Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik weet niet wanneer de uitslag komt, mannetje is vandaag naar de ha geweest en wil verder niets zeggen.... is ook beetje gevoelig onderwerp voor hem dus mijn vragen wil hij er niet bij hebben denk ik. ik hoor het dus vanzelf van hem.

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> wat erg zeg ik leef echt met je mee!!
    ik hoop dat het allemaal goed komt na afloop!!
    doe in ieder geval rustig aan en je kan alles hier kwijt

engeltje--> wow super hoor die 2de test is nog beter zichtbaar daar kan je zeker niet om heen.
    lekker hoor al zo verwend!! geniet er maar van hoor want ook jij verdiend het!!

beginneling--> spannend weer hoor!! goed je best doen met mengen he:D

danip--> jammer van je test maar nog niet opgeven hoor

just me--> spannend hoor de uitslagen helemaal als je dus niet weet wanneer jullie ze krijgen.

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Tamren, wel goed voor jezelf en je kindje zorgen he.

Justme, ow oke.. Begrijpelijk dat het gevoelig is. Was hier ook wel, maar ik ging overal mee naartoe dus ik was gelukkig op de hoogte.
    Hoop op een goeie uitslag.

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Justme, ik hoop voor een goede uitslag.
    Wel vervelend dat hij er zo weinig over loslaat, het is voor jou ook niet niks. Misschien moet hij het even laten bezinken en komt het nog wel.

Engeltje, wat ben je al heerlijk verwend meis!
    Super hoor, geniet er maar van, je hebt het dik verdiend!

Tamren, rustig aan meis.
    Snap dat het moeilijk is, maar denk ook aan jezelf en jullie kleintje.
    Sterkte en ik duim voor jullie!

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Danip; balen meid, maar zolang er geen bloed is, is er nog hoop! Sterkte met wachten!

@Tamren; Fijn dat de operatie snel gedaan kan worden! Heel veel sterkte meid!

@ Doortje; Hoop ook dat er nog wat meer groeit, maar goed. We wisten van tevoren dat ik niet zoveel eitjes meer op voorraad heb, dus we zullen het ermee moeten doen! Spuiten ging goed. Ik moest wel een beetje lachen, denk van de zenuwen. Maar vind ik het wel een heel gedoe. 4 potjes met elkaar mengen, maar goed, tis voor een goed doel!!

Engeltje; Daarom! Hoop dat ik net zo'n verhaal als jou mag schrijven binnenkort! Toevallig dat je bent uitgerekend op jouw verjaardag!! Lekker van genieten meid! Ik las dat je al vanalles hebt gekregen. Wanneer heb je het verteld, was iedereen op de hoogte ervan??

6. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

beginneling, mijn familie en me schoonfamilie wisten eigelijk allemaal dat het niet zo makkelijk ging en we aan icsi gingen beginnen.

en dan gaan ze natuurlijk na 2 weken allemaal vragen hoe de test eruit ziet :D

dus ja iedereen weet het, ken het wel van de daken schreeuwen :D

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hij moet het ook allemaal even laten bezinken, hij komt wel met de uitslag als die er is.

8. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Engeltje, hier zal ook iedereen het snel weten omdat ze allemaal op de hoogte zijn. Ook mijn collega's en daar ben ik nu wel blij mee omdat ik er volgende week de hele week niet ben en nu geen lastige vragen hoef te beantwoorden. Als het zover is, dan vertel ik dat wel, maar nog niet aan de ouders en kinderen, die pas als ik wat verder ben.

Als het niet goed gaat, is de volgende behandeling in de zomervakantie. Dan vertellen we het alleen aan onze ouders, zussen en broer. Ik merk namelijk dat ik het soms moeilijk vind om iedereen op de hoogte te houden. Het is wel heel fijn dat er zo met ons meegeleefd wordt hoor, maar als je negatief nieuws krijgt, heb je niet echt de kans om dat samen te verwerken, merkte ik afgelopen week.

Al hoop ik natuurlijk dat ik het over 3 weken ook, net zoals jij, lekker aan iedereen kan vertellen! Dit beebje is niet alleen door ons zo enorm gewenst, maar door heel onze omgeving haha!

9. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Engeltje; onze beide families en onze vriendengroep weten er ook van. Niet iedereen weet dat we nu met de ivf zijn begonnen. Dus bij ons zullen ze het ook allemaal snel weten!

@ Doortje; Ik snap wat je bedoeld. Het is lief dat iedereen aan je denkt, maar je moet telkens je verhaal doen! Ook als je er zelf niet bij nadenkt, wordt je er vaak weer aan herinnert. Als bij ons de 1e poging gaat mislukken, doen we de 2e na de zomervakantie. De poli zit de 1e 2 weken van aug dicht. Komt mooi uit, dan hebben we ook vakantie! Maar goed, als we meer tijd nodig hebben, zullen we die ook nemen..

