Shit Doortje!! Dat is niet het nieuws wat je wilt horen Geven ze het nog kans dat aan de andere kant nog wat gebeuren? En mocht deze poging worden afgebroken, krijg je dan iets anders qua medicatie bij de volgende poging? @ Engeltje: Dat is ook al geen goed nieuws. Ik ga heeeel hard voor je duimen, dat dit boontje mooi 9 maanden mag blijven zitten! Maar dit is natuurlijk wel een grote teleurstelling! @ Beginneling: Dat wordt spannend dus! Hoop dat je ivf een beetje goed verloopt, en natuurlijk met een plakboontje @ Ikkuh: gefeliciteerd met je vriend Wat lief dat je toch zo'n smerige bbq organiseert Ik hou er zelf ook niet van Wel van het stokbrood en de salades, maar al dat vlees hoef ik echt niet. @ Tamren: Hoop dat je je snel beter gaat voelen, en je helemaal van je zwangerschap kan gaan genieten. Enne dat is geen klagen, we weten allemaal hoe graag je alles er voor over hebt Nou vandaag de leukste dag van het jaar Straks naar mijn schoonouders broers en zussen, en ik kijk er best wel tegenop. Mijn zwager zijn vriendin is dus nu 7 weken zwanger. We hadden vrijdag een bruiloft, en mijn schoonmoeder heeft alleen met mij over haar zwangerschap gepraat. Dat ze al een buikje kreeg, en sm het eigenlijk niet voor haar kan houden blabla. Daarna hebben schoonzus en schoonmoeder met andere schoonzus de hele avond, waar ik bij zat, zitten praten over zwangerschappen en hoe veel zin ze er in hadden tante/oma te worden. pff.. lekker gevoelig. Vervolgens kreeg ik nog van de zwangere schoonzus die zelf met haar ex in de mmm heeft gezeten een leuke opmerking. Ze zei: misschien houdt je het onbewust zelf wel tegen, en wil je het niet echt. Daarom was het bij haar dan ook niet gelukt bij haar ex. :x Dus toen heb ik manlief meegesjord, en zijn we maar weg gegaan. Nou dat is dus hoe mijn schoonfamilie er mee om gaat, en daarom kijk ik nu al op tegen straks Ik begin gewoon een hekel aan ze te krijgen, terwijl ik het altijd heel goed met ze kon vinden. Ze snappen er gewoon niks van, ze begrijpen volgens mij echt niet dat het uberhaupt heel pijnlijk is als je zo lang tevergeefs aan het proberen bent. Laat staan dat ze weten hoe pijnlijk precies. Er wordt gewoon lekker over ons heen gewalst zonder blikken of blozen... kots... Maarreh dit soort dingen geld voor ons allemaal natuurlijk. Moederdag sucks! Sterkte vandaag voor jullie allemaal!
Ik ben er weer even, pfff wat veel om te lezen! @Doortje: Succes en ik duim heel erg hard voor goede eitjes! @Engeltje: K*T zeg van je 2 embryo's.... Ik hoop dat je boontje lekker warm bij jullie blijft zitten! Ook voor jullie draaien mijn duimen overuren! @Beginneling: Wij zijn ook niet zo van die verplichte dagen.... Maar aan moederdag doen we wel! We hebben alleen nog maar mijn moeder, dus die wordt extra verwend! Spannende tijden voor jullie...... Ik duim voor jullie.... Enne ik hoop ook dat Twente wint! We wonen er niet zover vandaan! En ik ben tegen Ajax! @Ikkuh: Hoe vond de hond het? Durfde ze te zwemmen? Enne succes met de BBQ... Ik vind het ook niets! Dan eet ik bijna alleen stokbrood en salade! Gefeliciteerd met je mannetje! @Danip: Helaas ook ervaring met zulke reacties, je kunt ze dan wel iets aan doen.... Maar ik probeer altijd maar te denken: Ze weten niet beter en ze zijn vreselijk kortzichtig! Is natuurlijk niet altijd makkelijk, maar dat is de enige manier om er mee om te gaan voor mij! @All: Hier gaat het aardig! Doe het wel super rustig aan en wordt goed verwend door mama en man! Ben nog steeds wel vreselijk moe, en groei aardig snel! Maar dat vind ik niet erg!!!!! Van de week weer leuke kaartjes gekregen, dat is altijd weer een opkikker! Meiden ik duim voor jullie allemaal... Dat jullie dit ooit ook mogen meemaken! Het voelt heel speciaal! Vandaag een mooi medaillon gekregen van mijn man, voor M**derdag!!!!!
