tamren--> wel gewoon lekker positieve verhalen plaatsen hier hoor want dat kunnen we ook allemaal wel gebruiken. butterfly--> balen zeg dat je ongi geworden bent echt heel jammer ik had het echt voor je gehoopt!! en wat je zegt voor mei ik hoop dat al die ooievaren ook de goede eieren plaatsen zou leuk zijn hier he!! beginneling--> ik hoop dat je test nog positief gaat worden!?
@Ikkuh: Ja ja , dat blijf ik ook zeker doen hoor! Morgen voor de 1e x naar de verloskundige, helaas kan mijn man niet mee. Die begint morgen aan een nieuwe baan! Maar mijn mams gaat mee, dus dat is ook gezellig! Hoe is het met jou? En hoe gaat het nu met je moeder?
@ Tamren; Succes met de verkundige!! @ Engeltje; Spannend meid! Hoop voor je dat jullie ook eindelijk kunnen beginnen! @ Butterfly; Balen meid! Gaan jullie deze maand gewoon weer voor een IUI behandeling..? @ All; Hier nog geen ongi gespot. Ik heb nog 1 testje en misschien dat ik die er morgen aan gaan wagen. Ik vind het nu wel lang duren, vanaf woensdag geen utrogestan ingebracht. Ik wil zo graag ongi worden.. Stom he, anders moet het weg blijven, nu wil je graag dat het komt..!! Vind het wel lekker even een maandje geen zkhuis!
Beginneling, tegenstrijdig zijn die gevoelens he! Kan me voorstellen dat een maandje rust wel even fijn is! Engeltje geweldig!!! Begin je dan vandaag met de deca? En vrijdag na de eerste echo met de puregon of mag je daar al eerder mee beginnen? Of spuit jij andere hormonen, dat kan natuurlijk ook nog! Ben benieuwd hoe je het spuiten vindt, laat je dat wel even weten want dan kan ik mezelf erop voorbereiden haha!
Ben zo blij Ik begin vanavond met gonal-f Elke dag Vrijdag cetrotide erbij. En 1 dag voor punctie nog 1. X ovitrelle Ben benieuwd hoe ik dat ga ervaren
Kan ik me voorstellen, je was zo bang nog een maand te moeten wachten he! Ik denk dat die Gonal-f qua hormonen hetzelfde inhoudt als Decapeptyl en Cetrotide dan als Puregon. En die X Ovitrelle als de Pregnyl, die moet ik ook 1 dag voor de punctie zetten. Spannend hoor meis, eindelijk beginnen! Houd je ons wel op de hoogte? Ik begin over 10 dagen, echt toevallig dat we na al die tijd toch bijna tegelijk gaan beginnen!
Ja hoe leuk zou dat zijn als we samen het grote nieuws kunnen vertellen Over 10 dagen, volgende week woensdag... SPANNEND!! Hihi
Ja stiekem hoop ik zelfs een dag eerder haha, maar ik ga uit van een cyclus van 31 dagen. Heb alles in huis en mag meteen starten op de dag van mijn ongesteldheid dus ja, nu maar wachten tot dat gebeurt haha!
Haha dubbel, eerst niet ongesteld wordenen nu het liefst vandaag nog Wel fijn dat je zeker weet dat je mag beginnen en ds niet eerst hoef te bellen!
@engeltje gefeliciteerd!!! wat een geweldig nieuws. @beginneling Ja wij gaan gewoon weer verder. Maandag weer beginnen met clomid.
tamren--> spannend hoor morgen!! jammer dan je man niet mee kan zijn denk ik toch wel spannende momenten alle erste keren he maarja werk is ook belangrijk hoor. wel leuk dat je moeder dan mee gaat is ook altijd leuk met mij gaat alles wel z'n gangetje zit de laatste tijd iets minder lekker in me vel word heel snel boos om alles maarja zal vanzelf wel weer over gaan he en met me moeder gaat ook alles goed die heeft nu 2 dgn. gewerkt en dan 1 uurtje en aankomende week gaat ze 3 dgn. ` uurtje dus gaat hardstikke goed ze moet in juli weer een scan krijgen omdat er nog 2 zitten dus dan kijken ze hoe het daar mee is maarja het roken gaat nog steeds goed. engeltje--> gaaf!! gefeliciteerd!!! dit is het begin he en dan op naar de positieve berichten hoor!!! wel spannend nu he nu je weet datde kans echt groter is. doortje--> nog even en dan mag jij dus ook starten wat heerlijk ik hoop dat de dagen snel voorbij gaan voor je butterfly--> nou ik hoop voor je dat dit jou maand word dan hoor mag nu wel een keertje!!
@Ikkuh: Ja zeker jammer dat mijn mannetje niet mee kan, maar ik vind het belangrijker dat hij mee kan naar het ziekenhuis... En dat kan nog steeds, gelukkig! Fijn dat het zo goed gaat met je moeder! En ja die onderzoeken zijn zeker spannend! Mijn moeder is helaas weer begonnen met roken en de 26e moet ze weer naar Zwolle voor een operatie via de lies.... Angiografie... Dus dat is weer spannend! Balen dat je op het moment niet goed in je vel zit, maar ik hoop voor je dat dat snel mag veranderen. @Engeltje: Gaaf, zet hem op! Ik duim voor jullie @Doortje: Ik hoop dat de tijd snel voorbij zal gaan en dat je snel kunt beginnen, ook voor jullie draaien mijn duimpjes op volle kracht! @Butterfly: Ook voor jou draai ik mijn duimen blauw..... @Beginneling: ik hoop voor je dat je ongi snel komt, maar als je er op wacht duurt alles verschrikkelijk lang. KNUFFEL voor jullei allemaal.
@ Engeltje!! Gefeliciteerd meid! Ben benieuwd hoe het spuiten je gaat bevallen, moet ik straks namelijk ook doen! @ Doortje; Hopen dat de tijd een beetje snel gaat. Merk dat er weer van alles gaat gebeuren hier!! @ Butterfly; succes meid! @ all; Vandaag is eindelijk mijn ongi doorgekomen. Man, wat kan wachten dan lang duren! Ben vandaag begonnen met de pil, wel een dom idee, wil graag zwanger worden, moet je aan de anticonceptie. Maar goed alles voor het goede doel! 27 april hebben we een intake voor de ivf, en dan de volgende cyclus gaat het allemaal gebeuren! XxX
Beginneling,waarom moest je ook alweer beginnen met de pil? Nog een paar dagen en dan je intake, dan nog een maand en begint ook het avontuur voor jou Spuiten gaat me goed af. Doe het zelf al 3 dagen. Sinds gister spuit ik nu 2. Hormonen. Moet Zeggen dat ik het nu wel voel aan me onderbuik. Gister echo gehad n zag er goed uit! Ze Zijn er al van 10 en 12 mm! Ik denk eind van de week. Wel een punctie Dinsdag nog een echo, het gaat de goeie kant op!
Wij doen ook niet aan Pasen, wij hebben dit weekend 4 verjaardagen, dus lekker druk. Verder genieten we lekker van het weer en van mijn zwangerschap! @Engeltje: Ja dat zal je wel voelen ja.... Moet je nu ook veel meer eitjes aanmaken? Of net als bij IUI 1 of 2 eitjes?