@danip: ja je prikt ter hoogte van je navel.... Niet te dicht bi9j je navel want dat is gevoeliger....... @butterfly: veel plezier in limburg!!!
danip--> spannend meid dan gaat het dus nu echt beginnen voor je he!! butterfly--> veel plezier in limburg geniet er ff lekker van. tamren--> camping wezen kijken? wil je op een camping staan? lekker dan hoor is altijd zo rustgevend he verder nog meiden weer wat nieuwtjes? het is hier rustig de laatste tijd hoor
@Ikkuh: Ja heerlijk lekker op de camping! Lekker de hondjes mee en dan helemaal niets doen en niets hoeven..... Ik heb er nu al zin in!!!! We gaan elk jaar kamperen hoor, en hadden al gereserveerd in duitsland, maar dat vind ik op dit moment iets te ver weg ivm mijn moeder! Morgenochtend mogen we weer naar de vk.... Spannend. Ik ben dan precies 16 weken zwanger... Waarschijnlijk mogen we dan ook een afspraak maken voor de 20-weken echo! Mijn moeder gaat morgen mee, dan hoort zij voor het eerst het hartje....
@ Danip; Spannend! Je 1e IUI.. Ik dacht dat je al eerder IUI had gehad, maar dat heb ik denk ik verkeerd begrepen! Heel veel succes meid! @ Butterfly; Fijne vakantie! @ Tamren; hoe was het bij de vk?? En wat vond je moeder ervan om het hartje te horen kloppen.. Zag alles er goed uit?? @ all; Ik ben druk geweest. 7 dagen gewerkt, nu lekker 3 dagen vrij! Ben nog steeds de pil aan het slikken, tot volgende week donderdag.. Dan gaat het circus weer beginnen! Hier gaat verder alles goed.. We zijn lekker aan het genieten en in en om het huis bezig. Best wel fijn om even niet aan 't zkhuis te denken!!
tamren-->leuk hoor en heerlijk voor de honden ja. hoe vond je moeder het bij de vk? was ze er trots op om het hartje te horen? beginneling--> 7 dgn. gewerkt jeetje zeg allemaal achter elkaar? nog even de pil slikken dus en dan kunnen de spannende tijden weer beginnen voor je, en ook wel lekker als het huis zo ook weer gedaan is toch hoef je daar weer even niet meer naar om te kijken.
Hoi meiden, Mijn moeder vond het helemaal geweldig! De baby trapte zelfs nog ff tegen het geluidsapparaat! Ik voel daar niets van, maar je kon het wel heel goed horen! Dus dat was geweldig! We hebben een afspraak voor de 20-weken echo op 13 juli....
Tamren wat fijn dat alles goed was, en je moeder er bij kon zijn Ik heb vanochtend prikles gehad, en het ging heel goed! Ik ben normaal heel bang voor spuiten, maar ik had gewoon bijna geen zenuwen van te voren. Toen ik moest prikken dacht ik niet twijfelen gewoon doen, en dat deed ik Ben helemaal trots op mezelf als held op sokken zijnde En het prikken viel me ook nog eens heel erg mee. Het is maar een kleine naald gelukkig.
@All: Hier vannacht bloedverlies gehad, vk gebeld. Die zegt dat het slijmvlies is beschadigd, omdat ik zeer moeilijk naar de wc kan. Nu is er geen bloed meer, maar mijn buik voelt wel vreemd, dus zometeen gelijk maar weer bellen en naar de vk! De vk zei ook dat als het mis was, dat er dan wel meer naar buiten zou komen..... Dus wordt vervolgd!
oh nee.. Ik hoop dat alles goed is! Maar het hoeft niet perse iets te betekenen, of iets verkeerds te zijn toch? Krijg je nu een echo dan? Hopelijk valt het mee, maar jemig wat zul je geschrokken zijn! Dikke knuffel!
Waarschijnlijk heb ik een gesprongen adertje in mijn baarmoederhals, door te hard persen ivm moeilijke ontlasting! En het kan ook blaasontsteking zijn. We krijgen geen echo, maar hebben vanmorgen wel het hartje gehoord. Die deed het heel erg goed, gelukkig! Dus ook nog plas ingeleverd en daar vanmiddag over bellen. Maar ik kan je vertellen dat het vreselijk eng en spannend is, pffffff...
En heb je vanmiddag de uitslag gehad? Is alles goed? Ik hoop het zo!! Gelukkig dat het hartje goed te horen was in ieder geval!!
Ja ik heb de uitslag gehad... Iig blaasontsteking! Dus een kuurtje! En weer rustig aan doen en zorgen dat ik mijn darmen smeer!!!!!
