Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    #1461 beginneling24, 4 jun 2011
    Laatst bewerkt: 4 jun 2011
    Hoi meiden,

Ik was er nog wel.. Was druk met andere dingen..

@ Engeltje; 7 weken alweer. Tijd gaat snel, volgende week dus een echo! Mooi hoor!!

@ Tamren; Fijn dat je broer ook wat helpt, kun jij de rust nemen! Sterkte met alles!!

@ Doortje; Je kunt er nu niet meer omheen!! Super meid, lekker genieten!

@ Danip; goed zo meid! Hoop voor je dat het deze ronde raakt is!!

@ All; ben alweer aan de pil, zoals jullie weten.. Voor de rest genieten we van het lekkere weer.. Vannacht neefje en nichtje te logeren gehad, ze waren om 05.45! al wakker.. Kon ze nog een paar keer terug sturen met wat duckies! Zei al tegen manlief, dat we van het uitslapen nog ff moeten gaan genieten! Verder gaan we vol goede en positieve moed voor poging nr. 2!!

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag dames, hier ook lekker aan het genieten van het weer! eerst op vakantie en dan naar de kliniek! benieuwd wat ze voor onderzoeken gaan doen. zal info over mijn cyclus meenemen en uiteraard zaaduitslag van mannetje!

3. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Juni:
    04-06/13-06 Ikkuh1985
    11-06 Butterfly22 (4x iui mislukt)

Afspraken & Behandelingen
    06-06 Engeltje 1e zwangerschapsecho
    14-06
    Tamren verloskundige
    20-06 Ikkuh
    echo, bloedprikken, enz.
    24-06 Doortje 1e zwangerschapsecho
    04-07 Ikkuh infogesprek en prikinstructies

Zwanger!
    Tamren, uitgerekend op 29-11-11
    Engeltje, uitgerekend op 19-01-12
    Doortje, uitgerekend op 06-02-12

Hallo dames,
    Ik heb het lijstje ook even aangepast. Ik heb vorige week zaterdag een 5de inseminatie gehad. Heb daarna nog even flink wat buikkrampen gehad, maar die waren zondag gelukkig verdwenen. Maar woensdag middag had ik er weer last van en tegen de avond aan trok het weg en s'nachts/s'morgens rond 05.00 werd ik gewoon wakker van de krampen. Ik kon niet eens rechtop in bed gaan zitten. Ben toen nog even naar de wc geweest en daar werd ik even helemaal niet goed. Ik was ineens misselijk duizelig en had het bloed heet. Ben toch weer gaan slapen en tot nu toe nergens meer last van.

@doortje
    Gefeliciteerd meid!!! geniet ervan.

@verder
    ik heb niet alles terug gelezen sorry:(

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames,
    hoe gaat het met jullie?
    lekkere dagen met het mooie weer gehad?
    wij hebben de 2 babybezoekjes weer achter de rug en een leuk beertje gegeven die zingt en praat en met lampjes erop.

engeltje--> spannend meid morgen je eerste echo geniet er lekker van hoor!! kan je het eindelijk zien!!

butterfly--> spannend meid als je klachten hebt klinkt het alleen maar positiever toch alleen wel hopen dat ze snel voorbij zijn zodra je meer weet.

iedereen--> als jullie zwanger zijn geraakt he willen jullie dan weten wat het word? ben er benieuwd naar wat jullie willen doen :D

ik zelf weet het nog niet wat ik wil aan de ene kant denk ik wil het weten is makkelijker met kamertje en al met kleertje kopen bijv. aangezien het steeds moeilijker word om neutraal te kopen (vind het steeds vaker echt gericht worden) maar aan de andere kant is het wel echt een verrassing als je het niet weet.

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @butterfly, hoop dat je je snel weer beter voelt.

als ik zwanger mag worden wil ik zeker weten wat het wordt. liefst hou ik dat dan ook voor mij en mijn vriend, maar geen idee of ik het voor me zou kunnen houden.

7. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Nog een paar uurtjessss, we zijn zo zenuwachtig:D
    Morgen om 1 uur de echo.

Wij willen ook weten wat het word. Wat je zegt, het is zo moeilijk om alleen neutraal te kopen. Onze babykast ligt al aardig vol met veel neutraal (van me zus gehad) zal morgen eens een foto laten zien :D

Sleep well all. Tot morgen

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @engeltje, veel plezier bij je echo!

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oehhh spannend engeltje vandaag heeeeeeeel veel plezier met je echo!!
    ben benieuwd naar de foto :D van je kledingkast

10. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Engeltje spannend he? Succes vanmiddag! Enne ik wil ook graag je kast zien......

11. danip

danip Niet meer actief

Engeltje: spannend! Ik ben heel benieuwd! Je bent al bijna aan de beurt :D

Ik ben vanochtend weer naar de gyn geweest, en we krijgen nu 6 x iui. We beginnen de volgende cylus. Ben wel blij dat we nu verder gaan, en ik niet nog 6 keer alleen clomid hoef.

