Vragen na miskraam

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Basmalah, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Basmalah

Basmalah Fanatiek lid

2 okt 2007
    1.117
    0
    0
    Office Manager
    Almere
    Ik heb eigenlijk 2 vragen.

allereerst... ik heb 28 oktober een miskraam gehad waarna ik ruim 1 week bloedingen heb gehad. mag ik vanaf 28 oktober mijn cyclus weer tellen? zoja, dan ben ik op dit moment 5 dagen te laat zeg maar.. kan dit duiden op een nieuwe zwangerschap? of moet ik geduldig afwachten tot mijn cyclus komt? (Ik heb nog geen test gedaan)

Daarnaast heb ik ook erg last van vochtverlies (dik papperig wit vocht) en een overgevoelige en erg jeukende vagina. Ik vermoed dan ook dat ik misschien een infectie ofzoiets heb opgelopen. Ik wil hiervoor naar de huisarts maar ik kan niet eerder als maandag terecht. Maar misschien heb jij een idee wat het zou kunnen zijn?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoihoi,

Ik denk dat je een schimmelinfectie hebt, dit kan prima behandeld worden maar daar heb je wel je huisarts voor nodig. Dus nog even wachten tot maandag of naar de huisartsen post.
    Ja je mag de dag van de m iskraam rekenen als je eerste dag van je laatste menstruatie maar het lastige is dat soms je cycles na een miskraam even van slag is. Hierdoor kan je cycles wat langer zijn. Wat je kan doen is een test maar je kan ook wachten tot je je eerste menstruatie hebt gehad voro dat je weer zwanger probeert te worden.

Imke

Deel Deze Pagina