Ziekenhuis

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Beebiej, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Wat fijn meid, ik duim voor jullie! Succes vrijdag!!!!!

2. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @beginneling
    Jeetje meid wat een goed nieuws. En vrijdag 11-11-'11 is zowieso goed want wij gaan dan ook nog om 11uur in ondertrouw:p

3. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Vandaag weer naar de vk geweest en die heeft meteen eenafspraak voor ons gemaakt bij de gyn. We mogen maandag naar de gyn en gaan dan afspraken maken over inleiden. De vk vind dat mijn klachten en kwalen nu de spuigaten uitlopen, dus ik hoef zowiezo niet overtijd te gaan...... Maandag meer.......:)

4. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @tamren
    SPANNENNNNDDDD!!!!!!;)

5. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren; Spannend, het gaat dus nu helemaal niet lang meer duren! Oh super!!

@ Butterfly; gefeliciteerd met je ondertrouw! Vanavond nog lekker uit eten ofzo.. Of doen jullie er verder niet zoveel aan..?

@ all; Nou, ik ben 2 boontjes rijker! Nu maar hopen dat het gaat lekker warm in m'n baarmoeder blijft zitten. Tp stelt niets voor, t was zo gedaan! Maar de beide embryo's waren 6 cellig, dus liep iets achter op de ontwikkeling! Het enthousiasme van manlief en mij is dus meteen een stuk minder.. Hoop nog heel erg dat het allemaal blijft plakken, maar door dit nieuws ben ik toch wat voorzichtiger geworden met blij zijn!

6. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @beginneling: Ik duim voor jullie hoor!!!!! Succes!!

@Butterfly: Gefeliciteerd!!!!!

7. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Ik wilde nog even een buikje met jullie delen..... 37.5 weken....

8. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    Ziet er goed uit hoor! Morgen moest je toch weer naar de vk toe.. Ben heel erg benieuwd of je morgen een data ofzo krijgt te horen??

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    tamren--> heel erg veel succes morgen!! ik hopo dat het snel zover mag zijn voor je :)
    en wat een mooi buikje mag je echt trots op zijn en voor zover je kan genieten, geniet er nog even van voordat ze eruit is :) ik ben heel erg benieuwd

beginneling--> ik hoop voor je dat het 6cellige geen kwaad zal doen ik ben volop aan het duimen :D het MOET blijvenplakken!!!

butterfly--> gefeliciteerd met je ondertrouw :D wanneer gaan jullie nu trouwen?
    gaaf hoor :) heb je al een hoop geregeld?

10. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties, morgen om 11.00 uur moeten we bij de gyn zijn. Dan gaan we praten over inleiden.... Ik hoop dat dat zo snel mogelijk mag gebeuren. Want ik kan echt bijna helemaal niets... Het is nu echt niet leuk meer, ik heb veel pijn, slaap bijna niet en heb constant harde buiken...... Ik wil niet klagen:) en geniet echt van mijn dochter in mijn buik, maar een roze wolk is het niet, helaas!!!!!
    Dus als alles goed gaat, dan weten we morgen wanneer onze kleine meid zeker weten in onze armen ligt......:)

11. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    Jaja meiden het gaat gebeuren, zowiezo woensdag, dan word ik ingeleid..... 16-11-2011 om 06.30 uur moeten we in het ziekenhuis zijn. Maar ik was bij de gyn en had al 3 cm ontsluiting, dus ze heeft me gelijk gestript! Het kan nu dus echt ieder moment gebeuren...... Was er even helemaal ondersteboven van, maar nu gaat het weer goed, op een ietsiepietsie buikpijn na!!!!:)

12. danip

danip Niet meer actief

Waah Tamren, wat spannend!! Pff als je het niet erg vind ga ik de hele avond aan je denken, en ik hoop dat het niet te lang zal duren. Pff vind het gewoon mega spannend!

13. tamren

tamren Bekend lid

25 okt 2010
    690
    1
    0
    Deventer
    @Danip: Ik vind het niet erg hoor, haha! Het is een vreemd gevoel, dat we nog maximaal 2 nachten met z'n 2-en zijn......
    Ik probeer jullie zo snel mogelijk op de hoogte te stellen...

14. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Tamren:wow, al 3 cm ontsluiting. Jullie meisje zou zich sowieso niet op zich laten wachten! Spannend hoor! Woensdag of donderdag hebben jullie het wondertje bij jullie! Wat gaaf zeg! Succes als het zover is!

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    waaahhhh tamren!!!! spannend!!!!! ik hoop dat ze zich snel aan zal melden :D ben zooooo benieuwd en dan ben je eindelijk van deze klachten af :D
    ik ga voor je duimen dat het heeeeel snel gebeurd!!!!

16. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @tamren.
    Ik duim voor je dat de bevalling super verloopt en niet zoveel pijn met zich meebrengt als je zwangerschap.

@all
    ivm onze ondertrouw hadden we zelf niet echt iets gepland, maar s'avonds waren al onze getuiges er met aanhang dus was toch een klein feestje;)
    Verder gaat het 22 juni 2012 echt gebeuren en we hebben al wel een heleboel geregeld gelukkig.

Maandag zijn we voor de uitslagen naar het ziekenhuis gegaan en alles was goed. Nu is het wachten op de uitnodiging voor de informatiebijeenkomst en dan gaat het begin van het nieuwe jaar gebeuren

17. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Gaan er hier nog meer meiden naar het radboud in nijmegen?

18. beginneling24

beginneling24 Bekend lid

28 jun 2009
    654
    0
    0
    @ Butterfly; Nee, wij doen Almelo icm Zwolle. Mooi dat je dus straks echt van start gaat!!

@ Tamren; Ben heel erg benieuwd hoe het gaat.. Of het allemaal een beetje wil lukken??

19. danip

danip Niet meer actief

Oh ik ben zo benieuwd hoe het bij Tamren gaat! Check ook al stiekum haar hyves :D Het moet nu wel echt bijna gaan gebeuren!

20. danip

danip Niet meer actief

Gefeliciteerd Tamren!! Mooie naam ook! :D

(check haar hyves :))

Deel Deze Pagina