@Beginneling: Gefeliciteerd, wat een spannende wedstrijd!!!! Pffffff! Maar ze hebben gewonnen...... Hoera!!!!!! Dat wordt een latertje vamavond!!!!
danip--> jeetje zeg dat is wel echt ronduit dom hoe ze er nu allemaal in je schoonfamilie over denken!! ze begrijpen er echt geen r**t van hoe erg zulke woorden iemand kan kwetsen nou kan me voorstellen dat je op die manier een hekel aan ze gaat krijgen. het is heel goed van je dat je dan gewoon weg loopt hoor als ze de hele tijd over je schoonzusje gaan praten is gewoon het beste wat je kan doen om geen echte ruzie te kweken in de familie want dat is ook best lastig voor je vriend denk ik. is het vandaag verder wel een beetje goed gegaan? anders gewoon voortaan weg lopen hoor met zulke gesprekken uiteindelijk zullen ze misschien beter nadenken. tamren--> leuk hoor dat je al een beetje moederdag heb gevierd en dat je wat gekregen heb nou groei maar lekker door is lijkt mij ook een goed teken van de baby bedankt allemaal, we hebben heerlijk genoten voornamelijk stokbrood dus gegeten haha. en de hond vond het echt geweldig toen ze eenmaal in het water was(foto`s heb ik op hyves gezet) alleen voordat ze erin ging stond ze echt even van hmmm hoe zal ik dat doen haha maarja dan ging ze er toch in was zo leuk, er was alleen wel een ander hondje en ze waren aan het spelen en toen begon die een beetje te happen naar me hond en gelukkig is mijne in dit geval heel lief geweest en deed totaal niets terug (was de eerste keer dat een hond naar der hapte) dus dat was ook wel weer prettig om te weten.
@ Danip; wat moet dat vreselijk zijn geweest, meid! Ook van je schoonfamilie verwacht je steun en begrip! Jammer, ik snap dat je nu ff denkt.. ppff, met die schoonfamilie.. En dat tegenhouden, is gewoon bullshit! Trek je er niets van aan, ze weten niet beter..!! Ik weet gewoon zeker dat jullie ooit jullie kleine wondertje mogen knuffelen! @ Ikkuh; Fijn dat de bbq lekker was! hihi!! En super dat je hondje niet hapte en gewoon lekker lief was! @ Tamren; lekker rustig aan blijven doen he.. Waarom moet je precies kalum an doen?? Enne, je bent alweer bijna 11 weken zwanger!! @ all; Hier gaat alles goed! Gisteren mijn laatste pil genomen, nu wachten op ongi.. Zoals tamren al schreef; twente heeft de beker! Ik ben nu echt brak.. Zit op mijn werk.. Dikke, rode ogen, heb gevoel alsof ik tegen een muur ben gefietst! En ik moet nog tot 13.30..!! Wordt een lange dag..!! Maar goed, na de voetbal gedoe, we hadden tv buiten neergezet, en het was erg gezellig. Kwam steeds meer volk bij.. Kregen manlief en ik aan het einde woorden.. Sloeg eigenlijk nergens op. Hij wilde na de A1 voor de spelersbus.. Ik mocht niet meer drinken en uiteindelijk wou degene die nog mocht rijden, ook niet heen, omdat het te laat werd. Toen kreeg ik de schuld dat het door mij kwam dan hij niet heen kon.. Dat schoot mij in het verkeerde keelgat. Ik had al aangeboden om op de buurkids te passen.. Een ruzie die nergens over gaat, maar goed, we hebben het weer goed gepraat... Was ook wel nodig, want we hebben vandaag een klein beetje feest! Vandaag zijn we 3 jr getrouwd, we doen er vandaag weinig aan, al ga ik er een klein beetje vanuit dat ik nog wel een mooie bos bloemen krijg. Hebben jullie nog leuke ideeen wat ik voor manlief kan kopen.. Ik ben de laatste tijd ook niet de makkelijkste! Ik ga nu weer een poging doen om aan het werk te gaan! Fijne werkdag! XxX
