@ Doortje: Kan me voorstellen dat je nu even wat minder hier bent! Het is ook wel erg spannend. Ik hoop dat alles gewoon helemaal goed is, en je lekker kunt gaan genieten. @ Tamren: Fijn dat het nu goed lijkt te gaan! De schrik zal er nog wel goed in zitten! @ Beginneling: Ook voor jou super spannend! Ik ga echt keihard voor je duimen! Hoop dat er nu een goede deling zal plaatsvinden en er een prachtembryo ontstaat! (en dat die blijft plakken natuurlijk!) @ Butterfly: Dan lopen we deze maand bijna gelijk. Wij dus zaterdag en jullie vrijdag. Hoop dat het deze ronde dan echt gaat lukken. Dit is je laatste iui? @ Ikkuh: En weet je al wat ze precies gaan doen? Hoe is het gegaan? Ik ben vanochtend weer naar de gyn geweest voor een eerste echo. En hij was al 18 mm! Dus ik mag vanavond al pregnyl zetten en zaterdagochtend hebben we dan de iui! Had echt niet verwacht dat het nu al zo ver zou zijn. Ben er wel heel blij mee natuurlijk. Heb ook net de pregnyl opgehaald, en ik had nog geluk ook. Ze hebben het hier dus blijkbaar normaal niet op voorraad. Ze wilde het gaan bestellen voor morgen, maar toen vond ze toch nog een doosje... echt mazzel dus.
@Danip: Ja alles gaat weer redelijk goed hier! Morgen nog even ochtendurine inleveren en dat wordt op kweek gezet! Om te kijken of er geen bacterien meer zitten! Spannend zaterdag al je 1e IUI... Pregnyl is meestal niet op voorraad omdat het een duur medicijn is! Ik bestelde het altijd meteen met de Menopur! Ik ga voor je duimen!!!!!!
@ Danip; Ja we hopen ook dat er deze keer een bevruchting zal komen.. gevraagd in het zkhuis, wat de reden was. Zwolle kon geen aanwijsbare reden geven. Schieten we ook niets mee op! Maar goed, we gaan ons nu focussen op deze poging. Gelukkig hebben we ook nog een beetje afleiding, zusjelief gaat volgende week donderdag trouwen! Dus van de week nog druk met vanalles!! Hoop dat deze IUI voor jullie genoeg zal zijn! Mijn duimen draaien! @ Butterfly; Mijn duimen draaien ook voor jullie @ Ikkuh; ben idd benieuwd, wat jullie nu gaan doen... @ All; Vanavond mijn laatste pilletje nemen. Dan op de 2e cyclusdag beginnen met decapeptyl, vorige keer had ik orgalutran. Dag 3 menopur erbij doen.. Dus weer spannend, hoeveel eitjes ik ga kweken.. Hoop dat ik ong. 3 eitjes heb. Dat is voor mijn doen erg veel! Meer is altijd goed! Maar ben erachter dat ik niet echt meer hoge eisen moet gaan stellen!!
hey meiden!! butterfly--> spannend meid! ik hoop dat dit dan gewoon lekker je geluksronde zal zijn en je gewoon klaar bent!! tamren--> gelukkig dat het bloeden niet doorgezet heeft!! doortje--> ik hoop dat je zwangerschapskwaaltjes snel weg zullen gaan. en echt gaan genieten hoor want je bent gewoon zwanger en dat zal ook zo blijven totdat al die maanden voorbij zijn en je je babytje in je armen hebt liggen!! danip--> spannend zaterdag echt heel veel succes en duimen draaien voor een positieve test!! beginneling--> spannend hoor hopen op een hoop eitjes deze ronde dat er lekker genoeg bevrucht kunnen worden!! hiero gaat alles zijn gangetje maandag dus geweest voor bloedprikken voor ons beide en voor me vriend zaad inleveren en ik nog een echo, en nu dus afwachten op de uitslagen die we dus 4 juli krijgen en hopen dat er in ieder geval 10 zaadjes zijn want dan kan het feest gaan beginnen en gaan we dus voor icsi en als die er niet zijn dan gaat het allemaal niet door dus erg spannend maar ik hou me bezig en dan vliegen de dagen vooruit. gisteravond lekker naar de bios geweest met collega`s en basin erg gezellig gehad was ladiesnight met de film bridemaids dus natuurlijk erg lachwekkend alleen moest heel lang stil zitten en dat kan ik heel moeilijk en dan al die mensen in een stille zaal die dan chips eten dus je hoort dan al dat gekraak van die zakjes vreselijk haha dus ik kreeg uiteindelijk een lachkik. oja en in het begin werden er prijzen uitgereikt dus was de vraag wie er ging trouwen dus me collega`s wezen naar mij maarja ik wou echt niet schaamde me rot haha dus uiteindelijk bleef 1 collega staan voor mij (want ik ging dus echt niet!) en werd er gevraagd wie er lef had dus zij ging weer zitten haha als je dus uitgekozen werd dan ging je ff leren strippen voor een volle zaal mensen en dat moest je dan voor een vent doen haha nou ben dus heeeeeeel blij dat ik niets gezegd had
