Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Beginneling: Spannend meid..... Ik duim voor jullie...

@All: Vandaag naar de fysio geweest! IK heb bekkeninstabiliteit! Dus krijg nu therapie, oefeningen en tips voor thuis. Pffff... Ik dacht dat het wel meeviel, maar de fysio vond het behoorlijk instabiel.... Dus we moeten weer rustig aan doen en verder maar kijken wat er komt....

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren-->oooh het zit jou ook echt niet mee he van het 1 val je in het ander kan je nog wel genieten van je zwangerschap?
    ik hoop dat jullie gewoon helemaal geen prik hoeven te krijgen beide :D
    met mij gaat alles wel zijn gangetje hoor.

beginneling--> spannend word het dus weer voor je ik hoop dat het jouw rond is nu :D
    nou of ik een ongie heb gehad ja en nee haha heb wel een soort van gehad maar dat was over een aantal dagen maar kleine veegjes oftewel wat iemand op een dag heeft had ik dus over al die dagen maar nog wat minder.

maar meiden vandaag heeft het oude bloed zich bij me aangemeld en dat is al meer dan dat ik dus vorige ronde had dus nu hopen dat het ook rood word :D dan heb ik weer een cyclus van 4 weken

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Ik kan echt nog wel genieten van onze kruimel hoor! Maar we zijn er wel over uit dat het er bij een blijft! Het is echt een heel speciaal gevoel om je kindje in je buik te voelen bewegen en reageren op je handen, geweldig!!!!
    Ik duim voor je ongi, meid!!!!

4. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; Wat vervelend dat je bekkeninstabiliteit hebt! Idd wat ikkuh zegt, je valt van het een in 't ander! Fijn dat je toch van jullie kruimeltje kunt genieten!

5. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Thnx Beginneling, ik zeg maar zo, het is allemaal voor een heel goed doel.. En na de zwangerschap zal het vanzelf weer overgaan.....

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> gelukkig maar dat je er nog wel van geniet :D dat moet ook he :D

beginneling--> hoe staat het er bij jou nu voor?

ben benieuwd hoe het met alle anderen gaat doortje, danip, engeltje, butterfly, en degene die ik vergeten ben (sorry)

nou hier is me ongie er echt heb gisteravond me eerste prik laten zetten morgen mag ik de puregon erbij spuiten nou dat word wat vind 1tje al vreselijk maar 2 word een drama haha ben zo bang voor prikken maarja een goed doel :D

7. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Succes met 2 prikken, ik vond 1 per dag al veel dus ik heb respect voor je!!!!! En precies wat ik al zei: ALles voor het goede doel.

En ja dames is ben ook benieuwd naar iedereen..... Waar zijn jullie toch allemaal?????

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; Ja die spuiten!! Heb er aan het begin ni zo last van, maar hoe langer ik spuit hoe lastiger ik het vind!! Maar goed, meid je moet maar denken, tis voor een goed doel!!

Ik ben gewoon nog deca aan het spuiten (die naald doet echt pijn), vanaf morgen menopur erbij (300 eenheden, de vorige keren was het 225). Maandag moet ik weer heen, dus ik hoop dat alle 4 eitjes goed groeien!

@ Tamren; Ik vind het echt tof dat je toch nog bij ons blijft kletsen.. Terwijl je zwanger bent!!

@ all; Ik ben ook erg benieuwd naar alle andere meiden.. Miss zijn ze wel op vakantie!!

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> ja decapeptyl spuit ik nu ook en sinds gisteravond puregon erbij vind die decapeptyl prik een botte prik haha fijn is anders voel hem er echt in gaan.
    spannend hoor maandag ik hoop dat ze snel groot genoeg zijn ik moet donderdag voor een echo dus ben benieuwd :)

tamren--> vind het ook echt superleuk dat je hier nog komt en dan regelmatig ook :D vind het ook heel leuk om te horen hoe het met je gaat alleen wel jammer van de kwaaltjes maar zo zien we maar we hebben allemaal kwalen voor een goed doel haha

10. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Ik blijf hier ook gewoon kletsen hoor!!! Niet mmer zoveel als in het begin, maar ik blijf wel.

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> over de decapeptyl ik vind die dus ook echt niet fijn hoor maar doe nu een ijsje even op de plek waar die moet komen zodat het ijskoud is en dan is het minder gevoelig :D

gezellig hoor tamren!! altijd leuk

12. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Ikkuh; dat is wel een goede tip.. Moet nu een hogere dosis menopur spuiten en dat pas niet allemaal in 1 spuit, dus ik moet nu elke avond 3 spuiten zetten.. Zaterdag stond ik onder de douche, toen dacht, huh wat is dat nou.. Een enorme grote paarse/blauwe plek (ben er ook wel erg gevoelig voor) maar toen voelde ik me wel ff een beetje zielig..!!