@ beginneling: Gefeliciteerd met jullie jubileum! Ik heb werkelijk geen idee wat je voor je man zou kunnen halen, dus aan mij heb je niks. Kan zelf ook nooit wat bedenken. Enne gelukkig hebben jullie het al weer goed gemaakt. Hier gaat het bij ruzie ook vaak om niks Hoort erbij @ ikkuh: goed van jullie hondje dat ze niks terug deed, lijkt me makkelijker dan een hond die overal fel in gaat. Dat doet die van ons ook niet, die laat alles toe. En dat is wel zo makkelijk, ook al vind ik het soms wat sneu. @ Tamren: aah wat leuk je buikje begint dus al goed te groeien Hoop dat je wat minder moe bent over een paar weekjes. Duurt meestal tot ongeveer 12 weken toch? Ook al geloof ik er even niet zo in, deze maand heb ik echt veel gekke dingen. Ik probeer mezelf te vertellen dat ik al heel veel dingen heb gehad, en elke cyclus wel iets voel. Ik kan me er even niet overheen zetten want het is wel veel dit keer. ook al weet ik dat ik sommige dingen gewoon ook graag wil zien/voelen, deze ronde heb ik dat niet, en zijn het dingen die zo duidelijk zijn (dus niet ik dacht even misselijk te zijn, maar weet niet zeker wat het was ) dat ik er echt niet omheen kan. Zal ze even opnoemen Sinds afgelopen donderdag (7 dpo) slaap ik steeds slechter. Ik kan niet in slaap komen, en vervolgens ben ik om het uur klaar wakker, en om 6 uur lukt het slapen echt niet meer en zit ik al beneden. Dat heb ik echt nooit! En ik ben ook erg moe, dat kan natuurlijk door het slechte slapen komen, ik slaap nu overdag steeds. Daarnaast ruik ik veel beter. Ik ruik nu bv de geurkaarsjes die in de keuken staan vanuit de woonkamer.. Ik heb al sinds 5 of 6 dpo krampjes, en een weeig gevoel in mijn onderbuik. Niet steeds maar met vlagen. En gisteren werd ik misselijk toen ik aan het koken was (mosterdsoep my favorite!) en heb ik dus niet gegeten. Ik ben ook vergeetachtig, een beetje warrig en zo nu en dan duizelig. Sinds gisteren zit ik ook om de 10 minuten op de wc, maar plas dan wel gewoon normaal. Dus ik denk dat dat laatste geen kwaaltje is, maar gewoon toeval. (de rest misschien ook wel hoor) O ja en ik heb sinds zaterdag opstipatie met borrelende darmen. Ik weet het niet meer hoor, zo veel en zo duidelijk heb ik nog nooit wat gehad. Vreemd he! Onbewust vliegt mijn hoop weer torenhoog, om ongetwijfeld weer keihard naar beneden te denderen als ik ongesteld wordt. Kunnen jullie me vast even wat nuchter maken?
oh, erg herkenbaar danip! je wil het zo graag he, maar ja..... hier de eerste stapjes richting de mmm gedaan helaas. bloed afgenomen voor chlamydia test en vriendlief moet zaad onderzoek laten doen. nu kijken welk zh het gunstigste voor ons is wat openingstijden betreft. ff rondbellen dus.
