Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Nee, nog steeds niets.. Ik had ff een nieuw onderwerp gestart, om te kijken of meer mensen hier ervaring mee hebben.. Nu zeiden ze bij de 1e fm, dat er iets zat, wat er niet hoorde.. Misschien een cyste.. Die andere meiden begonnen er ook al over.. Ik ga morgen maar ff bellen, want vanaf volgende week zijn ze 2 week dicht.. Gatver, ik hoop dat er niets geks zit..! normaal gesproken gaan die dingen vanzelf weg.. maar goed, we moeten ook niet op zaken vooruit lopen..!!

Ben jij al ongi?? En balen dat manlief ziek is, idd hopen dat het geen invloed gaat hebben!

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> dat klopt het kan een cyste zijn als je ongie zolang weg blijft maarja dat hoeft het ook niet hoor kijk maar weer bij mij haha met me inwendige echo zagen ze laatst geen cystes alles zag er goed uit nou ben ook nog steeds niet ongie dus wie weet valt het wel mee maar wel goed om even te bellen helemaal als ze dus 2 weken dicht gaan want als je dan nog zo lang moet wachten met bellen duurt het allemaal alleen maar nog langer

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Hey meiden,

Ik had ook een cyste! Mijn ongi is toen meer als 6 maanden weggebleven... Daarom ben ik bij de gyn terecht gekomen en heb ik uiteindelijk IUI gekregen..... Ik ben schoongemaakt met een laperoscopie!!! Dus gewoon bellen en die cystes weg laten halen of laten prikken... Kan op allerlei manieren...
    Ze kunnen vanzelf weggaan hoor, maar jullie zijn al zolang bezig....

Sorry ik liet me even gaan.... Ze zijn zo makkelijk met afschuiven in de ziekenhuizen...

Van het weekend weer op de spoedpost gezeten meet buikpijn.... Bleek uiteindelijk een blaas zijn die in de verdrukking zit door de baarmoeder... Maar de arts vond wel dat alles zeer gevoelig is vanbinnen.... IK zei tegen hem dat ik dat al heb van de follikelmetingen... Die waren vaak ook niet te harden... Dus ik moet nu aangeven bij de vk dat het allemaal zeer gevoelig en teer is vanbinnen.... En dan maar eens kijken hoe het allemaal gaat, pffffff

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; Meid, het zit jij ook niet echt mee!! Gewoon rustig aandoen, dan komt alles goed!! Oke, 6 maand niet ongi geworden.. das een lange tijd..!!

@ Ikkuh; normaal gesproken hoeft een cyste ook niet ernstig te zijn.. Maar goed, misschien is het wel heel iets anders!

@ All; vanmo gebeld, maar ze waren telkens in gesprek. Toen maar ff een mailtje gestuurd.. Normaal gesproken bellen ze je dezelfde dag weer terug, anders bel ik er morgen weer ff achteraan.. Ben nooit zo bellerig enzo, anders moeten we straks 2 week extra wachten.. Geen zin in!!

5. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Beginneling: Nee het zit soms wel een beetje tegen... Maar ik blijf blij... En ja 6 maanden is lang en vooral als je dan een kinderwens hebt! En ze stuurden me steeds weer met een kluitje het riet in!!!

@All: Ik had een jong katje gekregen van mijn man..... Helaas is hij vandaag weer teruggegaan naar zijn moeder, want mijn man is er vreselijk allergisch voor!:( Heeft vannacht een Astma-aanval gehad. De arts zei, het is kiezen of delen.... Dus we zijn weer katloos!!:(
    Gelukkig waren zijn moeder en broertje heel erg blij dat hij er weer was!!!!!

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> jeetje heftig weekend weer gehad ik hoop dat het nu allemaal goed mag gaan hoor en dat je dan eens eindelijk echt kan genieten :D
    oei wel jammer van het katje maar als je vriend er niet tegen kan gaat dat voor he is wel belangrijker.

beginneling--> balen zeg wel vreemd denk dat ze het dan zo druk hebben omdat iedereen zit te bellen en mailen omdat ze 2 weken dicht gaan wel echt balen dan ik hoop dat je ze morgen nog te pakken kan krijgen.

7. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Heb ze vandaag gemaild en we hebben we afspraak voor woensdag staan.. Ze dachten dat het kwam omdat het een rommelige cyclus is.. Maar goed, we zien woensdag wel verder. Wel fijn dat ze nog tijd voor ons hebben...

8. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> dat is fijn dat je woensdag terecht kan gelukkig nog even voor dat ze dus sluiten :D hoop adt ze er wat mee kunnen.

nou meiden ik stond vanmorgen op en had een beetje ongie dus ik helemaal blij maar helaas heeft het niet doorgezet totaal geen rood bloed heel apart

9. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; heeft het nu al door gezet of nog niet?

@ all; vanmo naar het zkhuis geweest. Alles was goed! Gelukkig! Maar denk dat dat ik morgen ongi ben, omdat ik roze had bij het afvegen (sorry). Dus eigenlijk voor niets geweest.. Maar we zijn wel gerustgesteld.. Als de ongi niet komt, kunnen we over 2 week bellen, krijg dan medicatie om de ongi op te wekken. Maar dat is dus ws niet nodig!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @ikke, heeft het nog doorgezet of was het roze ergens anders van.....

@beginneling, fijn dat alles goed was! nu hopelijk snel een wondertje

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; Dames ik ben vandaag ongi geworden! Zul je altijd zien als je net bij de dokter bent geweest! Maar goed, nu een maandje aan de pil en dan begint het hele circus weer van voren af aan!!

Sinds vanmi heb ik ook lekker vakantie!! Heerlijk!!

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> super dan nog een maandje en dan kan je weer verder :D
    geniet van je vakantie :D ga je nog weg?

helaas heeft me ongie nog niet doorgezet wel iedere dag rood bloed maar had gisteren gebeld en ze zeiden dat ik pas mag prikken zodra een inlegkruisje niet voldoende meer is maarja dat is het dus wel dus ik baal echt ontzettend en heb echt het gevoel dat het hierbij blijft en het niet doorzet ofzo maar ga zowiezo morgen weer even bellen als het dan nog niet doorgezet heeft om te kijken wat ik moet doen want ik heb dit dus echt nog nooit meegemaakt :(

13. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Beginneling: Fijne vakantie!

Ikkuh: Balen dat je ongi niet doorzet! Ik hoop dat je gauw een beetje zekerheid hebt!

@all: Vandaag naar de vk geweest. Alles is goed. Baby groeit goed, en mama ook! Volgende week glucosetest ivm overgewicht!

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; vervelend he! Die onzekerheid , ik hoop dat je snel ongi bent en aan de behandeling kunt beginnen!!

@ Tamren; Ja!! We blijven wel in Nl, maar we hebben voor een weekje een jacht gehuurd..Gaan we samen met vrienden varen! Lijkt ons erg leuk! Hebben we ook nog nooit eerder gedaan! Dus nu maar wachten op mooi weer!! hihi!!

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> lekker hoor een jacht gehuurd en het gaan vanaf maandag weer mooi weer worden :D dus het is je gegund he!!

tamren--> spannend glucosetest hoop dat alles goed is :D tot nu toe gaat dus alles goed

hier nog steeds geen ongie ben benieuwd of het nog wel doorzet of dat het zo blijft en ik naar een eventuele volgende ronde moet gaan? hebben jullie dit wel eens meegemaakt?

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Ja heerlijk, we zien wel waar we heen varen!! Ws richting friesland..!! Idd, hopen dat het goed en mooi weer gaat worden! Ach, anders vermaken we ons ook wel!!
    Wat vervelend dat je ongi nog niet doorzet.. hadden ze gezegd dat het lang kon duren. Je kunt ook medicatie krijgen om het op te wekken..!! Als je ongi bent, mag je toch ook beginnen met de behandeling of ni??

@ Tamren; Spannend! Hopen dat de test goed is! Succes ermee!!

17. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Dank je wel meiden.... We zullen het zien... Verder gaat het goed. Behoorlijk last van bandenpijn, maar op tijd rusten dan wil het wel!!!!

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> nee mag niet beginnen met prikken dat mag pas als het echt vloeit en dat doet het niet...
    ik ga maandag nog een keertje bellen en het uitleggen en dan even kijken wat ze zeggen

19. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Succes meid! Hoop dat je ongi gauw komt en dat je dan kunt gaan starten! Is het zkhuis bij jullie niet dicht.. Bij ons is het best een klein zkhuis.. Maar goed, dokters hebben ook recht op vakantie!1 hihi!! Goed weekend!! (Hoop dat twente vanavond gaat winnen)..!!

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    volgens mij zijn ze niet dicht...
    dokters hebben zeker ook recht op vakantie als we willen dat ze goed hun best blijven doen moeten we ze dat gunnen he :D
    (is er vanavond voetbal? tegen wie? haha ben er niet zo in)

Deel Deze Pagina