Vanmo weer naar het zkhuis geweest voor een fm. Maar de eitjes waren nog te klein, ze heeft ze niet eens gemeten.. Kan ook bijna niet, was nog maar 2 dagen menopur aan het spuiten.. Moet nu as donderdag weer heen en dan ws in het weekend een punctie!! Komen weer spannende tijden aan!!

Volgens mij zijn we hier alleen met z'n drietjes aan het kletsen..!!

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> oeh spannend hoor ik hoop dat het in het weekend voor je zal gaan gebeuren :D en het gewoon lekker raak zal zijn.. in krijg donderdag een echo dan gaan ze dacht ik kijken hoe groot ze zijn dus ben heel erg benieuwd... straks lopen we bijna gelijk op :D
    ik praat nu ook bij icsi in september (ofzoiets) je kan er altijd bijkomen als je dat leuk vind hoor.
    maar ondanks dat blijf ik ook nog hier praten hoor meiden want wil tamren der verhalen ook gewoon horen :D

14. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Spannend weer meiden..... Ik hoop dat de fm bij jullie goed zijn en dat jullie prachtige eitjes hebben.
    Hier weer even stress... Morgen moet mijn ma weer naar Zwolle en dat wordt er een veertje in haar hersenen geplaatst, dus weer heel spannend! Ben er dus ook een paar dagen weer wat minder.....
    Maar ik duim wel voor jullie ........

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> spannend morgen meid dat veertje is dat zo`n coil ofzoiets? doen ze dat via der lies dan?
    echt heel veel sterkte hoor...
    moest je dan niet morgen ook weer voor een echo?

16. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Even een ego-berichtje.

Ben net terug van mijn ouders, we hebben ze de dvd van de echo laten zien die we vanavond hebben gehad. Alles zag er goed uit, we kunnen met een gerust hart naar de 20 weken echo van onze kleine meid! :D

Ze kon echt geen piemeltje vinden... Een jongetje is veel makkelijker te zien, dus we houden nog wel effies een slag om de arm tot de 20 weken echo, maar volgens de echoscopiste konden we echt roze gaan shoppen, ze wist het zeker. Dus geloven we haar maar haha! ;)

Niks op hyves zetten hoor, we houden het nog even stil tot we het bepaalde mensen persoonlijk hebben verteld!

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    doortje--> wauw meid gefeliciteerd met je dochter dan :D altijd leuk dus dat word zeker roze shoppen

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Doortje; super meid!! Je kunt zulke leuke kleren voor meisjes kopen..!!

@ Tamren; sterkte gewenst! Spannende tijden!!

19. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Ikkuh: Ja mijn moeder krijgt een coil en een stent om de coil op z'n plaats te houden. Ja gaat via de lies!!!! Ja heel spannend is het!
    En ja morgenavond hebben we ook de pretecho, dus we kunnen vanaf het ziekenhuis meteen door naar de echoscopiste......:)

@Doortje: Geweldig, een meisje. Gefeliciteerd! Pas op hoor met winkelen. Er is zoveel leuk spul.....:D

@Beginneling: Dank je wel!!!

20. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    ff ego:
    Mijn moeder was pas na 5.5 uur "opereren" klaar, dus giga stress gehad... We hebben zelfs geen pretecho gehad, want dat konden we niet meer redden...... We gaan nu een nieuwe afspraak maken.
    Maar nu komt het: Mijn moeder heeft een vriend die woont een heel eind hier vandaan, zou vanochtend ook meegaan wegbrengen, maar kon dat niet redden ivm een gesprek op het werk.
    Of ik hem op de hoogte wilde houden over mijn moeder. Dus ik steeds sms-en en bellen dat we nog steeds geen bericht hadden. Toen we eindelijk om 20.00 uur bij haar mochten werd ze maar niet wakker uit de narcose, dus na 20 minuten zijn we naar huis gegaan en mochten we om 22.30 uur bellen om te vragen hoe het zou gaan.
    Ik bellen krijg ik gelijk mijn moeder aan de telefoon, en gelukkig ze voelt zich goed en alles is ook goed.... Wat blijkt heeft haar $%&*@ vriend om 21.30 uur zelf gebeld en haar ook al aan de telefoon gehad. Is niet erg, maar was wel fijn geweest als hij ons op de hoogte had gesteld.... Sorry ben even heel erg kwaad........ Wat een eikel!!!!!!:x

Deel Deze Pagina