@ Beginneling: Ik ben uitgeput, mijn lichaam moet heel erg wennen aan zwanger zijn en dat gaat niet helemaal zoals het hoort! Dus ik moest van de vk heel rustig aan doen en op krachten komen. Want anders heb ik kans dat is de hele zwangerschap uitgeput blijf! Ik ben nl een hele bezige bij en ben altijd druk..... Nu dus niet meer,.... En nog gefeliciteerd met jullie jubileum!!! @Danip: De vk zegt dat het ongeveer 3 maanden duurt, dus ik hoop nog 1 of 2 weekjes.... Enne die tekenen heb ik ook elke maand gehad, maar op de een of andere manier weet je het. Als je zwanger bent weet je het gewoon..... @Ikkuh: Ik heb de pics bekeken, leuk hoor! En wat is ze al groot!!!!
Dani, wat een verschrikkelijke schoonfamilie heb jij zeg! Ik zou er denk geen stap meer binnen zetten, ongelooflijk hoe harteloos en kil ze zijn! Ikkuh, wat gaaf om te zien hoe jullie hond aan het zwemmen is! Over dat bijten, ze is nog jong dus zal nog niet snel iets terug doen naar een andere hond, misschien komt dat nog als ze ouder wordt. Maar misschien komt dat ook wel nooit hoor, dat is altijd afwachten met welk ras dan ook! Beginneling, wanneer ze wat op hebben dan zijn mannen toch gemakkelijker in hun uitspraken hè. Achteraf onzinnige uitspraken, maar op het moment dat ze die doen beseffen ze dat meestal niet. Gelukkig hebben jullie het snel weer uitgepraat! Gefeliciteerd met jullie 3-jarig jubileum! Heb je nog wat voor je man gekocht? En zelf nog een mooie bos bloemen gekregen of niet? Dani, wat ontzettend spannend zeg! Alles wat je beschrijft wijst wel ergens op, maar ik durf daar echt geen uitspraken over te doen omdat je al zo vaak de deksel op je neus hebt gehad! Ik duim en hoop zo voor je dat het deze maand echt raak mag zijn! Tamren, wat heftig dat je zo moe bent door de zwangerschap! Hopelijk gaat het na de 1e drie maanden echt beter en kun je ook weer wat meer doen! Engeltje, hoe is het met je? Heb je al een gevoel of weet je het echt nog niet? Wanneer mag je nou precies testen? Ga je het denk volhouden om niet te testen tot de officiële testdag? Ik heb morgen de 3e follikelmeting! Ben wel gespannen, maar het scheelt dat ik vandaag weer gewerkt heb en daardoor veel afleiding had. Duimen jullie voor me? Ik hoop zo op goed nieuws!
Doortje ik duim altijd voor je!!! Ik voel van alles maar ga nog nerges vanuit. Ik krijg morgen 3 testen binnen. Ga denk het weekend pas doen. Hoelaat moet je zh?
Spannend hoor meis, ik hoop zo dat je een positieve test in je handen mag houden van het weekend! Ik moet om 10 voor 9, lekker vroeg dus. Daarna moet ik wel meteen door naar werk, dus kan pas morgenavond een updeetje geven!
Ik ga voor je duimen meis! Ik moet ook weer werken en kan het Savonds pas lezen Mag niet meer internetten op werk
Doortje: ik ga keihard duimen! Ik hoop zo dat er genoeg follikels gegroeid zijn! Wat enorm spannend morgen, ik leef met jullie mee meid, zal aan jullie denken morgen. Mijn schoonfamilie is trouwens verder juist altijd heel lief, daarom snap ik dit ook niet zo goed. Volgens mijn man zijn ze bang dat als ze me buitensluiten als het over zwangerschappen gaat het nog veel pijnlijker is. Of tenminste mijn schoonmoeder dan. Mijn schoonzus, ja dat vind ik een andere verhaal. Zij heeft dit allemaal zelfs meegemaakt, dan weet je toch dat niemand wat aan zulke verhalen heeft! We gaan komend weekend bij ze op visite, en dan ga ik er wat van zeggen. Anders krijgen we vast op een gegeven moment ruzie, en dat wil ik niet. En mijn kwaaltjes wil ik inderdaad niet te zwaar aan tillen. Ben me er goed van bewust dat ik al eerder heel zeker was dat het raak was. Maar toch... Zondag ga ik testen, mocht het dan nog nodig zijn.