Hoi meiden, Dani, hoe is de inseminatie gegaan! Nu weer hard broeden hè en rustig aan doen! Beginneling, hopelijk komt er deze maand wel een bevruchting uit. Over het algemeen is de kans met ICSI wel groter, blijf het raar vinden dat ze dit de vorige keer niet al gedaan hebben aangezien je nog maar een kostbare voorraad aan eicellen hebt. Ikkuh, nog een weekje in spanning dus! Hopelijk krijgen jullie goed nieuws en kunnen jullie snel beginnen met de 1e behandeling! Inderdaad een geluk dat je niets gezegd had van je trouwen haha, anders had je mooi de l*l geweest denk! Hier gaat alles goed, we hebben vrijdag ons kleintje mogen bewonderen, zo bijzonder! Ik zag niet meteen het hartje, maar de arts gelukkig wel en toen zag ik het ook; een klein speldenknopje in de vorm van een knipperlichtje! Het loopt al een dagje voor in groei volgens de meting, maar omdat we weten wanneer de bevruchting was houd ik gewoon dezelfde uitgerekende datum aan. Het enige zorgwekkende was mijn rechtereierstok, die was nog heel groot. Als ik acuut hevige pijn krijg moet ik meteen bellen omdat er een kans is dat hij door de grootte om zijn as zal draaien. Over 4 weken hebben we de 12-weken echo, maar ben nu wel al een stuk geruster over of het allemaal goed zal blijven gaan. Alleen gisteren stond de hond weer hard in mijn buik, echt recht erop dit keer... Ben heel oplettend juist sinds ik zwanger ben dat dit niet gebeurt, maar ze schrok ergens van en sprong van de leuning af, zo in mijn buik met haar poot. Maar als het goed is zit ons kleintje nog achter mijn schaambot en is het dus heel goed beschermd! Maakte me meer zorgen om mijn eierstok, maar na een korte tijd trok de pijn gelukkig weer weg en nu heb ik nergens meer last van gelukkig. Wel vervelend, ben je net gerust gesteld, gebeurt er zoiets! Maar het zal nog wel vaker gebeuren ben ik bang en als je kleine kinderen hebt zijn ze ook niet voorzichtig met je, dus ik denk dat je lichaam er ook wel een beetje op gemaakt is om het kindje te beschermen.
@danip Hoe is je inseminatie gegaan? Nu weer die 2 vreselijke weken, maarja daar doen we helaas niks aan. Ik heb inderdaad mijn laatste iui gehad. Mocht het deze keer weer niet raak zijn dan krijg ik een gesprek met de gyn en dan wordt ivf besproken en gaat er een verwijzing naar nijmegen. Maar daar gaan we nog even niet van uit. @doortje Wat fijn dat je het hartje heb gezien. Lijkt me heel bijzonder. Blijf nog maar ff lekker op je roze wolk zitten
@Danip: Hoe ishet gegaan??? En hoe voel je je? @Doortje: Fijn he, om je kindje te zien? En ook weer spannend met je eierstok..... Doen ze er wat aan? Of moet je gewoon afwachten? En ja dat met de honden ken ik wel... Dat heb ik ook al een paar keer gehad! Maar als het goed is zitten onze kindjes goed beschermd, dus moeten ze daar tegen kunnen. @ Butterfly: Succes met de wachtweken... Ik duim voor je dat het net op het nippertje raak is! @All: Vandaag naar de Apenheul geweest, was heel erg leuk alleen veel en veel te druk. Verder gaat het met mijn buik goed, de anti-biotica heeft zijn best gedaan, heb nu alleen een schimmeltje opgelopen door die anti-biotica.... Dus nu weer zetpillen..... Maar als het goed is ben ik dan klaar!
doortje--> wat geweldig!! dat je je kindje heb mogen zien lijkt me een heel mooi moment waren jullie met zijn 2en gegaan? waar moet je daarvoor heen naar het mck of ergens anders? ik hoop dat je dan geen last krijgt van je eierstok!! maar wat zijn de gevolgen ervan? en hopen dat je hond dat niet meer doet maarja je kan het niet voorkomen he dus neem ook aan dat een babytje op de perfecte plek beschermt zit tamren--> jeetje meid gaat niet best allemaal je valt va het een in het ander he. butterfly--> wanneer mag jij nu weer testen? danip--> hoe is het gegaan? hoe voel je je? spannend hoor weer 2 weken wachten
dag dames, ik is weer terug van vakantie. was heerlijk! mooi weer en lekker genoten. heb het weer maar meteen meegenomen komende week is mijn 1e bezoek aan de kliniek, ben benieuwd. had in de vakantie weer een korte rare ongi, morgen toch maar een testje wagen. reken nergens op ofzo maar toch maar ff doen.... kan ik van iemand een update krijgen??
