@Ikkuh: Jeetje meid, wat balen! En dan pas weer in April verder???? Dat is nog wel een heel eind weg! Met deze zwangere gaat het aardig, 3d-echo was geweldig, de groeiecho was perfect. Alleen last van bekkeninstabiliteit...... En dat is erg lastig..... Maar nog ongeveer 10 weken en dan kunnen we weer opkrabbelen.... En ja het is hier zeker rustig.
Hier nog steeds niet veel te melden. Wij wachten nog steeds op een brief van het radboud voor de intake voor ivf.
Hey allemaal, Ik kom ook maar eens weer om de hoek kijken Ga zo even alles terug lezen. Zelf heb ik nu 3 iui's gehad, allemaal mislukt. Deze ronde ben ik begonnen met spuiten (menopur) Niet omdat de clomid niet werkt, dat werkt juist prima, maar omdat dat net wat meer kans geeft. Morgen heb ik de eerste follikelmeting, en ik ben nogal benieuwd of en wat de menopur heeft gedaan. Ik hoop geen overstimulatie, maar misschien gebeurt er zelfs wel helemaal niks. Ben benieuwd!
@ Danip; goh meid, wat vervelend om te horen! Zie je het allemaal nog een beetje zitten! Kop op! Heel veel succes en sterkte!!
danip--> jeetje meid wel vervelend allemaal zal wel even moeilijk zijn geweest. butterfly--> duurt lang he dat wachten volgens mij zit je toch al een tijdje te wachten of niet?
Hey! Wat een lieve reacties zeg! Het is inderdaad wel eens lastig allemaal, maar dat geld voor ons allemaal. Ik vind het eigenlijk nog het meest eng dat ivf e.d. steeds dichterbij komt. Ik kijk daar zo tegen op! (brr... punctie!) Ik had vandaag een ei van 13 mm, en 1 van 12. Het komt dus allemaal wat later op gang met de menopur. Donderdag krijg ik een nieuwe fm, en als die goed is hebben we zaterdag iui 4. Hoe gaat het met de zwangeren? En met de rest?
@ danip; Spannend meid! Hopen dat IUI 4 jullie goed is gezind! Hoe vaak krijg je IUI dan?? @ all; Hier nog steeds aan het wachten op mijn ongi. Vorige week dinsdag mijn laatste pilletje gehad (duphaston), had eigenlijk al verwacht dat ik ongi zou zijn.. Maar goed, ik wil nu wel graag ongi worden!! Maar goed, haastige spoed is zelden goed!! hihi!!
Jeetje meiden wat een boel moet je ervoor over hebben he? Ik heb respect voor jullie, echt waar! En wat ze zeggen klopt, als het lukt ben je als die shit vergeten...... Ik duim voor jullie!!!! Met deze zwangere gaat het aardig, ik heb een zware zwangerschap, maar mij hoor je niet klagen. Ik moet veel liggen ivm B.I.. Dus het bed staat al in de kamer, en ik ben heel erg misselijk. Met ons Kruimeltje gaat het geweldig! Ze groeit precies volgens de curve en laat zich goed voelen.... Vanochtend een injectie gehad, omdat we anders een Rhesus baby krijgen, ik heb een negatieve bloedgroep en onze baby een postieve! Ze is ook al aan het indalen, dus het gaat voorspoedig!!!!
danip--> hoop dat je snel je iui4 zal gaan krijgen en dit gewoon je lucky shot word snap dat je zo tegen de punctie op ziet hoor had ik ook heel erg maar moet zeggen dat het mij echt gigantisch mee viel ging zo erg van het ergste uit maar vond het totaal niet naar ik zie ook echt totaal niet tegen een volgende keer op maar moet zeggen heb ook morfine gehad weet niet of je dat ook krijgt? tamren--> wel lastig hoor zo zie je maar zwanger zijn is ook neit zaligmakend he... gebeurd dat indalen altijd zo ver van te voren? beginneling--> ik hoop dat je ongi zich snel zal melden nou hier gaat de badkamer nu weer wat worden eindelijk en dit is een verbouwing van eens maar nooit meer haha als het weer een keer moet gebeuren dan laten we het doen of ik ga gewoon verhuizen haha bah echt nooit meer
@Ikkuh: Nee voor mij is zwanger zijn echt niet zaligmakend... Ik heb ook gezegd dat was eens maar nooit weer! Ik weet eigenlijk niet hoe ver van te voren de baby indaalt! De vk zei wel dat er een kansje is dat de baby nu eerder geboren wordt! Hahaha en verbouwen van een badkamer ik moet er niet aan denken..... Wij gaan volgend jaar dus ook verhuizen, hahah!!!
