezig... Sinds mijn mk ben ik elke keer in het ziekenhuis geweest en uiteindelijk gebleven. Dus dat is nu 6 rondes!
Je man meenemen is altijd fijn. Een zwangerschapswens gaat jullie beide aan dus hij zal ook een vragenlijstje in moeten vullen. Naast een vragen lijst zal de gyn nog wat extra vragen stellen. Veelal doen ze ook een inwendige echo. Het klinkt vervelender als het is... Als je een wat langer shirt aan doet voel je je niet zo bloot! Wat ze verder doen hangt af van de klachten. Ik heb ook altijd buikpijnklachten rond ei en van ei tot ongi... daar doen ze nu helaas niets aan. Waarschijnlijk moet je ook een paar keer bloed laten prikken en zal je man zijn zaad moeten inleveren voor controle. Dat zijn vrij standaard procedures. Veel succes!
oooh nou gelukkig dan maar dat het niet al 17 rondes zijn, 6 is al te veel maarja 17 nog meer he. loop je in het ziekenhuis echt samen met je man/vriend? of alleen? ik weet wel dat me vriend en ik samen moeten komen.
dat klopt van die vragenlijst, dat hebben wij ook moeten invullen me vriend en ik allebij apart 1 en die moesten we dus opsturen en daarna werd bij ons dus de afspraak geplaatst. ik moet 10 nov. maar dan kan ik niet dus moet het verzetten. maar wij gaan dus eerst voor een gesprek zeiden ze en daarna pas echt verder kijken ofzoiets.
Dat kan... ik kreeg wel gelijk een echo! Verder moest ik bloed laten prikken en kreeg manlief een potje mee. Ik weet dat bij een vriendin van mij er iets niet in orde was. Haar vriend werd toch ook wel onderzocht, als je 1 behandeld wil je wel zeker weten dat de ander niets mankeerd. Vandaar dat ze altijd beide partijen onderzoeken.
Hallo, Ik reageer toch maar.... Ik ben 09-06-2009 gestopt met de pil, kreeg een regelmatige cyclus, maar ineens werd ik niet meer ongi.... dus testen gedaan.. maar die waren negatief! Uiteindelijk naar een paar dokterbezoekjes, doorgestuurd naar de gyn. Ik had een cyste en die is via een laproscopie (oid) weggehaald. Ook werd mijn man getest, en dat is allemaal uitstekend. Maar doordat mijn cyclus dus niet helemaal loopt zoals het hoort, en omdat mijn man al iets ouder (43) is, gaan we morgen voor de intake voor IUI. Heel erg spannend.... Maar we gaan ervoor.
@tamren spannend meid. Hoe is het gegaan? Ik kreeg ook gelijk een echo met de intake en er werd ook iets op de kweek gezet en een uitstrijkje gedaan
@ mama van dewi; Ik zet mijn rondes er ook niet. Dit is de 22e ronde voor ons. En de 2e in de mmm. Ik heb een korte cyclus, 24 dagen, dus ben vaker ongesteld, maar heb ook vaker kans!! Vandaag is mijn nod, voel nog niets, maar ik ga er niet vanuit dat het wat wordt, dan valt het allemaal nog mee!! Iedereen succes met alle onderzoeken etc!!