@ Danip; Hoe is de IUI gegaan.. Viel het je mee of tegen?? Succes met de wachtweken!! @ Butterfly; Hoop voor je dat de laatste IUI positief resultaat zal geven!! Mijn duimen draaien!! @ Doortje; Wat fijn dat de echo goed was! Geeft je toch rust of niet! Nu lekker gaan genieten van dat kleine en mooie wondertje in je buik!! @ Tamren; Fijn dat de ab-kuur aanslaat.. En je bent al bijna de op helft! Gaat echt heel erg snel! @ All; Er is weer gewoon gekletst! We hebben een leuk weekend gehad.. Zaterdag vrijgezellenfeestje van m'n zusje. Zondag hebben we het lekker relax aan gedaan. Voel dat mijn ongi eraan komt.. Moet dan op dag 2 een echo en beginnen met spuiten.. Dus ben heel erg benieuwd hoe het deze keer gaat.. Omdat ik nu andere medicijnen hebt.. Maar eerst hebben donderdag bruiloft van mijn zusje..! Dus daar zijn we nu nog ff druk mee!! Even een goede afleiding!
@Just me: Welkom terug. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad! En succes van de week in de kliniek! @Beginneling: Fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad! Nu op naar de bruiloft! Lekker genieten.... En zeker spannend voor jullie met andere medicijnen.... Ik duim voor jullie. @ All: En ja, we zitten al bijna op de helft. Over 2 weekjes al de 20-weken echo! Ik ben nu al zenuwachtig. Zometeen nog maar weer een naar de ha want de schimmelinfectie is toch wel erg lastig. Jeuk en rood.... Dus toch maar even naar laten kijken. Morgen is mijn mams jarig...... En dat is toch wel een mijlpaal, na alles wat er is gebeurd..... Ben heel blij dat we deze verjaardag mogen vieren.
justme66--> super dat je een lekkere vakantie gehad heb en dan het weer meegenomen heerlijk maar vandaag gaan we weer de verkeerde kant op he spannend dan gaat het bijna allemaal voor je beginnen beginneling--> spannend weer hoor ik hoop echt voor je dat deze ronde goed gaat en gewoon een lucky shot word!! alvast heeeeel veel plezier van de bruiloft van je zusje geniet er van en is zeker wat afleiding he. tamren--> gaaf hoor bijna de 20-weken echo wou je weten wat het ging worden? gefeliciteerd met je moeders vejaardag en dat is zeker een mijpaal he na alles!! echt super!!
Hey allemaal, wij hebben deze week geen internet ivm overstap naar kpn, dus even snel via mijn mobiel. De iui was zo gepiept! Viel heel erg mee, ik heb er niks van gevoeld. Zaadkwaliteit heeft ze niks over gezegd, en ik ben het vergeten te vragen, maar als dat niet goed was geweest hadden ze de insemintie niet gedaan toch? Ik vind het wel zo ontzettend spannend nu. Wat zou het mooi zijn als het gelukt is! Tamren, jeetje al bijna 20 weken weer, wat gaat dat snel! Ben heel benieuwd naar je kleine spruitje! En doortje, blij te horen dat alles goed is! Ik reageer volgende week even op de rest, dit typt zo onhandig. Maar ik lees nog wel mee hoor!!
