Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Doortje: Haha, nou volgens mij zegt het niets hoor... Hoe je buik naar voren komt! Wij hadden gisteren een feestje en ik zat naast een andere zwangere, zij is 2 weken langer zwanger en weet ook dat ze een meisje krijgt! Nu hebben ze onze buiken met elkaar vergeleken, en iedereen die daar was was er 100% van overtuigd dat wij een jongen krijgen....:D Toch leuk hoor zo'n geheimpje...... Leuk dat jullie het nu aan Oma hebben verteld, is toch wel weer heel bijzonder he?

@Danip: Lijkt sprekend op haar moeder he? Hihi....:D

@Justme: Ik geloofde het eerst niet, dus toen heeft de vk een echo laten zien met een jongetje.... En inderdaad je ziet echt verschil....

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames,
    wat is het hier rustig gebleven de laatste dagen...

tamren--> super hoor mooie echo`s!! echt heel leuk en echt een meisje he :D

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Jaja, echt een meisje!!! En het is helemaal geweldig!!!! Wij zijn in love!!!!

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    is inderdaad rustig hier.... bij mij niet zo veel te melden, morgen misschien meer.... ga testje wagen dan. ben benieuwd. zei tegen mijn lief dat ik overtijd was, hij vroeg hoe lang, ik zei 1 dag, hij: das nog niets! mannen....

5. danip

danip Niet meer actief

Spannend justme!! En inderdaad mannen...:cool:

Ik ga morgen weer voor een verse follikelmeting. Hoop dat ie meteen zo huge is, dat ze hem niet in 1 stuk in beeld kunnen krijgen. Dan kunnen we zondag meteen insemineren :) Enne ik hoop ook zo dat mij cyste dan weg is!!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik vond het heel leuk om mijn follikels te zien! veel plezier

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    justme--> spannend hoor!! ben benieuwd hoop voor je dat het lekker raak is!

danip--> spannend morgen!! hoop voor je dat het groot genoeg is dan kan er snel weer spanning in gaan komen voor je :D

ik heb ook niet echt veel te melden zit nog steeds op me ongi te wachten die ik al kon worden vanaf de 11de alleen is er nog steeds niet...
    ik dacht afgelopen zaterdag 2 weken geleden eisprong gehad te hebben vanwege slijm maarja dus niet was niet zaterdag ongi geworden alleen weer opnieuw slijm gehad dus ik snap er geen bal meer van ben der bijna klaar mee met die hele ongi zou bijna gewoon aan de pil gaan weer zit alweer bijna op een cyclus van 6 weken en het ging de laatste paar keer zo goed :( dit moet ook altijd gaan gebeuren als je eindelijk mag gaan beginnen.
    word er echt een beetje moe/verdrietig/kwaad door.
    oja en dan als klap op de vuurpijl is me vriend net weer beetje grieperig geweest lekker goed voor zijn zaad dus en zelf ben ik ook ziek geweest zit nu nog alleen met keelpijn en een schore stem dus alles bij elkaar is echt blehhhh

8. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Just me: Ik duim voor jullie...... Haha en mannen zijn zo nuchter....

@Danip: Ik duim ook voor jullie!!! En dat ze bij wijze van spreken al op knappen staan.....

@Ikkuh: Balen dat je cyclus niet meewerkt..... En heel frustrerend dat je er gewoon niets aan kan doen..... Ik hoop voor je dat het snel doorzet!

@All: Ons minimeisje doet het goed... Ik kan haar nu heel goed voelen... Mijn man nog niet, maar dat duurt niet meer zolang.... Ik bedoel als ik er de halve nacht van wakker lig:(.... Dan zal hij het straks ook wel kunnen voelen... Ik denk dat ze later voetballer of karatemeisje wordt:)...... Ga zo nog maar weer even proberen te slapen....

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
  10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    dat is nou echt een knaltest.
    Gefeliciteerd meid geniet ervan.

11. danip

danip Niet meer actief

Jaaaaaa!!! gefeliciteerd!! Wat mooi zeg! Geweldig, wat een mooie knaltest!
    Kun je het al een beetje geloven?

Ik moet maandag nog een follikelmeting. Hij was nu 14 mm, dus nog te klein. Ben alleen bang dat maandag te laat zal zijn. Vorige keer was ie namelijk op dag 10 18 mm. En nu moet ik dus op dag 12 pas weer kijken.

12. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @danip, dat zou wel balen zijn meid, duim hard dat op dag 12 ze pas groot zijn!

en nee ik kan het nog niet geloven, is zo onwerkelijk! komt vast wel ;)

13. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Justme: Van harte gefeliciteerd.. Wat een knaltest!

@Danip: Ik hoop voor je dat je eitjes mooi doorgroeien en dat ze maandag perfect zijn....

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Just me!! Duidelijker kan niet! Super meid! Gefeliciteerd!!

@ Tamren; Wat lijkt me dat een bijzonder gevoel om je kleine meid te voelen..!! Hoop dat ze je 's nachts niet zolang meer wakker houdt!

