Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> wow meid echt super!! een meisje dus dat word roze inslaan haha

danip--> jeetje balen zeg ik had dit echt niet verwacht dacht echt dat je test positief zou worden :(

justme--> spannend voor je!!ik hoop dat het raak is voor je.

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Tamren, jaaahhh een meisje wat leuk!
    Al zou een jongen net zo leuk zijn geweest haha, maar het is zo leuk dat je het nu eindelijk weet!
    Ik dacht al dat je het wel wist, maar niet wilde vertellen aan bekenden, zoiets had je al eens geschreven.
    Wij gaan het ook stil houden, maar misschien dat ik het hier wel in een pb'tje naar jullie bekend maak!;)
    Maar fijn dat alles goed is meis!

Balen van jullie voortent, dit is ook geen weer voor een camping eigenlijk... Hopelijk kunnen jullie snel je vakantie droog voortzetten!

Justme, wat spannend!!!
    Nog even geduld hebben, pfff moeilijk is dat hè?!

Dani, wat fijn dat je ongesteldheid nu toch heeft doorgzet. Dan kunnen jullie er weer voor gaan! En een april-kindje is hartstikke leuk, ik ben er zelf een haha! Ik wilde voorheen heel graag een mei-kindje, vind dat zo'n mooie maand, maar nu ben ik heeeeel blij met ons winterkindje hoor, kan ik er in mei heerlijk in de kinderwagen mee wandelen! ;)

Morgenochtend heb ik een echo, ik vind het zooo spannend!!!
    Ben zo benieuwd of het goed gegroeid is en of het hartje nog goed klopt. Ik heb er een goed gevoel over hoor, maar aangezien ik zo weinig kwaaltjes heb ben ik blij als het morgen weer bevestigd wordt dat er echt een klein hummeltje in me groeit. Ik laat jullie dan natuurlijk zo snel mogelijk weten hoe het was!

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @All: ja ik zit op een dubbele roze wolk! Mijn mannetje zit alop internet kleding uit te zoeken, hihi! Gisteren een heel leuk roze pakje gekocht bij Prenatal.....

Ik ga morgen even alles terug lezen, ben nog even druk met puinruimen en we hebben vandaag ook maar gelijk ons jonge katje opgehaald, :$.....

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @doortje, spannend morgen! maar komt vast goed hoor!

5. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hoi meiden,

Ik heb vanochtend de echo gehad en alles is goed met ons kleintje!
    Wat was het geweldig om te zien zeg, ik kon er wel naar blijven kijken! Zo mooi, zo bijzonder... ons wonder! :D Het is precies zo groot als het moet zijn, het hartje klopte mooi, de navelstreng was al te zien en we hebben zelfs al zijn ruggetje mogen bekijken hihi! Hier is mijn echo, wel even voor jullie uitvergroot... Ik ben zooo trots! Kijk dat voetje nou hihi! :D

Bekijk bijlage 167205

De echo was trouwens uitwendig, zo gaaf om eindelijk via je buik ke kleintje te kunnen bekijken, geweldig! Oh en we mogen het nu ook eindelijk aan iedereen vertellen! Ze zei dat de kans nu extreem klein is dat het nog mis gaat, altijd fijn om te horen! Over 4 weken hoeven we pas weer terug, eigenlijk zelfs 6, maar dat vonden we te lang duren. En dan krijgen we weer even een echo, leuk, leuk, leuk!!!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @doortje, super van je echo!!!! heerlijk om te zien!!

hier was mijn progesteron volgens mij goed.... heb waarde gekregen (zonder eenheid, beetje raar) en volgens internet is het goed.

7. danip

danip Niet meer actief

Yaay! Doortje, wat een duidelijk echo! En heel mooi dat alles goed is! Ga je het ook al vertellen dan? Of wacht je toch die 2 weekjes nog af? (ik zou me niet in kunnen houden haha) Geweldig meid! :)

8. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Doortje: Wat een prachtige foto van jullie wondertje! En wat duidelijk! Ik zag het al op Hyves.... Gefeliciteerd!
    En wat heerlijk dat jullie weer een echo krijgen over een paar weken!!!

@Danip: Balen meid, dat deze poging is mislukt! Maar we blijven voor jullie duimen, en het komt goed!

@hier: Onze scanner doet het niet, dus ben nog even bezig met de echo...:x
    Verder lekker druk en heerlijk geshopt voor onze dochter......:)

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    doortje--> wow!! super je echo echt heel duidelijk!! spannend hoor maar wel leuk dat je over 4 weken weer mag:D

tamren--> leuk hoor al een roze pakje bij prenatal gekocht :D je krijgt er nu een koopverslaving bij haha

justme--> gelukkig was je progesteron goed

10. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Jaja die shopverslaving is groeiende....:) Maar weet je... Ik zei altijd als ik ooit een dochter mag krijgen maak ik er niet zo'n roze meisje van.... En alles wat we leukvinden is ROZE, dus toch maar een roze meisje, hihi!!!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    roze kan ook stoer zijn hoor! in combi met een leuk spijkerbroekje of rokje. dat geef ik wel eens als kraamkado!

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> hahaha dat zei me neefje zijn vrouw ook ik wil geen roze meisje nou ze heeft aardig veel roze aan hahaha ach joh je mag toch ook wel laten zien dat het een meisje is let maar op vaak vragen mensen ondanks dat ze roze aan heeft is het ene jongen of een meisje hahaha heb ik al zo vaak meegemaakt gewoon echt erg

13. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Even een paar echo's!!!!

14. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Nog eentje!!!

15. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    En hier kunnen jullie het geslacht zien van ons kruimeltje!!! :)

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    met het geslacht zien zul je even moeten helpen..... dit soort foto's zijn super, maar voor een ongetraind ook soms wat lastig.....

17. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Als je kijkt in het roze vakje daar zie je drie streepjes... Dat betekent dat het een meisje is! Anders zie je gewoon een klein piemeltje!

18. danip

danip Niet meer actief

Ahhh ik zie het! Wat een mooie echo tamren! Je kunt nu al zien dat het een knappertje wordt :D Erg mooi!

19. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Tamren wat een onwijs mooie echo's!!!
    Gaaf om te zien hoe je kunt zien dat het een meisje is!
    En roze shoppen is toch ook heerlijk!
    Ik kan niet wachten tot ik in het blauw of roze kan shoppen!;)
    Veel mensen denken dat het een jongetje is omdat mijn buik nu al naar voren komt, maar mijn moeder denkt een meisje.
    Ik dacht vanaf het begin ook een meisje, maar sinds de echo ben ik er niet meer zo zeker van hihi!
    Mijn vriend denkt een jongen, maar die heeft voorheen altijd een lichte voorkeur voor een meisje gehad dus misschien durft hij daar stiekem niet op te hopen.

We hebben het vandaag aan zijn oma verteld, die was ook helemaal groos, erg leuk!

Hoe is het met jullie verder allemaal?

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nu zie ik het ook!! een echt meisje!

Deel Deze Pagina