@Butterfly Pfffff, wat een dag! We waren in het ziekenhuis, en toen begon de verpleegkundige over overgewicht..... En nu hebben ze een nieuw onderzoek voor 600 personen, LIFESTYLE, en werden we daar ook voor uitgenodigd! Ik heb overgewicht en daardoor heb je minder kans op een zwangerschap. Dus uiteindelijk hebben we 2,5 uur in het ziekenhuis gezeten, en toen werden we door loting afgewezen voor deze studie, dus nu moeten we morgen terug voor de uitleg van de spuiten (PREGNYL) die ik moet zetten. Dus wordt vervolgd.
@ mamatien; Nee, nog niets gespot.. Begin toch een beetje goede hoop te krijgen. Maar meestal als ik dat krijg, komt het toch.. Ik wacht morgen nog ff af.. In het ziekenhuis zat op maandag (2 wk) geleden een eitje, de woensdag erna ('s morgens) was het eitje weg.. Dus als ik morgen niet ongi ben, dan kan toch een klein beetje de vlag uit.. We wachten rustig af, ben nu aan het werk, dat scheelt een beetje afleiding!! @ Tamren; balen zeg! Zit je de hele tijd te wachten voor niets! Succes morgen!!
@tamren dat is balen meid. al die tijd voor nietsen dan moet je morgen nog een keer. Hou ons op de hoogte @beginneling Heb je al een datum wanneer je eventueel zou willen gaan testen?
@butterfly; ik denk donderdag of vrijdag.. ben vaker overtijd geweest.. Dus wil niet meteen morgen testen.. Heb trouwens niet eens testen in huis..!! Vind het zoooo spannend!!! aaarrrgghhh!!!
Ik vind het ook spannend Ik hoop het zo voor je. Ik test meestal wel op mijn nod, zodat ik niet de hele tijd als een kip zonder kop naar de wc loop. Ik kan dan mijn rust wat beter vinden.
@ butterfly; vind het wel spannend, maar ik kan me altijd nog redelijk inhouden.. Als ik toch eens zwanger ben.. Begin al helemaal te dromen.. Maar dat moet ik eigenlijk niet doen!! Lief, dat je zo met me meeleeft!! Zodra ik meer weet, horen jullie het meteen..!! Hoelang ben jij al bezig..??
@beginneling Ik heb er ook wel eens over na gedacht hoor over wat als het nou echt is zo is..... ik denk dat ik eerst heel onzeker word, zo van : kan ik het wel, doe ik er goed aan dat soort ongein Ik ben september 2009 gestopt met de pil en jij?
Spannend hoor beginneling! HEb je deze periode getemperatuurd of ovutesten gebruikt? Want dan kan je toch vrij precies weten wanneer je NOD is.. Ik kan ook nooit wachten hoorhaha! Volgens mij heb ik alle rondes nog VOOR mn nod getest, schaam schaam.. hihi... Ik kan me ook niet voorstellen dat ik straks is een keer een positieve test in handen heb.. na al die negatieve testen...
hoi meiden, spannend hoor als ik het zo lees dat het eraan zit te komen met de testen! hoe ver zijn jullie in het ziekenhuis als ik vragen mag? en hoe gaat het in zijn werking ongeveer? weet dat het per ziekenhuis verschilt maar ben wel benieuwd
Heey Meiden, Vandaag bloed laten prikken, en potje voor manlief opgehaald. Volgende week dinsdag 1e afspraak voor Echoscopie.. Vind het zo spannend allemaal.. Ben zo bang voor slechte uitslagen... Zo mee en dan wint dat gevoel en gaan er slechte gedachtes door mijn hoofd.. Vooral dat het misschien wel eens helemaal niet kan gaan lukken!! Whaah.. Maar goed, vandaag ook even langs de apotheek gereden en nicotinepleisters besteld.. Wel lachuh.. Ze vroeg me waarom ik wilde stoppen.. Ik verteld dat ik graag zwanger wilde worden en nu kreeg ik een heel grappig pakketje mee, daar bleek een kartonnen babyhoofdje in te zitten die je op de koelkast kan hangen/plakken en daaraan 7 kartonnen babylijftjes voor iedere dag waar achterop een aantal redenen staan beschreven waarom je door moet zetten en wat de gevolgen kunnen zijn van het roken tijdens zwangerschap.. Een extra motivatie.. Heel leuk!! Maar goed.. Morgen is de dag.. De dag dat manlief en ik gaan stoppen met roken. Allereerst waren we van plan meteeen te stoppen bij een positieve test, maar nu het na 20 rondes nog niet gelukt is en we de MMM ingaan zijn we wel van mening dat we er zelf nu alles aan moeten doen om het te laten slagen!! Een hele reactie is het geworden.. sorry.. Grtz.
