Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    danip--> jeetje balen van de eendenbek... maar hoop dat dit gewoon je beste ronde word en het gewoon raak is:D

2. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    hoe staat het bij iedereen?

3. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Butterfly; Heb nu een cyste.. Als ik bloedverlies hebt, mag ik weer komen.. Dus ff afwachten.. Als ik mijn normale cyclus hou, dan wordt ik na het weekend ongi.. Dan een fm en als de cyste weg is, maar ik weer van start voor een ICSI!

Hoe is het bij jou??

4. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Butterfly: Hier gaat het aardig! Heb behoorlijk last van allerlei kwalen, maar met ons Kruimeltje gaat het nog steeds voortreffelijk! Dus mama klaagt niet!!! Alles is hier kant en klaar, de baby kan komen...
    Hoe is het met jullie???

5. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    butterfly--> hier gaat alles zijn gangetje lekker met andere dingen even bezig :) hoe gaat het bij jou? alweer wat vooruitgang?

beginneling--> ik hoop dat je cyste weg is voor je en dat je ongie zich heeft gemeld

tamren--> gelukkig gaat alles wel redelijk met je ondanks alle kwaaltjes... nog even zeg en dan zal ze zich gaan melden hoor :D

6. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Wij hebben volgende week dinsdag de intake voor ivf. Toch hoop ik dat we dit jaar de eerste poging nog hebben, maar ja denk toch eerder dat ze ons weer laten wachten tot het nieuwe jaar.

@tamren
    Het schiet bij jullie ook al aardig op toch. En fijn dat het met jullie kleintje goed gaat

@beginneling
    Ik hoop voor je dat je ongi snel komt en je weer verder kunt

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    butterfly--> spannend meid de intake... ik hoop voor je dat je gewoon dit jaar nog mag beginnen je hebt nu al lang genoeg gewacht... maar wat je zegt denk dat ze heel veel mensen die ze nu krijgen om te beginnen in het nieuwe jaar laten beginnen...

8. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Butterfly: Hoe was de intake???

@All: Het is hier rustig he?
    Wij hebben vandaag de 36 weken echo gehad...... Ons meisje doet het geweldig! Daarna naar de vk geweest die was ook zeer tevreden, ze vond het wel jammer dat ik zoveel klachten heb.
    Verder in overleg met vk en fysio, vanaf vandaag op krukken, want lopen is een hel!
    En ze zijn begonnen de voorweeën en indalingsweeën, nog 4.5 week en dan zijn we uitgerekend, dus ik hoop dat ze snel komt!!!!!
    Alles is klaar dus van ons mag ze komen.......

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oehhh tamren spannenddddd!!!! ik hoop voor je dat ze ietsjes eerder komt dan je uitgerekende datum dan kan je eindelijk gaan genieten :D

10. danip

danip Niet meer actief

Zo hey, Tamren wat ben je al weer ver!!! Je bent er al bijna :) pff!! ben heeel benieuwd naar jullie kindje :)

11. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; Oei, bij jou gaat het hard! Idd erg vervelend dat je zoveel klachten hebt, maar goed, alles voor het goede doel! Hoop dat jullie meisje zich snel aandient! Kun je lekker gaan genieten!

@ all; Ik heb donderdag een mailtje naar het zkhuis gestuurd, omdat ik zo steeds niet ongi was. Ze mailden terug dat ik as maandag (morgen dus) mocht komen voor een echo. Wordt ik vanmo wakker en ga naar de plee, ben ik ongesteld geworden! Ik ga morgen gewoon heen, want ik moest op dag 2 of dag 3 komen voor een echo. Dus ik ben heel erg benieuwd of de cyste helemaal weg is. En of we weer kunnen beginnen. Het enigste probleempje is dat manlief volgende week een paar dagen weg moet voor het werk.. Aangezien ik altijd een erg korte cyclus heb, moeten we maar ff kijken of ik wat later kan en mag beginnen met spuiten. Anders wachten we gewoon nog een maandje!!

12. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @All: Jaja de tijd gaat echt snel, maar niet snel genoeg:p!!!!

13. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ all; Ben vanmo in het zkhuis geweest en de cyste is weg!!! Ik ben hier heeeeel erg blij mee.. Alles zag er goed uit. Er lagen sowieso 3 eitjes die kunnen gaan groeien! Gezegd dat manlief volgende week een paar dagen is weg. Zij vond het een nieuwe uitdaging en die wilde ze graag aangaan! Dus ik ga vanavond weer beginnen met de menopur en dan vanaf woensdag de orgalutran erbij! Donderdag gaan we kijken hoe het allemaal gaat! Yes, heb er echt weer zin in!!

14. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Fijn meid....... En nu duimen we voor jullie!!!!!
    Fijn dat je cyste ook weg is!!!!! En een uitdaging is wel spannend he???? Maar we gaan er van uit dat het lukt!!!

15. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @beginneling
    Wat een goed nieuws zeg.
    Dit wordt gewoon jullie ronde;)

De intake hebben we gehad. We moesten weer een vragenlijst doornemen en er werd een echo gemaakt om te kijken of alles er goed uit zag (wat wel het geval was gelukkig) verder hebben ze een uitsrijkje voor baarmoederhals kanker gedaan uit voorzorg, mijn vriend moest z'n zwemmers inleveren en we moesten beide bloedprikken. Over 3 weken krijgen we de uitslag. En we gaan definitief pas in het nieuwe jaar beginnen

16. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Butterfly; Spannend joh..!! Maar de 1e stap is weer gezet!!

@ all; Jah, hoop ook dat dit onze ronde gaat worden! Maar we zijn blij dat we weer van start gaan. De 1e spuit zit eral weer in!!

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    beginneling--> word spannend voor je!!! gelukkig is de cyste weg :D dit word DE ronde voor je :D

butterfly--> lekker dat alles weer in een raptempo doorgaat alleen wel jammer dat je volgend jaar pas mag beginnen maar... de tijd vliegt voorbij hoor!!
    ik zat zelf ook alweer te rekenen dat we over 4 maandje ong. weer verder gaan gaat best snel maar kan niet wachten haha

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Hoi dames,

Het is weer erg snel gegaan, maar het ging allemaal goed! Dus we zijn een punctie verder.
    Nou, we hebben onze punctie gehad. Ging niet zo vlekkeloos als de vorige keer, maar dat nemen we voor lief! Vannacht echt heel erg slecht geslapen, iets van 3 uurtjes! Was dan ook knetter zenuwachtig. Infuus wou niet, dus na een aantal prikken (en blauwe plekken verder), zat tie erin. Werd daarna lekker dronken.. Dat was wel ff lekker relax. Aanprikken ging ook niet zoals de vorige keer. Deze keer deed het elke keer behoorlijk pijn. Manlief zag het aan mijn gezicht en die vond het echt niet leuk.. maar goed, ze hebben toch 3 follikels eruit gehaald! Daar was ik erg blij om. En alle 3 de eitje waren oke! Dat was een hele opluchting. Manlief heeft alles naar Zwolle gebracht en is daar aan de gang gegaan. De vorige keer had hij ong 1 miljoen goede zaadjes, dit keer had hij 10 miljoen goede zaadjes! Ben dus ook heel erg trots op hem! Hij heeft sinds kort boxers aan, die iets losser zitten, misschien heeft het daar mee te maken..
    Morgen tussen 12.00-14.00 horen we of er een bevruchting heeft plaats gevonden, dus weer een zenuwachtig nachtje/ochtendje! En als we een tp krijgen, zal dit op vrijdag 11-11-11 gebeuren. Leuke datum dacht ik zo!
    Het zkhuis was erg tevreden, omdat ze van 1 eitje uit gingen, dus toch nog 3 eitjes! ze zeiden dat 95% van de gevallen bevrucht worden, maar omdat we 3 eitjes hebben, kan dit bij ons iets lager uitvallen.. Zoals het nu lijkt worden er 2 embryo's terug geplaatst (als er 2 zijn bevrucht). Ze vroegen of wij dat wilden, heb meteen ja gezegd, anders heb je kans dat ze worden weg gegooid.

Meiden, we hebben er zo'n goed gevoel over.. Moet wel mijn hoofd erbij houden, want de vorige keer kwam het zo rauw op ons dak dat er geen bevruchtingen bij waren, dat was ook met ivf. We hebben nu icsi. Tot zover mijn ego berichtje!!

19. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Spannend meid, ik duim voor je!!!!!
    Knuffel!!!

20. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Goed nieuws hier! Van de 3 eitjes waren er 2 rijp, dus deze zijn geinjecteerd en ze zijn beide bevrucht en hebben zich gedeeld! Dus as vrijdag 11-11-11 hebben we een tp! Of we 1 of 2 terug geplaatst krijgen, weten we nog niet. Ze willen nog ff kijken hoe ze zich gaan ontwikkelen! Jullie weten niet hoe blij we zijn. Eindelijk een stapje verder! Het wordt vanaf vrijdag natuurlijk weer erg spannend, want dan hebben we weer de beruchte wachtweken! Maar goed, dat zien we dan wel weer. Vanmi mannetje ff gebeld, is al vertrokken naar een beurs, dus we hebben elkaar helemaal geen dikke knuffel kunnen geven. Dat vond ik wel ff vervelend, donderdagavond is hij erweer, dan ga ik hem helemaal plat knuffelen!!

Deel Deze Pagina