Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ow jeetje dat is best heftig. Dus nu zit je voorlopig thuis.
    Je moet indd positief blijven anders maak je je eigen helemaal gek.

Ik ben sinds een paar dagen misselijk. Vond het ook zo eng tot aan de echo, was bang dat het hartje niet klopte, en door mijn onzekerheid had ik M. Ook bang gemaakt. Dus toen we het hartje zagen gingen bij allebei de tranen rollen :)

Ik ben nu een stuk zekerder, en kan weer lekker verder genieten.

Ik denk als je eenmaal het kleintje gezien heb, je een stuk rustiger bent in je hoofd.

Je heb je echo wel laat??? De gyn vond ook dat ik hem te laat had, ze
    had me liever met 6 weken al willen zien ivm icsi. Maar nu 23 juni de 10 weken in het emc

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ja, ik heb hem ook met 7 weken en 4 dagen...
    7 weken is standaard in het MCK.
    Dan heb jij trouwens gewoon nog eerder dan ik weer een echo haha, ben jaloers!

Dus het is niet vreemd dat ik onzeker ben?
    Jij komt altijd zo positief over, vroeg me al af of jij er geen last van had hihi!
    Ja, ik kijk ook erg naar de echo uit, hoop zo dan wat geruststelling te krijgen!

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Doortje: Ook hier even een dikke KNUFFEL. Ik heb je al gesproken via hyves.
    En ja, zoals engeltje zegt de onzekerheid wordt iets minder na de echo's!

@Engeltje: Wat een mooie buik heb je al. Ik ben dus niet de enige die al een best buikje heeft! En je echo ziet er ook prachtig uit!

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @doortje, jeetje das schrikken zeg! is het niet verplicht dat ouders zoiets melden?? ik duim hard dat je niet besmet bent.

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ja, we doen aan het begin van het jaar altijd een oproep in de weekinfo of ouders het willen melden als hun kind een kinderziekte heeft.
    De meeste ouders doen dat eigenlijk ook altijd wel.
    Maar sommige ouders denken er niet bij na helaas...
    Heb de ouders er wel meteen naar gevraagd en de situatie uitgelegd, ik moest ook weten of ze verder wel volledig ingeënt was omdat het anders ook nog rode hond kon zijn.
    Haar ouders begrepen het gelukkig en reageerden enthousiast op mijn nieuwtje, maar heb ze wel gevraagd om het nog even voor zich te houden hihi!

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    danip--> super zeg nu eindelijk dan door voor iui dan heb je zeker het gevoel wel denk ik dat er eindelijk iets van zal komen.

engeltje--> wauw wat een mooie echo`s super hoor!! je buikje groeit goed hoor!! en ach dat je baby nu misschien iets voorloopt op lengte straks kan het misschien wel een keer een langzamere groei hebben en dan loopt het weer goed

doortje--> oei spannend meid ik hoop dat er niets overgebracht is naar jou want dat kan je nu echt niet hebben

tamren--> zijn jullie al begonnen aan het kamertje?

7. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Jazeker. Langzaamaan zijn we er al mee begonnen! We moeten eerst nog een wand isoleren. We hebben een oud huis en de isolatie laat te wensen over! En voor ons kruimeltje moet dat dus echt goed zijn! Maar we hebben al behang en verf! En ik heb al stof voor gordijnen! En we hebben al lampen gekocht bij IKEA!

@Danip: Spannend meid! Ik duim voor jullie!!!!

@All: Vandaag de uitslag gekregen van mijn bloedonderzoek! Ik maak gelukkig anti-stoffen aan tegen waterpokken. Dus dat betekent dat ik ze vroeger heb gehad of dat ik er tegen ingeënt ben!
    De baby en ik lopen dus nu geen gevaar, moet alleen nog contact met mijn nichtje vermijden, totdat alle plekjes helemaal ingedroogd zijn.

8. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Dani, ik heb er helemaal overheen gelezen, maar wat spannend zeg!!!

Tamren, wat fijn dat je antistoffen ertegen hebt! Maar waarom moet je dan alsnog uit je nichtje haar buurt blijven, ze kan jou en de baby nu toch niet besmetten?

Hoe is het met de andere meiden?

9. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Doortje: Waarom weet ik ook niet precies.. Maar ik hou me er maar aan! Van waterpokken kun je ook gordelroos krijgen. Dus misschien daarom!
    Iig mag ik het weekend wel weer met haar knuffelen, want het is allemaal al aardig ingedroogd!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @tamren, fijn dat je geen gevaar loopt!

11. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hey lieve meiden!
    Vanochtend belde mijn huisarts; ik heb geen antistoffen tegen de 5e ziekte... :( Is zeldzaam, maar ik ben helaas de gelukkige, ongelooflijk! Mijn zomervakantie is dus al een beetje begonnen, maar ik ben er verre van gelukkig mee... Mag niet meer voor de klas de rest van het schooljaar (3 weken) en moet over 3 weken weer bloedprikken om te kijken of ik niet alsnog besmet ben. Echt zo gigantisch balen, had het eigenlijk niet verwacht! Maar mijn ha was er heel stellig in, met deze leeftijdsgroep is het risico echt te groot nu ik zwanger ben. Dan ga ik dus maar niet eigenwijs doen en me gewoon aan zijn advies houden, ik doe alles voor dit kleintje om de kans te krijgen lekker door te groeien!

12. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Hey Doortje,

Jeetje wat naar! Kun je ook geen anti-stoffen toegediend krijgen?
    En wat balen dat je het schooljaar niet af kunt maken.....
    Maar wat je zegt: Alles om dat kleine wondertje alle kansen geven...
    Succes en sterkte de komende weken, kan me voorstellen dat die toch wel en beetje stressvol zullen zijn......

*KNUFFEL*

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @doortje, wat balen zeg! maar het is beter voor je kindje. sterkte meid

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    doortje--> jeetje meid dat is echt super balen!! ik hoop dat je er echt niets aan overhoud maar wel spannend dan over 3 weken om weer bloed te prikken en ik hoop dat je er onderuit gekomen bent.

15. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Doortje; gatsie meid! Wat spannend nu of niet..!! Sterkte ermee, meid!

16. danip

danip Niet meer actief

Balen Doortje! Hoe groot is de kans dat je al besmet bent dan? Of kunnen ze daar niks over zeggen? Hopelijk valt het allemaal wat mee!

Hoe gaat het hier verder? Geen nieuws?

Ik wordt vandaag ongesteld (waarschijnlijk) en dan krijg ik overmorgen prikles. Moet je jezelf dan steeds prikken? Of even snel 1 keer om te laten zien dat je het kunt? Nou ja, nu maar eens iui proberen dus ;)

17. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @danip: Wij hebben bij de prikles 1 x gespoten..... Het is ook echt niet moeilijk hoor! Het is alleen in het begin een beetje eng! En je moet proberen om steeds om en om te prikken (eerst links en dan rechts van de navel)
    Spannend dat jullie nu ook met IUI gaan beginnen! Krijgen jullie ook inseminaties of moeten jullie rond de eisprong vrijen?
    Succes met alles!

@All: We hebben 1 1/2 dag samen geschilderd op de babykamer... En gistermiddag zijn we naar een camping wezen kijken... Dus heerlijk genoten. Nu nog een dag je relaxen en dan is het gedaan met de extra vrije dagen.....

18. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Nog even snel voordat we vertrekken naar limburg;)
    Ik ben zaterdag ongesteld geworden en moet vanavond beginnen met puregon spuiten. Zometeen nog even snel voor een uitgangsecho naar het ziekenhuis en dan heerlijk een midweekje genieten in limburg. Als ik terug ben lees is alles bij.

Veel succes allemaal (knuf*)

19. danip

danip Niet meer actief

@ Tamren: het is inderdaad met inseminaties. Wist ook niet dat dat niet per se gebeurde bij iui? Ben blij te horen dat je met prikles gewoon 1 keer prikt, want ik zag mezelf al veranderen in een gatenkaas. Waar prik je ongeveer dan? Echt ter hoogte van de navel?

@ Butterfly: Veel plezier in Limburg! En succes met spuiten!

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @danip, succes met prikles! lijkt me heel lastig mezelf prikken, ben best mietje.... maar ja als het moet....

Deel Deze Pagina