12. Engeltje1

hoi meiden

het hartje klopt!!!

we zijn zo trots en moesten beide een traantje laten

het kindje is iets groter dan hoort te zijn bij 7 w en 4 d maar kan geen kwaad. M. is ook erg groot! haha

13. Engeltje1

23 juni krijgen we de 10 weken echo

14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Geweldig engeltje.
    Ik denk dat wij ook een traantje hadden/gaan laten vallen hoor. Tis toch ook super bijzonder.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @engeltje, fijn dat de echo goed was! blijven bijzonder die echo foto's!

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Engeltje; wat een goed nieuws!! Fijn!!

17. Engeltje1

geweldig he

ik heb nog buikfotos.. alleen moeilijk te lezen.. zal aan me zus vragen of ze de letters wat duidelijker wilt maken :p

maarre krijg een aardige buik :D

(hoe ik was) / 4 weken en 4 dagen / 6 weken / 7 weken en 4 dagen

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Engeltje, wat een mooie echo's!!!
    Ik ben jaloers, die wil ik ook haha!
    En hele mooie buikfoto's ook, je groeit al flink zo te zien!

Even een ego-kopietje van mijn rampzalige dag vandaag...

Vandaag kwam er een meisje naar me toe en zei: 'Juf, ik heb de 51e ziekte en het jeukt zo!' Dus ik vroeg of ze het nog een keer wilde herhalen en toen liet ze het ook zien... Duidelijk de 5e ziekte of de 51e zoals ze het zelf schattig zei hihi! Maar ik deed meteen een stap naar achter en alle alarmbellen in mijn hoofd gingen af...

Heb meteen het MCK gebeld, maar die wisten eigenlijk niet of het kwaad kon en verwezen me door naar mijn huisarts. Toen mijn huisarts, die ging het uitzoeken en zou later terugbellen. Daar had ik echter niet het geduld voor en toen heb ik heel brutaal het LUMC gebeld... De assistente heeft het meteen aan een arts nagevraagd en die adviseerde om een bloedtest te laten doen en tot de uitslag even niet te gaan werken. Mijn huisarts, die later terugbelde, kwam met hetzelfde idee en voegde er nog aan toe dat als ik geen antistoffen blijk te hebben, ik over 2 weken nog eens moet laten testen om te kijken of ik niet nu op dit moment besmet ben.

En verder heel hard, maar wel eerlijk, dat als het voor de 12 weken op een miskraam uitdraait, ze nooit kunnen zeggen of het door de 5e ziekte komt of door een foutje van de natuur...

Nu dus maar heel hard duimen dat ik wel al antistoffen heb, mijn moeder wist het niet zeker omdat het heel erg op de rode hond lijkt en dat heb ik wel gehad, denkt ze.

Stress alom dus, om 5 uur nog ff snel bloed laten prikken en toen ik thuiskwam zat er ook nog eens gelig en heeeeel lichtbruine afscheiding in mijn inlegkruisje. Die ik er nog steeds in doe om te checken of ik geen bloed verlies... :) Moest goed kijken hoor en het was echt heel weinig, maar ik zat er wel even flink doorheen op dat moment.

Na het eten lekker onder de douche gesprongen en nu gaat het wel weer, maar ga zo vroeg slapen, heb het wel gehad met vandaag...

19. Engeltje1

Jeetje door, ik las al iets op je hyves maar wilde het daar niet vragen....

Wanneer krijg je de uitslag van de bloedtest? Ik hoop dat alles goed is. Ben je echt in aanraking geweest met het meisje?
    Ik ben er niet zo van op de hoogte hoe zoiets overdraagbaar is.......

Hoop dat alles goed is mop

20. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Het is overdraagbaar via de luchtwegen, dmv. speekseldruppeltjes. Dus als zij hoest en ik adem dat in dan kan ik besmet raken, of als zij in haar handen heeft gehoest en mij vervolgens een hand geeft, wat ze vaak doet...

Op dit moment is zij al niet meer besmettelijk, maar ze kan wel andere kinderen besmet hebben die het nu nog niet zichtbaar hebben en die zijn dus wel besmettelijk. Ook kan ze me vorige week besmet hebben, maar er is een grote kans dat ik wel al antistoffen ertegen heb en dan kan het geen kwaad.

Positief blijven...
    Ik hoop vrijdag de uitslag te krijgen, anders dinsdag.

Hoe voel jij je?
    Niet misselijk ofzo?
    En heb jij soms niet de zenuwen, of alles wel goed zal gaan?
    Ik probeer echt te genieten hoor, maar in mijn achterhoofd blijf ik heel voorzichtig en dat vind ik wel jammer...

Deel Deze Pagina