Hoi lieve meiden, Moet weer even huilen door jullie berichten. Ik heb echt een helse pijn gehad, huilen, huilen, huilen. M. Was zo lief voor me, bleef maar zeggen dat ik een kanjer ben en hij trots op me is Bij binnenkomst kreeg ik 4 verschillende pijnstillers. Na een half uur moest ik mee en kreeg ik 4 verdovingen in me eileiders/baarmoeder. 28 eitjes weggehaald. M. Moest alleen naar het emc met eitjes en daar zaadlozing doen. Gelukkig was me moeder bij mij, zodat ik niet alleen was. Ik huilde van de pijn en zei dat ik it niet meer wilde . Ik kreeg nog een pijnstiller erbij. Uiteindelijk kwam M. Na 2 uur terug van het emc. Ze gaan 11 eitjes van mij gebruiken en zijn zaad is ook heel goed! Zondag tussen 9 en 10 worden we gebeld door het emc of er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Om 10 uur moet ik in het maasstad zh zijn m bloed te prikken, di ivm mijn overstimulatie. Dit duurt een uurtje. De uitslag bellen ze door naar het emc om te kijken of ik diezelfde dag nog een terugplaatsing krijg. Ik moet 2 tot 3 liter water per dag drinken, ik ga me daar zeker aan houden. Anders gaathet misschien niet door. Maar daar ga ik niet vanuit . M. Is erg lief voor me en ben uiteraard ook trots op hem! Dit is even een kopie uit m'n andere topic . Ik heb niets teruggelezen, ik ga ff rustig liggen en proberen te slapen x
Engeltje wat ontzettend naar dat het zo pijnlijk was! Maar 28 follikels is niet niks natuurlijk... dat zijn er wel heel erg veel. Wel heel fijn dat je moeder mee was zodat je niet alleen achter bleef! Super dat zijn zaad zo goed is, dat is een geruststelling! Daar moet wel een bevruchting uitkomen! Stel je voor dat ze er van de 11 1 terugplaatsen en 10 in kunnen vriezen... Maar dat is wel het meest positieve plaatje natuurlijk! Spannend hoor meis, ik duim weer heel hard voor je verder! Sterkte en goed drinken he, hopelijk voel je je dan snel wat beter! En laat je maar goed verwennen door je man, super dat hij zo lief voor je is!
@ Engeltje: wat verschrikkelijk rot dat het je zo veel pijn heeft gedaan. Het waren er wel ontzettend veel ook. Hoop dat je je een beetje goed voelt nu, het lijkt me dat zoiets een diepe indruk achterlaat Vind het heel knap dat je het toch allemaal maar mooi hebt gedaan! En nu maar hopen dat jullie wondertje nu in de maak is Mijn duimen draaien weer overuren ook voor jullie!
Dani, het prikken valt me echt 100 procent mee! Tot nu toe ging de 1e keer Deca het gemakkelijkst, de naaldjes zijn vrij bot. Heb zojuist ook voor het eerst Puregon gespoten met zo'n pen, daar voelde ik ook bijna niets van! Heb nu wel 4 kleine rode vlekjes op mijn buik, ben benieuwd of je ze allemaal zo blijft zien! Dan lijk ik straks wel een speldenkussen hihi! Ik ben door de Deca af en toe een beetje misselijk en heb een uur erna behoorlijke hoofdpijn, maar als ik wat inneem gaat het wel weer. Nog geen last van stemmingswisselingen gelukkig! Maar ben nog maar net begonnen natuurlijk dus weet eigenlijk helemaal niet of ik er nu al echt iets van kan merken. Engeltje, hoe is het nu met je? Dani hoe is het nu met jou? Ben je inmiddels al gestopt met de Clomid of nog niet? En wanneer moet je weer naar de gyn?
engeltje--> meid wat erg voor je!!! gelukkig is je mannetje lief voor je dat is al iets heel fijns... ik hoop voor je dat deze ronde meteen raak zal zijn dan weet je zeker waar je het voor gedaan hebt!! maar met zoveel eitjes zal het wel goed moeten komen. ik hoop voor je dat je je alweer iets beter voelt. laat je lekker door je mannetje verzorgen en ook lief dat je moeder bij je is gebleven ook wel fijn denk ik.
