Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danip

danip Niet meer actief

ja mijn zus heeft me net overtuigd morgen te gaan testen. Ik laat het jullie weten ;)

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ben heel benieuwd naar de uitslag!! het moet gewoon raak zijn

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Goed zo! Zet hem op! Ik duim voor jullie....

@Ikkuh: Haha, nee. Ze is dus ook gedegradeerd! Ze was wel een goede vriendin, dacht ik, ze was zelfs getuige bij onze partnerregistratie....

@All: Hier slaat de stress toe, morgen om 12.00 uur 20-weken echo!!!!!:$

4. danip

danip Niet meer actief

Hij was weer negatief! :( Nu moet ik zo ook nog met mijn jankhoofd aan het werk.

5. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Ah meisje toch..... Wat een Kl*tezooi!
    *DIKKE KNUFFEL*

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ach Dani meis, wat klote zeg!
    Ik had zo gehoopt dat hij nu toch positief zou zijn...
    Maar waar blijft je ongesteldheid dan?
    Ik ken een meisje dat ook met hormonen zwanger is geworden, zij testte steeds negatief, maar werd ook niet ongesteld. Na 2 weken was ze het zat en heeft ze een echo geëist, toen bleek ze al 6 weken zwanger! Ik wil niet zeggen dat dit bij jou ook zo is en ik wil je ook absoluut geen valse hoop geven, maar als je dus niet snel ongesteld wordt zou ik wel om een echo vragen om een zwangerschap in ieder geval echt uit te sluiten.

Tamren, hoe was de echo???
    Vast heel goed, maar ik kan me voorstellen dat je er zenuwachtig voor was!
    Dat ben ik nu ook alweer voor die van vrijdag hihi!
    En, is het een jongen of een meisje, of konden ze het niet zien?
    Ben benieuwd, hoop dat jullie kindje helemaal gezond is!

7. danip

danip Niet meer actief

Ja Tamren, ben zo benieuwd naar je echo!! :D

Ik heb net gebeld met het ziekenhuis, en ze vond het heel raar. Ik moet afwachten tot maandag, en dan krijg ik primolut. Alleen duurt het dan weer 2 weken (of langer volgens mij) :x Snap er helemaal niks meer van!

Inderdaad Doortje ik ken ook iemand die pas na 2 weken positief testte. Maar ja daar wil ik nu even niet van uit gaan. Ik ga er eerst maar even van uit dat het niet zo is, en ik toch ongesteld wordt. Ook al zou ik natuurlijk heeeel graag willen dat het bij mij ook zo ging ;) Ik zit er wel aan te denken om bij de huisarts een bloedtest aan te vragen voor vrijdag.

8. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik zou inderdaad eerst een bloedtest doen voor je aan de Primolut begint. Je moet wel echt heel zeker weten dat je niet zwanger bent voor je ze inneemt vind ik! En een bloedtest is zo gebeurd!

9. danip

danip Niet meer actief

Ja ik wil het inderdaad ook helemaal zeker weten. Krijg je meteen de uitslag van een bloedtest? Of moet je daar later over terug bellen? Weet jij dat misschien?

10. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Als je 's ochtends laat prikken krijg je volgens mij diezelfde middag de uitslag. Dat is wat ik overal lees tenminste!

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ danip; gatsie! wat een onduidelijkheid! Ik zou ook ee bloedtest doen, voor je weer wat andere in moet nemen! Hoop zo voor je dat het toch nog raak is!

@ Tamren; Nou, nou! Wat krijgen jullie of ga je 't ons ook niet vertellen.. hihi!! Ben erg benieuwd!

12. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Tamren, vertel vertel vertel... :D
    Hoe was de echo?

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @danip, raar hoor die neg testen, inderdaad maar eens een bloedtestje vragen.

14. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Breek even in..

Danip als je bloed prikt kan het zijn dat je 1 week moet wachten...maar als de cito doen kan je dezelfde dag nog de uitslag krijgen.
    Ligt er dus aan of ze het spoed vinden ja of nee..

butterfly22 knuf voor jou mijn dinnetje!!!

15. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Hallo meiden,

De echo was geweldig!!!! Zo mooi om die kleine MEID zien te zwemmen in mijn buik.... Jaja, we krijgen een meisje! Maar we willen niet dat iemand het weet, alleen mijn ma en een hele goede vriendin! We hadden alleen een mannelijk echoscopist en ik vind dat die toch minder meeleeft en uitlegt! Maar het was echt helemaal geweldig en alles zat er op en aan. Handjes voetjes, neusje, lipjes.......... Wij zijn in love!!!! En we hadden nooit verwacht dat het een meisje zou zijn.....

16. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    We waren op vakantie dus kon niet reageren! Maar helaas is onze voortent weggewaaid en dus zijn we nu net thuis....
    Ik zal vandaag of morgen even de foto's inscannen en aan jullie showen....

17. danip

danip Niet meer actief

Aaah gefeliciteerd Tamren!!! Een meisje! Wat leuk, ik dacht al shit toen ik je stukje op hyves las, maar gelukkig deel je het wel met ons! Ben benieuwd naar de echo foto. :D Kan me voorstellen dat je in love bent, wat moet dat een mooi moment zijn. Dat je je kindje al zo goed kunt zien. Heel blij dat alles goed is!

Ik ben inmiddels ongesteld geworden. Waarschijnlijk kwam het uitblijven van de cyste die ze de vorige keer had gezien. Dus dat verklaart dan weer een hoop. Wij gaan door met ronde 2. Weer frisse moed, en nu gaan we voor een april kindje ;)

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; Wat gaaf een meisje! Fijn dat alles goed was!

@ Danip; Balen meid!!

19. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @danip
    Wat balen zeg. Maar wel uit de onzekerheid. knuf*

@tamren
    lijkt mij ook super om te zien dat alles goed is. Nu zit je echt op een roze wolk;)

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @tamren, super dat alles goed was! nu alles roze kopen!!

@danip, balen meid! maar vol goede moed verder he!

hier begint het spannend te worden..... laatste week is altijd het langst hoor..... maar pas woensdag kan ik testen....

Deel Deze Pagina