Ja natuurlijk hou ik jullie op de hoogte! Ja vandaag was het balen! Maar goed, alles voor een goede uitslag! Dus nu krijgen we morgen de uitleg van de spuiten en dan gaan we de 3e dag van mijn cyclus beginnen met spuiten! Dat is dan dus de 1e keer IUI..... Morgen weer verder.....
@ikkuh mijn ervaring staat op pagina 3. Alleen kan ik daar nu aan toevoegen dat alle uitslagen goed zijn en we zelf moeten proberen tot eind van het jaar en zodra ik (wat ik natuurlijk niet hoop) in januari weer ongesteld word moet ik weer naar het ziekenhuis bellen en gaan we met inseminatie starten. @Linnieke Dat is inderdaad een motiverend pakketje. Wat grappig zeg. Heel veel succes
Hey meiden, Hier ben ik weer... helaas, ben ik vannacht ongi geworden. Had totaal niet het gevoel dat ik ongi zou worden.. Moet vrijdag weer naar het zkhuis toe.. En dan zullen we wel zien!! We houden de moed erin!! Op naar ronde 23..!!! Iedereen die nog moet wachten, heel veel succes!!
Balen meid Ik had hele goede hoop voor je en gun het je zo. En de rest natuurlijk ook. Veel succes met de onderzoeken. Hopen dat dat allemaal goed is. knuf*
Wij hebben vandaag de uitleg gehad over de spuitjes! Ik moet van dag 3 van mijn cyclus spuiten en op +/- de 10 dag pregnyl spuiten! Van de prikjes voel je gelukkig niets Nu wachten op mijn ongi......
Hi Linnieke succes met het stoppen met roken, het gaat je wel lukken, komop he, weet waar je het voor doe Wij zijn morgen al een weekje gestopt met roken. mn vriend moest stoppen van de gyn hihi, ik stop uiteraard mee! Het gaat ons goed af moet ik zeggen vriendlief gebruikt wel zuigtabletten, ik niets nou succes he!!
hoi meiden, butterfly--> heftig hoor wat er al gedaan is maar hoop wel voor je dat het snel gelukt is. beginneling--> jammer dat je ongi geworden bent is toch altijd weer een teleurstelling, maar je weet dan wel weer waar je aan toe bent. tamren--> moet je dat spuiten zelf doen? vind je dat dan niet eng? me vriend en ik moeten dus 10 nov. naar het zh alleen kunnen we dan niet dus ga ik het proberen te verzetten we moeten dan dus voor een gesprek. moet je persee tempraturen? ik heb deze maand ovutesten gebruikt, dus hoop dat dat ook goed is i.p.v tempen. oja en wat roken betreft soms vraag ik me weleens af of dat echt kwaad kan. ik rook niet en ook nog nooit gedaan en drink ook niet en mijn vriend rookt ook niet heeft rond zijn 16de een half jaartje gerookt, en drinkt soms een biertje. maarja dat werkt bij ons dus ook niet hoor. maar vind het wel heel goed van jullie met het stoppen echt super hoor als je het kan mijn nicht heeft sinds kort een babytje en heeft tijdens de zwangerschap heel erg gerookt en dat kindje is aardig klein hoeft net niet in de couveuse dus het doet wel wat als je zwanger bent zowiezo.
@ikkuh1985: Ja ik vond het heel erg eng, maar uiteindelijk viel het heel erg mee! Je voelt echt helemaal niets van dat prikje! En het is natuurlijk voor het goede doel, dus dan doe je alles (tenminste ik wel). En als je weet hoe bang ik ben voor prikjes, haha! Ovu testen zijn ook wel goed hoor. Ikzelf vond temperaturen ook lastig... Succes...
Engeltje1; Goed man! Dat je nog steeds niet rookt.. Jep, gisteren was er wel teleurstelling, maar een goed en fijn gesprek en avond met mijn hubbie gehad. We zijn weer positief en genieten van de tijd die we nog samen hebben!! Want we weten zeker dat er een kleintje bij ons komt!! Morgen nog ff naar het ziekenhuis voor een echo, ws een van de laatsen, dan moeten/mogen we het zelf nog een paar maand proberen!! OPzich, ook wel lekker, even geen ziekenhuizen meer..!! Iedereen heel erg veel succes met wachten, testen etc!! Ik hoop veel roze voor jullie!!