@doortje, ik duim hard hoor!!! 3 embryo's, super meid! hier niet veel te melden, erg druk op het werk maar dan gaan de dagen wel snel!
doortje--> spannend morgen je terugplaatsing!! maarreh dit is je ronde hoor dat MOET gewoon beginneling--> spannend meid!! morgen dus nog een fm... ben benieuwd wanneer je punctie is maar kan me voorstellen als het zaterdag is (datje het niet hoopt) dat je het toch laat doen is zeker iets belangrijker denk ik toch? en dan word dit ook jou ronde!! engeltje--> spannend 6 juni hoor!! dan mag je eindelijk je boontje zien!! en wat leuk zeg op je verjaardag uitgerekend!! zou je het ook op je verjaardag graag willen of liever dan een dag eerder of later? ach joh als het maar gezond is dat is het belangrijkst!! justme--> dat is wel fijn dat je een zh gevonden heb is de wachtlijst daar ook fijn?? want dat kan dus nogal wisselen hopen dat je snel terecht kan. en spannend hoor de uitslag die dagen zullen heel lang duren voor je gevoel tamren--> jeetje doe maar rustig aan en we begrijpen het wel allemaal hoor!! ik hoop echt voor je dat het allemaal goed afloopt maandag want je moeder moet je babytje ook echt meemaken dat verdienen jullie allemaal!! verder weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen maar zal echt aan jullie denken hoor... laat je zodra je mams geweest is maandag het wel ff weten? vind het echt heel erg. ok kort maar krachtig deze ronde van wie er weer aan de beurt is echt dit word jullie ronde!! gelukkig dat jullie ons niet gaan verlaten als jullie zwanger zijn uiteindelijk toveren we deze topic hopelijk gewoon om in "van ziekenhuis naar eindelijk een wondertje thuis" zoiets dan maar nou me vriend wil alleen vrijdag zegt ie maar ik ga morgen toch kijken of ik iets kan regelen zit alleen met een probleem de afspraak is om 1 uur en ik ben met een klant ong. tot 1 uur bezig dus hopen dat ik iets eerder klaar ben dan en dat het ziekenhuis iets uitloopt en ik dan misschien nog op tijd zal kunnen zijn?? dan ga ik er vrijdag wel heen... me vriend heeft alleen wel een naar gevoel erover en het vervelende is dat hij meestal gelijk heeft maarja hopen dat ie dus nu geen gelijk heeft
@ all; hoi dames ff snel een berichtje! Lees vanavond wel ff verder! Vanmo weer een fm gehad.. Ze dachten dat er 2 eitjes rijp waren, maar nu blijkt dat er ws 4 rijp zijn! Dus super nieuws! Zeker voor mij, vanwege de lage eicelvoorraad! Vanavond de pregnyl spuiten en dan zaterdagmo de punctie! Het gaat weer erg snel. Ik vind het nu ook wel spannend worden!!
Beginneling, geweldig nieuws!!! Ikkuh, ik hoop dat het gevoel van je vriend ongelijk krijgt en het gesprek positief is. Waarom wil hij niet dat je meegaat? Er is daarstraks een perfect uitziende embryo bij mij teruggeplaatst! En we de andere 2 waren ook perfect, die gaan de vriezer in! Wat kan het raar lopen hè, zeker nu ik ook het berichtje van beginneling lees! Vind het een gek idee dat er nu een embryo in mijn buik zit, ik durf me haast niet te bewegen haha!
@ Doortje; Viel de tp mee?? Spannend he!! We gaan straks bijna gelijk op lopen!! Kunnen we elkaar een beetje steunen!! Het wordt een plakboontje! Lekker rustig aandoen meid, wanneer mag je weer aan de arbeid? Of ben je lekker nog een paar dagen vrij..?? ja he!! Ben er ook echt blij mee.. Ook al worden het er 3! Dat maakt me nog niet uit!! Eindelijk eens wat positief nieuws. We moeten altijd voor alles (echt alles) vechten en anderen komt het allemaal maar aanwaaien! Eindelijk het geluk 'ns aan onze kant!! Nu afwachten tot zaterdag, maar goed!! Dat zien we dan wel weer!