Maar we gaan er vanuit dat jullie over 2 weken ook een mooie positieve test zullen hebben!!

10. danip

danip Niet meer actief

ff tussendoor, ben net weer ongesteld geworden :( Toch weer schijnzwanger geweest dus. Pff, ik vertrouw mijn eigen lichaam nu echt niet weer. Nou ik ga verder met mijn cookie dough ijs ;)

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Dikke knuffel voor jou Dani!

*HUG*

Beginneling, hoe vindt je het tot nu toe gaan met prikken enzo?

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @dani, geniet van je ijs! dikke knuf

13. danip

danip Niet meer actief

Thanks allemaal. Toch wel weer even slikken gisteren. :( Maar we gaan weer door, ons kindje komt er wel ;)

Mijn man is vandaag dus 30 geworden. Heb toch nog iets bedacht. Ik heb een vlag gemaakt, waarop staat: oh wat prachtig, over 50 jaar ben ik 80 :D Ik hou niet zo van borden in de tuin, maar een vlagje kon er nog wel vanaf ;) Wel een drukke dag vandaag, we hebben vanochtend, vanmiddag en vanavond visite. En sommigen blijven lunchen, anderen blijven eten vanavond. Handig een man die zijn eigen verjaardag plant met familie en vrienden ;)

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Dani gefeliciteerd!
    Fijne dag vandaag!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    gefeliciteerd met je man dani, veel plezier vandaag!

16. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Danip: *KNUFFEL* en een hele fijne dag! Gefeliciteerd met je mannetje!

17. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Danip; Gefeliciteerd met je mannetje! Een fijne dag samen! En heel erg balen dat je ongi bent geworden. En idd, jullie krijgen jullie kindje wel!

@ Doortje; Spuiten valt me niet tegen, maar ik vind het wel een gedoe om alles te moeten mengen. Maar goed! Tis voor een goed doel.. Dinsdag moet ik weer voor een fm.. Dus hopen dat de 3! eitjes allemaal groeien, anders is de punctie de moeite niet waard, maar goed, we wachten rustig af!
    Jij hebt morgen de punctie of niet, ben je zenuwachtig of valt het mee. Heel erg veel succes meid!!

@ All; hier gaat alles goed, weinig nieuws! Alleen dat twente geen kampioen gaat worden, denk ik..!! Scheelt dat ik aan het werk ben! Iedereen nog een goede zondag!
    Liefs!

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Beginneling, ik kan me voorstellen dat je het mengen een gedoe vindt, ik vond dat al van alleen de Pregnyl, verder heb ik gelukkig niets hoeven mengen.

Erg jammer dat Twente geen kampioen is geworden, gunde het hen meer dan Ajax, maar je kan helaas niet altijd winnen he! Stomme fout van Landzaat ook...

Ik ben ontzettend misselijk en ruik alles 100 keer sterker dan normaal. Denk dat het het door de Pregnyl komt die ik gisteravond heb gezet... Mijn favoriete luchtje vond ik zelfs stinken haha! Bizar toch! Dat beloofd wat voor als ik echt zwanger mag raken haha!

Ik zie wel op tegen de punctie, maar bereid me op het ergste voor zodat het alleen maar kan meevallen. Vind het ook heel spannend wat de oogst zal zijn! Ben blij als het achter de rug is!

Beginneling, succes dinsdag, hoop dat de 3 follikels goed genoeg gegroeid zijn en de punctie gepland kan worden!

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    danip--> balen van je ongi had het je echt gegund!! en gefeliciteerd met je mannetje geniet lekker van de dag en volgende keer... zelf alles maar plannen he haha mannen vinden alles goed.

doortje--> succes!! met de punctie ik hoop dat het raak zal zijn.
    wanneer moest je ookalweer voor je punctie?

beginneling--> hoe is het bij je thuis nu twente niet gewonnen heeft? heb je dan geen chagerijnige gezichten? ik hoop het niet... bij ons is nu alles vrolijk en blij nu ajax gewonnen heb.
    gelukkig geven mijn vriend en ik niet om voetbal het enige wat ik leuk vind is als iemand gewonnen heeft en mensen uit hun dak gaan dan maakt mij de ploeg niet uit haha.
    ik vind nederland kijken leuker is iedereen vaak gelijkwaardig :D

20. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Ben nu aan het werk, dus dat scheelt alweer. Manlief is altijd wel ff chaggie, maar hij kan zo weer bijdraaien, dus dat scheelt. Ik vind het wel jammer, maar goed! Volgend jaar wel weer! Nederlands elftal is idd leuker, meer samenhorigheid! We doen dan altijd lekker mee aan de gekte!!

@ Doortje; Nogmaals heel veel succes meid! Zal aan je denken! En hopen dat er een goede oogst wordt gehaald!!

Deel Deze Pagina