@ hee, dat is erg goed nieuws! Hadden ze in het zkhuis ook verwacht dat ze zo snel naar huis toe mocht! Echt fijn meid!!
@tamren, fijn meid! hier helaas door naar de volgende ronde. nog even wachten op de brief van de kliniek (ha had verwijzing nog niet verzonden :x) en dan kijken hoe dat allemaal gaat!
Tamren-- wauw super zeg dat je moeder weer naar huis mag dat is toch helemaal geweldig nieuws!! Justme-- dat is ook naar dat je ha het nog niet verstuurd heeft dat moet toch wel heel snel verstuurd worden vind ik zoiets Nou morgen heb ik gezellig een bruiloft van me neefje dus heel spannend want ik moet zijn vriendin der haar doen dus slaap al een paar nachten slechter want ik ben zo bang dat het allemaal niet gaat lukken maarja dat moet wel lukken na 3 keer oefenen Dusss ik lees zaterdag weer alle nieuwtjes verder
@Ikkuh: Fijna dag vandaag en ja het is echt geweldig dat mijn ma zo snel weer thuis is!!!! @Beginneling: Ze hadden gezegd dat het een goede week zou duren, maar alles was precies volgens het boekje gegaan en mijn moeder knapte zo snel op dat de ze 3 dagen na haar operatie alweer naar huis mocht! @Justme: Thnks..... Ik hoop dat de doktre snel je verwijzing doorstuurt en dat je snel een afspraak hebt!
Lieve meiden, Heb even niet gereageerd, had er de fut niet voor... Negatieve gedachten gingen overheersen, bij elk toiletbezoek dacht ik ongesteld te zijn geworden. Net was ik het zat en ik dacht, ik doe gewoon een test dan weet ik het maar... En zie hier het resultaat! Bekijk bijlage 154739 Ik weet het is nog pril, maar ik kan niet stoppen met huilen... Alles komt eruit en hoewel ik nog wel bang ben voor een vmk, overheerst de opluchting en blijdschap op dit moment!
@doortje, gefeliciteerd meid!! ik duim heel hard dat het een plak baby is! hier de verwijzing naar kliniek in huis, gepland midden in mijn vakantie..... dat gaan we maandag dus even verzetten.
doortje--> wauw!!!! wat super!! ik ben echt heel erg blij voor je!!! dit zal zeker blijven plakken hoor!!!! dat moet gewoon hihi. echt helemaal geweldig voor je
Woooowww!!! Gefeliciteerd! Wat geweldig Ik spring even een gat in de lucht hoor! Meid ik ben super blij voor jullie! Geniet er van!!
Doortje joeppieeeeee Gefeliciteerd mop!!! 10 dagen na tp, ik had 9 dagen na tp. Jeeeeeeehhhhh dit word zeker een plak Beebje!!
Dankjewel meiden! Ik ben helemaal hyper haha! Vriendlief gelooft het nog niet, die wil echt tot donderdag afwachten, maar veel duidelijker dan deze test kan bijna niet haha! Durf daarom bijna niet meer te testen morgen hihi! Mijn ouders, zussen en oma waren heel blij voor ons, er kwamen zelfs tranen bij kijken haha! Vanavond gaan we mijn schoonouders verrassen, die weten namelijk niet dat ik al getest heb haha! Verder houden we het nog even stil, eerst maar de officiële testdatum voorbij zijn!
Joehoe, gefeliciteerd Doortje! Positief blijven, dat is het beste voor een mooie plakbaby! Gefeliciteerd en geniet ervan!
@Ikkuh: Met mij gaat het aardig! Heb nog wel aak buikpijn, en moet morgen een x extra naar de vk..... Ws krijg ik dan ook een extra echo! Met mijn moeder ging het niet zo goed, vanaf gisteren gaat het iets beter! Ze heeft veel last van vocht in haar hoofd en is erg moe! Het viel haar ook behoorlijk tegen om weer thuis te zijn, ze zei zelf dat ze haar in het zkh beter hadden kunnen houden voor nog een weekje! Vandaag komt de ha om haar krammen (18!!!) te verwijderen.....
@ Doortje! Meid!! Wat een super goed nieuws!! Ben heel erg blij voor jullie!! Geniet er lekker van!! @ Tamren; vervelend dat het nog niet helemaal gaat zoals het moet, sterkte ermee! En ik zag dat je ook alweer bijna 14 weken zwanger bent! Gaat echt snel!
@ all; Vanmo ongi geworden. Veel sneller dan ik had verwacht, maar dat vind ik niet erg.. Nu een maandje aan de pil en dan gaan we voor ICSI.. Poli en ik waren aan het rekenen dat we rond 30 juni dan weer een punctie hebben. Gezegd dat ik dat niet wil, omdat mijn zusje dan trouwt (30 juni), dat snapten ze goed, dus ik ga een paar dagen langer aan de pil, zodat we hier gewoon heen kunnen gaan.. Wel fijn dat ze rekening mee kunnen houden! De echo staat op 23 juni gepland!
Tamren, wat fijn dat het nu wel wat beter met je moeder gaat. Ik hoop dat ze zich snel weer de oude voelt! Fjew, 18 krammen... Heftig! Beginneling, fijn dat ze op het zh met je meedenken en je gewoon wat langer de pil mag slikken. Ik hoop dat het de volgende keer wel mag lukken meis! Daar duim ik voor! Hier nog een testje er tegen aan gegooid, ben nog wel behoorlijk onzeker of het het echt blijft zitten... Vandaag zei een collega dat ze me er zwanger uit vond zien en dacht dat het wel gelukt was, dus ik antwoordde maar meteen dat ik haar een geheimpje moest vertellen hihi! Zie hier mijn mooie test van net, donderdag krijgen jullie er hopelijk nog 1 om de oren en dan val ik jullie er niet meer mee lastig hoor! Bekijk bijlage 155399 Fijne avond meiden!
@beginneling, spannend dat je nu de icsi in gaat. hopen op snel succes! @doortje, daar verveel je mij in ieder geval niet mee hoor! hier vandaag weer een beetje bloed, heel raar. na mijn vakantie gaan we naar de kliniek, kon helaas niet meer voor die tijd.