Een hele goede vriendin ligt op dit moment in het ziekenhuis, ze heeft omtrent haar zwangerschap heel veel voor haar kiezen gehad. Dat ze zwanger is is echt een grote wens. Maar nu ligt ze met 27 weken alweer 2 weken in het ziekenhuis. Totale bedrust. Zaterdag ga ik haar met een andere vriendin en onze mannen haar bezoek on het ziekenhuis. Ben op dit moment een mooi babydekentje aan het haken, zo ben ik elke dag in gedachten bij haar en de baby. Maar wat kan ik voor haar meenemen? juist iets voor de baby, of juist weer niet. Iets voor haar om te lezen?
Ik zou iets voor haar meenemen. Iets te lezen/snacken/kijken. Baby spul is heel leuk om te geven en te krijgen maar daar heeft ze nu niets aan(gelukkig!) Beterschap voor je vriendin!!
Een leuk boek of tijdschrift, iets lekkers als chocolade of koekjes (ook handig als ze visite heeft om uit te delen) of wat snoepjes, een luxe doucheschuim, altijd fijn wanneer je in het ziekenhuis ligt, of later in haar kraamperiode. Een fijne (hand)creme, want de lucht in het ziekenhuis is vaak wat droog. Zoiets?
Iets te lezen, puzzelen of tekenen? Misschien ook iets te haken? Bij de Hema heb je van die knuffelpakketten. Schilderen? Geboortekaartmappen meenemen zodat ze vast kan neuzen? Gameconsole ( kom alleen op Gameboy maar die bedoel ik niet) Discman? Ipod?
Ik zou iets voor haar meenemen. Tijdschriften, puzzelboekjes, een mooi dagboek waarin ze haar ervaringen kan opschrijven als herinnering. Misschien een paar DVD's als ze die daar kan afspelen. Bordspelletje wat jullie even samen kunnen spelen, Nintendo DS van iemand lenen zodat ze iets leuks kan doen.... Een start-met-haken-pakket, fijne douchespullen, comfortabele pantoffels, lekkere doos bonbons.
Lekkere handcreme en body lotion. Misschien van de mama lijn van rituals? Als ze er nog een tijdje ligt kun je misschien een manicure/pedicure/kapster regelen die bij haar op de kamer voelt even een beetje extra in de watten leggen wat je normaal in je verlof zou doen.
Allemaal fijne en goede ideeen denk ik! Ik voeg er verse aardbeien aan toe... Jouw bezoek is voor haar al het fijnste cadeau...
Ik weet niet wat je budget is maar ik zou een klein mandje maken met een leuk tijdschrift, wat lekkers (chocolade/snoep) en wat verzorgingsproducten ofzo. Hoeft helemaal niet duur te zijn, maar zo word ze even goed verwend
Ik zou der vragen of je iets voor der mee kan nemen qua eten of zo. Ik had heel veel behoefte aan fruit, maar ook soms gewoon een frietje met..
Ik zou een mandje maken met allemaal verschillende dingen. Heel veel staat er al maar voeg nog toe lekkere thee. Misschien een klein knutselpakketje, haaknaald, bolletje katoen en een simpel patroon. Ergens op internet kun je een poes haken met alleen gewone steken en door te vouwen maak je de pootjes. Weinig ervaring nodig en leuk resultaat. Ps wat leuk/lief dat je een babydeken maakt, ik weet hoeveel tijd dat kost en het komt echt uit je hart!
Zo'n grote ballon vond ik zelf heel leuk. Ook iets te lezen en te knabbelen was ik erg blij mee. Maar vraag anders waar ze behoefte aan heeft, is voor iedereen weer anders
Tijdschriften en chocola, daar zou ik blij van worden. Zelf zou ik iets voor de baby niet zo leuk vinden, de baby zit hopelijk nog een poos binnen, en het lijkt me dat ze zich gaat vervelen in het ziekenhuis. Of puzzelboekjes?