@ ikkuh Ja we hebben 11 augustus een evaluatiegesprek gehad en de verwijsbrief zou zo snel mogelijk klaar gemaakt worden. tussentijds al enige keren naar het ziekenhuis gebeld waar de verwijs bief bleef, want we zouden een kopie ontvangen en daar weer een kopie van maken en met de inschrijfformulieren van het radboud meesturen. Elke keer dat ik belde waren ze weer een stapje verder. Uiteindelijk zou het 25 augustus verstuurd zijn. weer een paar dagen gewacht maar nog steeds niks behalve inschrijfformulieren in de brievenbus die we allang hadden. dus die maar op gestuurd zonder verwijsbrief. Na een week nog een keer gebeld en toen werd er weer gezegt dat het 25 augustus verstuurd is. Maar toen ik vroeg waarom we dan nog steeds niks hadden ontvangen zei ze: ja het is verstuurd naar dr kremer van het radboud en ze hadden over het hoofd gezien dat wij een kopie zouden krijgen:x
Ikkuh, waarom moet je nu zolang wachten tot je weer verder mag? Wij mochten na 3 maanden weer verder, toen er eind november geen zaadcellen werden gevonden door hoge koorts. Dani, wat fijn om weer iets van je te lezen! Hopelijk is IVF voor jullie niet nodig en gaat het toch nog lukken met IUI! De zaadkwaliteit van je man is wel goed toch? Butterfly, wat vervelend dat het allemaal zo lang duurt! Hopelijk komt er snel schot in de zaak want dat wachten is ook niets! Tamren, nog 10 weekjes dan ben je uitgerekend!!! Spannend hoor en erg leuk ook! Hier gaat alles goed. Donderdag de 20 weken echo van ons meisje gehad en alles zag er heel goed uit. Ze groeit goed en is lekker beweeglijk, dus wij zijn apetrots! Hier een portretfotootje van ons wonder: Bekijk bijlage 184466 Vandaag een ketting met zo'n belletje eraan gekregen van mijn vriend, zo leuk!
tamren--> ik hoop dat je zometeen nog wel een beetje mag genieten van je zwangerschap die laatste weekjes... ik zou zeggen als je gaat verhuizen zorg dat de badkamer perfect is haha butterfly--> jeetje dat duurt dan echt lang ja en dan nog niet eens een kopie naar jullie sturen kan me voorstellen dat je er boos om word je komt er al niet voor de lol dus wil je ook snel geholpen worden. ik hoop dat je snel verder kan met het traject
doortje--> super dat alles goed gaat met jullie meisje vooral zo doorgaan zou ik zeggen. wij mogen inprenciepe ook gewoon verder hoor maar als we nu verder gaan loop ik met een zwangere buik op hoge nood bijna op de bruiloft en vind dat zelf niet zo leuk... dus vandaar dat we het nu uitstellen en rond april weer vol goede moed er tegenaan gaan als het dan raak zou zijn dan heb ik nog niet een hele erge toeter met de bruiloft
@ Doortje; Wat fijn dat alles goed gaat met jullie meisje! Je bent alweer op de helft!! Gaat echt snel!!
Hoi meiden, Terug van weggeweest... Ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven en hopen dat we met ze alle zwanger het jaar uitgaan! Xxx
Ik ben het helemaal met engeltje eens Wij hebben vandaag de uitnodiging gehad voor de intake voor ivf. 25 oktober kunnen we terecht. Nu maar hopen dat wij daarna ook snel kunnen beginnen. @beginneling Wat fijn dat je nu weer van start kan gaan.
butterfly--> spannend meid eindelijk weer wat vooruitgang. is er een wachtlijst voor ivf waar je bent? hoop het niet voor je zou fijn zijn dat je heel snel terecht kan. engeltje--> welkom terug weer alweer 22 weken zwanger gaat snel hoor