Wie weet er originele geboortebedankjes die ook niet al te duur zijn? Ik hoop dat er veel tips komen....
Misschien heb ik dit onderwerp onder het verkeerde kopje gezet....... Ik laat het even aan de moderators over.
misschien zelf maken maar dat is vaak nog duurder als gewoon uit een boek halen (en daar vind ik dan weer niets origineels aan) wij hebben zelf luierpakjes geknipt, genaaid en nu wil ik ook weer iets in die trant gaan doen. Ik weet niet hoe crea bea je bent..
ik had van die kleine sneeuw flitter dallen waar je een foto in kon doen die had ik geprint op papier en aan de andere kant zijn naam en dan een roze of blouwe lintje erdoor.. me zus had van klei of deeg(ieder geval niet eetbaar) beschuitjes gemaakt en die later geverft (geel bruin) en met seconde lijm of snel drogend lijm roze muisjes erop gedaan en die in tule ingepakt met een kaartje eraan met haar nam (je kunt ze of net na de geboorte laten printen omdat je waarschijnlijk niet weet wat het word(of wel haha) als je het wel weet kan je allesw al klaar maken.... succes ermee