Ik ben nu 6weken zwanger en heb een dochtertje van bijna 9 maanden. Zij is via een keizersnee ter wereld gekomen. Maar ik heb nu al het gevoel dat mijn buik helemaal is opgezwollen en iemand zei ook al ik kan wel zien dat je zwanger bent. Maar dat kan nog helemaal niet met 6 weken. Ik ben van mezelf al best wel gezet,maar voel me nu wel helemaal opgezwollen. Is het normaal dat je buik van de 2e zwangerschap al zo snel op gezwollen is?
Iedere zwangerschap is anders, zelfs bij dezelfde vrouw. In het begin van je zwangerschap kunnen je darmen nogal opspelen waardoor je al vroeg een buikje krijgt. Dus jouw buik(je) kan daar door komen. Ervaring met een tweede zwangerschap heb ik niet, dus daar moet je even de andere reacties voor afwachten.
Ja dat kan zeker. Had ik ook met alle zwangerschappen! Het liefst had ik met 6 weken al een zwangerschapsbroek aan!
Ik had terwijl het mijn eerste is met 7 weken zwangerschapsbroeken aan .. dus bij een tweede kan het zeker. En het zijn dan wel je darmen ook die vinden het niet prettig als ze geplet worden..
ja het kunnen idd de darmen wel zijn ,maar heb je dan echt je hele buik opgezet, dus ook boven je navel?