@ Engeltje; Wat vervelend meid! Gelukkig was je niet alleen!! Volgens mij heb jij een hele lieve vent!! Doe het nu maar rustig aan meid..! Hoop zo dat er een bevruchting is en dat het allemaal goed gaat!! Spannend meid! Ik zal aan je denken!! Waarom krijg je zondag pas te horen of een bevruchting heeft plaats gevonden. Ik dacht dat je altijd de volgende het al te horen kreeg.. @ Doortje; Goed om te horen van het prikken!! Hahah, een speldenkussen! En dat met de zomer in zicht..!! Hoop dat het een beetje gaat weg trekken!!
Goeiemorgen meiden Lopen gaat nog steeds moeilijk en zitten gewoonweg niet. Had de pijn niet zo verwacht. Gelukkig komt mijn moeder zo, kan ze me een beetje helpen. M. Is werken en morgen ook Doortje wat fijn dat het prikken goed gaat. Ben benieuwd naar je 1e echo Beginneling, ik heb geen idee? Misschien omdat ik overstimulatie heb? Ik moet eerst zondag bloedprikken om te kijken of terugplaatsing wel mogelijk is. Vandaar het vele drinken. Het is du nog even afwachten. Heb onderhand een waterballon in me buik haha, en om de 5 minuten plassen! Hoop dat het bij jullie wat beter gaat!
Sorry meiden, ik was er gisteren niet, want ik was weer behoorlijk ziek! Nu gaat het weer iets beter, ik ga straks even alles teruglezen. *KNUFFEL* voor jullie allemaal!
Beterschap tamren! Ik kom even snel iedereen een fijne koninginnedag wensen. Ik heb visite vandaag van een vriendin die in het buitenland woont, en ze blijft slapen, dus we gaan zo lekker weg om koninginnedag te vieren Gaan jullie nog wat doen?
Ik ben gelukkig weer een beetje opgeknapt! Wij zijn vandaag even naar de kleedjesmarkt geweest en verder hebben we weinig gedaan. Ja lekker asperges gekookt en gegeten! @Engeltje: Wat ben je een bikkel! Hoe gaat het nu?
Gelukkig tamren , nu weer lekker genieten! Wanneer heb je weer een echo? Hihi dank je. Al veel beter! Loop alweer, wel nog beetje pijn met rechtop zitten, dus ik lig of ik zit op 1 bil Morge tp whaaaaaaa
OH spannend! Hoe laat moet je naar het ziekenhuis? Ik ga voor je duimen........ Ik moet 16 mei weer naar de verloskundige, en als alles goed gaat met de zwangerschap krijg ik helaas pas weer bij de 20 weken een echo Dat is wel jammer, want ik wil natuurlijk zoveel mogelijk ons kindje zien.....
Om 10 uur moet ik er zijn in maasstad En tussen 9 en 10 krijg ik telefonish te horen hoeveel bevruchtingen er zijn uitgekomen. Je kan wel bij 16 weken nog een echo doen! Wel tegen betaling en dan kunnen ze misschien al zien wat het word!! Wil je dat weten?
Oh ja zeker weten...... Wij willen het echt wel weten, we weten alleen nog niet of we het aan de rest vertellen... Dus misschien dat we dat nog wel gaan doen..... Spannend, ik hoop dat je veel bevruchtingen hebt en dat ze een mooie terugplaatsen! Ik ga voor je duimen, laat je ff weten hoe het was?
oehhh engeltje spannend morgen!!!! echt heel veel succes en hou het dan ook goed vast he!! tamren--> gelukkig voel je je alweer wat beter. vandaag heb ik heerlijk genoten van koninginnedag altijd een leuke dag. ben nu 9 jaar samen met me vriend dus helemaal gezellig dan
@Engeltje: Nee dat zal wel!!! Ik hoop dat je toch nog lekker hebt geslapen..... Ik duim voor je....... Heel veel succes vandaag!!!!! @Ikkuh: Zo he 9 jaar alweer! Van harte gefeliciteerd!