beginneling--> wow super nieuws zeg!! rustig aan doen en hoop voor je dat de tijd snel voorbij gaat doortje--> wat super dat er nu een embryo in je zit!! ik zou zeggen verroer je niet haha laat maar lekker alles door je mannetje doen als het maar blijft zitten. even een vraagje: die embryo`s die in de vriezer gedaan worden he wat gebeurd daar verder mee? stel het zou een keer niet raak zijn( bij jullie wel hoor dat moet) behoort dat dan alsnog tot een 1ste behandeling zeg maar of zijn degene in de vriezer een eventuele 2de behandeling? weet niet of jullie mijn vraag begrijpen maar weet ff niet hoe ik heb moet uitleggen. oja en ik heb me vriend vandaag duidelijk gevraagd wat ie wilt zonder dat ie mocht zeggen wat jij wilt tegen mij of ik dus met hem mee zal gaan en uiteindelijk ga ik morgen gewoon mee zelfs me basin pushte me dat ik gewoon mee moest gaan ik moest gewoon een halve dag opnemen echt zo lief maarja zij weet wat wij allemaal doormaken helaas. dus ik ben heel benieuwd kon er eigenlijk gisteren al niet van slapen om de uitslag.
Hi meiden, ik heb niet alles gelezen maar even snel met 1 oog Doortje je ben gewoon een beetje zwanger nu lekker rustig aan doen he meid, Laat je boontje maar lekker innestelen Ikkuh, een ingevroren embryo behoort nog bij 1 behandeling, Er is pas sprake van een 2e behandeling wanneer alles van voor af aan moet en dat is met een cryo niet zo, omdat dat alleen maar een tp inhoudt. Ik hoop dat je mij begrijp Meiden, ik ben doodop ik ga naar bed. Morgen werken tot half 1 en dan weekend, fijne avond!
engeltje--> ahaa ok ik snap hem haha ik ben een beetje blond hoor vandaar. ik dacht elke keer een embryo is een ronde maar ben weer bij thnx
@ Ikkuh; hoe was het gesprek..?? @ Doortje; Hoe is het ermee meid! Durf je je alweer een beetje te bewegen?? @ Tamren; Hoe gaat het met jou en je moeder?? As maandag wordt ze toch weer geopereerd. Heel veel sterkte meid!! @ all; de zenuwen gaan nu toch wel een beetje komen.. Ik denk omdat ik niet weet wat me te wachten staat! Hoop dat ik toch nog ff naar het feest van mijn ouders kan..!! Enne, dat alle 4 eitjes goed zijn gegroeid!!
En ik vind het niet erg hoor als ik op me egen verjaardag beval. Zou het allermooiste kado ooit zijn, maar aan e andere kant gun ik mijn kindje een eigen dag, een eigen verjaardag. We zullen het zien
Hoi meiden, Ik heb nog steeds last van mijn buik/eierstokken door de punctie, maar heb nu ook een soort ongesteldheidspijn en lichte krampjes. Ben benieuwd of dat een teken is dat mijn baarmoeder de embryo opneemt of juist afstoot. Ik ben er wel vrij nuchter onder, het kan goed zijn of het kan fout zijn, je kunt er nu zelf niets meer aan doen... Maar alles wat ik voel maakt me wel onzeker, al zou ik ook weer onzeker zijn als ik niets voelde haha! Het is ook nooit goed... Ik wacht het maar gewoon af, meer kan ik helaas niet doen! Ikkuh, hoe was het gesprek vandaag? Zijn jullie nog iets wijzer geworden? Beginneling, heel erg veel succes morgen! Ik zal aan je denken! Hoe laat moet je voor de punctie? Engel, een mooier verjaardagcadeau kun je je niet wensen! Maar ik begrijp wel dat je jullie kindje zijn of haar eigen (verjaar)dag gunt. Hoe voel jij je verder?
Hi door, ik kan je geen advies geven want tsja, ik heb een week na de punctie plat gelegen Maar na de tp had ik ook ongie pijn in me onderbuik, dacht dat ik ongie zou worden maar nee Het kan alle kanten op maar lekker positief blijven Hier gaattie nog steeds goed. Lekker aan het genieten en aan het rond neuzen op internet
@ Doortje; we moeten om 08.00 in het zkhuis zijn en dan 08.15 de punctie. Mooi op tijd! Hoe was jij na tijd.. Moest je de hele dag in bed liggen of viel het allemaal mee.. Ik wil zo graag nog ff naar het feest van mijn pa en ma! Anders maar ff verzetten! Spannende dag morgen en natuurlijk hopen dat het bevrucht wordt!! @ Engeltje; Het is idd leuker als je kindje op een andere dag jarig is! Maar goed, als het komt op je verjaardag, doe je niets aan!