@ Danip; Hoop met je mee voor een hele mooie grote follikel!!

@ Ikkuh; Balen meid, dat je nog steeds aan het wachten bent.. Hoop voor dat de ongi snel komt, goh, wat klinkt dat stom! Eigenlijk wil je nooit dat je ongi komt..!!

@ all; Hier ook aan het wachten op mijn ongi. 04 juli zeiden ze dat ze de poging zouden stoppen, omdat mijn eisprong naderde.. Maar goed, ruim 2 week later nog geen ongi.. Terwijl ik altijd een korte cyclus heb.. Heb altijd last van zere boobies, maar heb ik ook nog niet gehad.. Gisteren een testje tegenaan gegooid (je weet maar nooit), maar helaas!

Gisteravond heeft ons shetland pony een veulentje gekregen.. Meteen ff wezen kijken, wat een klein schatje!! hihi!!

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat lief, een veulen!! schattig hoor

16. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    justme--> wauw meid gefeliciteerd!!!! echt een positieve test beter zichtbaar kan het niet worden :D geniet er lekker van!!

danip--> oei jammer had gehoopt dat het al groot genoeg was wel balen dat ze het nu pas maandag weer willen nakijken kan me voorstellen dat je nu bang bent dat je eisprong dan weer geweest is. ik neem aan dat je dat aangegeven heb of ze dan niet eerder willen kijken? want het zou wel balen zijn als het weer niet doorgaat.

beginneling--> rot zeg jij ook al aan het wachten op je ongi altijd zo he als je graag wilt dat het komt of het moet gewoon wegblijven en een positest geven.
    ik heb zelf niet getest weet toch al dat ik niet zwanger zou zijn want dat zou in ons geval een wonder zijn en daar geloof ik echt niet meer in.
    maar wat leuk een veulentje geboren :D heb je er geen foto`s van? ik vind het altijd zo schattig die kleine veulentjes.

nou ben vandaag in ieder geval van die rotbui weer af ga maar rustig aan wachten op me ongi en ondertussen hier in de gaten houden hoe het bij jullie allemaal verloopt

17. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen maar wel over de test van justme

Gefeliciteerd meis!!!!:D

18. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ikkuh, wat vervelend dat het allemaal niet wil vlotten.
    Hopelijk wordt je snel ongesteld en heeft het griepje van je vriend niet al te veel invloed op zijn zaad!

Tamren, wat leuk dat je de kleine zo goed voelt!
    Ik kan ook niet wachten tot ik ons kleintje kan voelen!

Justme, gefeliciteerd!
    Die test is wel overduidelijk hoor haha!!!
    Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan en je over 3 weken een mooie echo hebt!

Dani, hopelijk ben je maandag niet te laat.
    Ik ga voor je duimen!

Beginneling, ook voor jou hoop ik dat je snel ongesteld wordt.
    Gaan jullie dan meteen verder met de volgende poging?
    Gefeliciteerd met het veulentje!

Vanochtend kwam ik in de supermarkt een vrouw tegen die ook bij de prikinstructiegroep zat. Ze vroeg meteen of het bij ons al gelukt was. Dus ik vertelde dat ik nu bijna 12 weken zwanger ben en zij vertelde dat haar vriendin nu 13 weken zwanger is. Allebei met de 1e terugplaatsing, hoe bijzonder! Vond het leuk om te horen hoe het een ander stel uit dezelfde startgroep vergaan is! Moest al regelmatig aan al die mensen terug denken, zij was zelf ook helemaal enthousiast, erg leuk!

En vanmiddag zag iemand voor het eerst uit zichzelf dat ik zwanger ben! :D

Ik woon in een flat en liep met een vaartje de trap af naar beneden.
    Zegt mijn buurman, die in de hal stond; 'Doe je rustig aan?'
    Dus ik antwoordde dat ik me goed vasthield en toen zei hij; 'Hoe lang moet je nog?'

Jeejjj, iemand die gewoon uit zichzelf ziet dat ik zwanger ben en niet dik hahaha! :D Was helemaal trots! Dus ik vertelde dat mijn buik erg hard groeit en toen zei hij dat hij het een paar weken geleden al dacht te zien hihi!

19. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Doortje; Ja waarschijnlijk wel! Eerst weer een pilstrip en dan beginnen. Maar als ik deze week nog niet ongi ben, ga ik wel bellen.. Volgende week is de fertiliteit nog open, daarna 2 week dicht! Maar goed.. We wachten rustig af!

Super toch, dat andere mensen het zien! Kun je straks lekker met je buikie pronken!! Geniet er lekker van!!

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> al ongie gespot bij jou? want het duurde nu toch langer al dan normaal?

doortje--> ja ik hoop ook niet dat het te veel invloed heeft op zijn zaad maarja me ongie duurt nu zo lang dus heeft het zaad ook tijd zat haha

Deel Deze Pagina