Ach Engel, hebben ze het nu helemaal verboden?! Flauw hoor haha! Dani, ze komen wel erg harteloos over, vooral je schoonzus inderdaad... Goed idee om het er toch eens met ze over te hebben. Ik herken die stiltes wel, die vallen er soms bij mijn moeder en zus, dat vind ik erg lastig en soms ook pijnlijk. Vandaag op werk ook, een collega is donderdag bevallen en toen we het erover hadden, werd er meteen schuldbewust mijn kant op gekeken. Later vroeg mijn collega, toen we alleen waren, gelukkig nog wel hoe ik het vond, maar het doet me niet zoveel op het moment, ik gun het onze andere collega wel! Ik duim voor je en hoop dat je, samen met Engeltje, aankomend weekend een positieve test in je handen mag hebben!
beginneling--> joh een woordenwisseling/ruzietje om voetbal het is toch wat he haha gelukkig dat het uitgesproken is al. gefelicteerd met je 3 jarige huwelijk!! wat heb je uiteindelijk voor je mannetje gekocht? is echt supermoeilijk he... en heb je nog een bosje bloemen gehad? danip--> ik hoop het zo erg voor je dat het raak is!!! wanneer wil je testen? als ik jou was zou ik nu al testen hahaha tamren--> ik hoop dat je zwangerschapskwaal weer weg gaat met de 12 weken dus nog eventjes dan zowiezo dan nu goed rusten he als dat gezegd word. me hond is zeker gegroeid jah ze paste in ons hand haha nu echt niet meer kan der nog maar net tillen doortje--> spannend morgen ik hoop dat het gegroeid is al kool je eitjes!! engeltje--> spannend!! zondag testen ik hoop echt op positief ik ga echt duimen voor iedereen!!!
@ Engeltje; Hoe gaat het ermee? @ Doortje; Hoe was het vanmo in het zkhuis?? hoop dat de fm goed was! @ Ikkuh; Ja tis wat! Maar goed, het goedmaken is altijd leuk!! haha!! Ik heb een super mooie bos bloemen van manlief gekregen. Heb vandaag nog wat gekocht.. Het is soms nog een klein kind, ik zag een bestuurbare vliegtuig, dus heb ik deze voor hem gekocht, zulk spul vind hij altijd wel geinig.. Hij komt zo thuis, dus ik ben benieuwd!! @ all; Ben hier aan 't wachten op mijn ongi. Morgen afspraak in het zkhuis. Krijg dan een fm meting, hoop dat er al wat eitjes zitten, omdat ik er al niet zoveel op voorraad zit, en dan begin ik vrijdag met spuiten..!! Spannend!! Jullie horen morgen meer!!
Hallo dames. Ook weer even een berichtje van mij. Ben de laatste tijd echt super druk, maar nu heb ik even snel tijd. Ikzelf heb weinig te melden. Zit bijna op het eind van het wachtbankje. Morgen voor een trouwjurk kijken. Heb er vrijdag al 1 gezien maar die is niet nabestelbaar dus twijfel echt erg dus hopen dat er morgen wat mooiers bij zit @engeltje Spannend!!! Ik duim voor je. Laat je het wel gelijk weten? @beginneling Ook voor jou duim ik. @danip Wanneer ga jij testen? @doortje Hoe is het gegaan? @hier Ook weer wat doms gedaan...... Heb gister in Duitsland mascara van maybelline gekocht voor mij en een collega. Heb ik bruin gehaald ipv zwart Flink balen natuurlijk want ik mag het niet meer ruilen. Dom,dom,dom
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh!!!!!! Wat goed zeg!! Oh meid wat goed! Een dikke vette posi!! Wat super! Ik zit gewoon te shaken, haha! gefeliciteerd!