Hoi hoi, Het is rustig hier he? Ja wij zijn de feestdagen goed doorgekomen. En jij? Verder gaat het goed. Maud slaapt al de hele nacht door en groeit als kool. En papa en mama beginnen ook aardig te wennen aan het papa en mama zijn......
hier gaat het goed hoor hoe is het bij jou? je meisje zal wel lekker groeien al. hebben jullie iets leuks gedaan met oud en nieuw?
Haha, ja ons meisje groeit als kool! En met ons gaat het goed. We hebben niet veel bijzonders gedaan met Oud en Nieuw! "s avonds gourmetten bij mijn moeder en om 22.30 uur waren we thuis! Om 0.00 uur hebben we even de buren een handje gegeven en naar het vuurwerk gekeken. En dat was het wel. Heerlijk rustig dus.....
hallo dames, Happy newyear!!!! wij hebben oud en nieuw ook weer overleefd. Alleen nu leven we in een bouwval hahah. De keuken is er uit en de muur tussen de woonkamer en de keuken. Er staat een houten stofschot in de woonkamer maarja 16 januari word de nieuwe keueken geplaatst dus het komt uiteindelijk allemaal goed(hoop ik) Verder heb ik nog niks te melden. We zijn nog aan het wachten op de brief van nijmegen voor een informatie bijeenkomst.
hoi meiden, alles goed hier? sorry dat ik even niet meer reageer ik zit er niet echt bij met me gedachten, me oma is afgelopen zondag overleden op een k*tdatum precies de datum dat me moeder der hersenbloeding een jaar geleden gehad heb... nu had ik echt een hele goede band met me oma dus heb het er best even moeilijk mee... zodra ik weer wat helderder ben dan ben ik er weer, probeer het zo snel mogelijk want ben ook niet iemand die blijft hangen in het verdriet want daar heb ik nooit zoveel zin in.
Jeetje meid, wat erg! Ik hoop dat je alles snel een plekje kunt geven en dat je op een mooie manier afscheid kunt nemen van je oma. Heel veel sterkte de komende tijd. En wil je je ei kwijt, wij zijn er voor je! Dikke KNUFFEL!!!!!
Doortje: Hoe voel je je? Zijn jullie al klaar voor de komst van jullie kleine meisje? Tijd vliegt voorbij he?
hey meiden, hoe is het hier met iedereen? doortje--> nog ff het schiet al op he. butterfly--> weet jij alweer iets? tamren--> lekker hoor dat alles weer goed gaat en je meisje zo goed groeit dan dank jullie wel... gaat allemaal wel weer wat beter gelukkig zijn alweer volop bezig met andere dingen wil graag veel leuke dingen meemaken nu maandag was ik gebeld door mck en nu gaan we zodra in maart me ongie er is weer beginnen. me vriend moet eind feb. zaad nogmaals testen om te kijken hoe het zit met de ontstekingen of dat over is en als het dus goed is kunnen we verder dan moet ik op dag 12 vanaf 1ste dag ongie een echo in laten plannen, en dan kijken ze of ik moet spuiten of gewoon zo door ga i.c.m ovutesten zodra een ovutest positief is dan de volgende dag eventueel een terugplaatsing ofzoiets... beetje vaag verder nog allemaal. dus we gaan dan weer met vol goede moed verder, en zijn nu ook weer druk bezig met bruiloft plannen want dat gaat nu ook steeds sneller maar wel leuk allemaal lekker positief!
Wat fijn zeg! Kunnen ze eindelijk van elkaar genieten! Gefeliciteerd Doortje, mooie naam hebben jullie gekozen
Moet deze even met jullie delen.... Sinds gisteren heeft ze in de gaten, dat mensen moeten lachen als zij lacht........
Ooh Tamren wat lief!! Wat een mooie lach!! Knappe meid hoor Dus ze lacht nu nog vaker? Alleen maar goed, laat het maar een lekker lachebekje worden Hier alles prima. Heb niet echt veel last van kwaaltjes, alleen de standaard dingen (moe, slecht slapen) maar ik voel me verder prima! We hebben de laatste echo met 10 weken gehad (zie mijn album ) en pas met 20 weken weer. En de VK zie ik ook pas over 2,5 week (ben dan 17 weken) weer, dus ik vond het zo'n onzekere periode, zolang zonder bevestiging. Dus ik heb gisteren een Angelsounds gekocht. En thuis meteen het hartje gevonden. Een soort van galloperend paardje, heel snel Zo blij met dit teken van leven! Ons kleintje doet het dus nog goed! Ik heb er zo veel zin in om hem of haar straks te mogen vasthouden. Nou ja, nog maar even geduld....
Ja wat een scheet he? Het is zo vertederend om naar haar te kijken en met haar te kroelen, heerlijk. Ja onzekere tijden zijn dat he? Ik snapte er ook niets van. eerst loop je wekelijks bij de gyn en de fertiliteitspoli en dan ben je eindelijk zwanger en dan laten ze je los en mag je naar de verloskundige...... Die 10 weken duren dan echt vreselijk lang. Maar goed dat je een Angelsound hebt gekocht, wel opletten dat je niet in paniek raakt als je jullie kleintje een keer niet kunt vinden hoor....... Geniet maar lekker van je zwangerschap, het is echt zo voorbij..... XXX