Sjonge Tamren, je laat me schrikken! Gelukkig is er niets "ernstigs" aan de hand! Rustig aan doen he!!
tamren--> oei zeg dat is heftig!! fijn dat er niets ernstigs aan de hand is. ik hoop dat het hierbij gelaten is? geen gesprongen adertjes meer enzo? met wel geweldig zeg dat je moeder bij de controle was en het heeft horen schoppen dat ze dat toch allemaal meemaakt ondanks alles wat ze meegemaakt heeft he, goed hoor. danip--> spannend hoor met het prikken maar wat goed dat het je gelukt is lijkt mij ook gigantisch eng hoor nou hier gaat alles rustig zijn gangetje morgen ochtend dus voor bloedafname en een echo naar mck wel weer spannend hoor ben altijd benieuwd wat ze gaan doen wil dat altijd tot in de details weten... gisteren me moeders verjaardag opnieuw gevierd die was dus in januari 50 gewordn maarja dat feest ging niet door.. gisteren was het dus heel gezellig geweest.
hey dames wat is het rustig hier. Ik heb vandaag de 2de fm gehad. Maandag had ik de eerste en toen waren er 3 follikels van +-13mm en vandaag was er 1 van 18mm en die andere 2 zijn nog steeds 13mm en doen deze ronde niet mee. Maarja 1 is altijd nog beter dan geen. Vrijdag dus de laatste iui behandeling. En dan 2 zeer lange weken. Hoe is het met jullie?
Juni: 04-06/13-06 Ikkuh1985 27-06 Beginneling (rust maand) Juli: 08-07 Butterfly22 (5x iui mislukt) Afspraken & Behandelingen 06-06 Engeltje 1e zwangerschapsecho 14-06 Tamren verloskundige 20-06 Ikkuh echo, bloedprikken, enz. 23-06 Beginneling; 1e echo ICSI 24-06 Doortje 1e zwangerschapsecho 04-07 Ikkuh infogesprek en prikinstructies Zwanger! Tamren, uitgerekend op 29-11-11 Engeltje, uitgerekend op 19-01-12 Doortje, uitgerekend op 06-02-12
Juni: 04-06/13-06 Ikkuh1985 27-06 Beginneling (rust maand) Juli: 08-07 Butterfly22 (5x iui mislukt) Afspraken & Behandelingen 06-06 Engeltje 1e zwangerschapsecho 20-06 Ikkuh echo, bloedprikken, enz. 23-06 Beginneling; 1e echo ICSI 24-06 Doortje 1e zwangerschapsecho 04-07 Ikkuh infogesprek en prikinstructies 08-07 Tamren, Verloskundige 13-07 Tamren, 20-weken echo Zwanger! Tamren, uitgerekend op 29-11-11 Engeltje, uitgerekend op 19-01-12 Doortje, uitgerekend op 06-02-12 Zo ik heb mijn afspraken er ook weer tussen gezet! Hier gaat het weer aardig, ben alleen nog een beetje angstig.... Na vorige week! Maar ik bloed niet meer en de buikpijn wordt ook steeds minder! @Ikkuh; Fijn dat jullie toch je moeders verjaardag hebben gevierd... En hoe was het in het ziekenhuis? @Butterfly: Succes vrijdag! Ik duim voor jullie!
Hoi meiden, Ik ben even wat minder op het forum te vinden omdat ik van veel verhalen erg onzeker word en me allerlei doemscenario's in mijn hoofd haal. Heb flink de zenuwen voor vrijdag, hopelijk word ik dan een beetje gerustgesteld met een mooi kloppend hartje. Merk wel dat als ik veel mijn zinnen verzet en er op een positieve manier mee bezig ben, het beter gaat en ik echt al steeds meer momenten heb dat ik ervan kan genieten. Ben niet ziek, soms een beetje misselijk maar dan eet ik gewoon wat en gaat het over. Heb wel last van bandenpijn, als ik nies klap ik regelmatig dubbel zo'n kramp geeft dat, maar het schijnt erbij te horen dus maak me er niet meer ongerust om. Verder ben ik snel moe, maar dat was ik al gewend door mijn ziekte dus weet er goed mee om te gaan. Scheelt ook dat ik nu toch niet mag werken... Tamren, fijn dat alles weer beter gaat en dat het bloeden gestopt is. Rustig aan hoor! Ikkuh, wat fijn dat jullie alsnog je moeder's verjaardag hebben kunnen vieren! Butterfly, veel succes vrijdag!
@Doortje: Ik begrijp je heel goed.... Ik had het ook heel erg in het begin! En nu vertel ik zelf soms rotverhalen.... Maar als je straks de echo hebt gehad, dan valt er een heleboel van je af!!! En natuurlijk hebben jullie een heel mooi kloppend hartje......