Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; ff wat anders! Hoe maken jullie die onderschriften.. kan nog niet echt vinden hoe dat moet.. Dom blondje he!!

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Danip, nog gefeliciteerd met je mannetje!!

Doortje, nogmaals veel succes vandaag!

Beginneling, je moet naar gebruikersinstellingen, en dan aan de linkerkant staan allemaal kolommen en dan moet je klikken op handtekening wijzigen.

daar kan je iets invullen.

3. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hoi lieve meiden,

Even een ego-berichtje...
    Hier is alles goed gegaan! De punctie viel me echt enorm mee en iedereen was ontzettend lief en behulpzaam. Ik had gelukkig mijn eigen arts en zij gaf bij alles wat ze deed uitleg, dat was ook heel fijn. Er zijn 7 eicellen gevonden, waarvan zeker 6 goede! Een goed resultaat volgens onze arts, dit had ik een week geleden nooit gedacht haha! Mijn vriend had een miljoen zaadcellen, waarvan zeker 6000 goed bruikbaar waren, dus dat was ook een pak van ons hart!

Nu wordt het afwachten, al is de kans volgens onze arts wel groot dat er een bevruchting uit zal ontstaan. Donderdag de terugplaatsing... En dan breken de langste en ergste wachtdagen aan!

Ga nu even slapen, ben nog wel wat misselijk en loom van de morfine. Ook is mijn buik wat gevoelig, soms steekt het behoorlijk, maar dat heb ik er met alle liefde voor over! ;)

4. Engeltje1

Doortje, wat fijn dat het is meegevallen!
    kreeg je morfine??
    van die 6 moeten er toch zeker mooie bevruchtingen uitkomen! spannend donderdag, ben zo blij voor je!

ik heb net het zh gebeld en helaas is vandaag de overplaatsing naar het nieuwe gebouw dus, je raad het, vandaag is de ivf afdeling dicht ;)
    ik moet wachten tot morgen en dan krijg ik me 1e afspraak door!

5. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Hallo dames,
    zoals jullie waarschijnlijk al gemerkt hebben ben ik wat minder actief hier. Ik ben zaterdag weer ongesteld geworden en begin vanavond weer met de comid. Ik zit op het moment een beetje met mezelf in de knoop door veel omstandigheden. Zodra er iets is zal ik het melden, maar verder hou ik me even een tijdje afzijdig hier. Ik hoop dat ik snel weer alles op een rijtje krijg en ik weer gezellig met jullie mee kan kletsen. Ik hoop dat jullie me niks kwalijk nemen.

Allemaal heel veel succes met alles en hopelijk tot snel.

6. Engeltje1

butterfly, tuurlijk nemen we je niks kwalijk. neem even de tijd voor mezelf, heb ik ook gedaan vorige maand, even geen zp.
    dikke knuff en we zien je vanzelf weer :)

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @doortje, 6 eitjes, dat geeft kansen he! succes met de pijn.

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    doortje--> gelukkig zeg dat het je mee viel :D geeft me ook weer wat meer moed haha maar wat goed zeg 6 eitjes!! dat moet lukken hoor!! deze ronde is jou ronde!!

butterfly--> doe rustig aan en denk goed om jezelf en neem de tijd zolang je die nodig heb we zien je vanzelf weer terug

nou nou zeg ik hoop voor butterfly dat ze snel zwanger is.

volgens mij blijf ik straks als enige over met justme samen wij zijn denk ik de laatste die met de hele molen zijn begonnen
    maar jullie gaan ons toch niet verlaten he als jullie allemaal zwanger zijn.
    verder heb ik nog niets meegemaakt me vriend gaat vrijdag nog naar het amc toe voor dat chromosoomafwijking is een gesprek ofzo of de kans groot is dat het downsyndroom krijgt of dat het allemaal mee valt ik heb zelf zoiets van we gaan toch weg bij het amc dus hoef die info niet meer maar me vriend wilt het graag weten om echt overal duidelijkheid van te hebben voor we overgestapt zijn dus hij gaat er heen ik denk ik niet maarja kan me altijd nog bedenken misschien. wat zouden jullie doen?

9. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Engeltje, ja ik kreeg morfine. Eerst de helft van wat je normaal krijgt omdat ik er al eens heel ziek van ben geworden, maar daar voelde ik niets van. Toen ze de 2e dosis erin deed voelde ik het meteen haha!

Weet je al wanneer je een echo hebt?

Butterfly, natuurlijk nemen we je niks kwalijk!
    Neem je tijd meis en als je er weer aan toe bent, dan zijn wij hier er voor je!

Ikkuh, als jij volgende week de intake hebt, heb je een grote kans dat je al snel kan beginnen met de behandeling. En natuurlijk laten we je niet achter hier, ik blijf hier sowieso gewoon schrijven hoor! En ik moet eerst nog maar zien zwanger te worden, een terugplaatsing geeft daar geen garantie op hè!

Ben benieuwd of je vriend nog wat met de info kan van het AMC!

10. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Doortje; Wat mooi dat 't allemaal erg meeviel! En 6 eitjes, super opbrengst! Nu maar hopen dat het bevrucht is! Spannende tijd of niet..!!

@ Butterfly; Neem je tijd! Ik denk aan je!!

@ Ikkuh; Meid, jij zult ook snel zwanger worden! Kunnen we met z'n allen een ander topic beginnen!!

@ All; vanmo fm gehad.. Van de 3 eitjes, groeien er 2 goed! de 3e kan nog meegroeien, maar dat hangt nog even! Bmslijmvlies was ook goed, was al 9 mm! Nu moet ik donderdag weer komen voor een fm en dan van 't weekend al de punctie! Gaat allemaal erg snel, maar zonder hormonen had ik al een korte cyclus! Daarna ff naar Zwolle gereden om te kijken waar manlief moet zijn, dus dat weten we ook weer! We zijn er klaar voor. Vanaf vanavond ook ogultran (of zoiets spuiten)..!!

