Ach Tamren wat rot! Ik hoop dat jullie meisje snel weer mee mag, en het goed met haar gaat. En wat een mooi kaartje! En wat een mooi meisje! En thanx allemaal! Ik ben nog steeds helemaal hyper! Ik vind het nog heel onwerkelijk, maar ik heb nu de halve kruitvat aan testen leeg gekocht, en ze knallen nu helemaal. Dus het is echt, ik ben zwanger! 12 december heb ik de eerste echo, en ik hoop zo dat alles goed is. Ben best wel een beetje bang, maar ik ga toch proberen me daar wat overheen te zetten.
Tamren, wat naar van jullie meisje! Hopelijk gaat het snel beter en mag ze weer lekker mee naar huis! Komt het doordat ze iets te vroeg is? Het geboortekaartje is erg mooi, super gedichtje ook! Meiden, willen jullie een geboortekaartje van mij ontvangen, pb me dan even je adres! Vind het een heel leuk idee namelijk! Dani, wat geweldig zeg! Ik weet nog goed hoe eng en onwerkelijk ik het vond. Pas toen de gynaecoloog met 11 weken zei dat er echt nog maar een extreem kleine kans was dat het mis zou gaan, durfde ik erin te gaan geloven. En nog steeds ben ik onzeker, van mij mag het februari zijn en wil ik ons meisje gezond en wel in mijn handen houden! Maar probeer ook te genieten hoor! Heb je al last van bepaalde dingen waarvan je denkt dat het door de zwangerschap komt?
Dank je wel meiden, heb net weer gebeld naar het ziekenhuis. Het gaat goed, ze slaapt iig weer rustig. Want dat deed ze eigenlijk niet, ze was lichamelijk zeer onrustig! Nu achteraf had ze eigenlijk al veel eerder naar het ziekenhuis gemoeten.... Het geel zien, komt doordat ze te vroeg is, haar lever werkt nog niet optimaal en omdat wij de rhesusfactor hebben zijn haar waarden ook hoger. Door dat geel zien, zijn baby's slomer en hebben minder kracht. En daardoor hebben ze dus de kracht niet om een flesje leeg te drinken, terwijl dat juist zo belangrijk is, omdat ze dan haar lichaam sneller spoelt. Haar waardes waren al wel gezakt, dus ze ligt nu in een bedje voor het raam om zoveel mogelijk dag en zonlicht op te vangen, dat is ook goed om het geel zien te verminderen. We gaan zo weer naar haar toe...... @Danip: Positief blijven en op naar 12 december..... Gaaf meid! Gefeliciteerd nogmaals. @Doortje: Heel graag wil ik een geboortekaartje ontvangen. Je hebt mijn adres al, haha!
@Butterfly: Bedankt voor je kaartje.... Heel erg leuk. @All: Het gaat eindelijk de goede kant op. Maud ligt nog steeds in het ziekenhuis, ze groeit goed, zo'n 50 gram per dag nu! Morgen ga ik de hele dag naar het zkh en zorg dan zelf weer de hele dag voor haar. Om weer aan elkaar te wennen en om weer vertrouwen te krijgen in elkaar! En als dat allemaal goed gaat dan mag ze woensdag naar huis.... Eindelijk...
@ Tamren; Wat lijkt me het vervelend dat zo'n kleintje nog steeds in het zkhuis ligt! Wat fijn dat ze woensdag weer mee naar huis mag! Kunnen jullie weer echt gaan genieten!
Jaja, ze is thuis... Heerlijk! Ik kan mijn ogen niet van haar afhouden.... Het is wel weer een beetje spannend, maar alles gaat goed. We hebben zelfs nog 16 uur extra kraamzorg gekregen. Dus dat is helemaal top. Kan ik nog even rustig aan doen, en dan vanaf zaterdag gaan we het met zijn 3-tjes doen! Ik zal jullie onze dochter even laten zien..... We zijn zo supertrots op haar!!!!
Thnkx meiden.... Ik zal er van week nog even een foto opzetten zonder muts. Enne genieten doen we zeker.... Knuffel voor jullie!
hey meiden!! wat een stilte hier zeg... alles goed met jullie? iedereen al de kerstboom opgezet? we gaan weer de gezellige dagen tegemoet
Hier alles goed hoor. Moet om half 2 naar het zh voor een eerste echo, en ik ben zo ontzettend zenuwachtig dat ik alles onder loop te kotsen! pff... tril tril... Ik laat jullie weten hoe het gegaan is ga weer verder bibberen..
Hoihoi!! Ja, we hebben 't ook al weer gezellig gemaakt! 06 dec stond de kerstboom alweer!! Van het weekend druk gehad, manlief was vrijdag jarig, dus het hele weekend feest gehad, was ook wel erg gezellig! @ Danip; Spannend meid! Hoop dat je de tijd totaan half 2 goed doorkomt! Laat je ff weten of alles goed lijkt..!! Succes!!
butterfly--> jeetje dat word dan weer snel weg halen maarja zal vast voor een goed doel zijn he danip--> heel veel succes!! ik ben benieuwd beginneling-->lekker hoor even de drukte in maar wel gezellig toch ikben nu druk bezig met het huis weer poetsen overal ben weer van alles aan het verbouwen haha alleen voor de kerstboom maar heb der helemaal zin in normaal heb ik hem ook altijd al 6 dec. staan begin altijd dan 5 dec. met de lichtjes haha want dan ben ik 6 dec. sneller klaar maarja nu dus erg traag geweest te druk gehad elke keer
@danip: Hoe was het??????? @All: Wij hebben vandaag de kerstsfeer in huis gehaald..... Pfffff wat een zooi! Haha! Verder gaat het hier goed. Maud komt nog 1 x per nacht en is vandaag weer goedgekeurd door de kinderarts. Over een maand nog een keer terugkomen om te kijken of haar krampjes minder zijn, maar verder doet ze het geweldig!
tamren--> wat super dat het goed gaat met maud! hopen dat de krampjes ook snel over zijn. en wat lekker zeg nog maar 1 keer per nacht kan je tenminste ook beetje slapen weer geef je b-voeding of f-voeding? wat een mooie meid hoor
Ja 1 x per nacht is al beter.... kun je iig 3 uur achter elkaar slapen. Ik geef fv omdat ik medicijnen gebruik. en daarbij mag ik geen bv geven. Morgen gaan we naar het cb en dan gaan we kijken of Maud een ander soort voeding kan krijgen...... Het is zeker een heerlijke meid.... Ik zei van de week al tegen mijn man: Sorry maar ik hou meer van Maud dan van jou... Hahaha
tamren--> hoe is het gegaan bij het cb? hoop dat alles weer goed gegaan was... haha tuurlijk hou je meer van maud dan van je man tenminste dat hoor ik altijd dat het zo is
@ikkuh: Ja ze heeft ander soort voeding gekregen, maar helpt nog niet echt. En nu heeft sinds gisteren ook last van reflux, maar dat is gelukkig alweer met een poedertje voor erbij in de voeding verholpen, pffffff. Ze was verder goed gegroeid en zag er perect uit. Dus dat was allemaal goed. Ik ben nu alleen al vanaf vorige week woensdag ziekjes, grieperig en moe. En ik kan haast niet eten, dat is wel lastig, maar dat zal wel weer overgaan....... Hoe is het met jou?