Tamren, wat vervelend dat je nu een schimmelinfectie hebt opgelopen, die rot antibiotica altijd! Misschien kan je, bij een volgende keer, probiotica erna nemen, dat verhoogt je weerstand aangezien antibiotica die juist afbreekt. Ja, alweer bijna 20 weken! Weet nog dat je banner 7 weken zwanger aangaf, het gaat echt snel! Heerlijk hoor, lekker van genieten! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent voor de echo, maar het komt vast helemaal goed! Wil je ook weten wat het is? Je dacht zelf een jongetje hè, denk je dat nog steeds? Gefeliciteerd met je moeders verjaardag, kan me voorstellen dat het dit jaar extra speciaal is na alles wat ze heeft meegemaakt! Hoe gaat het verder met haar? Ikkuh, voor de 1e echo moest ik inderdaad naar het MCK. De volgende echo heb ik op het ziekenhuis bij de gynaecoloog waar ik de rest van de zwangerschap bij onder controle moet. Ik heb over 4 weken nog wel een telefonisch gesprek met mijn eigen arts van het MCK om haar te vertellen hoe het gaat, ze was vrijdag al op vakantie helaas. Ik wil haar graag nog even bedanken voor alles wat ze voor ons gedaan heeft. Justme, wat fijn dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Heb je nog getest? Hoe is je bezoek aan de kliniek gegaan? Beginneling, ja ik heb zeker wat meer rust nu. Ik voel me ook goed, echt heerlijk! Dus het genieten is nu wel al een beetje begonnen hoor, al kijk ik wel weer uit naar de volgende echo hihi! Veel plezier op de bruiloft van je zusje! Ik hoop dat het een beetje mooi weer is! Dani wat fijn dat de inseminatie goed is gegaan! Nu ga ik keihard voor je duimen!!! Hoop zo voor jullie dat het gelukt is! Ik heb vanochtend een afspraak gemaakt met de gynaecoloog op het ziekenhuis waar ik ook bij de neuroloog loop en ik de rest van mijn zwangerschap onder controle zal moeten blijven. Hoewel ik op het MCK pas over 4 weken weer een echo zou krijgen, krijg ik op het LUMC over 2 weken alweer een echo! Zij doen het blijkbaar met 8, 10 en 12 weken. Dat vind ik helemaal niet erg, want nu mogen we al snel weer eventjes naar ons beebje gluren!
@danip, wordt spannend dus! de duimen draaien hoor @doortje, test was gister neg. donderdag naar de kliniek, ben benieuwd of ze deze ronde meteen met folikelmetingen gaan beginnen, hoop het wel en stuur er ook zeker op aan!
@Danip: Ik zal na de echo een foto plaatsen.... Wij zijn ook zeer benieuwd naar ons kleine kruimeltje! En ik duim voor jullie succes in deze verschrikkelijke wachtweken.... @Ikkuh: Dank je wel, ja het is zeker een mijlpaal.... Het was een gezellige dag. @Doortje: Bedankt voor de tip. Ik ga morgen meteen probiotica halen.... @Just me: Spannend morgen... Ik duim voor jullie! @All: Ja we willen heel graag weten wat het wordt..... Dat is toch makkelijker om kleertjes te kopen.... Waarschijnlijk vertellen we het alleen aan mijn moeder (en aan jullie natuurlijk). Want we willen het toch wel een beetje geheim houden.... Nog 2 weekjes dan weten we het!!!!
nou, dat was een plezierig bezoekje aan de kliniek op het eind na..... maandag moet ik weer heen, dan gaan ze de samenlevings test uitstrijkje doen en folikel meting. helemaal goed dus! kom ik de spreekkamer uit, sta ik oog in oog met een collega..... tja, daar reken je dus niet op he. speciaal deze kliniek uitgekozen ivm hun openingstijden zodat ze het op mijn werk niet weten. nou ja, heb hem gezegd dat het onder ons bleef, dat vond hij geloof ik ook wel prettig. zo fijn op kraamvisite!
doortje--> super zeg dan kan je je babytje snel nog een keer zien altijd leuk hoe vaker hoe beter he. tamren--> spannend nog 2 weken en dan weet je het ben benieuwd wat het word justme--> jeetje zeg dat ook nog dat je een collega tegenkomt maarja hij loopt daar natuurlijk ook niet voor niets he dus hij weet wel een beetje hoe je je voelt en zal het dan ook echt niet aan de grote klok hangen. hier niet veel nieuws begin alleen de spanningen voor maandag al een beetje te krijgen als ik er aan denk. maarrrr... voor ik het weet is het alweer maandag
Hey! Nou hier nog een week geen internet (en tv en telefoon) door een stomme fout van kpn. Bij het aanvragen ging het al mis, en nu hebben ze een bepaalde verbinding niet aangelegd, en dat duurt nog minstens een week :x:x:x Ik ben nu alles aan het annuleren, maar ook daar doen ze moeilijk over. Dus nog even wachten wanneer ik weer volop kan meeschrijven
Hallo meiden, IK heb een beetje een (vind ik zelf) rare vraag! Wij zijn bezig met onze adressenlijst voor de geboortekaartjes en nu dacht ik ineens aan jullie! Zouden jullie het leuk vinden om een geboortekaartje te krijgen? Zo ja.... Stuur dat je adres in een PB naar mij, dan zet ik jullie in de lijst! Het lijkt mij namelijk heel erg leuk om jullie een kaartje te sturen en ook ooit van jullie allemaal een kaartje te krijgen.... Fijn weekend!