Hoop dat we zaterdag niet de punctie hebben, we hebben dan feest van mijn ouders. 35 jaar getrouwd, we gaan op de familiefoto, daarna speeltuin met de neefjes en nichtjes en dan lekker uit eten! Maar goed, manlief en ik zeiden al, dit gaat natuurlijk voor. En anders gaan we alleen eten! Donderdag horen we wanneer de punctie zal plaatsvinden!! Spannend!!

11. Engeltje1

Ikkuh, ik verlaat jullie ook niet hoor!
    En persoonlijk zou ik wel meegaan. Als je vriend het graag wilt..
    Jullie doen dit samen, neem aan dat hijook overal met jou heen gaat. Het staat er boos lijkt het wel maar zo bedoel ik het natuurlijk niet.
    Goed over nadenken meis.

Doortje, ik heb 6 juni een eerste echo. Ze heeft uitgerekend dat ik dan 7 weken en 4 dagen ben. Dus ben gewoon echt op me verjaardag uitgerekend. Vind het zo bijzonder.
    Geen dag eerder geen dag later, maar echt die dag!
    Nu nog kijken of meneer of mevrouw zich wilt aanmelden op de 19e ;)
    Wel fijndat je morfine kreeg. Ik wou dat ze mij dat ook aangeboden hadden ;)

Beginneling, gaat opeens snel hè! Spannend joh. Het weekend de punctie en 3 dagen later de tp. Dusvolgende week heb jij ook een boontje in je buik :D

12. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Ik test ff voor mijn onderschrift..

13. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    En hij doet het..!! hahah!!

@ Engeltje; 6 juni de echo! Spannend!! En ook nog echt op je verjaardag uitgerekend!! Dat is wel speciaal!!

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nee, de zwangere dames moeten niet weggaan hoor! gewoon lekker blijven doorkletsen. jullie zijn onze voorbeelden he ;)

hier net lekker gesport! was fijn! testje van manlief afwachten (hij wil niet zeggen dat hij vandaag geweest is, maar dat is wel zo!) uitslag zal eind deze week ofzo wel komen denk ik. daarna maar eens de verwijzing halen bij de ha. denk dat ik er wel uit ben welk zh het wordt.

15. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Hoi meiden,

Ik lees af en toe wel ff mee hoor... Maar het gaat hier ff wat minder... Met mij en onze wondertje gaat het prima hoor... Gisteren naar de vk geweest en het hartje gehoord, dat was wel weer heel fijn.:)
    Maar we maken ons hier grote zorgen om mijn ma, ze wordt maandag geopereerd en we zijn superbang.... Om haar te verliezen... Ik hoop dat maandag snel voorbij is....:(
    Ik zal jullie zeker niet in de steek laten en kom zeker weer mee schrijven, maar op het moment lukt het ff niet!
    Ik hoop dat jullie het begrijpen!

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    CM, naar welk ziekenhuis heb je besloten te gaan?

Engeltje, 6 juni de 1e echo, wat spannend zeg!

Tamren lieve schat, natuurlijk nemen wij jou niets kwalijk. Het is toch ook hartstikke eng, spannend en ook nog eens een verschrikkelijke situatie waar jullie nu inzitten. Ik hoop zo dat het maandag allemaal goed gaat, daar steek ik een kaarsje voor aan meis!

Hier heel goed nieuws!
    Van de 7 eicellen, konden er 5 geïnjecteerd worden en uit die 5 zijn 3 embryo's ontstaan! Had al de hele tijd dat gevoel, maar durfde er niet op te hopen en stopte het weg, maar nu dus toch! Ben zo opgelucht en blij, ongelooflijk!

Morgen heb ik om 11.00 uur de terugplaatsing en dan wordt het 2 weken gigantisch spannend! Ik hoop zo met heel mijn hart dat het mag lukken...

Nouja, dit is in ieder geval goed nieuws!
    Ik weet nog niet of die 2 anderen de vriezer in mogen, in mijn blijdschap ben ik dat vergeten te vragen, maar dat doe ik morgen nog wel even! Maar ben allang blij dat we een emmy hebben haha! Engeltje heeft inmiddels bewezen dat je er maar 1 nodig hoeft te hebben! ;)

17. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Doortje; Wat een goed nieuws meid!! Idd, engeltje heeft bewezen dat je er niet veel hoeft te hebben! We duimen voor jullie!!

@ Tamren; Ik vind het erg vervelend dat jullie veel zorgen om je moeder hebben. Hoop dat het maandag allemaal goed gaat komen! Mijn duimen draaien ook voor jullie!!

@ Justme; Dus nog ff afwachten en dan ook de mmm in! Spannend!!

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Oh zie dat ik CM opgeschreven heb, maar bedoelde JustMe!
    Sorry haha! Zal wel door de blijdschap en opluchting komen!

19. Engeltje1

Tamren, tuurlijk begrijpen we dat.. heel veel sterkte!!

Doortje, joeppieeeeeeeeeeeeee wat goed!!!!!! ben zo blij voor je!! ik ga zo gigantsich duimen dat hij lekker blijft plakken!!!

spannend joh, hoelaat moet je morgen?

20. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Dank je wel meiden..... Jullie zijn allemaal lief!
    Ik wens jullie allemaal succes met alles... Het is een beetje veel om op te noemen....
    En ik duim voor jullie allemaal!

Deel Deze Pagina