Nee dat is zo beginneling. We zullen zien.. Zal ik mama worden op me 26e of me 27e hihi Heel veel succes morgen, ik hou m'n vingers gekruist!
het wordt hier dus spannend dames! benen bij elkaar he! hier de zaadtest uitslag, mannetje heeft super zaad!!! heel blij mee! verwijzing geregeld en ze hebben daar voor de intake een korte wachtlijst, als ha beetje opschiet met versturen verwijzing kan ik misschien volgende week al komen! anders weekje later ofzo. ben heel benieuwd hoe zo'n 1e gesprek gaat. nu lekker op de bank naar een heerlijk bad!
beginneling--> spannend morgen echt heel veel succes zal aan je denken ben dan toch alweer aan het werk. ik hoop voor je dat het allemaal mee valt!! denk dat je het beste daar kan vragen of je gewoon mag lopen ofzo de dag of dat je echt plat moet liggen zowiezo moet je ook naar huis toe. engeltje--> leuk hoor lekker op i-net rondneuzen dat kan nu lekker en heb je al wat ideetjes opgedaan? en als je kamertje af is met de tijd laat je dan wel wat foto`s zien? doortje--> jeetje hoop dat het allemaal goed komt en je die pijnen dus niet voor niets heb het zal zich gewoon lekker innestelen en goed vast plakken en dan in de groei gaan justme--> super nieuws!! wel fijn dat je mannetjes zaad goed is dat is toch wel heel prettig. nou bij ons vandaag is het opzich wel goed gedaan we gingen uit van het ergste natuurlijk dus dan is het wel een beetje meegevallen mijn vriend heeft dus ringchromosoom 21 dat is erg zeldzaam en daar kunnen ze dus nog niet heel veel mee er is ook niet veel mee bewezen nog zoals ik het begreep zou er 1 man geweest zijn bij wie het onderzocht is en die heeft een gezond kindje op de wereld gebracht. die chromosoom zorg dus wel voor het onvruchtbaarheids probleem maar de kans is dus 50/50. dus kans is dus 50% gezond en 50% kans op een kindje met downsyndroom of ook een chromosoomafwijking het ligt er maar net aan de hoeveelheid die kapot is gegaan ofzo met het de chromosomen en dat kan zijn dat het dus een aangeboren afwijking is. het is wel zo dat we dus een voordeel hebben dat het bij ons niet in de familie zit bij ons het downsyndroom en daardoor de kans iets verkleint is. maar het is dus zo er gaan 2 cellen die zich verdelen 1 is zeg maar de gezonde en de andere is de afwijkende en dan is de vraag welke cel zich met het eitje ontwikkeld als embryo wat dus de uitslag geeft op het kindje. nu zeiden ze ook daardoor heeft me vriend dus zo weinig levend zaad omdat het vaak erg zwak is en daardoor is de kans dat zo'n afwijkende cel minder snel ontwikkeld omdat die vaak toch wat zwakker zijn dant de niet afwijkende. ik heb een website gevonden waar een klein beetje info staat over dat celdeling ofzo www.zeldzame-syndromen.nl - Zeldzaam nou ik hoop dat ik het goed verteld heb want het was zo veel info dat me vriend het nog maar een keer uitgelegd heeft. dus uiteindelijk is het zowiezo wel zo dat we doorgaan met de mmm.
@ Just me; Fijn dat het goed zaad is! Weer een zorg minder!! Hopen dat jullie ook snel een behandeling kunnen krijgen @ Doortje; Kan me voorstellen dat de onzekerheid erg vervelend is.. En je voelt vanalles, spannend meid! Wanneer mag je testen..?? @ all; Vanmo is alles goed gegaan.. Ze dachten dat er 4 rijpe eitjes waren, bleek dat er 5 rijpe eitjes waren! Heel goed nieuws!! 3 wilden er goed uit. 2 niet want de eierstok vloog telkens weg. Dus hebben ze me flink op mijn buik geduwd! Hier heb ik trouwens weinig van meegekregen.. Was mooi suf van de medicatie! Ik dacht dat ik er mijn gedachten goed bij kon houden, maar dat viel vies tegen. Zaad was manlief was goed, alleen waren ze bang dat het iets te weinig was, dus moest hij 2x in het kamertje! Wel erg vervelend voor hem..Ze zeiden dat als we nog een poging moesten ondergaan dat dit dan ICSI zou gaan worden.. Maar goed, uiteindelijk was het zaad en de eitjes goed, dus nu maar hopen dat het mooi gaan delen! Maandag horen we of er wat bevrucht zijn en dan wordt eventueel woensdag de tp gepland..! Dus we gaan een spannende zondag hebben! Maar goed, nu kunnen we niets meer doen, dan afwachten!!